Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara pompa si pune-o in sertarul de sub fund langa senzor crankshaft
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce marca sa cumpar? Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am pus Topran, vine cu sita de tantari
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am ales Pierburg pentru ca vine cu sita. Credeti ca sunt posibile diferente fata de Bosch? Ma refer la partea de gaoace. Sa nu se pupe, samd. Banuiesc ca este de firma buna din moment ce si egr tot Pierburg este.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mere fest si tine
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Venit pompa dar nu am gasit furtunel in caz ca am garniturile ciupite si am zis ca e vineri si daca mai intervine ceva, canci piese.
  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Poți sa tai din furtunul care intra in throttle
  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Topran am pus si eu la 120 RON si se comporta bine.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa schimb pompa. Nu va recomand sa cumparati Pierburg din doua motive:
1) Nu intra bine in lacasul de cauciuc
2) sita este inalta si ajungeti sa o montati tot pe cea veche.
Nu vreti sa stiti cata pilitura probabil rezultata din frecusul pompei cu gura de umplere am gasit lipita de sita.
Juma de ora de munca. Ridicata cu un cric vanjos, asigurata cu capre. Desfacut suruburi, furtunele si cade pe o parte. A veti destul loc sa faceti urmatoarele manevre fara sa mai desfaceti si altele. Sa aveti cam 4 litri de benzina ca sa nu curga. Eu am mers pana la limita cu ea. Mai este o chestie cu acel filtru negru. Nici eu nu am stiut dar era o Corsa dezmembrata si am vazut diferenta. Corpul acela este de fapt un filtru. La mine am cuplat un furtun si cu greu trecea aerul. La acela de Corsa trecea ca in gol aproape. Am inlocuit piesa de la Corsa, montat pompa cu indoiala ca sa nu scape pe langa, pus la loc totul si dupa cateva chei a pornit. Mult mai silentioasa anterioara. Acum nu stiu ce face zgomot sau poate asa trebuie sa faca una noua. Parca are un pic mai mult zvac. Nu am testat inca la maxim dar urmeaza. Nu mai palpaie acul asa de rau la turometru si acel ngngng sesizat la frane si avarii a disparut.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Zice de la foarte bine in sus. Zvacul e chiar zvac si e chiar ce lipsea de la 3500 de ture in sus. Acum se duce saraca cat te tine buzunarul. Zgomotul a pierit, a redevenit silentiosa treaba. Atat de silentioasa ca trebuie sa casti bine urechile. Ma duc sa lipesc bandourile. Ascultat cu atentie si ngngng e absent total si pe frana si e avarie. Probabil acel ngng e semnul de schimb. Se prea poate sa fie si de la filtrul negru schimbat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Zvacul e zvac dar au inceput probleme la stationare sa zicem mai mare de 3 ore. 100% CRED CA SE PIERDE PRESIUNEA. Din cauza ca pompa Pierburg nu se pupa. Acolo unde am precizat ca se imbina pompa cu cauciucul rupt la Patratel probabil pierde presiunea din cauza ca piesele se racesc. Atunci cand sunt calde, probabil se dilata si fac cat de cat jonctiunea.
Morala este ca mai bine o dati jos si va duceti cu ea in mana, totul este ca stutul sa corespunda. Si nu numai stutul. Am avut ceva probleme minore de marime a corpului si a mufei electrice. Daca nu reusesc sa improvizez ceva din furtun o schimb cu totul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine da un cod la pompa sa nu mai fie cineva 'tepuit'.
Eu am pus Topran de vreo 220lei, acum am citit ca altii au gasit la 100 si ceva...o fi si mai ieftin dar o fi acelasi cod sau iar hai ca lipim, punem colier, etc.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
A inceput sa faca din ce in ce mai rau. Dau la automat de ma doare mana. Acum am fost sa comand una de cielo. Pare identica si costa doar 120 lei. Am trimis un mail si la Pierburg dar nu ma astept sa primesc ceva. De la ultima teapa cu egr-ul m-am convins cu firma asta de rahat. Codul este cel din imagine, Pierburg 7.02701.28.0. Cei de la epiesa au precizat ca trebuia sa o masor cu sublerul si ca ei nu au nici o vina. Pe viitor o sa imi iau si un microscop electronic dar nici nu mai cumpar de la ei. Din principiu. Oricum bulibaseala la Agila pare mic copil pe langa ce patesc cu h-ul 1,6xep. P0300, 0301,0302,0303,0304,0314,1300. Schimbat bujii, linie bobine, egr, ulei, filtre, si tot dardaie si da in nas pana in a 4 a.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Iete pompa. 120 lei. Acum fie vorba intre noi, pompe universale identice se gasesc pe toate ebay-urile incepand de la 11,78 euro. Si cand o sa pice sigur nu mai cumpar de firma. filtrul nu cred ca se poate utiliza pentru ca are forma diferita.

400+120 = 118 euro Mai puneam 15 euroi si cumparam tot ansamblul gm. Zgarcitul mai mult saraceste. la pretul asta adaugam si 2 manopere si s-au mai dus 60 litri de benzina.

Acum o intrebare ptr cunoscatori: filtrul acela negru sau ansamblu sau ce este, trebuie sa treaca aerul usor sau greu prin el? Asta ca sa stiu sa montez la loc pe al meu sau il las pe sufla-n blide asta care este deja montat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Imi raspund tot eu si tot ce este posibil si poate nu am inteles eu din toate posturile. De fapt acela negru este filtrul de benzina ( FUEL TANK FILTER ) si ce este atasata pe pompa este sita pompei. Bineinteles ca atunci trebuie sa treaca aerul cat mai usor prin el si trebuie avut grija sa fie verificat la un eventual defect de presiune deoarece nu intodeauna pompa este vinovata. Am citit si eu pe alte forumuri straineze ca dupa 100 de mii de miles e bine sa verifici treaba asta. Nu inteleg cauza pentru care GM schimba ansamblul cu totul la Agila. Nu este cazul numai la GM. La alte tipuri de masini se gaseste de cumparat separat acest filtru.

http://sell.bizrice.com/sel...ter-MR552780.html
  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Filtrul era ok dupa 160000 km dar pompa originala s- a dusssss!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa, se vede in poza diferenta, ieri chiar am dat de vreo 2-3 ori piept cu centura. S-a pupat perfect.
De data asta am schimbat pe elevator ajutat de un sustinator mecanic. Dupa montaj la primul contact s-a amorsat si a pornit din prima la sfert fara nici o behaiala. Merge foarte bine, porneste la sfert si astept sa treaca cateva ore sa vad daca se mai intampla ceva. Sper sa nu si nici nu cred. Cu incredere cumparati acest tip de pompa, 120 lei de Cielo. Cat tine habar nu am dar nici nu am auzit ca se schimba des la Cielo. Verificati si filtrul negru, suflati plasa pompei si aveti grija mare la montajul pompei (cuplul stutului cu garnitura de cauciuc). Am avut si eroare de sonda lambda probabil din cauza numeroaselor porniri seci.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu zice decat de la foarte bine in sus. Porneste la sfert (am avut ocazia azi sa o pornesc de vreo 3-4 ori si nimic deosebit), mototolul se aude mai bine in turatie, a 5-a are zvac, chiar si cu aer cuplat acceleratia este fluenta, zgomotul este in limite normale. Totul este normal.

Si cand totul este normal si silentios normal ca se mai aude ceva care nu te lasa sa dormi bine. In teste de acceleratie, dupa 3800-4000 rpm, numai la ,,forja", se aude un clanc metalic maxim 2, nu foarte puternic dar parca nu vine din motor ci parca de la o componenta de prin dreapta soferului. Parca suna cum facea avansul pe la 1,6 nz, Vreo idee? Nu este deranjant dar am zis sa nu fac vreo boacana.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vezi avansul si ce zice senzorul de detonatie, cu op-com, ca sa dormi "linistit".
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ai ceva parametrii? Nu de alta dar pe unde ma duc nu gasesc decat un miniAsus cu ceva instalat in el si un nene care stie sa stearga erori. Mersi frumos.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR