Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • aditza198233

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc Sad
Skip ads

  • Dorin.Opel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa verifici:
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....
  • aditza198233

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dorin.Opel a scris:Incearca sa verifici:
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....


merci pentru ajutor am sa verific si am sa revin cu amanunte.Furtunasele de combustibil m-am uitat la ele, arata bine, nu sunt chiar furtunase...sunt dintr-un material plastic cu insertie de aluminiu...din cate am inteles, deci nu prea au cum sa crape, oricum ar trebui sa vad o urma de motorina, ceva nu?Oricum am sa ma uit mai atent la carcasa filtrului si mai ales la baterie.asta nu am verificat-o, ptr.ca invarte destul de bine.am sa ma duc sa o verific sa vad cum se prezinta.Am fost la gold&platin galati si mi-au zis ca e volanta?din cate stiu eu volanta nu se manifesta dupa cum am povestit mai sus.La un alt service, un alt mecanic imi zice ca e posibil sa fie vreun injector care sa nu tina motorina in varf? M-am saturat! Iti multumesc pentru sfaturi Dorin.Am sa te tin la curent.
  • aditza198233

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc Sad"
Fratilor, nu am crezut ca e asa de proasta motorina pe la noi! Toata problema s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina! M-am speriat si eu cand am vazut in ce hal arata...puteai sa raschetezi parafina de pe el! Ma mir ca mai pornea! Filtrul du pa cum am zis l-am schimbat dupa ce am venit cu masina din Germania(desigur ca l-am schimbat degeaba ca era curat), si am facut 7000 km cu el. Deci trebuie schimbat mai repede...poate pe la 5000 sau 4000?
Skip ads

  • Dorin.Opel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Este important sa vezi pe viitor de unde pui motorina.
Eu consider ca 7000 km este putin (urca si tu la 10.000, max 15.000) in situatia in care pui filtre bune (MANN sunt bune si ieftine) si combustibil de calitate....
Este bine cand faci schimbul sa fie complet: 4 filtre+ulei
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am avut probleme cu motorina de la noi , si filtrul il schimb la 10k , totusi alimentez numai de la Rompetrol
  • aditza198233

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am pus motorina de la OMV, si cam de 5 ori de la MOLL! Sa fie mai buna la Rompetrol?
Filtre pun doar de la Mann!
  • trans30

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu (dar dupa ce porneste - la cateva secunde - se aprinde Service); la scanare mi-a iesit P0683 Glow Plug Ctrl Mod to PCM Comm Circ . Cred ca este un modul care trebuie schimbat?
Ce nu pricep eu este de se aprinde dupa ce porneste masina (diesel)?
Skip ads

  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
baieti eu am motor pe benzina - 2200 cmc - si am aceeasi problema: dimineata, in 90% din cazuri imi porneste abia la a 2 - a cheie.
mentionez ca am schimbat toate filtrele si bujiile si ... nimic.
FILTRU AER C24128 - 60 RON; FILTRU ULEI HU6912X - 30 RON; FILTRU POLEN CU4151 - 40 RON; FILTRU BENZINA WH512 - 50 RON; ULEI 5L SAE 5W40 CASTROL MAGNATEC - 200 RON; BUJII Z222 - 120 RON

Am vazut pe forum ca mai sunt ceva probleme cu furtunasele de retur combustibil. Ma voi uita dupa ele maine dimineata.
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
noutati: de dimineata cand am pornit masina la ora 7, la prima cheie a facut o mica "explozie". La a doua cheie a pornit fara probleme.

Mentionez ca alimentez DOAR de la rompetrol si anume 95.
Ar trebui sa ma bag pe 98? Credeti ca este mai sensibil motorul asta?

Multam mult!
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai din ce ai postat mai devreme.. ai spus ca ai euro 4! tu ce crezi.. ? la euro 4 e ok benzina de 95 ?
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La schimbarea filtrului de motorina aveti grija cu inelele O sa fie asezate pe ghidajul lor si efectuati stringerea cu simt ca sa nu smulgeti filetul si sa nu rupeti inelele O
Skip ads

  • trans30

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema. Schimbat toate 4 bujiile si resetat calculator (borna baterie)
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
thrill - in cartea de service recomanda clar benzina 95 insa singura problema la care ma pot gandi este cat de 95 este benzina noastra.
Voi alimenta cu 98 miercuri dimineata si va voi tine la curent.
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nu este nici o diferenta... in afara ca benzina 98 se arde muuult mai repede. La drum intins pot sa spun ca trage o idee mai bine insa... la cei 150 caluti chiar nu am nevoie. Va recomand sa folositi benzina efix de la rompetrol. Nu am avut niciodata probleme.
Voi merge la service cand mai am niste timp disponibil si voi analiza situatia. Este posibil sa fie ceva de la aprindere ori pe partea de alimentare... sa nu fie presiunea suficient de mare.
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
aditza198233 a scris:Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc Sad



nu te mai stresa cu bujii si furtune si motorina.....problema (in acest caz descris de tine) este elecromotorul. tot ce trebuie sa faci este sa suni la reprezentatul opel din orasul tau si intrebi de rechemarea la opel astra h z13dth fabricat intre 2004-6. la 3 ani dupa fabricatie baietii inteligenti de la opel mama si'au dat seama ca electromotorul nu invarte destul de rapid dupa uzare(dupa un interval de timp). se va schimba electromotorul cu modelul nou...adica o diferenta de 400 rotatii.... . se simte.eu am patit la fel...nu pornea decat la a 2-3 cheie dupa 15 secunde de "dat la automat". am schimbat electomotorul cu cel nou..si porneste dimineata dupa 2 zile de nepornit la juma' de cheie! sper sa te descurci! hai noroc
  • mikyk

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Germania
  • Masina: Meriva 2011 Z17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cum e cu rechemarea pentru Z13DTH Oare? ?
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mikyk a scris:Cum e cu rechemarea pentru Z13DTH Oare? ?




nu mai este. a expirat in august. sorry
eu am fost in decembrei(de cum a dat frigul) si am cumparat cash un electromotor bun (1.256 Rol + mamopera = 15 milioane).
acum la -20 porneste excelent. ma bucur
  • Gigi46

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu totusi tind sa cred ca este de la injectoare, eu le-am curatat pe ale mele si porneste perfect acum
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR