Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • WST

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, am cautat inainte de a posta acest topic, daca mai exista altul similar pe forum, si marturisesc ca nu am gasit rezolvare la problema mea. Tocmai de aceea va rog ca in cazul in care totusi exista un astfel de topic sa ma anuntati ca sa nu se continue pe acesta. Problema sta in felul urmator: aseara am facut un drum cu masina pana in oras si dupa ce am incercat sa plec spre casa nu a mai pornit. Simptome: bag cheia in contact, pun contactul si cand dau la automat motorul nu se invarte, ca si cum n-ar avea baterie. Totusi casetofonul, farurile , avariile, claxonul, bricheta, practic toti consumatorii merg la parametrii normali. Deci varianta ca nu ar avea baterie se exclude (motorina aveam deasemenea, dar daca asta ar fi fost cauza, din cate stiu motorul invarte totusi cand nu are carburant, deci o putem exclude si pe aceasta). Am lasat-o acolo cu inentia de a o aduce acasa a doua zi. A doua zi, cand ajung la ea, bag cheia, pun contactul (io sa mai fac o incercare), dau la automat, motorul invarte si porneste din prima! Bucuros pe de o parte, plec spre casa fara sa mai opresc motorul de frica sa nu ma lase din nou. Ajung in fata casei, opresc motorul, intru in casa, si dupa circa o ora, o pornesc iar, ma duc pana la un vecin, opresc motorul 3 min, si cand sa ma intorc acasa, iar n-a mai pornit. O las acolo vreo 20min, si plecand spre oras cu alta masina, trec pe la dansa sa vad daca porneste, in ideea sa o aduc acasa macar. Dau prima cheie, nu invarte, dau a doua cheie, porneste! Am adus-o acasa si cam atat. Este vorba despre o astra G 1.7 dTi din 2002. Ce parere aveti? Stiti vreun caz similar? De la ce ar putea sa fie? Stiu ca motorul are totusi nevoie de o putere mai mare de a porni, deci restul de consumatori mai pot functiona o perioada, cu, curentul ramas in baterie. Cu toate acestea, consumatorii merg perfect, si se si aprind martorii in bord care trebuie sa se aprinda in mod normal, cand pui contactul, astept sa se stinga din ei, si cand invart de cheie sa pornesc motorul efectiv, nu se intampla nimic. Ce ar putea fi? Bateria? Butucul? Bujiile? Merci anticipat.
Skip ads 60' (0/3)

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca sunt carbunii de la electromotor.
e destul de dificil sa dai electromotorul jos.iti trebuie canal.
se demonteaza electromotorul se inlocuieste platoul(carbunii) , se curata si se greseaza.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,268
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca electromotorul da semne ca vrea sa moara, dar nu ma pricep foarte bine la aceasta problema. Asteapta parerea altor useri mai experimentati.
  • WST

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
merci de raspunsuri "so far", am apucat sa citesc cateva probleme pe forumuri legate de defectiunea electromotorului si la altii vad ca au si alte simptome in plus, gen s-ar invarti motorul sau altele, la mine nu face nimic. Nu va contrazic ca nu ar fi de la electromotor, deja am contactat 2 useri care vand electromotor.
Skip ads 60' (0/3)

  • WST

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:eu cred ca sunt carbunii de la electromotor.
e destul de dificil sa dai electromotorul jos.iti trebuie canal.
se demonteaza electromotorul se inlocuieste platoul(carbunii) , se curata si se greseaza.


exista piesa de schimb "platou" respectiv "carbunii"? Separat?
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ WST - nu mai posta consecutiv. In schimb foloeste butonul "Modifica"
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Acum 2 luni am patit cam la fel , vin de la drum , a doua zi vreau sa plec de acasa dar electromotorul nu invartea deloc , ciudat pantru ca in urma cu 1 an jumatate am inlocuit periile , merg cu masina in service si ce sa vezi , periile uzate din nou , ca atare a fost inlocuit din nou platoul cu perii , parerea mea , nu cauta sa schimbi aiurea electromotorul , schimba platoul cu perii .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da , exista separat.gasesti la orice magazin de piese auto.la unele chiar pe stoc.
Skip ads 60' (0/3)

  • WST

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Acum 2 luni am patit cam la fel , vin de la drum , a doua zi vreau sa plec de acasa dar electromotorul nu invartea deloc , ciudat pantru ca in urma cu 1 an jumatate am inlocuit periile , merg cu masina in service si ce sa vezi , periile uzate din nou , ca atare a fost inlocuit din nou platoul cu perii , parerea mea , nu cauta sa schimbi aiurea electromotorul , schimba platoul cu perii .


pt ce masina ai cumparat tu? cat te-a costat? banuiesc ca stiu cei de la magazin ce fel de platou cu carbuni imi trebuie pt tipul de electromotor
  • WST

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
done! schimbat platoul cu carbuni: platou cu carbuni 80 RON; manopera 70 RON. timp app 80 min merci pt sfaturi Wink
  • Tere

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Adresez si eu o intrebare si anume:
Daca am schimbat de 2 ori electromotorul timp de 4 luni, credeti ca e de la contact?
De fapt, am schimbat prima data rotor, bendix, carbuni etc, acum doar starterul. Electricianul mi-a recomandat sa gasesc un nou contact pentru ca s-ar putea sa ramana blocat. Aveti idee cat costa si de unde pot sa-l cumpar?

Multumesc
  • adryano17

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sall am un omega 2500 tds probleme pornire. parca patineaza sau nu cupleaza pe volant electromotorul nu invarte motorul parca da in gol. am observat ca bobina de la electromotor este incinsa. fara sa dau la cheie si nu stiu ce reprezinta sau ce se leaga la bornele din imaginea atasata de pe bobina ? doresc explicatii ms fain

Skip ads 60' (0/3)

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va salut...Am un opel astra h 2005 1.7cdti 101cp si am si eu o problema cu pornirea.bag cheia in contact, pun contactul si cand dau la automat motorul nu se invarte, ca si cum n-ar avea baterie.Carbunii de la electromotor nu sunt de vina pentru ca prima data acestia au fost suspectati si au fost schimbati.acum suspectez ECU.Mentionez ca atunci cand pun cheia pe pozitia 2(cand se aprind becurile pe bord)raman aprinsi martorii esp+cheita si cel de la ulei se stinge(normal se stinge dupa ce porneste motorul).Sper ca am fost destul de explicit.Va multumesc
  • bad_boy88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Va salut,

Am si eu o problema asemanatoare la o Astra G din 1998 pe benzina. La rece porneste fara probleme. Dar daca fac un drum de vreo 60 de km sau daca este putin mai cald afara pur si simplu nu imi invarteste electromotorul, trebuie sa astept cateva minute sau ore in functie de temperatura de afara ca sa reusesc sa o pornesc din nou. Ultima patanie am avut-o azi, la o vreme cu un soare putin mai puternic, dupa ce am venit de la serviciu acasa (5 km), dupa ce am parcat-o la bloc nu am mai reusit s-o pornesc numai peste o ora. Banuind ca e electromotorul, acesta a fost desfacut si au fost schimbate periile, dar problema tot persista. A mai avut cineva exact aceasta problema? Sau vreo idee despre ce ar cauza aceasta problema?

Multumesc,
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la mine a fost ECU de vina.am rezolvat de atunci prin inlocuirea lui cu unul SH.sper sa nu ai si tu aceasta problema.bafta!
  • bad_boy88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Florin, sper si eu sa nu fie ECU problema.
Azi am fost la un electrician si mi-a zis ca e partea electrica a contactului si nu stiu ce de acolo se dilata si nu imi mai trimite curent la electromotor. Intr-adevar mi-a dat jos capacul de la contact si trebuia sa apas capacul cu firele ce erau legate de partea electrica destul de tare ca sa imi porneasca motorul. Deci poate ca are ceva dreptate. Mi-a pus un buton la firele care dau curent la electromotor. Acum astept sa se incalzeasca vremea sau sa fac un drum mai lung ca sa vad daca mi-a disparut problema.
  • bad_boy88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu un post dupa mai mult de un an.. problema a fost rezolvata.. butonul imi actioneaza electromotorul la orice temperatura.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR