Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
la tigra ar merge aerisirea sistemului daca capacul galben de la borcanu ala de apa care are o valva care deschide cand trebuie
eu am doua capace de acelea si nici unul nu vrea sa fct normal
ori nu deschide deloc ori prea repede motiv pt care furtunele alea groase parca aveau ciment in ele inainte de a crapa
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@asylum: Da-mi voie sa te contrazic. Evaporare apare numai la suprafata unui lichid care fierbe intr-un vas deschis. Sistemul de racire al autoturismelor de dupa anii '90 (la unele chiar de mai inainte) este etans si lucreaza sub presiune. In primul rand lichidul de tacire nu este apa, deci fierbe mai sus de 100 grd.C. In al doilea rand, s-a introdus functionarea sub presiune tocmai pentru a ridica si mai mult temperatura de fierbere. Adica undeva pe la 110grd.C. De evaporare nu se pune problema, unde sa se produca? Ce este aceea aerisire? Supapa din dopul de la vasul de expansiune este supapa de suprapresiune.

De ce postezi consecutiv? Ai buton "Modifica". Exact inainte sa postezi tu am spus!
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu te contrazic poate ca este asa eu nu am stiut asta ..cat traieste omu invata...supapa aceea este intradevar de suprapresiune si la mine nu am mai lucrat
acum am vazut abia acel buton de ...modificare .. Embarassed
  • blacktiger

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
care este rezolvarea la aceasta problema cu racirea?
Skip ads

  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu zic o termocupla cu deschidere de 95 grd, a mea asa e .dar daca vad ca iara face figuri si incepe pe la 98 sa deschida o schimb
ldivora ..eu am pus ipoteza ca lichidul de racire e apa ..daca e alceva da asa e..
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai tu mergi cu apa? Nu cu antigel?

Te-am rugat sa nu mai postezi consecutiv. Chiar vrei 3 zile sa studiezi Regulamentul de postare?
  • blacktiger

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Care este rezolvarea la aceasta problema help?
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Rezolvarea ar fi inlocuirea termostatului si a termocuplei cu unele care deschid in limita bunului simt http://www.mathijssentechni...p;l=54&PHPSES
Skip ads

  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daniel30 a scris:Rezolvarea ar fi inlocuirea termostatului si a termocuplei cu unele care deschid in limita bunului simt http://www.mathijssentechni...p;l=54&PHPSES



NU va incurcati cu termostate scumpe ... eu am schimbat termocupla cu 3 fire [am AC pe masina si sunt 2 termocuple] am montat una de VW care cupleaza ventilatorul la 94 grade si se opreste cind ajunge apa la 87 .. nu mai am probleme ... pot sa conduc linistit , nu trebuie sa mai stau cu ochii pe indicatoare ca pe bomba . Mentionez ca pe termocupla originala scrie 120 / 105 grade .... iar pe cea cu 2 fire 102 / 95 ... insa cea cu 2 fire cupleaza ambele ventilatoare la turatie redusa si nu reusesc sa raceasca suficient de repede.
  • blacktiger

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
outsider,ce fel de model de vw?,eu as avea de schimbat termocupla cu 2 fire(aia cu 3 merge k),de la racire mi se duce si garnitura de chiuloasa.aa si apropo cat te-a costat?
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
blacktiger a scris:outsider,ce fel de model de vw?,eu as avea de schimbat termocupla cu 2 fire(aia cu 3 merge k),de la racire mi se duce si garnitura de chiuloasa.aa si apropo cat te-a costat?



daca vrei sa o schimbi pe cea cu 2 fire [cred ca nu ai AC pe masina ] cumpara una de CIELO este aproximativ 30 RON
  • blacktiger

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am si ac dar aia cu 2 fire nu merge
Skip ads

  • blacktiger

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am fost zilele trecute la un alt service si dupa ce s-au invartit vreo 4 mecanici pe langa ea,au decis sa dea jos radiatoru de apa si sa vada dc circula apa prin el; dupa ce l-au scos au bagat jet de apa si surpriza..... apa nu circula,radiatorul era infundat; am cumparat unul nou, iar acum apa nu urca mai mult de 96 de grade, termocuplele le-am lasat tot pe cele vechi.......
  • shp3ck

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Tigra z2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2009

  • Mesaj Privat
trebuie sami verific si eu radiatorul cat de curand inseamna. (is un noob patit)

Cam toate simptomele mentionate in topic leam intalnit.
*nu o ia din loc cand e aproape de 100 de grade doar la 2500-3000 de turatii
*puterea lasa de dorit > schim vitezele mai rapid si la turatii mai mari
* papa ulei (1l / 700km) (se paote sa pierd ca se amesteca peacolo
totul mi-a inceput de la termostatul stricat (ruginit saracu).
acuma creca mi so dus si garnitura de chiuloasa din cauza ca oricat as fi incercat sa tin temperatura la 95.. tot urca peste la un deal sau la aglomeratie.

miam pus termocupla pe buton si circul linistit acuma.

daca radiatorul imi e ok(am sa aflu sapt care vine) clar chiuloasa.. deci clar trebe sa si segmentez motorul (daca tot e acolo lucru) si cred ca as iesi mai ieftin cu un motor nou (sau second bun)
la un atelier serios, care ofera garantie pe lucrare sa-mi pun motoru la punct ma costa aproximativ 2000 ron (manopera 7 milioane )
cine are de vanzare sa ma contacteze (vezi profil)

p.s. daca fierbe si iti curge antigel pe langa capac. vezi ca pierzi cam 50mg pe oprire. iti curge un pic dupa care se opreste.
am bagat amu o luna 5l(incap 6 litrii), deja am pierdut vreo 3.
  • staticxxx

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Opel Tigra A 1,4 16v x14xe

Ventilatorul pleca pe la 98 de grade.

Am citit pe forum de nustiuce bulb care trebuie periat/smirgheluit si pleaca mai repede ventialatorul (pe la 95).
imi puteti spune unde este acel bulb?

multumesc.
  • cont-sters-34833

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut am o tigra cu cutie automata din 98 .....si exact asta e problema si la mine apa imi deschide la 100 ! si ma nelinisteste cateodata.....atunci porneste termocupla cand ajunge la 100. pot sa fac ceva sa deschida mai repede.....?
  • catalin_m7

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
da schimbi termocupla cu una care deschide mai devreme , scrie pe ea la cat deschide ,dar ai grija sa se potriveasca am auzit ca merge de cielo si deschide la 95 cred
  • staticxxx

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma care este regimul normal de deschidere/inchidere al termocuplei originale?
ma refer la cea cu care vina masina stock si care a fost proiectata....
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
92-108 scrie pe termostat banuiesc ca tot asa sint si vitezele ventilatoarelor prima pleaca la 92 a doua la 108
  • cont-sters-34833

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cam la toate tigrele deschide la 98
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR