- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
tomcatu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salutare!
Pe curand a apraut si la mine InSP cand pun contactul. Buuun, deci e vremea sa mergem la rezivia de 1 an. Am pus mana pe carte si am studiat un pic problema. Apoi am citit toate posturile voastre - m-au ajutat mult, multumesc.
Insa am 2 nelamuriri:
1. De ce ati schimbat (sau ati acceptat sa fie schimbate) filtru de polen si filtru de aer, cand in carnetul de service se spune ca ele trebuiesc inlocuite la 2, respectiv 4 ani? Bine, am vazut ca Zafirul il schimba pe cel de polen la 7-8000, dar chiar asa de imbacsit de praf e ala vechiul?
2. Revizia v-a facut-o exact cum scrie la carte? Adica cu toate verificarile de antigel, lichid frana, furtunase, directie, uns balamale, etc?
Multam!
Pe curand a apraut si la mine InSP cand pun contactul. Buuun, deci e vremea sa mergem la rezivia de 1 an. Am pus mana pe carte si am studiat un pic problema. Apoi am citit toate posturile voastre - m-au ajutat mult, multumesc.
Insa am 2 nelamuriri:
1. De ce ati schimbat (sau ati acceptat sa fie schimbate) filtru de polen si filtru de aer, cand in carnetul de service se spune ca ele trebuiesc inlocuite la 2, respectiv 4 ani? Bine, am vazut ca Zafirul il schimba pe cel de polen la 7-8000, dar chiar asa de imbacsit de praf e ala vechiul?
2. Revizia v-a facut-o exact cum scrie la carte? Adica cu toate verificarile de antigel, lichid frana, furtunase, directie, uns balamale, etc?
Multam!
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
sunt de acord ca singurele consumabile care teoretic ar trbui schimbate mai des la noi in tara sunt filtrul de polen si cel de aer,caci stim cu totii cat praf e in tara asta,si pe cel de motorina..ca motorina e cam proasta;
nu toace chestiile de verificat pe care le ai spus tu,la noi"costa" suplimentar daca vrei sa le faci
ei schimba filtrele si uleiul atat...
verificarea sist de franare era un milion,verificarea la nush ce inca x bani etc....
a..eu asta am facut si preturile astea erau in reprezentanta la opel,eu doar acolo imi fac reviziile...
nu toace chestiile de verificat pe care le ai spus tu,la noi"costa" suplimentar daca vrei sa le faci
ei schimba filtrele si uleiul atat...
verificarea sist de franare era un milion,verificarea la nush ce inca x bani etc....
a..eu asta am facut si preturile astea erau in reprezentanta la opel,eu doar acolo imi fac reviziile...
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
tomcatu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2005
- Mesaj Privat
Gata si cu revizia...
Costuri:
Filtru ulei: 18.61
Filtru aer: 35.91
Filtru carburant: 40.04
Filtru polen: 54.02
Ulei Opel (5W30): 109.25
Cleme filtru: 4.9
Vasilina silicon: 7.75
Solutie parbriz: 12.61
Manopera - 3ore: 104.19
(am impresia ca sunt fara TVA)
Grand totale: 462.29
Revizie facuta la Gold&Platin Galati
Despre vopseaua sarita de pe capota (de la criblura mamii lor) mi-au zis ca trebuie vopsita toata capota. Traiasca CASCO!....
Costuri:
Filtru ulei: 18.61
Filtru aer: 35.91
Filtru carburant: 40.04
Filtru polen: 54.02
Ulei Opel (5W30): 109.25
Cleme filtru: 4.9
Vasilina silicon: 7.75
Solutie parbriz: 12.61
Manopera - 3ore: 104.19
(am impresia ca sunt fara TVA)
Grand totale: 462.29
Revizie facuta la Gold&Platin Galati
Despre vopseaua sarita de pe capota (de la criblura mamii lor) mi-au zis ca trebuie vopsita toata capota. Traiasca CASCO!....
cn5691
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2006
- Mesaj Privat
Astazi 18.10 2006 am trecut pe la GTT pentru revizia curenta. Este prima revizie la un Opel Astra G, fabricat la 01.03 2006 cu motor Z16XEP. Am preferat sa fac aceasta verificare la 13.500 km. Iata costurile:
Valoarea cu TVA (RON)
- filtru aer 66,78
- filtru ulei 21,66
- filtru benzina 58,98
- clips filtru carburant 3,72
- O-ring buson baie ulei 3,78
- filtru polen 78,77
- ulei motor 5W30 long life 205 44,21 x 4 l = 176,85
- manopera 167,96
TOTAL 582,23 LEI.
De asemenea, am mai achitat spagutele de rigoare, in valoare de 50 RON.
Mi s-a facut un discount de 15% din valoarea totala, dar desi am stat 1 (una) ora, au avut grija sa factureze 2,40 ore, astfel incat contravaloarea celor 15 % moka care i-am primit s-au dus astfel pe apa sambetei deoarece am platit 1 ora si 40 minute in plus la manopera (circa 100 RON).
Este prima revizie pe care o fac la ei si va las pe voi sa trageti concluziile!
Am uitat sa precizez ca, bineinteles, toate piesele sunt de origine GM.
Valoarea cu TVA (RON)
- filtru aer 66,78
- filtru ulei 21,66
- filtru benzina 58,98
- clips filtru carburant 3,72
- O-ring buson baie ulei 3,78
- filtru polen 78,77
- ulei motor 5W30 long life 205 44,21 x 4 l = 176,85
- manopera 167,96
TOTAL 582,23 LEI.
De asemenea, am mai achitat spagutele de rigoare, in valoare de 50 RON.
Mi s-a facut un discount de 15% din valoarea totala, dar desi am stat 1 (una) ora, au avut grija sa factureze 2,40 ore, astfel incat contravaloarea celor 15 % moka care i-am primit s-au dus astfel pe apa sambetei deoarece am platit 1 ora si 40 minute in plus la manopera (circa 100 RON).
Este prima revizie pe care o fac la ei si va las pe voi sa trageti concluziile!
Am uitat sa precizez ca, bineinteles, toate piesele sunt de origine GM.
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut,
1. cu ce te-a ajutat spaga? daca ii invatam asa, asa o sa-i avem - NU DATI SPAGA!!
2. de ce filtru benzina? din alte discutii de pe forum am inteles ca nu e nevoie sa-l schimbi.
3. in locul tau as fi incercat sa monitorizez start si end operatiune (si s-o dovedesc cu acte, poze), ca sa ma iau de ei cu acest timp de manopera umflat
Multumesc
1. cu ce te-a ajutat spaga? daca ii invatam asa, asa o sa-i avem - NU DATI SPAGA!!
2. de ce filtru benzina? din alte discutii de pe forum am inteles ca nu e nevoie sa-l schimbi.
3. in locul tau as fi incercat sa monitorizez start si end operatiune (si s-o dovedesc cu acte, poze), ca sa ma iau de ei cu acest timp de manopera umflat
Multumesc
Mandula
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2006
- Mesaj Privat
In august am facut si eu prima revizie la GTT. Impresia generala buna, programarea respectata, comportamentul ok, promptitudine si solicitudine neasteptate (mai ales dupa cate am citit pe aici).
Mi-au schimbat uleiul, filtrul de ulei, aer, benzina, polen, verificare mecanica si, la cererea mea, de tinichigerie (diverse zgomote interioare).
Apoi au gresat incuietorile usilor, diverse reglaje la usi, hayon... parte din zgomote, pe cat mi-am dat seama, au disparut, probabil doar momentan insa. Parte din ele sunt inca prezente.
Pretul a fost de cca 570 de lei. Durata - cca 1h30', dar au facturat 2 ore, nu se factureaza "la secunda" ca la GSM . Piesele si preturile lor sunt aproximativ aceleasi ca cele postate mai sus de cn5691.
La cerere iti lasa in portbagaj filtrele pe care le schimbasera, ca sa iti probeze ca le-au schimbat intr-adevar. Insa oricum ii poti urmari printr-un geam din locul in care astepti, si se poate observa usor ce fac, asa ca nu au efectiv cum sa faca blaturi. Dar am 2 intrebari pentru cn:
- datorita carui fapt ai obtinut discount ? Asa ai negociat la cumpararea masinii, sa ai reviziile cu discount ?
- de ce spaga ? ca sa intri fara programare, ca sa termine repede, ca sa lucreze bine, ca sa te lase langa ei ? Ce ai obtinut in schimbul spagii ? Si mai ales, a meritat ?
Mi-au schimbat uleiul, filtrul de ulei, aer, benzina, polen, verificare mecanica si, la cererea mea, de tinichigerie (diverse zgomote interioare).
Apoi au gresat incuietorile usilor, diverse reglaje la usi, hayon... parte din zgomote, pe cat mi-am dat seama, au disparut, probabil doar momentan insa. Parte din ele sunt inca prezente.
Pretul a fost de cca 570 de lei. Durata - cca 1h30', dar au facturat 2 ore, nu se factureaza "la secunda" ca la GSM . Piesele si preturile lor sunt aproximativ aceleasi ca cele postate mai sus de cn5691.
La cerere iti lasa in portbagaj filtrele pe care le schimbasera, ca sa iti probeze ca le-au schimbat intr-adevar. Insa oricum ii poti urmari printr-un geam din locul in care astepti, si se poate observa usor ce fac, asa ca nu au efectiv cum sa faca blaturi. Dar am 2 intrebari pentru cn:
- datorita carui fapt ai obtinut discount ? Asa ai negociat la cumpararea masinii, sa ai reviziile cu discount ?
- de ce spaga ? ca sa intri fara programare, ca sa termine repede, ca sa lucreze bine, ca sa te lase langa ei ? Ce ai obtinut in schimbul spagii ? Si mai ales, a meritat ?
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nesimtire...clasica. Numai ca ex.-filtrul de benzina vine cu clipsurile pe el daca e brand, daca nu costa oricum la jumate, filtrul de polen e enorm de scump, uleiul la fel (aproape cat ARAL 0W40 care e cu totul alta mancare de peste), manopera-ce sa mai vorbim. Si mai e o chestie-de ce 4 l. de ulei, nu trebuie 3,5? ca la mine atata e (o avea Z16XE baia mai mare). Oricum e bine, ca am auzit de Lacetti la care a fost 900 RON revizia.
Mandula
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
am de gand sa dau o tura la toate reprezentatele Opel din Bucuresti (sau macar telefonic, daca nu am timp de umblat), in vederea reviziei la 15000 km.
intrebarile tinta vor fi:
-cost consumabile (separat pentru fiecare)
-cost manopera si timp manopera
-daca pot veni cu consumabilele cumparate din alte locuri
-daca pot asista la revizie
-daca primesc consumabilele inapoi
Cand am rezultate, revin cu un post nou.
intrebarile tinta vor fi:
-cost consumabile (separat pentru fiecare)
-cost manopera si timp manopera
-daca pot veni cu consumabilele cumparate din alte locuri
-daca pot asista la revizie
-daca primesc consumabilele inapoi
Cand am rezultate, revin cu un post nou.
- musicall
- **
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pustiulica
- *
- 9 mesaje
- din 22 Oct 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pustiulica
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salutare!
e pentru prima data cand scriu pe aici... vad ca de ceva timp nu mai scrie nimeni, nimic.
Am o Astra Classic II 1,6 16V benzina 5 usi de 8 luni.
FAPT DIVERS: Am facut revizia de 15.000 la GTT acum putin timp si mi-au facturat 6,3 milioane. Cand am verificat ce era in factura am vazut 6 litri de ulei... nenea ala de la birou mi-a spus ca e normal ca doar am un diesel. (i-am explicat pe un ton politicos ca poate mama lui are un diesel, eu am benzinar...)
Dupa ce le-am afisat o atitudine de lehamite (fara sa ma cert sau sa ridic tonul) i-am intrebat civilizat daca nu cumva mi-au turnat cei 2 litri in plus in rezervor... sau poate in rezervorul de lichid de parbriz.
au chemat seful de service sa verifice si alea a spus ca trebuie scazut doar un litru... asa ca i-am recomandat tot pe un ton politicos sa foloseasca alifie sa se f... in c... in loc de uleiul ramas de la mine.
"Rezolvarea" su zic temporara, a fost sa imi emita o noua factura cu suma pentru un litru de ulei ca avans piese (eu achitasem deja), iar acum am un credit de 45Roni la ei...
Am scanat devizul si factura, cea cu 5 litri de ulei ramasi si avans piese de 45 RONi si le-am trimis la General Motors Romania, dupa ce in prealabil am scris un mesaj pe pagina opel.ro si timp de 7 zile nu am primit nici un raspuns. ieri am scris mesajul, iar daca nu primesc nici un raspuns pana marti am deja urmatorul mesaj pt contactul de pe opel.de in CC cu General Motors US. Va tin la curent daca rezolv ceva.
SFAT FOARTE IMPORTANT: luati toate consumabilele care se schimba la revizie de la un importator (gen Ausburg sau orice alt magazin ok) si mergeti cu ele la revizie sa va fie facturata doar manopera (se poate!), altfel cumparati de la Dealer consumabilele la pret dublu!
Altfel, de masinuta sunt f multumit.
Pana acum nici o problema, viteza maxima atinsa 200kmh pe A2.
daca ar fi sa scriu si ceva minusuri ar fi nistre greierasi in bord pe piatra cubica si cam atat. pe la 4 luni am fost la garantie pt un reglaj la usi si la haion ca suna puti ciudat
numai bune!
e pentru prima data cand scriu pe aici... vad ca de ceva timp nu mai scrie nimeni, nimic.
Am o Astra Classic II 1,6 16V benzina 5 usi de 8 luni.
FAPT DIVERS: Am facut revizia de 15.000 la GTT acum putin timp si mi-au facturat 6,3 milioane. Cand am verificat ce era in factura am vazut 6 litri de ulei... nenea ala de la birou mi-a spus ca e normal ca doar am un diesel. (i-am explicat pe un ton politicos ca poate mama lui are un diesel, eu am benzinar...)
Dupa ce le-am afisat o atitudine de lehamite (fara sa ma cert sau sa ridic tonul) i-am intrebat civilizat daca nu cumva mi-au turnat cei 2 litri in plus in rezervor... sau poate in rezervorul de lichid de parbriz.
au chemat seful de service sa verifice si alea a spus ca trebuie scazut doar un litru... asa ca i-am recomandat tot pe un ton politicos sa foloseasca alifie sa se f... in c... in loc de uleiul ramas de la mine.
"Rezolvarea" su zic temporara, a fost sa imi emita o noua factura cu suma pentru un litru de ulei ca avans piese (eu achitasem deja), iar acum am un credit de 45Roni la ei...
Am scanat devizul si factura, cea cu 5 litri de ulei ramasi si avans piese de 45 RONi si le-am trimis la General Motors Romania, dupa ce in prealabil am scris un mesaj pe pagina opel.ro si timp de 7 zile nu am primit nici un raspuns. ieri am scris mesajul, iar daca nu primesc nici un raspuns pana marti am deja urmatorul mesaj pt contactul de pe opel.de in CC cu General Motors US. Va tin la curent daca rezolv ceva.
SFAT FOARTE IMPORTANT: luati toate consumabilele care se schimba la revizie de la un importator (gen Ausburg sau orice alt magazin ok) si mergeti cu ele la revizie sa va fie facturata doar manopera (se poate!), altfel cumparati de la Dealer consumabilele la pret dublu!
Altfel, de masinuta sunt f multumit.
Pana acum nici o problema, viteza maxima atinsa 200kmh pe A2.
daca ar fi sa scriu si ceva minusuri ar fi nistre greierasi in bord pe piatra cubica si cam atat. pe la 4 luni am fost la garantie pt un reglaj la usi si la haion ca suna puti ciudat
numai bune!