Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In primul rind, bine v-am gasit! Am cautat cu search dar nu am gasit nicaieri ceea ce ma intereseaza.
Am un amic care are un Opel Agila de 1.2, porneste, ralanti este stabil dar nu se tureaza absolut deloc.
A fost pusa pe tester, verdict: Clapeta de aer, a fost schimbata, acelasi lucru. Pe tester se arata valorile de la senzorul de acceleratie, acesta merge pina la 100%, verificare cu clapeta demontata, aceasta se deschide cu toate astea masina refuza sa se tureze! Shocked Singura eroare apare la clapeta de aer! Shocked
Cred ca tine de paranormal dar nu a reusit sa o faca nimeni, nu avem reprezentanta Opel in oras. Voi ce parere aveti?
Skip ads

  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rabdare la cautare Wink, daca ai nu ezita sa vina nici succesul!

Hai sa luam la rand, ce eroare a aparut, aici ma refer la codul erorii.
Daca nu stii, te pui un pic si citesti despre metoda pseudo-agrafa dupa care va puneti si vedeti ce erori are pe masina si postezi

https://www.clubopel.com/vie...ire+coduri+eroare

Dupa ce postezi eroarea vedem unde o sa mutam discutia in functie de problema.
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc foarte mult, nu aveam idee de aceasta posibilitate, miine o sa verific si in aceasta varianta si o sa postez rezultatul. Ceea ce este sigur, nu stiu codul de eroare dar se referea la clapeta de acceleratie (aer). Pina cind o sa postez rezultatul, o idee cam ce ar putea cauza o asemenea eroare? Stiu sigur ca aceasta clapeta functioneaza, este posibil ca sa fie vazuta ca defecta datorita unei alte componente?
Multumesc foarte mult!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, sunt multe posibilitati care pot merge pana la ECM. Dar sa nu ne impacientam. Trebuie sa citesti corect codul (codurile) stocate si sa le arati. In functie de asta se va declansa o anumita metoda de verificare cum a spus si @szilid.
Skip ads

  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sinteti grozavi! Nu ma asteptam sa raspundeti asa de repede! Masina este in garaj si miine o sa merg sa fac intocmai cum ati spus. Imi cer iertare ca ceream lamuriri suplimentare, stiti si voi cum este, daca ma duc la garaj nu o sa ma opresc doar la citirea codului, voiam sa mai caut ceva ce ar putea fi defect. Miine o sa verific si senzorul camshaft, conform celor citite tot aici pe forum!
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Separe ca are mai multe probleme:
1. debitmetru de aer cod P0100
2. Cod 1500 pe care nu am stiu cum sa-l interpretez. Asta am gasit doua varianta pe acest forum
una este Starter Signal Circuit
si a doua clapeta da aer
Clapeta da aer a fost schimbata Sad
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa va mai spun ce am constatat, chiar daca sterg erorile cea de debitmetru revine citeva secunde (daca motorul este pornit) iar masinuta cu cheia ramine aprinsa!
Iau contactul apoi pornesc motorul, acesta nu se tureaza peste 1500 de ture, iau contactul si peste o secunda pornesc motorul, acesta merge impecabil, martorul cu masinuta si cheia tot aprins.
In concluzie, dece daca trec citeva secunde motorul nu se mai tureaza iar daca il opresc si pornesc imediat (fara sa streg erori) merge super?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@blue36 din ceea ce spui cred ca problema ta este in primul rand MAF. De aceea cred ca discutia poate fi dusa acolo. Trebuie sa citesti ce e cu MAF-ul asta, ce s-a scris aici si mai ales procedurile de verificare din TIS. Trebuie urmati pasii de acolo deoarece pe forum, cel putin eu nu am vazut, sa se rezolve online, la vedere, astfel de probleme. Si este normal sa fie asa pentru ca tot timpul sunt si lucruri pe care nu le poti intui de la distanta. Nu ne-ai spus cum ai citit codurile si mai ales cum le-ai resetat si daca ai urmat dupa aceea learning procedure. In astfel de situatii metoda pedalelor este doar una "bruta". Trebuie facuta diagnoza la masina cum trebuie si vazut exact cum se prezinta MAF la parametrii. Dar daca nu ai softul si interfata poate ai un prieten care are.

PS Lampa masina cu cheita nu se stinge inainte de demaror tocmai din cauza faptului ca sunt coduri de eroare stocate.
Skip ads

  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multam de raspuns, codurile le-am citit cu testerul Vag405 care este compatibil si cu acest motor, tot cu el am si resetat erorile. Chestia cu learning procedure am facut asa cum am citit pe forum, ca sa fiu mai sigur, am desfacut plusul bateriei, am unit cablurile plus si minus apoi am pus plusul din nou. Am pus contact si ca sa fiu sigur ca este corect am lasat cam doua minute fara sa ating nicio comanda sau pedala.
Miine o sa pun un alt debitmetru dar ce m-a derutat a fost faptul ca unii useri au desfacut mufa debitmetrului iar motorul a functionat corect (nu ca la mine, pina la 1500 de ture) fara a face resetare de eroare!
Referitor la martorul de eroare, l-am resetat in timp ce mergea motorul dar se aprinde dupa citeva secunde, cert este faptul ca MAF este defect, l-am curatat, degeaba!
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat si debitmetrul, problema persista, am inceput sa sap mai adinc si se pare ca problema este mult mai grava, calculator defect. Dece? La clapeta de aer calculatorul nu-mi da masa, am verificat managment motor si am ajuns la concluzia ca este defect de soft sau calculator defect.
Colac peste pupaza, refac masa la un senzor, mai departe testerul imi da defect un alt senzor, mai precis MAP, verific si masa acestuia 278 de ohmi, refac si aceasta masa, acum imi da alt circuit defect, supapa de gaz (benzina) miine continui dar cred ca de vina este calclatorul, voi ce ziceti?
  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
blue36 a scris:Azi am schimbat si debitmetrul, problema persista, am inceput sa sap mai adinc si se pare ca problema este mult mai grava, calculator defect. Dece? La clapeta de aer calculatorul nu-mi da masa, am verificat managment motor si am ajuns la concluzia ca este defect de soft sau calculator defect.
Colac peste pupaza, refac masa la un senzor, mai departe testerul imi da defect un alt senzor, mai precis MAP, verific si masa acestuia 278 de ohmi, refac si aceasta masa, acum imi da alt circuit defect, supapa de gaz (benzina) miine continui dar cred ca de vina este calclatorul, voi ce ziceti?

Ai cautat integritatea tuturor punctelor de masa?
cauta in TIS2000-Wiring harness, toate punctele de masa "inpamintarea tuturor consumatorilor si surselor din sistemul electric al masinii".
verifica-le cu mare atentie, inclusiv integritatea papucirilor.
In rest... multa bafta!
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da, Sorine, am verificat totul dar azi am avut o surpriza neplacuta, masina a fost initial la un "meserias", abia azi am aflat, dau jos mufele de la calculator si cu o oglinda privesc pini calculatorului, soc, mai multi pini indoiti si faceau scurt intre ei. Am dat calculatorul jos, am refacut pinii, si apoi am pornit motorul, problema persista, garantat acesta este defect. Acum intrebarea mea este ce tip de calculator este pe acest Opel, nu am putut sa gasesc nicaieri o serie lizibila si nu stiu ce sa caut.
Reamintesc, Opel Agila, fab.2000, motor 1,2l 16V. Haideti, care stiti, va rog sa-mi dati un semn si sa-mi spuneti ce tip de calculator este!
Multumesc, noapte buna!
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Teribila treaba. Si cine plateste? Stii cat costa treaba asta? Meseriasii lu' Peste. Poate ai noroc sa il poti recupera ca treaba este cotoioasa. Din cate stiu este Bosch Motronic ME 1.5.5
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multam, Petrecila, exact tipul asta o sa-l caut! Referitor la cine plateste? Prietenul a carui msina este!
Noapte buna!
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum daca tot trebuie sa schimb calculatorul, acesta trebuie luat impreuna cu imobilizatorul? Sau acesta este modul separat de calculator!
Multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu e asa simplu, iei impreuna cu IMO dar iti trebuie si cip din cheie, ca sa nu le spargi iei si chei+contact+incuietori+buson, pe urma multa munca la montare...
Cel mai simplu si mai ieftin e sa cumperi ECM resetat si il programezi pe masina bolnava.
VAG-com nu e asa compatibil cum crezi, tu spui ca a dat cod eroare de MAP si motorul asta nu are asa ceva.
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mda, Dane, ai perfecta dreptate,o sa-i spun amicului sa mearga la un shrot si sa ia tot ceea ce ai spus mai sus!
Bine ca nu a apucat sa ia calculatorul!
  • calin_rusu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Apropo cu faza la Agila ca nu se tureaza la fel am patit si eu la pornea greu dar dupa ce se incalzea motorul mergea perfect la relanti in schimb nu se tura decat daca apasam usor acceleratia am fost la tester mi-a dat eroare p 0170 care e amestecul de aer cu benzina si tipul mi-a zis ca nu are presiune in pompa asa ca am fost la un service si am dat jos pompa sa o verific. Spre uimirea mea cand am dat jos pompa am constata ca o nenorocita de garnitura era rupta si tragea aer fals si nu benzina . Am schimbat garnitura(de fapt am improvizat una dintr-o bucata de furtun de alimentare) si masina merge perfect acum. asa ca aveti grija ca daca mergeti la opel aia va schimba pompa cu totul .
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@calin_rusu ar fi fost bine daca erai mai precis cu garnitura de care spui. Nu de alta dar "tragea aer fals" nu prea sta in picioare. Sistemul este sub presiune asa ca mai degraba putea sa arunce benzina.In orice caz P0170 nu e de acolo, asa ca ai fost "vrajit" de unu care invata pe masina ta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR