Ai uitat parola?


  • aauto

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce marca de pompa ai luat Mihai?
Amicul meu are pe o Agila de 1,2 pompa universala ERA de mai bine de 5 ani și undeva la aproape 50000 km făcuți și chiar nu are nici o problema.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu scrie nimic pe ea Smile) doar prețul 110 lei . Ideea că se simte o diferența la acceleratie , merge brici și foarte liniar. Acum nu știu de unde pot găsi țeavă de alimentare cu combustibil . Am găsit cică original , 450 lei Smile) zic pas . Aveți vreo ideie sau sugestie ? Va mulțumesc .
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pai ce probleme aveti cu teava ?
Cu siguranta gasiti la dezmembrari.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu o mai am Smile) ruginita total , cică sa o recondiționez Smile) dar nu am avut ce , colegul meu na ajutat , a rupt-o și a rezolvat problema Smile)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit printre randuri si am omis cuvantul "alimentare".
Conducta de alimentare e boala agilei, e prima componenta care se vinde de la o
agila proaspat sosita la dezmembrare, de multe ori cu preturi scandaloase.
Pretul de noua e si ala ridicol de mare, 450-500 lei pt. o coaja de tabla.

Eu am cumparat-o de noua cu 400 lei, insa vanzatorul imi era prieten si nu mi-a luat
adaos, oricum, destul de mult.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa de benzina e Henko 3609A Very Happy
  • johnny john

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat pompa de benzina si acum motorul tremura si mi se aprinde check engine, cand pornesc motorul palpaie, iar cand plec din loc ramane aprins.
Trebuie sa spun ca la service mi-au spus ca pot aduce doua variante de pompa una la 150 si alta la 450. Am luat prima.
A mai patit cineva?
Masina e Agila, motor 1.2
  • johnny john

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Era bobina. Multumesc pentru ajutor.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Si dupa ceva timp revin cu o teava facuta din INOX de la zero , cam la fel cu cea originala Smile ca sa nu mai fie vre-o problema cu rugina . Ca si diametre 35mm si 48,3 mm Smile rabdare multa si iese treaba buna . Acuma cred ca e mult mai rentabil sa iti faca cineva teava ^_^ sau daca se poate sa o faci personal daca aveti scule ^_^ . Ca si costuri nu trec de 100 lei Smile)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Buna treaba !
Initial si eu m-am gandit sa o confectionez din teava de cupru insa
am abandonat ideea deoarece portiunea din terava veche in care
se insuruba busonul era mult prea corodata pt. a fi folosita la noua teava.
  • AComanoiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua,
Vă rog mult sa ma ajutați și pe mine.
Am un Opel Agila A 1.2 Benzina +Gpl(buji de gpl schimbate)
La 2000 km a crăpat pompa de benzina, am schimbat totul ok inca 1000 km.
Pe autostrada eram pe GPL și am zis sa dau pe benzina... Mai mult de 70kmh nu mergea indeferebt de ce făceam.(pe gaz nicio problema)
După 1 luna de mers pe gpl mașina nu mai pornește.
Am schimbat debitmetru și clapeta de accelerație pornește la 2 3 cheie dar când accelerez se treaza greu... Dacă merg pe benzina trage foarte greu și da în nas.
Ce poate fii? Am sa curat și egr. Ul dar chiar nu știu ce sa mai zic.
Menționez ca pe GPL merge perfect
Menționez ca am guma de la pompa fisurata dar am schimbat cu o guma improvizata..
Mulțumesc mult!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte probabil sa nu mai porneasca tot din lipsa presiunii benzinei.
Poate ca guma improvizata nu a rezistat la contactul cu benzina si s-a dezintegrat.

In acest moment am si eu aceiasi problema, nu mai am presiune iar motorul
porneste greu si doar pt. cateva secunde. Greseala mea a fost sa refolosesc
garnitura veche cand am schimbat pompa (anul trecut).
  • BIonut937

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Agila Z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. Detin o Agila din 2001 1.2 benzina. Am schimbat pompa de benzina acum 2 luni pt ca m-a lasat in drum ... A fost verificata presiunea in rampa de injectoare si era 1.6. Acum are eceleasi simptme adica atunci cand se incalzeate motorul nu mai sare de 2500 rpm iar motorul nu mai are forta atunci cans e in sarcina...pe liber se accelereaza bine..
Mai de curand am patit-o in sensul ca la drum intins fiind am accelerat-o usor pana apraoe de 3000rpm...in acel moment mi s-a oprit motorul pt cateve secunde.
Ca si martori aprinsi e ckeck engine si masinuta cu cheie
Pompa acum se aude ca si cum ar trage greu..nu are zgomotul constant si lin
  • BIonut937

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Agila Z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Codul de eroare ce il am e P0170
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@Blonut937:
În urmă cu 2 luni eu am schimbat-o cu una de Logan ,pompa benzina AutotechniK NGH(120 lei). Ca să se potrivească corespunzător trebuie doar lărgit puțin distanțierul/bucșa de pe ștuțul de refulare al pompei
Curață și clapeta de accelerație și verifică releul pompei de benzină și cablajul electric de alimentare al pompei inclusiv cupla electrică de pe pompă din rezervor.
  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru PL500
Am alimentat pompa separat = presiune mare la ventil
Dat cheie fara releu in soclu si fara mufa rezervor pusa=
P 0201
P 0202
P 0203
P 0230
cu multumiri , maine leg pompa invers si pun strap
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca pompa nu este alimentata prin releu (sau strap), nici injectoarele
nu sunt alimentate, motorul nu va porni, de aici codurile de eroare !
Releul pompei de benzina, pe langa fapul ca alimenteaza pompa (in mod evident),
mai alimenteaza si injectoarele.
Daca masina va functiona doar cu strap si nu cu releu (presupunand ca releul e bun),
problema este ceva mai grava, presupunand conexiunea ECU - comanda releului sau chiar ECU.

Cu ce polaritate ati alimentat pompa (plusul la ce culoare) cand facea presiune ?


  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze pentru ora tarzie.
Pompa nu functioneaza nici cu strap.
La alinementarea separata din baterie, +=roz argintiu, - = negru.
Cu releul pus, cu legaturile inversate(presiune ramasa in rampa) motorul a pornit 4 secunde.
Ceva nu alimenteaza pompa.Alte sugestii?
P.S. Dupa oprirea motorului au reaparut erorile de mai sus
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
"La alinementarea separata din baterie, +=roz argintiu, - = negru" daca in pozitia asta
face presiune, pompa este alimentata cu polaritate corectA - nu trebuie schimbata polaritatea.
Atentie unde faceti strapul: pe partea de executie a releului (contactele asezate orizontal),
siguranta FB3 = 20Amp. este buna ?
V-am trimis mesaj privat cu nr. telefon, al dvs. nu raspunde.
  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Multumiri D-lui PL500 sub ale carui indrumari am rezolvat problema alimentarii cu benzina la Agila 1.0, .
Dupa inlocuirea pompei (cealalta era distrusa) problema era la portiunea de cablu dintre mufa de la buza rezervorului si soclul releului de la pompa de benzina, mai exact firul roz argintiu (+) in zona banchetei spate sectionat partial, fir care in momentul blocarii pompei s-a inpuscat supraincalzind siguranta fara sa o arda(plasticul sigurantei avand urme vizibile de supraincalzire) .
Dupa inlocuirea cablului de alimentare cu unul nou de aceeas culoare masina functioneaza perfect.
Cu stima tudvalentin.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata