Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • petre astra roket

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 16i 74kw 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu cred ca este ceva de sezon Evil or Very Mad oricum astept rasp voastre sa vad ce a-ti mai rezolvat eu unul nu am timp de a mea acum poate o rezolv si eu cu ajutorul vostru,toate cele bune
Skip ads

  • corsar81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Frati corsari,

Ieri am schimbat termostatul cu unul nou, si nu mai baga caldura de loc, nici macar aerul ala caldut pe care il baga inainte.
Stiti de vreo aerisire care trebuie facuta dupa operatiunea asta, pt ca a curs antigel si am completat....?!?!? nu stiu ce sa ami cred.
Furtunul de intrare in calorifer era fierbinte, cel de iesire era aproape rece.....
Daca are cineva vreo idee, va rag sa ma ajutati....
Multumesc!
Toate bun!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
corsar81 cred ca ai gresit, aici sunt frati astragii.
Nu stiu cine ti-a spus sa schimbi termostatul atita timp cit in bord acul se misca normal.
Verifica comutator si sufa reglaj temperatura aer de la consola, daca nu gasesti nimic dubios atunci ai radiatorul habitaclu infundat ptr. ca s-a mers cu apa sau s-au pus prafuri de astupat porii.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am Astra cu motor Y20DTH si in fiecare iarna am probleme cu caldura si incalzirea motorului. Indiferent cat timp, cat de turat si cati km as conduce, iarna nu se incalzeste motorul la mai mult de 70 grade. Aceasta temperatura scade foarte repede si des si se ajunge la ea dupa cca 3o km parcursi in regim mixt, la temperaturi exterioare de minim -5 grade.
Am incercat si varianta cu carton la radiator dar nu a imbunatatit decat foarte putin situatia. (vezi discutia aici )
Vara temperatura motorului meu sta fix la 85 grade. Ajunge in situatii de trafic tip Bucuresti la 90 grade si scade sub 85 noptile cand e mai racoare, la drumuri lungi de croaziera.
Stiu ca dieselul se incalzeste mai greu, am citit toata discutia de aici.
Totusi, observand ca furtunul care intra in radiator este cald dupa cateva minute de functionare a motorului, am dedus ca trebuie schimbat termostatul:

Am gasit aftermarket termostat simplu la 65 lei si termostat cu tot cu carcasa de la minim 120 lei. Datorita problemelor cu etanseitatea, am ales sa cumpar termostatul cu carcasa.
In cateva zile revin cu impresii in urma operatiunii.
Skip ads

  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut. am citit ce ai postat despre caldura-incalzire-racire, dar parerea mea inainte de a schimba termostatul, este sa-l verifici pe cel de pe masina: demontat, curatat, fiert in apa cu un termometru si sa vizializezi cand incepe sa deschida.
La motoarele diesel incalzirea e mai greoaie si racirea mai accentuata, ele disipa mai putina caldura in urma arderii, fata de benzina. In conditiile de vreme din aceste zile , cand tem ext e in jur de -10grd, la o viteza de 100km/h este resimtita o temperatura mult mai scazuta, aprox -20-25 grd. asa ca nu e ceva de speriat.
Uite cum arata la mine, indicatorul de bord, si cel de pe display, care din ele nu e calibrat ok Oare?






Ultima modificare facuta de G_S_C la Mie 07 Jan, 2009 6:44 pm
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu citesc 73 grade pe ambele indicatoare la tine.
Aceasta temperatura record pentru iarna asta am atins-o si eu astazi cand am venit in Ploiesti sa-mi cumpar termostat. Diferenta intre noi este ca eu am avut carton la radiator. Am mers pe DN1 in treapta a 5a la 2500 rpm, viteza 115 km/h. In oras s-a mers ca la ore de varf, temperatura antigelului a fost de 72-73 grade aproape tot timpul. Afara au fost 2 grade cu plus.
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate sa ai dreptate, imi cer scuze de inducere in eroare, eu asa am vazut.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ririnel a scris:Aceasta temperatura record pentru iarna asta am atins-o si eu astazi cand am venit in Ploiesti sa-mi cumpar termostat. Diferenta intre noi este ca eu am avut carton la radiator. Am mers pe DN1 in treapta a 5a la 2500 rpm, viteza 115 km/h. In oras s-a mers ca la ore de varf, temperatura antigelului a fost de 72-73 grade aproape tot timpul. Afara au fost 2 grade cu plus.


Rectificare: azi m-am uitat mai atent pe ceas si locul unde imi statea acul atunci de fapt insemna 82-83 grade. Scuze.

Am inlocuit azi termostatul. A durat cca o ora. Recomand schimbarea termostatului cu tot cu carcasa pentru ca la mine uzura era pe carcasa, in locul unde termostatul inchide circuitul de apa.
Am iesit in proba pe acelasi circuit ca acum 2 zile, am mers cu aceeasi viteza, cu singura diferenta ca afara erau minus 10 grade si nu aveam carton la radiator. In bord ceasul imi arata cca 88 grade. Automat caldura de la aeroterma era mult mai ridicata.

Codul de pe carcasa termostatului:
GM 90572899
250 03 18 5

Astra G, motor Y20TDH, fabr. 2000.
Skip ads

  • casper_1707

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa va cer si eu o parere. Cum m-am saturat sa tot imi tremure dintii in gura si sa stau imbracat mai ceva ca afara, am hotarat sa merg cu masina in service sa imi rezolv si eu partea cu incalzirea (distanta dintre casa si serviciu este de 5 km - cam 15-20 minute, abia cand ajung imi da o boare de aer caldut in interior).
In urma constatarilor s-a ajuns la concluzia ca trebuie inlocuit termostatul.
S-a efectuat manevra de inlocuire, in schimb rezultatul a fost mai mult decat descurajant: ca urmare a operatiunii nu numai ca nu se incalzeste mai repede in habitaclu, dar acum apa nu se mai ridica mai mult de 82 de grade (inainte se ridica pana la vreo 87 de grade).
Cei de la service au motivat ca masina nu este echipata cu scut si acesta ar fi un factor important in incalzirea motorului.
Intrebarile mele sunt:
1. Are rol in incalzirea motorului scutul sau este doar o scuza patetica pentru a masca esecul inlocuirii termostatului?
2. Vechiul termostat era in regula si ei l-au schimbat degeaba?
3. Sa montez inapoi vechiul termostat?
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
probleme cu caldura in masina am avut si eu. de curand le-am rezolvat astfel:
1. schimbare termostat.
la mine era blocat deschis (motorul se racea foarte repede). schimbarea termostatului a rezolvat doar problema racirii exagerate a motorului - cu implicatii in consumul mai mic la drum intins - nu si problema caldurii in masina.
2. verificare + schimbare oringuri calorifer interior masina - pierdeam antigel, totodata am verificat si daca caloriferul este infundat - fara rezolvarea problemei, in masina tot ghetarie iarna.
3. verificare stare cabluri bowden - evrika! - cablul nu era defect dar camasa lui era deplasata de pe pozitie exact la comutatorul de cald/rece, indeajuns de mult ca clapeta care face distributia de aer cald/rece sa nu se miste de pe rece, sau sa se miste foarte putin. Am desfacut siguranta, am pus camasa pe pozitia initiala si acum am caldura dupa cel mult 1.5 km cred, oricum cu mult inainte ca acul de temperatura motor sa se miste.
la acest cablu se ajunge relativ usor, fiind necesara doar demontarea casetofonului si nu desfacerea consolei centrale.
  • bushy

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut! eu am o astra F si la mine nu baga decat caliu si i-am pus un ncarton la grila din fata ca are racirea prea buna (asa cred eu) ca akuma baga caldura ca la balamuc:D
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare
,si eu am un astra 1.7 din 2003,la mine nu se ridica acul la temperatura mai mult de 60-65 indiferent cit merg cu masina....(am mers si 400 km fara sa o opresc),si cam la 2 saptamini trebuie sa pun antigel dar f putin...
E posibil sa fie termostatul?ori garnitura de chiuloasa?
Skip ads

  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca nu se ridica acul probabil ca ai termostatul blocat pe deschis
daca se pierde foarte putin antigel e posibil sa il gasesti in masina sub presuri deoarece probabil ca ai oringurile la calorifer duse.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am verificat presurile nimik,e uscat...
Ar putea fi dusa garnitura de chiuloasa?(ca sa pun in cel mai rau caz)
care sint semnele in care sa fie fisurata garnitura?
  • Robotel99

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut , sunt mai nou pe aici ...si as avea si eu o problema cu...''corsa mea''..o corsa C din 2001 1.2 benzina...ideea este urmatoarea: de vreo luna nu prea mai baga caldura , la parbriz aerul este calai , drept este calai , la picioare este rece.... ( comutatorul de caldura fiind la maxim )...precizez ca nu are AC......indicatorul de apa arata ca se incalzeste treptat ajungand la 80-85 de grade normal...adica cum ajungea si inainte...nu e nimic neinregula cu incalzirea apei in motor , am verificat furtunul care duce si care iese din radioator , sunt fierbinti ambele...ce ar putea fi? avand in vedere ca apa e ok , in mers nu se raceste apa sta constant...deci practic masina merge ok , incalzirea apei e ok dar aerul este calai....nici macar cald..este aproape rece..se simte diferenta foarte un pic...

in urma cu 1 luna si un pic cand dadeam drumu la caldura practic ma sufocam in ea cat de cald baga...frigea bordu ( lucru bun).....unde ar putea fi problema ( la service nu am ajuns pt ca ies f tarziu de la serviciu , lucrez departe de buc ..eu fiind din buc...si in weekend lucrez...as aprecia un sfat ceva..orice )....accept si private message daca e cazul...dar cat mai repede ca imi dardaie dintii cand merg cu ea Smile)))

PS: Masina nu are AC , deci prin urmare nu are nici butonul de reciclare Smile...

Multumesc
  • phAnt0m360

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1995 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat bec-urile la consola la o astra f si dupa c am asamblat consola inapoi nu mai baga caldura nenorocita....poate cineva sa ma ajute sa-mi sp c am strikt???multumesc
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca nu ai montat bine la loc cablul care deschide robinetul de la radiatorul de incalzire. Trebuie sã desfaci din nou consola centralã ºi sã verifici. Succes.
  • phAnt0m360

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1995 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cand am schimbat becurile nu am desfacut decat consola fara sa umblu la cablurile alea de la caldura...de la variator si de la butonul celalalt unde directionezi aerul....pur si simplu am desfacut consola, am schimbat becurile si am pus-o inapoi...am desfacut-o si a2a oara si cablurile de la caldura sunt la locul lor...si totusi nu baga caldura...aveti vreo idee?
  • teodorescu_cos

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
unde ati gasit voi termostat cu 40 de ron ca si eu am nevoie de unu
  • heliu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
termostatul,schimbal
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR