Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • maryanboaca

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 y17dt0021683
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut tuturor.revin si eu cu o problema poate ma puteti ajuta...am un opel astra g 1.7 dti din anul 2000 si nui pot da de cap...acum o sapt mi sa oprit din mers....am facut diagnoza si am avut eroare 1125...am sterso si am pornit normal....dupa o zi aceeasi problema...mecanicul mia ddemontat calculatorul de la pompa de injectie la care am constatat ca a fost umblat in el si se vedeau niste lipituri care nu aratau prea bine...am cumparat unul secon hand si lam schimbat...a pornit fara probleme totul ok...dupa 5 km am oprito si iar nu a mai pornit...chiar nu stiu ce sai mai fac...sa se intimple ceva doar dupa ce motorul ajunge la o temperatura anume?va rog daca ati intimpinat vreo problema asemanatoare imi putei da un sfat...multumesc
Skip ads

  • maryanboaca

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 y17dt0021683
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut ...mi sa oprit din mers...cod 1125...am schimbat calculatorul de la pompa de injectie...am pornit la prima cheie...dupa 5 km am oprito a pornit de 3 ori si nu a mai vrut deloc....exista ceva vreun releu care se poate incalzi si taie motorina la cald?multumesc si va astept cu sfaturi....
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o intrebare. De ce mi se aprinde martorul Check Engine cu P1125 doar in treapta 4? Adica in celelalte trepte de viteza duc masina la 5000 si nu are probleme. Cand vreau sa trec de 3000-3500 cu a 4-a se aprinde martorul cu P1125.
P1125: Turbocharger (TC) wastegate regulating valve - circuit malfunction; probable cause: wiring, regulating valve malfunction.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sau cu a cincea la prima pala de vint din fata hopa becu aprins pierdere de putere si pe tester da p1125 critical malfunction 4 presiune prea mare turbo!posibil senzor map sau chiar soft cu buguri! sau chiar solenoidul nu inchide destul de repede iar presiunea ramane mare in admisie! chiar acum am venit chinuit pe A3 cu 130 km/h viteza maxima!
este normal sa faca numai in trepte superioare de viteza pentru ca viteza este mai mare iar viteza aerului la fel de mare. ma gandesc sa scot de proba o piesa din tubulatura dinaintea filtrului de aer ca sa nu mai am fluctuatii de presiune in instalatie!
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am gresit! Dar nu gasesc acum cu telefonul explicatia,la ce se refera exact eroarea!
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
curata tija de la westgate se afla linga turbina,aceea tija trebuie sa lucreze destul de usor si problema dispare spor la treaba Very Happy
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dar poate aflu si explicatia exacta!
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
CoconeaValentin a scris:Salut, am si eu o intrebare. De ce mi se aprinde martorul Check Engine cu P1125 doar in treapta 4? Adica in celelalte trepte de viteza duc masina la 5000 si nu are probleme. Cand vreau sa trec de 3000-3500 cu a 4-a se aprinde martorul cu P1125.
P1125: Turbocharger (TC) wastegate regulating valve - circuit malfunction; probable cause: wiring, regulating valve malfunction.


prima si prima data verifica furtunele de vacuum din pompa pana in spate in pompa e injectie si mai departe la turbina , ce e vechi schimba , eu asa am patit si e ok acum
Skip ads

  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea! dupa multe si lungi probleme care le-a avut masina mea, un vectra x 20 DTL, iata ca am ajuns sa postez si in acest topic, deoare ce nu am gasit nimic relevant pentru acest cod (p1125) in special pentru vectra b am postat aici. deci, am plecat din italia, am ajuns acasa totul normal, apoi am plecat la socri totul normal, in tot acest drum masina a depasit rar 140 km/h, dupa o saptamana de pauza la socri masina a inceput sa aiba probleme din senin. la o depasire facuta cu viteza 3 dupa mine a iesit un nor de fum apoi totul normal, la prima ocazie cand am atins viteza de 120 km sa aprins check-ul in bord, evident eroare p1125, am sters eroarea apoi a reaparut, apoi am schimbat pe rand fiecare electrovalva fara niciun rezultat. nu stiu ce sa mai incerc, dupa voi care ar fi urmatorul pas?
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua, am revenit cu vesti, probabil pana la proba contrarie si cu rezolvarea, zic eu. am descoperit la turbosuflanta doua palete indoite, fapt care facea ca presiunea comandata de ecu sa nu mai fie la fel cu cea reala si de aici eroarea p1125, acum dupa inlocuirea turbosuflantei totul a revenit la normal, in speranta ca poate postul meu o sa ajute pe cineva vreo data va doresc o zi buna
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
r3chinu a scris:Salut cine ma lumineaza cu privire la urmatoarele problem:
-p1125; 0040 codurile care imi apar la testu cu agrafa
-nu depasesc 120km/h
-pierd antigel cam 1l la 1000km
-in ultimul tp pierd si ulei ....am completat jumade litru
-ulei in vaslu de expansiune....
Am un motor y17dt fabricat in 2000
Merci si astept sfaturi!



salut, am aceeasi problema. cum ai rezolvat ?
  • Mariusica2014

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2002 973
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut
Am un Astra G 1.7 DTI si am unele probleme:
- ulei in vasul de apa.
Am verificat termoflotul si este in regula.
Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot baga ulei in apa, mai mult dupa ce apa ajunge la 90 grade.
Se poate sa fie de la semeringurile de la separatoarele acelea de aluminiu de la injectoare?
Am mai observat ca turbo nu merge.
Cand accelerez nu se intareste furtunul care iese din el.
Scuze daca nu m-am exprimat corect, dar nu ma prea pricep.
Skip ads

  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am avut si eu acest cod de eroare 1125 de care nu mai scapam de el,pana cand am scos furtunul vaccum de la valva egr in timp ce motorul era pornit.Atunci cand l-am scos s-a auzit un zgomot putin cam ciudat dar dupa a inceput sa se auda motorul putin cam zgomotos si nu stiu de ce? dar am scapat de codul 1125.
astra g 17dti
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Y22DTH
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
astea sunt erorile care apar de vreo 5 zile.
am desfacut si curatat galeria de admisie. era ceva pamant acolo.masina trage super bine la rece, apoi dupa ce se incalzeste bine pe la 95 de grade apare si dispare eroarea cu manifestarile clasice de pierdere de putere.
furtunele sunt bune, altfel ar face si la rece. sa fie cumva senzorul din capatul galeriei de admisie? pare o pana electrica la cald.
ceva idei?
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
La eroarea 1125, cauzele pot fi EGR-ul, senzorul de pe galeria de admisie sau electrovalva.
Eu am scapat cu EGR-ul. Pana acum.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
repet: problema apare numai la cald peste 95 grade,
acum de cind am curatat si galerie trage de rupe ca acum 7 ani cin am luat-o/
EGR-ul l-am verificat cind am demontat galeria acum 2 zile. este bun. tragi aer si tii cu limba sa vezi daca pierde membrana presiune. nu pierde deci este bun.altceva treb sa fie.treb sa fac rost de un senzor de presiune de proba sa vad daca este defect.
care electrovalva ?
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vezi electrovalva. Una noua este peste 300-350 de lei.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am umblat cu EGR anulat doar mecanic vreo 2 ani si ECU m-a lasat in pace pana la o forja prin munti care s-a lasat cu bara din spate inegrita . De la momentul ala , cum miscam masina , cum ma palmuia ECU cu un P 0400. Am repus EGR-ul in functiune si totul s-a linistit.
Am avut si prostia aia de P 1125 - a fost cosmarul vietii mele. Aparea la 120-130 km/h si ma lasa spectator la volan. Dai cu electrovalve , pompa vacum , circuit furtunase, tija vietii de la turbina ( imi scapa cum ii spune acum ) , curatat admisie , EGR , frecat debitmetru , curatat senzor MAP si priviri suspicioase inspre ECU si EDU.( lipituri reci )
La a doua curatate a senzor MAP , totul a revenit la normal. Dupa 6 luni.

@iulius - nu stiu cum e la tine ca nu vreau sa vorbesc prostii dar la y17dt am 2 electrovalve - turbina si EGR . Am citit pe forum ca se pot desface cu putina indemanare si se pot curata sau cel putin , pentru o verificare ,,home-made,, se pot schimba intre ele. Le-am demontat , le-am suflat, le-am sucit , taiat din capetele fustunaselor de vacum pt etanseizare - a fost degeaba . Am scapat cu MAP-ul ala tocmai cand ma pregateam sa duc ,,calculatoarele ,, masinii la un profi pentru verificat ,,lipituri,, avand in vedere ca la y17dt ECU e pus la prajit tocmai pe capacul motor si EDU bagat intre bureti pe laterala blocului motor.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
senzorul de presiune (MAP) era plin de mizerie, la fel si galeria . le-am curatat. o sa mai incerc o curatare cu un spray ceva. sa verific si electrovalva aia care duce la EGR.
Masina merge perfect pana ajunge temperatura la 95 . chiar si dupa aprinderea martorului tot pot sa ajung la 160 cu ea. am observat ca dupa citeva secunde de mers nefortat se stinge becul, intra in normal si poti sa accelerezi, cu conditia sa faci acest lucru in reprize de citeva secunde. astfel se creste viteza progresiv si poti merge pe autostrada normal. degeaba o calci la blana ca nu se rezolva nimic, doar se apride becul si ramai fara putere. asta ca o paranteza pt cei ce patesc acet lucru in trafic.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Vorbind despre MAP , cand am demontat EGR-ul si am vazut ca galeria admisie e aproape colmatata cu rahat , am demontat si senzorul si l-am curatat dar a fost o curatare superficiala pentru ca n-am avut la indemana decat Sydol ( un solvent cam usurel ) . Nu mi-am imaginat ca ,,ciuma,, aia neagra-uleioasa se curata asa greu.
Apoi am fost la un service unde mi l-au curatat si aia si cam degeaba. Abia la al 2-lea service care au insistat asupra lui mai temeinic , lucrurile s-au rezolvat.

Mie la 130 km/h parca intra brusc in frana de motor , aparea masinuta cu cheita dar daca ma jucam usurel cu pedala parca isi revenea. Puteam sa-mi continui drumul doar ca trebuia sa o gadal placut din pedala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR