Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
B74LEL, nu am citit textele de pe site-ul ala, m-am uitat in diagonala, dar am cateva observatii:
1- daca am inteles bine, ei iti zic cums a faci eco diesele, dar mai trebuie sa cumperi de la ei ceva ingrediente?
2- formatul site-ului imi aminteste de altele, care promovau crestaturi in chiulasa, cutii de conserva cu fundul decupat nustiucum si montate pe admisie ca sa creeze nustiucevartejuri, magneti pe furtunele de alimentare....

Poate ma insel, repet, nu am cititi in detaliu ce zic aia, eu spun doar sa fii atent...
Skip ads

  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@ forbiden27 nu o lua in nume de rau..dar daca nu ai incercat sa vezi daca e adevarat de ce zici nu?si daca eu ca am incercat tu nu crezi...vino la mine si iti arat eu ca functioneaza. ce zici te bagi ? tu ce crezi ?..petrolistii ar zice ca se poate face un sistem ca masina sa mearga cu apa?...nici tu nu crezi asa ceva....
  • tmdmitza

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Mi-am facut si eu acest tip de electroliza hho pe un opel 1.6 benzina , si da intr-adevar se simte diferenta si la consum si la puterea motorului ,de la 6% mixt am ajuns undeva la 4.5 % + putere la motor mai mare ... eu in apa distilata folosesc bicarbonat pt ca acela din cate am inteles nu face nici un rau metalelor..... atentie treaba cu incalzitul excesiv a apei apare din cauza elementilor folositi necorespunzator la mine abia dupa cca 30 de min de functionare incepe sa ajunga apa pe la 50 grade dar foarte greu trece mai sus pt ca am pus niste transportoare de caldura (o poveste mai lunga...) dar nu stiu ce o sa facem vara,pt ca, cred ca v-a trebui sa apelam la radiatoare prin exterior.
Atentie cei care aveti masini cu sonde lambda adica de la euro 1 in sus sa nu incercati astfel de electroliza pentru ca mai tare cresteti consumul decat sa il diminuati ,mai intai trebui sa pacaliti calculatorul si apoi sa va faceti instalatie.
Pe internet am auzit tot felul de prostii si tot felul de discutii negative despre aceasta electroliza ...eu unul spun ca mai bine ar fi sa se taca din gura si sa nu posteze nimeni toate prostiile negative care le vin in cap si mai bine ne-ar da o idee mai buna sau o idee sustinatoare, ca doar inginerii de la marele BMW nu au scos seria 7 hydrogen cu motoare pe hidrogen degeaba asa sa se afle ei in treaba si din cate sustin ei cica au redus consumul cu minim 20% si au o putere mai mare motoarele lor , chiar si cei de la honda au scos niste motoare cu hidrogen iar cine a fost de curand in Germania poate a vazut la statiile peco ca au furtune pentru alimentarea masinilor cu hidrogen .
Referitor la faza cu alternatorul , eu spun ca este o aberatie treaba cu consumul in plus de carburant mai intai studiati si apoi vorbiti , faceti un raport asa mic ,cam cata putere dezvolta un motor si cat poate sa infraneze un alternator ca sa ii creasca consumul unui motor , adica daca un rulment de la pompa de apa, sau nu neaaparat merge mai greu inseamna ce imi consuma motorul mai mult?... stiti ce rapoarte se obtine din fuliile de angrenare ale consumabililor? mai intai faceti calcule....
pentru cei care vor idei sau sa facem schimb de idei si poze ma puteti contacta pe mail la adresa : tmdmitza@yahoo.com
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
hei bun venit pe forum
nu te stresa lasa ca fiecare crede ce vrea imp., e ca astia care credem sa ne ajutam in sisteme cine nu crede sa nu creda.....tu tre sa folosesti soda ...ca eu am trecut pe soda caustrica si e mult mai buna nici nu lasa impuritatzi ca bicarbonatul
toate cele bune
Skip ads

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Pentru transformarea uleiului vegetal in combustibil similar motorinei , se pare ca trebuie luat agentul catalizator(bidonul cu substanta visinie) , o pompa pt. filtrare si punga cu granule absorbante ( absorb apa ) . Restul spun ca este trecut in brosura respectiva .Evident e pe bani si acea brosura .
Azi am primit si un raspuns vag de la ei :

YES, this fuel works on ANY diesel engine of ANY type. It is already running well on MANY Opels around the world.



www.dieselsecret.com
DSE Team
Diesel Secret Energy LLC

Sper ca adevarul sa fie undeva la mijloc .

In ce priveste HHO am dat un link cu un site care vinde module electronice care pacalesc ECU ( ii modifica anumiti parametrii ) cand este activat generatorul de HHO . Caldura este o problema .Ramane de vazut cum se rezolva .
As fi mai interesat de combustibili artificiali proveniti din uleiuri vegetale decat de HHO . Tot mi se pare ca are un randament mic . Daca se gaseste ceva alternativ cum e GPL-ul la benzina si la motorina ( nu neaparat gaz) , ar fi ceva . Adica sa se vada o economie substantiala .

Bafta ,
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
PS: sorin666 cam are dreptate la chestia cu alternatorul, tu care lucrezi cu PLC-uri invertoare si alte acareturi (nu acarete) ar trebui sa iti dai seama.

Interpreteaza atent, dar mai ales tehnic aceasta schema!
Oare bobinele statorului sunt separate galvanic prin diodele puntii trifazate originale?
Eu nu stiu....
Oare regulatorul electronic livreaza tensiunea variabila de excitatie functie de consumul vazut doar in ansamblul acumulator auto/instalatie masina? (incadrare albastra in poza)
Eu nu stiu...
Oare statoarele acestor alternatoare sunt proiectate sa livreze curenti de 80-100A si tensiuni de 16,8-17,5V?
Eu nu stiu...
Curentul consumat de cealalta punte trifazata (impreuna cu consumatorii de pe aceasta), montata cum spuneam eu.... este sesizat oare de regulatorul electronic, incat acesta sa livreze o tensiune de excitatie si sa varieze campul electromagnetic intre rotor si stator?
Eu nu stiu...
O fi capabil regulatorul electronic sa "citeasca" consumul in partea de curent alternativ al statorului...adica inaintea puntii trifazate originale?
Eu nu stiu...dar cu siguranta tu stii stimate forbidden!!!! Smile


Referitor la cuvantul acarete....acesta a fost scris intentionat asa....Dane!
Referitor la PLC uri si invertoare...v-am mintit! Nu va luati dupa mine...ca sunt dus cu pluta! Smile
Sunt maturator....


Acum serois...ma acuzi pe nedrept! In ultimele postari ale mele nu am mai pomenit nimic despre HHO....am spus ca unii doar vorbesc, altii chiar experimenteaza...de asemeni am precizat clar ca nu confectionez/comercializez asa ceva...si ca daca cineva este interesat, ii dau documentatia stransa de mine! Nimic mai mult! In acelasi timp trebuie sa gandesti si faptul ca datorita unora de genul tau...nu fac public nimic din ce confectionez eu pe diverse teme! Adica cum spune mioriticul...muschii mei nu or sa vada si ochii tai....ai inteles da? Cele bune....

L.E.
@cristidb
Corect! Regulatorul controleaza tensiunea/amperajul pentru acumulator , implicit instalatia masinii! Pe puntea montata ulterior ai in jur de 16-17,7 V ..regulatorul nu are nici o treaba.....uneori cand consumul pe ansamblul masinii (acumulator/instalatie electrica) creste, se mai reduce curentul pompat in a doua punte! Verificat si paraverificat in 2 ani de cand exista pe alternatorul meu asa ceva! Am facut acest artificiu deoarece aveam nevoie de o valoare mai mare a tensiunii pentru alimenta niste dracovenii.....altele decat HHO
***********************
Total offtopic!
Din acest moment am luat o hotarare personala sa nu mai postez nimic public din lucrarile efectuate de mine in diferite domenii, sau alte sfaturi poate benefice, pentru a nu ajunge pe viitor la discutii interminabile....o voi mai face poate la "Sa ne descretim fruntile..." sau poate ma voi apuca de corecturi lingvistice...cine stie....cei interesati si care cred ca le lot fi de ajutor...au PM ul la indemana! Numai de bine domnilor!


Ultima modificare facuta de D_M_G la Joi 03 Mar, 2011 2:48 pm, modificat de 6 ori in total
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Releul incearca sa tina tensiunea la o valoare prestabilita controland curentul prin rotor. Corect?
Daca legi 2 punti redresoare la firele statorului poti avea 2 tensiuni diferite la bornele fiecarei punti redresoare?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai cum sa ai 16-17V pe o punte si 14 pe alta? Nu e egala tensiunea la ambele iesitri cu curentul prin stator x rezistenta celor 2 infasurari prin care se inchide circuitul la un moment dat - caderea de tensiune pe diode ( dar asta e constanta si nu are rost sa o luam in calcul) ?
Daca pui doua rezistente in paralel tensiunea pe fiecare din ele e aceeasi (cum ar putea fi alta daca e masurata intre aceleasi 2 puncte), doar curentul se imparte in functie de rezistenta fiecareia. Asa e si in cazul de fata. Nu rezolvi nimic cu 2 punti redresoare. In final curentul de excitatie prin rotor va fi acelasi ca si in cazul in care ai o singura punte si evident ca si puterea consumata de alternator pentru a produce curent electric.
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Asta ziceam....discutii interminabile si fara rost! Deconecteaza tu regulatorul la masina proprie si incarca-ti bateria numai din punte....eventual masoara si tensiunea in acest timp! Smile si te edifici singur cum sta de fapt treaba! Smile Dupa care daca ai norocul sa lucreze protectia electronica la supratensiune a ECU si a multor device-uri de la becuri pina la mulitimer...bine...daca nu....ia niste banuti si fuguta sa-ti cumperi cate ceva!....macar ramai cu satisfactia ca te-ai edificat! Smile Salutare baieti....DMG ul va fi cat mai rar pe aici....Cele dorite si sa aveti parte de cat mai putine probleme si multi KM in bord!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai stai asa... nu fugi Smile. Daca ti-a iesit porumbelul explica pana la capat ce ai vrut sa zici. Asa, ca pentru prosti ca sa inteleaga toata lumea.
1. Cum se poate sa produci mai multa putere electrica folosind acelasi curent de excitatie, adica din aceeasi putere mecanica, adica sa cresti randamentul alternatorului folosind 2 punti redresoare in loc de una?
2. Cum se poate sa ai la bornele celor doua punti redresoare tensiuni diferite?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai cam asta ma intrebam si eu, desigur, din locul caldut al celui care nu are nici timp nici chef sa redescopere apa calda si mersul pe jos...
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Very Happy Very Happy
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
O fi capabil regulatorul electronic sa "citeasca" consumul in partea de curent alternativ al statorului...adica inaintea puntii trifazate originale?


DA!
Daca ma rogi, iti si explic de ce.
  • tmdmitza

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din cate vad v-ati abatut de la subiect dar in fine....
am mai vazut pe niste forumuri ca altii au pus in loc de soda , h2so4 ( acid sulfuric) ala nu face rau motorului?/
din cate se spunea cica acidul face o reactie mai buna si nu lasa prea multe impuritati... doar acum trebui sa ne gandim si la motor nu?
pana la urama ai reusit sa pui radiator pe post de racire al apei sau cum ai facut? k ... vine vara....
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca era sistemul meu fara radiator de racire a apei era gata de mult......eu abia acum vreau sa fac un sistem bunicel de racire a apei ca daca nu nu tine, chestia
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
tmdmitza a scris: (...) iar cine a fost de curand in Germania poate a vazut la statiile peco ca au furtune pentru alimentarea masinilor cu hidrogen .(...)

Esti sigur ca la acele statii alimentau hidrogen pe furtune? De care, lichid sau gaz?
  • tmdmitza

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@stelea- uita-te si tu la un tutorial despre BMW seria 7 hibrid si o sa intelegi mai multe.. cu ce se alimenteaza si cum functioneaza
@imprevizibil... lasa-mi si mie un mail sa vorbim mai multe ...eu am niste idei tu ai altele si poate ajungem la o functionare mai buna...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi raspunzi la intrebare?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cu ce se alimenteaza BMW 7 hibrid? Ne intrebi pe noi? Spune tu.
  • tmdmitza

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da o cautare pe Google la BMW seria 7 hydrogen si vezi rezultatele...
sa nu faceti confuzie cu cel cu motor electric...dar pana atunci hai sa revenim la subiect
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR