Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am (re)gasit.

Cum sta treaba....

Vad GTS-ul, imi place, il cumpar, ies din oras (cam greu ca era f aglomerat) cu ea, temperatura motorului undeva intre 95 - 80 C. Fac plinul, resetez BC sa vad ce consum scoate, o pun la drum intins 130-150Km/h, turatie relativ constanta, temperatura o ia la vale... ajunge ca si cum motorul ar fi rece... "ce racire buna are...zic io". Ceva mai tarziu apare masinuta galbena cu cheie pe ea. Dispare dupa aprox. 1 min. Ma apuc de urcat muntii, temperatura apei urca pe la 90 si ceva, incepe sa scada, iar urca, ma rog... Incep coborarea muntilor... frana de motor ... temperatura scade la min. ... apare masinuta cu cheita... iar apare, iar dispare, pana la iasi cred ca m-a disperat de vreo 20 de ori. Nu din prima mi-am dat seama ca ar putea fi de la temperatura apei, am banuit pe drum, mai ales ca nu apare ca o regula cand temperatura scade la min. Cateodata apare doar cand scade sub 80 C...

Ma programez la tester, citim codurile, si din 4 buc, 2 sunt cele din titlu (restul 2 erau legate de pilot automat si de ESP, ele nici nu au mai aparut ulterior, pilotul si ESP functionand fara probleme).
Stergem codurile de eroare, plec acasa, si o incerc in tot felul... ies din iasi cu motorul incalzit, la drum lung scade temperatura, apare masina cu cheita. Dispare dupa cateva minute. Cu toate ca temperatura era la min., am dat clima pe Hi si am selectat doar gurile de ventilatie frontale, venea un aer destul de cald, spre fierbinte. Ma dau la ea, turatii ridicate, mers foarte agresiv, nu trece de 80C. Nici nu mai apare masinuta enervanta in bord.
A doua zi plec la drum. In 50 Km, temperatura apei s-a ridicat 1 liniuta peste min. Intru in iasi, in 5-7 Km circulati in trafic destul de aglomerat, temperatura la 90 si ceva peste. Intra ventilatorul, scade pe la 85-87. Ajung la destinatie, turez motorul la ralanti, trece temperatura de 90, ridic capota, ventilatorul in functie.
Citim codurile de eroare, aceleasi 2 buc din titlu. Acuma stau si ma intreb de la ce o fi, ca ceva este.... am inteles ca ar exista un modul de control al ventilatorului , ar mai fi niste senzori, si ar mai fi demn de luat in calcul si termostatul...

Ca sa nu ma apuc sa arunc cu banii prin service-uri si alte alea, ma intreb poate cineva s-a mai intalnit cu o problema similara, sau a mai avut de a face cu aceste simptome.
Mentionez ca motorul a fost spalat, vanzatorul confirmandu-mi acest lucru.

Cateodata, un sfat face mai mult decat reparatia in sine ... motiv pentru care va multumesc anticipat.
Skip ads

  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Termostatul probabil este blocat in pozitie intredeschis , de aia la drum intins iti scade temperatura( ai circulatie continua prin radiator ) si in trafic iti creste peste normal ( nu trece debit suficient prin termostat )
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Probabil....
Am mai facut azi o proba. Am mers cu masina 2 Km, indicatorul la temperatura nu s-a miscat deloc, am probat furtunul care iese din termostat (cred) si intra in partea de sus a radiatorului, si era cald. La fel si antigelul din vasul de expansiune. La fel si radiatorul.

Sa ma gandesc serios la termostat? Si daca da, ce or fi insemnand astea?
P1481 Fan Relay 1 Circuit High C-34
P1481 Fan Relay 1 Signal Low / Open Circuit C-34
P1482 Fan Relay 2 Circuit High C-34
P1482 Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit C-34


Grrrr
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
misu_imv75 a scris:Termostatul probabil este blocat in pozitie intredeschis , de aia la drum intins iti scade temperatura( ai circulatie continua prin radiator ) si in trafic iti creste peste normal ( nu trece debit suficient prin termostat )



Spune-mi te rog, pozitia termostatului se poate modifica manual ? (banuiesc ca nu, dar incerc si eu) .


Mersi.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si la fostul meu Z18XE picase termostatul .
In oras era ok , cum ieseam toamna - iarna pica temperatura pe la 30 de grade orice ii faceam . In rest racirea masinii de ventilator se facea corespunzator , nu erau probleme . Bineanteles ca masina nu mai baga caldura la drum.
Schimbat termostatul rezolvat problema
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vivalldi a scris:

Spune-mi te rog, pozitia termostatului se poate modifica manual ? (banuiesc ca nu, dar incerc si eu) .


Mersi.


Nu, nu se poate. Am termostatul, in week-endul asta urmeaza operatiunea de schimbare. Anunt ulterior rezultatele.
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si mie imi sta cam rece. daca plec de pe loc , afara fiind undeva intre 3-7 grade, merg 30 de minute si se ridica la prima liniuta adica la 75 grade. daca merg mai turat putin , se duce la 80, dat scade iar la 75. in afara sta cam la 80. nu mi se pare nimic ciudat.
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si inca ceva. caldura baga, motorul nu se incinge, ventilatorul inca nu l-am auzit (am prins si cateva aglomeratii prin buc.). anunta-ma si pe mine daca ai rezolvat ceva cu termostatul si cat costa unul.
bafta
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Schimba termostatul si nu o sa mai ai probleme
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, am schimbat termostatul impreuna cu altceva, si au aparut alte mici probleme.
Dupa ce ma lamuresc ce si cum, dau repede cu raspunsul pe aci.
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da.
Deci, schimbat termostatul odata cu distributia si antigelul. Termostat am pus FACET (175 RON).

La schimbarea distributiei, am reusit sa faultez CAMSHAFT SENSOR (era scoapta izolatia aia de pe cablu si s-a dus toata), rezultand un oaresicare scurtcircuit. De aci au aparut erori gen: CHECK ENGINE aprins, masina cu cheita in odometru, martor ESP aprins in bord, pilotul automat nu mai functiona, si cand temperatura ajungea pe la 90C masina se accelera balbait intre 1500 si 2500 rpm, moment in care pedala de acceleratie devenea nefunctionala.

Ieri am schimbat senzorul, au disparut toate erorile semnalizate in bord, cu exceptia CHECK ENGINE (care mi-a facut o surpriza placuta stingandu-se azi dimineata) si masina pare sa functioneze normal (am dus-o pe la 90 si ceva grade si a intrat ventilatorul, a scazut sub 90, s-a oprit ventilatorul).

Ramane de vazut cand o pun la un drum intins cum se comporta temperatura, moment in care voi sti sigur daca termostatul isi face treaba.

O zi buna va doresc.
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul a fost!
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Doamne ajuta ca a fost doar atat .Bine ca sa rezolvat si caldurica placuta in aceasta iarna
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
"Reinvii" acest topic pentru a posta rezolvarea problemei cu codurile de eroare si masina cu cheita, in speranta ca pe viitor va ajuta pe careva...

Intrucat dupa schimbarea termostatului masina cu cheita s-a cumintit o bucata de vreme dupa care a aparut mult mai obraznica, codurile de eroare memorate fiind P1481, P1482, P1483 aparute aleatoriu, am schimbat "Cooling fan control module" (amplasat pe radiator) si la o saptamana de atunci si vreo 300 Km in toate regimurile de mers masina cu cheita nu a mai aparut, ceea ce ma face sa cred ca asta a fost buba.
  • RolyB

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un prieten care si-a cumparat un Astra G Z16SE din 2003.
I s-a aprins martorul cu cheita si erorile citite sunt :
P1482 - Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit
(04) - Present

P1483 - Fan Relay 3 Signal Low / Open Circuit
(04) - Present

P1481 - Fan Relay 1 Signal Low / Open Circuit
(04) - Present
Ma puteti ajuta cu un sfat pentru rezolvarea problemei?Multumesc anticipat!
  • bimmer54

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Verifica sigurantele:



... si mufele de la ventilatoare.
  • dumiter

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
buna am si eu o problema asemanatoare!am mers cu masina cca 40 Km acul la apa nu mi-a trecut nicidecum peste 80 iar cand am pornit caldura pe 2 acul a inceput sa coboare pana la liniuta a -2-a si de acolo nu mai urca pana opream caldura.
sa fie probleme cu termostatul?sau alceva?astept parerile voastre!
mentionez ca masina este un astra g din 2002.

Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Termostat blocat pe deschis.
  • LUCIAN80

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu problema cu eroarea 1482 la o vectra c z18xe (se aprinde din cand in cand masinuta si cheiea la bord ) am schimbat termostatul si eroarea tot persista
daca ma puteti ajuta, multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@LUCIAN80
P1482 Fan Control 2 Circuit High Voltage
P1482 Fan Control 2 Circuit Low Voltage
P1482 Fan Control 2 Circuit Malfunction
P1482 Fan Control 2 Powerstage High Temperature
Verifica sigurantele, releele si rezistentele de pe carcasa ventilatorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR