Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema.
era de la furtunul care iese din pompa de vacuum de pe motor. ala se transforma in plastelina cind se incalzea. cand am tras de el s-a lungit ca o guma de mestecat. evident ca era rupt.
acum dupa curatarea galeriei si rezolvarea problemei fuge masina zici ca-i noua. am venit acum pe autostrada cu ....30-50 peste limita de viteza.
Skip ads

  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sã te bucuri cã mai ai carnet și 900 de lei în plus în buzunare!
alții nu mai au , dar nu pot da timpul înapoi!(nu de mine e vorba , eu merg legal!)
și eu am avut probleme cu vacumul dar le-am rezolvat și testat FÃRÃ RISCURI!
  • tony5xx

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am un opel astra 1.7 DTi si la 120 km mi se aprinde cheita si imi i-a puterea la motor. pe tester imi da p1125. imi poate da si mie cineva un mecanic bun in bucuresti?
  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am o micã mare problema la un Opel Astra g 1.7 dti cod motor y17dt , la viteza de 120 km/h mi se aprinde check engine-ul si imi taie cuplul turbinei, am fost instant in service si ca eroare mi-a dat p1125-electrosupapa presiune turbina , presiune mare (ATT)... Am schimbat piesa respectiva si nimic am inlocuit debitmetru din nou nimic am verificat toate furtunasele de vacuum din nou nimic , acum nu știu ce sa mai fac, nici nu știu ce sa mai verific , ajutați-mã cu o pãrere va rog . E posibil ca EGR-ul sa fie cauza ? Adevarul e ca nu lam curãțat niciodatã.


Ultima modificare facuta de draganel1992 la Vin 13 Nov, 2015 11:09 am
Skip ads

  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu încã o chestie înainte imi tãia cuplu la 130km/h acum face mai repede la 120 Sad .
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
P 0400- - EGR - am rezolvat cu demontare si curatare.
P 0125- murea sub mine la 130 km/h - 3000 ture - la mine s-a rezolvat cu curatarea senzorului MAP.
Pt P 0125 pot fi insa mai multe cauze.
  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Reamintesc ca mie imi da pe tester p1125 Electrosupapa presiune turbo presiune mare (ATT) parca .
  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ideea e ca am luat toate care am crezut eu si ar mai rãmâne EGR-ul, acum nu știu ce sa mai cred
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Scuza-ma colegul, eroarea mea a fost P 1125 dar din greseala am scris 0125.
Deci 1125 si ideea a fost ca senzorul MAP transmitea date eronate despre presiunea din admisie catre ECU.
Am fost la 2 service si ambele mi-au spus ca turbina a luat-o razna. Abia al 3 service, dupa o diagnoza in mers , mi-a curatat MAP -ul.
Nu - mi venea sa cred ca pot trece de 130 km/h dupa ce am verificat pompa vacum, curcuitul vacum, electrovalve schimbate intre ele, debitmetru de proba, EGR curatat, etc
Oricum 1125 asta e un cosmar pt y17.
  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am observat si eu asta ...de 2 luni nu mai scap de eroare
  • draganel1992

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Totuși map-u unde este poziționat ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cum stai cu fata la motor, pe galeria admisie, in stanga EGR-ului. Trebuie demontata electrovalva ce comanda EGR-ul ca sa ajungi la el.
Verifica si furtunasele vacum mm cu mm sa nu aiba "rosaturi" sau crapaturi pe la imbinari.
Eu am taiat din fiecare capat cite 2 mm pt ca erau imbatranite.
Pt o bucatica de 20 cm care era roasa din cauza frecarii date de trepidatii am folosit furtunas spalare parbriz dacie ( daca tot am una depozitata Smile )
Skip ads

  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Daca ma poate lamuri cineva ,la motorul meu y17dtl am un consum cam mare,am facut 425km cu 40 l, am vazut ca la inceput de injectie real imi da 18 -19 grade si cantitatea injectata de 5mg pe cursa nu stiu daca sunt corecte aceste valori ? un ajutor ar fi bine venit va multumesc .
La temperatura externa da 5 grade iar afara sunt 24 grade, nu am erori.
Daca am gresit postarea rog moderatorul sa o mute la sectiunea potrivita.
  • silviupopa27

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Y17DT
Sa resuscitam puțin topicul. Masina mea prezintã 2 erori: 0335 si 1125. Exista vreo legatura directa intre ele?
Menționez ca in ultimele saptamâni am avut si 0370, însã a dispãrut de la sine, rãmânând doar cele menționate. Mulțumesc!
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ma alatur si eu celor cu eroarea 1125 ...de doua luni ma chinui cu ea si nu gasesc rezolvare ..am fost in 4 service-uri si in afara de apus testerul nu s-a rezolvat nimic..daca a rezolvat cineva in Bucuresti aceasta problema il rog sa-mi spuna si mie unde ( astra g , 1.7 dti, 2000)
  • Enusi.alin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema cu Astra 1.7 Dti, in sensul ca masina este destul de vlaguita si nu am nicio eroare stocata.

Mentionez ca incepand cu treapta a 3-a, cand ii dau talpa dupa 2000 rot/min, masina are un mic delay si urca destul de greu, dar liniar in turatii, nu mai are zvacul acela pentru depasiri.

La drum intins, masina ajunge pana la 160 km/h (ducea si mai mult dar nu avrea rost sa incerc), dar foarte liniar, nu exista zvac.

De asemenea, un coleg m-a ajutat cu un log in mers pe care l-am trimis catre cineva care mi-a spus indirect ca masina merge in parametrii, dar la un moment dat, exista prea multa presiune in turbina si masina se 'gatuie'.

Momentan nu am mai vorbit cu baiatul respectiv si ma gandeam ca pana ajuns sa mai vorbesc, sa intreb si aici poate are alt cineva idei catre ce verificari sa mai fac.

Multumesc de ajutor!

PS: Debitmetrul este nou.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Verifica egr, clapeta acceleratie, senzor MAP de pe galerie, supapa wastegate turbina, circuit vacum, electrovalva turbo.
  • Enusi.alin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Momentan am verificat circuit vacum, cu exceptia aluia care cred ca se duce prin spatele motorului, senzor MAP inlocuit si curatat, supapa westgate, din ce am inteles de la cineva care s-a uitat functioneaza ok (inchide-deschide), ramane sa verific zilele urmatoare clapeta cu egr + electrovalva turbo + ultimul furtunas de vacum.

Mentionez ca cine s-a uitat la log, mi-a zis ca am overboost si ca ar fi o chestie software (harta de la turbina), dar ca momentan nu are timp sa se uite Sad
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sa nu cauti clapeta de acceleratie la y17dt,ca nu o sa gasesti..Acceleratia e electronica!
  • encmarian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2016

  • Mesaj Privat
sal.reseteaza eroarea pe tester si da i talpa pe autostrada 1h de la 2000 rpm la 4000 rpm in toate treptele de viteza repeta socul de 2 3 ori se va curata tot si egr si catalizator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR