Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut tutur.de ieri am o problema la kadetul meu.in timpul mersului vine un miros puternic de benzina mai ales cand o fortez putin.precizez ca folosesc benzinz fara plumb EFIX motorul este de 1,3. NU AM PIERDERI PE NICAIERI. Sa mai intamplat cuiva acest lucru? Sad
MULTUMESC
Skip ads

  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
spune-mi daca iti intra mai mult cand ai ventilarorul de la caldura pornit.Este cu carburator masina ta !?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ai zis ca o fortezi!nu?si ii pe carburator.....iti scoate benzina pe carburator, verifica returul sa nu fie infundat.
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
DODO-ES== da este pe carburatie si nu pornesc ventilatorul dar tot persista mirosul de benzina mai ales cand este putin mai cald afara
Skip ads

  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
AdamOpel pe unde poate la carburator sa dea benzina?Iar returul nu lam verificat este posibil sa ai dreptate ca de ceva vreme a inceput sai placa BENZINA Very Happy (ia crescut putin consumul) maine o sa merg sai suflu returul
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la frana de motor, acceleratie brusca iese benzina pe la filtru.
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc lui AdamOpel am mers asa cum am promis si am suflat turul si returul cu compresorul parca totul sa schimbat motorul se aude altfel nu mai am mirosul de benzina in masina si mai nou a inceput sa fie mai iute Laughing nu stiu consumul dar cat de curand o sal testez MULTUMESC
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc lui AdamOpel am mers asa cum am promis si am suflat turul si returul cu compresorul parca totul sa schimbat motorul se aude altfel nu mai am mirosul de benzina in masina si mai nou a inceput sa fie mai iute Laughing nu stiu consumul dar cat de curand o sal testez MULTUMESC
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
aceasta metoda nu va tine mult.
cel mai bine este sa dai jos rezervorul si sal cureti+conductele(verifica conductele de cauciuc sa nu se 'dezintegreze' adica timpul sal fi 'mancat').
Mai pui un filtru(de unica folosinta or refolosibil, ce se poate curata...in funtie de buget) inaintea carburatorului si daca nu umbli cu minimul de combustibil in rezervor,benzina ii de calitate, 10 ani cel putin nu o sa ai probleme.

ps. pacat ca la kadett nu au facut rezervoarele din plastic
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu aveam aceeasi problema cu diferenta ca la turatie mare se ineca motorul.am dat jos rezervorul si am schimbat toata instalatia de alimentare(cea veche era facuta din multe bucati inadite)+pahar de decantare/filtrare.nu mica mi'a fost mirarea sa vad ca de fapt stuturile se infundau cu ceva silicon cu care fostul proprietar izolase busonul sondei,si nu de la rugina cum crezusem initial.rezervorul arata impecabil pe interior.acum merge perfect,doar cu o mica scapare:am pus sonda de banzina invers Very Happy
  • bubu880

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 1996 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la opel corsa 1.2 cum pot sa ii curat returul fiindca si eu am probleme cu consumul (10-11% in oras) si cu mirosul de benzina...?
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
scoti furtunul de retur din carburator si bagi aer din compresor in el.e o solutie de moment pt ca se va infunda iar(poate in 10 minute d mers sau poate in 3 luni),mai bine dai rezervorul jos,vezi de unde provine mizeria,il speli,pui un pahar d filtrare/decantare pe conducta de alimentare(sau il inlocuiesti pe cel vechi),si cel putin 1 an nu vei mai avea probleme.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
filtrul de benzina sa schimba la maxim 2 ani(daca masina a fost intretinuta si nu a prins mizerie)...poate sa se rupa plasa de filtrare si dupa aceea pe drum o sa rozi unghile...

ps. da jos rezervorul curata tot ce se poate(furtunele, carburatorul)...acel consum nu este exagerat!.....dar mirosul de benzina poate avea ceva cauze..
daca ai avea returul infundat complet cam pe la 16L ar trebui sa te astepti..daca nu mai mult, poate este partial infundat sau filtrul de aer mizerabil
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
daca mai simtiti miros de benzina e bine sa va uitati si sub bancheta spate unde aveti pompa de benzina...acolo e un furtun care e pozitionat cam gatuit din fabrica si de obicei daca nu e schimbat la timp crapa si arunca pe langa ceva benzina....si e periculos zic eu ca are 12v aproape....asa ca merita sa aruncati o privire si acolo...eu am era sa o patesc asa
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fumanchu numai la modelele pe injectie gasesti pompa in spate..la cele pe carburatie toate au pompe mecanice si se gasesc pe motor
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am fost plecat cam 120km in afara bucurestiului cu plinul facut si a inceput sa apara un miros acut de benzina. M-am oprit am verificat toata instalatia de la cap la coada inclusiv la injectia monopunct, daca nu cumva existau scurgeri pe la garnituri. Am ridicat bancheta din spate si am verificat etanseitatea garniturii, absolut nici o scurgere. De la ce poate fi?
Multumesc. Smile
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am alta problema, am schimbat recent pompa de benzina mecanica de pe al meu kadett de 1,3 hatchback, a mers super vreo 600 de km.Azi in schimb, am fost pana la real si la iesirea din pacarea subterana fix pe rampa opelu sa oprit si pace na vrut sa mai porneasca, dau eu in spate cu injuraturi de la cei din spate cu tot tacamul, o imping in fine eliberez circulatia si ma bag cu capul sub capota sa aflu cauza. Repede observ ca furtunul care duce benzina la pompa din rezervor n-are benzina in el(furtunul e transparent si se vede). Desfac colierul de la furtunul care duce la carburator trag benzina scuip in carburator , amorsez pompa dau la cheie si porneste. Acu vine intrebarea, So bulit pompa iar de nu mai sta amorsata sau e altceva?
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
hmalex87 a scris:Eu am alta problema, am schimbat recent pompa de benzina mecanica de pe al meu kadett de 1,3 hatchback, a mers super vreo 600 de km.Azi in schimb, am fost pana la real si la iesirea din pacarea subterana fix pe rampa opelu sa oprit si pace na vrut sa mai porneasca, dau eu in spate cu injuraturi de la cei din spate cu tot tacamul, o imping in fine eliberez circulatia si ma bag cu capul sub capota sa aflu cauza. Repede observ ca furtunul care duce benzina la pompa din rezervor n-are benzina in el(furtunul e transparent si se vede). Desfac colierul de la furtunul care duce la carburator trag benzina scuip in carburator , amorsez pompa dau la cheie si porneste. Acu vine intrebarea, So bulit pompa iar de nu mai sta amorsata sau e altceva?


cam cata benzina aveai in rezervor? daca aveai suficient de putina, e posibil ca in panta sa fi ramas fara nivel. apropo, ce pompa ai, d-aia sigilata sau cu suruburi?

verifica nivelu la ulei. daca e cat il aveai, e buna pompa. daca nu, stii ce se intampla.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca nu aveam asa multa benzina da tot erau vreo 8-9 litri, uleiul inca nu l-am verificat, il verific maine. Pompa asta "noua" e cu suruburi, deci se poate desface . De la cine o am a zis ca nu ar trebui sa bage benzina in uleiul, are o fanta intr-o parte si pe acolo o da afara. O sa dau pompa jos maine sa o verific cred ca tot pompa ii de vina.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
esti un scump. chiar ma intrebam ce dracu face gaurica aia. Razz Razz

vezi inainte s-o desfaci, da un semn cu markeru pe ea sa potrivesti cele 2 parti cum au fost. apoi la strangere, usor cu surubelnita, sa nu bulesti membrana.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR