Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@dani_strut si @yta83: Verificati sondele de freon, defecte sau cupla sarita.
Skip ads

  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ok o sa incerc si aceste optiuni sa vedem ce rezultate vom avea...deocamdata am scos mufa de la termocuple sa nu le mai aud mergand si sa am si putina caldura in masina ca e cam cancer afara mai ales la sv. merci pt sfat "LDivora"
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca mai bine pui mufa inapoi, ca parca n-as vrea sa te vad intreband unde sa mergi cu motorul ca ai ars garnitura de chiulasa
  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@Ciuby... stai linistit la cancerul care este acum afara sigur va ajunge temperatura apei la motor peste 100 grade Wink dar voi fi preventiv si am sa incerc sa imi rezolva problema termocuplelor cum se va mai incalzi putin afara.e asa de frig ca nici macar in garaj nu iti vine sa lucrezi.
Skip ads

  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca mergi cate 1km la fiecare drum, probabil ca nu. Nu te-as sfatui sa incerci in aglomeratie sa stai 15-20min bara la bara. Tot o sa creasca la un moment dat si e de-ajuns sa creasca o singura data...
  • alin_afronie

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1400cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi poveste am avut-o eu cu termocupla..inainte...imediat ce am adus-o dinm Italia im tinea apa la 100...am dus-o la spalat motorul inainte de RAR si..din cauza jetului a intrat apa la releu...de atunci am fost la electrician pt ca imi pornea la contact..a trebuit pana la urma sa-i schimbe foarte simplu traseul de la releu la venti;lator cu un fir iar acum..mai bine imi declanseaza la 93drade nu l;a 100 si se opreste la 88...ciclul pe care mi-l face foarte bine..deci recomanda sa o faci pe alt traseu probabil ai patit aceeasi chestie..pe undeva are scurt sau releul!(care este asezat intr-o cutiuta dreptunghiulara in dreapta sus alaturi de altele)
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai motor de 1.4 sau 1.6?
  • alin_afronie

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1400cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da am motor de 1,4
Skip ads

  • Micul Printz

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
la mine,nu stiu daca si la voi e asa dar porneste ventilatoarele pe la 100 de grade(am aer si pornesc amadoua odata)iar cand opresc motorul se opresc si ventilatoarele.E normal asa?Io inainte aveam o solenza si cand se incingea motoru si pornea ventilatorul chiar daca opream motorul ventilatorul de la radiator mergea in continuare pana racea motorul ...
  • alin_afronie

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1400cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa-ti porneasca amandoua odata din cate stiu eu simai ales la 100grade ..iti dai seama ca in momentul ala firbe apa
  • @dy_best

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La tigra ventilatoarele pornesc la 97-98 spre 100 la unii am observat ca se duce si la 105-106 iar daca vrei sa iti mai mearga ventilatoarele dupa ce ai oprit motorul lasa contactu pus.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
"Lasa contactul pus". Si ai pus de o aprindere!
Skip ads

  • @dy_best

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu la ce te referi da eu nu am avut probleme daca am procedat asa.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai bobina de inductie sau asa zisul transformator cu fise, nu ramane alimentat intre + si masa? Si nu se incinge pana crapa daca trece curent prin el?
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
alin_afronie a scris:Nu e normal sa-ti porneasca amandoua odata din cate stiu eu simai ales la 100grade ..iti dai seama ca in momentul ala firbe apa


apa sub presiune nu fierbe la 100 de grade Smile

Repet, am mai zis p-aici: in caietul de reparatii de la Opel Tigra scrie ca ventilatoarele pornesc la ~100 grade.

  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
alin_afronie zimi te rog unde se afla acel releu de care vorbesti tu?Smile
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se comporta ciudat ventilatorul. In primul rand a ramas blocat pornit din cauza releului, dupa ce am schimbat releul s-a oprit. Vreo 2 zile pornea ventilatorul pe la 93'C si se oprea pe la 90'C. Dupa aia nu prea mai are nici o logica, incepuse sa porneasca pe la 97'C si se oprea pe la 93'C. Azi a pornit de abia pe la 99'C si s-a oprit la 93'C. Cand a pornit la 99' dupa o se cunda s-a oprit si dupa alta secunda a pornit iar si a mers pana la 93'. Merge haotic. Nu ar trebui sa porneasca la o temperatura fixa si sa se opreasca tot la o alta temperatura fixa?
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine a facut la fel imediat ce am schimbat termocupla. Dupa aia s-a stabilizat pe la 100 grade deschis - 95 inchis.
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ciuby a scris:Dupa aia s-a stabilizat pe la 100 grade deschis - 95 inchis.

Cam in cat timp s-a stabilizat? Mie mi-e frica sa nu-mi faca vreo surpriza intr-o zi si sa nu mai porneasca. Teoretic pana la ce temperatura rezista motorul?
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Teoretic pana la 115-120 dupa care busonul vasului de expansiune permite iesirea presiunii.
Ai umblat cumva la vreun releu inainte de a incepe problema cu inchisul si deschisul la temperaturi diferite?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR