Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Merge si Tide automat sau alt detergent de rufe. E mai putin toxic si nu e nici coroziv. Eu am folosit 4 linguri de tide la 18l de apa cand am curatat de rugina interiorul rezervorului de la motocicleta si curentul era de 3A la 12V.

Daca tot pierdeti timpul cu aberatiile astea macar folositi substante mai putin periculoase pentru sanatate.
Inoxul nu e recomandat la electrolize pentru ca degaja substante foarte periculoase. Fierul e mai putin periculos dar se corodeaza mai repede.

http://www.antique-engines....el-electrodes.htm
Skip ads

  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@ nicola dumitrescu.......nu iti fa griji eu ce spun si experimentez., nu ca tine sa vorbesc din auzite ''sarea de bucatarie''emana cloruri periculoase pt., motor deci mai bine abtinete, daca nu vreisa faci pe altzii sa faca prostii.
@cristi db cred ca daca cineva foloseste electroliza eu stiu cum e , gazul de pe esapament e abur si nu miroase e mult mai curat decat cel de la benzina. bafta
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu vorbesc din auzite, este vorba de chimie si fizica pe care le-am invatat bine in liceu si facultate. Cateva grame de sare de bucatarie (NaCl) sau pe intelesul tau , clorura de sodiu, creste conductibilitatea apei, scade rezistivitatea, creste consumul de curent, adica amperajul, tensiunea fiind constanta aproximativ 14,2V (cat ar trebui sa debiteze un alternator bun) si cantitatea de oxigen si hidrogen este mai mare (Manualul de Fizica clasa a 7-a). Nu stiu ce rau pot sa faca cateva molecule de clor si de unde stii ca apar. Daca esti asa convins da formula chimica. Eu la laboratorul de fizica cu aceasta metoda cu doua eprubete puse pe anod si catod (deci gazele au fost colectate separat) am obtinut 2 volume de hidrogen si un volum de oxigen. Nu ai raspuns la cat se economiseste avand in vedere ca motorul va consuma mai mult conbustibil fiindca alternatorul are o sarcina mai mare (cu cat sarcina este mai mare alternatorul se invarte mai greu si de aici ECU va comanda mai mult combustibil pentru a pastra turatia motorului costanta). In alta ordine de idei eu ti-am spus sa nu folosesti soda caustica (NaOH, hidroxid de sodiu sau KOH, hidroxid de potasiu) fiindca ataca aluminiu. Am vazut ca vrei sa folosesti un radiator (care poate sa fie din aluminiu) pentru racirea electrolitului care poate sa ajunga si la fierbere. Pe vremea lui Ceausescu se foloseau doi electrozi care se puneau in cana pentru fierberea apei pentru cafea. Succes in experimentari.
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ii corect perfect ce zici tu de sare ....insa distruge elementii de inox(ii distruge) si din experimentele multora aceasta sare si apa la electroliza degaja cloruri si is foarte daunatoare motorului.
cat economisesti depinde de multzi factori., cum ar fi un pwm un efie si generatorul ce calitate are apoi filtru de gaze si is multe.
deci ce scotzi in hidrogen nu pierzi la curent (am experimentat)
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
In cele 3 bobine ale alternatorului exista tensiune bruta care prin redresare cu o alta punte trifazata, poate livra tensiunea de 17-18 V continu! Smecheria este sa se traga 3 fire separat, inainte de puntea trifazata ce lucreaza in tandem cu regulatorul electronic, implicit acumulatorul masinii! Prin acest artificiu se elimina complect frana electromagnetica suplimentara, deoarece regulatorul electronic nu "vede" acest nou circuit, el fiind separat de lantul electric...punte, regulator, acumulator,,,prin urmare nu livreaza tensiune de excitatie suplimentara! Bobinele generatoare de curent sunt capabile de a livra multi amperi....tipic 80-100 iar la peste 1200 RPM tensiunea de mai sus devine aproape constanta! Despre HHO prefer sa nu mai vorbesc, desi sunt initiatorul acestui topic pe vechiul nik...pentru simplu motiv ca nu pot accepta sa port discutii interminabile cu cei care doar dau vorbe la mana, fara insa sa puna mana si sa experimenteze ceva concret si sa impartaseasca din experienta practica! Pentru cei care sunt cu adevarat interesati, pun la dispozitie toate schemele electrice/electronice ce stiu sa "pacaleasca" debitmetrul si sonda Lamda, implicit scheme de comanda a electrozilor in impulsuri sincronizate cu turatia motorului..impulsuri ce variaza ca amplitudine si timp si care reduce consumul de curent cu aprox. 60% fata de o alimentare cu tensiune continua! Sa precizez....tot ce scrie aici este testat! Spre deosebire de multi "meseriasi", nu obisnuiesc sa dau vorbe la mana....Doar un PM este de ajuns....sa auzim de bine!
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
deci domnul D M G aici se trateaza altfel problema.........STIMA
deci de faza cu alternatorul e chiar buna nu stiam asta
sa imi dai te rog un pm cu o schema a unui pwm de peste 70 amperi daca ai si un sistem efie ca tare mi-ar fi de folos
mersi mult .....STIMA
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@imprevizibil
Maine vei primi in PM linkul pe care voi urca o documentatie cel putin stufoasa! Fiind vorba cam de 10-12 pdf-uri destul de consistente! Stima!
****************************************************************************
Retoric....nici un user negativist ce a postat aici nu avenit sa spuna...
-Da frate! Eu am facut aceasta instalatie...imi livreaza 0.3 sau 0.8 m.cubi de gaz in timpul cutarica, am introdus acest gaz in galeria de admisie si nu am optinut nici un rezultat.....De aceea sunt satul pina peste cap de vorbe mioritice date la mana si prefer in continuare sa tin toate experientele pentru mine si sa nu mai le fac publice decat celor care cu adevarat stiu sa dea si din maini ..nu numai din butoanele tastaturiii....
Si ca sa nu se inteleaga gresit! In afara de documentatie, nu livrez nimic nimanui, nu fac comert/afaceri cu nimeni, preferand sa nu ma intereseze de buzunarul altuia...ci doar de al meu....ca tot veni vorba ...sa va prezint un alt mioritic care stie sa dea din maini....nu doar din butoane!
Este vorba de primul OLCIT ELECTRIC, omologat de RAR in Romanica...deci se pot face multe!




Cautati si alte clipuri cu baietii astia ..sa va convingeti de cate ceva...

L.E.
@imprevizibil
Nu merit eu felicitarile pentru OLCIT! Unul din acei baieti imi este amic! Si credema ca ei merita toate felicitarile!
Chiar daca sunt la inceput de drum, au de gand sa dea o palma zdravana benzinarilor! De fapt nu ascund ca in primavara incep si eu un proiect de acest gen! Am pina acum 4 invertoare si un motor electric! Momentan sunt in sfatuiri cu alti amici mecanici buni pentru a confectiona pe axul lui...volanta si ambreiaj unde sa intre axul prizei de la cutia de viteze, implicit prindere acestuia de cutie si jug! Vorba aia doar lucrez cu PLC uri inveroare si alte acarete din astea... Smile


Ultima modificare facuta de D_M_G la Mie 02 Mar, 2011 1:16 am, modificat de 3 ori in total
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mersi mult D M G nici nu iti potzi da seama cat de mult imi esti de ajutor.
si fellicitari pt., olcit ....pe curent interesant de tot asta nu credeam ca ai sa o mai faci
Skip ads

  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@Very Happy M G
mersi pt P M.
esti un adevarat SENIOR.
bafta si multa stima
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@imprevizibil
La fel si tie...studiaza acolo problema!
Probabil stii de patania mea cu jegaritul de la ENEL! Este postat in "Tara nostra de poveste".... Vezi asa-i romanasul nostru....trebuie sa aiva motive...nu conteaza ca acestea vin din greata sau scarba fata de unele monopoluri sau angajatii lor!
Asa ca m-am hotarat si in privinta astora.....pina in vara din calculele mele, voi reusi sa reduc consumul de energie al apartamentului cu cel putin 80% fara sa fiu afectat in vreun fel! ...si totul LEGAL! Deocamdata am inceput sa construiesc becoleduri! Primul experiment (vezi pozele) l-am facut aseara la munca! 50 de leduri piranha un condensator, o rezistenta si o punte de diode, alimentate direct la 220V si care consuma....atentie! 0,7W, producand lumina de intensitatea unui bec economic ce cel putin 10W! Acesta il voi folosi pe hol! Pentru camerele mari voi folosi montaje cu 200 de leduri care tot la fel.....va lasa contorul sa se odihneasca! Smile
Abia astept sa-mi vina pachetul cu cele 80 de celule fotovoltaice comandate (echivalentul a doua panouri solare) si sa incep sa crosetez la ele! Instalatia se prefigureaza cam asa....doua panouri solare, acumulatori auto si trei UPS uri de 1500W fiecare, ce imi livreaza tensiune sinusoidala de 220V/50Hz! Este adevarat investitia nu este chiar mica...celulele ma costa 720 ron, acumulatori am deja, la fel si 5 UPS uri cumparate canva cu sume modice....
Asa ca nu mai dureaza mult si le umflu gingiile astora de se cred monopolisti smecheri!
Bun...sa nu va plictisesc! Va arat primul becoled homemade crosetat ieri la munca! Smile

Lumina ce o livreaza jucaria ...in prima poza o sticla de cola in intuneric, iar in poza a doua luminata de la 3.5 m cu "saracia" pe leduri..

Binenteles ca in forma finala va fi prevazuta cu o carcasa si folie reflexiva asemeni celor montate la neoane!
Deocamdata crosetez....si sunt pornit contra lor

Aaaaaa....am uitat sa va spun! Piesele becoledului costa per total 50 ron...dar aceste leduri fiind garantate 50000 de ore de functionare si cu mici artificii viata lor se poate mari enorm, tinand cont si de consumul extrem de redus....se merita din plin! Cautati de curiozitate sa aflati viata unui bec obisnuit sau al unuia "economic" si va veti convinge singuri! Smile Sa aveti sanatate....si scuze de offtopic..cu toate ca tot de energii monopoliste este vorba!

L.E.
Cu toata placerea Gabi! Scheme concrete, testate, verificate si pentru a croseta asa ceva nu trebuiesc mari cunostinte de electrica/electronica! Problema se schimba oarecum cand incepi cu fotovoltaice, stocare, conversie curent, invertoare si alte acarete....
Telul sa fie unul singur...BUZUNARUL PROPRIU!


Ultima modificare facuta de D_M_G la Mie 02 Mar, 2011 12:01 pm, modificat de 4 ori in total
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
D_M_G,
De reducerea consumului de curent sunt si eu interesat chiar daca ma pricep putin la electricitate. Deocamdata, am schimbat toate becurile cu unele economice dar varianta asta cu ledurile este si mai buna. Cred ca trebuie rugat un moderator ca postul tau sa fie mutat intr-un topic nou, in care sa ne dai mai multe detalii, strict pe tema becoledurilor.
  • ionut_lazar2001

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
nu pot sa spun decat multa bafta la proiecte D_M_G si imprevizibil pentru ca e de apreciat ceea ce faceti voi.
Ar fi foarte interesant daca s-ar face un topic in care cei care au un proiect finalizat (cum e cel cu becoleduri a lui D_M_G) sa-l prezinte, asta in cazul in care cel care a facut proiectul ar dori acest lucru.
D_M_G daca vrei imi poti trimite si mie un pm cu mai multe detalii despre becoleduri
Skip ads

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Si pe mine ma intereseaza HHO . Chiar intentionez sa cumpar un kit gata facut de pe Ebay . Am gasit si niste filmulete cu instalatii montate pe diesel dar mi se pare ca momentan nu au un randament mare . Pentru cei de afara care fac multi km , sistemul se pare ca e foarte eficient .

http://www.youtube.com/watch?v=FYuwY_PSmgg

http://www.youtube.com/watch?v=avt4pTvnt-E

http://www.hho-plus.com/?gc...6cCFY0r3wodgmqXDA

Multumesc .
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@B74LEL
Din pacate nu pot deschide linkurile tale...foloseste te rog optiunea directa din forum..cea cu ...youtube! Probabil ca am eu ceva prin calc....de nu pot vedea...si imi ia mult sa pun sistemul...cam 2 min! Smile
Hai ca am reusit sa deschid...in primul link au aia ceva asemanator cu ce are si mosu... Smile poze mai jos

@ionut_lazar2001
Azi nu mai am timp dar zilele astea iti voi da toate informatiile! Trebuie sa spun ca aceste becoleduri se gasesc si pe piata...dar...sunt vreo 16-20 de leduri la numar si pretul vazut de mine este de 85 ron! In plus lumina este execrabila fata de homemade-ul meu, iar schema electrica este total diferita! Chinezarii...astea se aduc la noi.... Evil or Very Mad

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

@D_M_G : Link-urile trebuie copiate intr-o fereastra de net . Nu stiu despre ce optiune e vorba .Ideea este ca in USA si Canada e foarte raspandit sistemul .

Multumesc .
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am gasit un alt link cu motorina artificiala din ulei vegetal +un aditiv special de la ei care se pare ca merge pe orice diesel modern :

http://www.dieselsecret.com/howitworks.html
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am gasit aici un link care neaga link-ul de mai sus .Nu pot sa-mi dau seama care e adevarul .

http://translate.google.ro/...525%26prmd%3Divns
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
D_M_G ceea ce descrii tu cu "artificiul" de la alternator este contrar legilor naturii... Smile
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@sorin666
Am avut proasta inspiratie sa-ti citesc in timp postarile si mi-am dat seama ca esti detinatorul adevarurilor absolute in orice domeniu, dar neconfirmate practic niciodata! Eu stiu cum se numeste acest comportament......dar se pune intrebarea ....tu stii?
Adica eu am pe alternatorul meu asa ceva de 2 ani si tu sustii contrariul....
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
D_M_G a scris:@imprevizibil
Maine vei primi in PM linkul pe care voi urca o documentatie cel putin stufoasa! Fiind vorba cam de 10-12 pdf-uri destul de consistente! Stima!
****************************************************************************
Retoric....nici un user negativist ce a postat aici nu avenit sa spuna...
-Da frate! Eu am facut aceasta instalatie...imi livreaza 0.3 sau 0.8 m.cubi de gaz in timpul cutarica, am introdus acest gaz in galeria de admisie si nu am optinut nici un rezultat.....De aceea sunt satul pina peste cap de vorbe mioritice date la mana si prefer in continuahttp://static2.clubopel.com...mages/under.gifre sa tin toate experientele pentru mine si sa nu mai le fac publice decat celor care cu adevarat stiu sa dea si din maini ..nu numai din butoanele tastaturiii....
Si ca sa nu se inteleaga gresit! In afara de documentatie, nu livrez nimic nimanui, nu fac comert/afaceri cu nimeni, preferand sa nu ma intereseze de buzunarul altuia...ci doar de al meu....ca tot veni vorba ...sa va prezint un alt mioritic care stie sa dea din maini....nu doar din butoane!


Tot retoric vorbind, nici noi astia care doar stim sa "dam din butoane" nu am vazut pana acum o demonstratie care sa arate real ca celulele minune aduc o economie de macar 5-10% combustibil, nu 30-50% cum lauda speculantii care le vand pe internet. Pacat de varsta ta, daca si acum mai crezi in Mos Craciun, e trist. Am mai spus asta si o sa o spun pana cand o sa vad minunea asta instalata de un producator pe masina. Cu un montaj care costa cativa lei, la o economie de 30% carburant, ar trebui ca orice masina sa fie prevazuta cu asa ceva. 30% economie de carburant inseamna 30% emisii poluante mai putin, mai zic astia de le vand ca si temperatura de ardere din motor e mai scazuta, asta insemna fiabilitate marita. Zi-ne si noua, de ce minunea nu este implementata de nici un producator de masini din lumea asta? Sa nu vii sa-mi spui despre conspiratia mondiala a producatorilor de petrol ca la mine nu tine.
Vad ca ii acuzi pe altii ca fiind detinatori ai adevarului absolut, dar in schimb tu chiar te erijezi in detinator al adevarului absolut. Crezi ca daca stii sa legi doi tranzistori pe o placuta gata, ne-ai dat pe spate? Demonstreaza nene ca teoria ta e aplicabila, arata rezultatele si baga-ne pumul in gura. Nu mai veni cu acuzatii de doi lei ca nu demonstrezi nimic. Pana una alta, iti dau un subiect de studiu, http://ro.wikipedia.org/wik...C4%83rii_energiei
PS: sorin666 cam are dreptate la chestia cu alternatorul, tu care lucrezi cu PLC-uri invertoare si alte acareturi (nu acarete) ar trebui sa iti dai seama.
@B74LEL: motorina artificiala din ulei vegetal este o realitate. Motorul diesel chiar pt asa ceva a fost initial proiectat. Problema este ca daca bagi uleiul asta intr-un diesel de generatie noua, l-ai terminat.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR