Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel omega cu motor 25dt si de cateva zile am sesizat niste urme de ulei sub masina , am dus-o la mecanic sa vad de unde vin pierderile de ulei si mi-a dat urmatorul verdict: trebuie schimbata supapa egr , e defecta. Intrebarea mea este , exista si la motorul asta supapa egr, eu stiam doar la cele de 1,7 si 2.0 de pe astra si vectra . Am tot cautat pe net despre supapa egr la omega 2.5 dt si nu gasesc nimic. Lamuriti=ma si pe mine ca nu stiu ce sa cumpar.
Skip ads

  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da este chiar la intrarea in galeria de admisie si este actionata de vacuum. am eu una daca vrei . radupalade78 mess. ciao !
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Hi , daca ai nevoie de valva mai ramane de vazut . Murdaria de ulei vine dela legatura de cauciuc care este intre valva si galeria de plastic( ebonita ) pe care este scris DIESEL TURBO
Eu ti-as propune pentru inceput sa faci un bandaj peste acesta legatura cu o carpa sau un ciorap de bumbac si astfel ar trebuii sa se absoarba plusul de ulei care este aruncat pe acolo.
De asemeni verifica furtunasele de vacum daca sunt legate si bine inteles turbina dela care vine in final acest ulei . Succes
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Hi , daca ai nevoie de valva mai ramane de vazut . Murdaria de ulei vine dela legatura de cauciuc care este intre valva si galeria de plastic( ebonita ) pe care este scris DIESEL TURBO
Eu ti-as propune pentru inceput sa faci un bandaj peste acesta legatura cu o carpa sau un ciorap de bumbac si astfel ar trebuii sa se absoarba plusul de ulei care este aruncat pe acolo.
De asemeni verifica furtunasele de vacum daca sunt legate si bine inteles turbina dela care vine in final acest ulei . Succes
Skip ads

  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Hi , daca ai nevoie de valva mai ramane de vazut . Murdaria de ulei vine dela legatura de cauciuc care este intre valva si galeria de plastic( ebonita ) pe care este scris DIESEL TURBO
Eu ti-as propune pentru inceput sa faci un bandaj peste acesta legatura cu o carpa sau un ciorap de bumbac si astfel ar trebuii sa se absoarba plusul de ulei care este aruncat pe acolo.
De asemeni verifica furtunasele de vacum daca sunt legate si bine inteles turbina dela care vine in final acest ulei . Succes
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pai nici nu stiu ce sa mai cred, am pierdut cam 1litru de ulei intr-o saptamana, in fiecare dimineata am pata sub masina de ulei. E normal sa fie asa daca ar fi supapa defecta. Eu am dus-o in service si cei e acolo mi-au zis ca supapa e de vina , dar eu stau in dubii, nu cumva sa piarda pe la turbo uleiul sau se poate pierde 1l de ulei si pe la egr?
  • ciubiwrx

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu valva egr nu are legatura cu uleiul. Ea baga o parte din gazele de echapament in admisie ca sa le mai arda o data. Nu tare vad legatura cu pierderile de ulei Smile . Daca vrei sa stii mai multe da o cautare pe site ca s-a explicat in amanunte cum functioneaza. Numai bine!
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Hi baiatule , iti propun sa localizezi mai intai scurgerea . Adica mai din fata motorului sau mai la mijlocul lui,pe dreapta ,pe stanga Etc ,etc.
O intrebare? Ti-ai localizat valva pe motorul masini tale ? Daca da si vrei sa fii sigur ca pierderea este pela
valva ERG iti propun sa iei o carpa ,sa zicem un maiou vechi, de preferinta de culoare alba . Fa un bandaj in
jurul valvei si a mansonului de legatura ,apoi leaga bine cu o sfoara tot acest "rudimentar dispozitiv" si pleaca la drum . Evident daca iese ulei pe aci vei gasi bandajul murdar. Urmeaza sa descoperi locul de iesire.
Pentruca normal ar trebuii sa fie absorbit in galeria de admisie si ars in cilindrii. Este bine sa stii ca areul care ajunge cre trece prin valva spre galeria de admisie vine dela turbina care daca este prea uzata scuipa ulei.
Dar si asta poate fii stabilit de cineva cu "degetul " sensibil. Oare am fost destul de Explicit ?
Oricum succes si nu te descuraja, vei gasi cu rabdare, buba !
Skip ads

  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
este de la turbosuflanta nici decum 1 litru pe la egr care este la intrarea in galeria de admisie.uitate bine
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
stiu ca este cam de mult mesajul asta,dar eu abia acum l-am gasit si ma intereseaza.eu la fel gasesc cam tot timpul ulei dedesuptul acelei carcase negre pe care scrie turbo diesel,si nu stiu de unde vine.chiar si pe capacul de la ventilator citeodata il gasesc plin de murdarie(praf cu ulei).intrbarea mea este ce era defect la tine.de unde venea acest ulei.ce este de fapt aceasta cutie pe care scrie turbo diesel.sper sa mai urmareasca cineva acest post si sa ma ajute cu un raspuns.mersi.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pai normal duar din turbosuflanta ajunge uleiul acolo , tot acel ulei ajunge odata cu aerul in motor , un prim pas este anularea supapei egr , pentru ca in acel ulei cu aer sa nu mai ajunga si fum negru murdar , toate la un loc formeaza o calamina gruasa care ramane pe la supape .
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
este mult ulei?prin capacul acele trece aerul care vine de la turbosuflanta.in general pe la coliere ar trebui sa curga uleiul asa ca schimba colierele si furtunele daca ai de unde sa le iei.
Skip ads

  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
la 5000km am pierdut cam 700 ml.masina are 220000 km.deci nu am picaturi s-au urme sub masina,doar se murdareste.nu stiu daca e mult s-au nu dar cit papa motorul cit pierd pe acolo este destul.am ulei 5 w 30.poate si pentru ca este prea subtire uleiul pentru atitia km,am aceasta pierdere.dar este normal sa ajunga ulei la turbo suflanta si mai departe.daca ajunge la egr se infunda acesta.adevarul cind o calc scoate mult fum.inseamna ca uleiul trece de erg-admisie -si ajunge in camera de ardere?mersi de atentie
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ce culoare are fumul?
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
in acest caz turbina i cam pe gata cu ea , patrunde uleiul in aier aste inseamna mult jok pe axul turbinei.

cand o calci cum zici tu scuate fum mult , ala provine cel mai mult de la supapa egr , este murdara ,infundata mai mult pe deschis ,daca sunt 700grame de ulei lipsa la cati km spui tu cu fumul nu are nici o treaba , spun asta din proprile mele experiente la omega , am trait si eu aceste clipe , si am trecut si la altele mai grave , la final am schimbat turbina si am incheiato cu ele , de la schimb la schimb daca lipseste 100grame .
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ce culoare are fumul?
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu ce culoare are fumul ca nu am dat importanta prea multa.cumnatamiu are un a4 din 2004 si scoate fum si cind pleaca de pe loc,adevarul ca nu-i consuma ulei,si eu am zis ca nu-i bai daca a mea scoate un pic cind o calc.dar cind am vazut ca pe la 5000 km imi arata in bord sa verific uleiul si ca e murdara pe la erg. am zis ca-i bai.
si asa la la femeie nui place masina ,acum sa-i mai zic de turbo atunci sa vezi problema.
totusi fuge pina aproape de 230km/h,daca ar fi turbo ar mai fugi.
cit tea costat turbo.am cautat pe forum un tutorial despre curatare erg,pentru x25dt dar nu am gasit.tu lai curatat sau stii daca este postat pe forum un tutorial.
cum ar trebui sa fie fumul ca masina sa fie in regula.ce culoare ar trebui sa ma sperie.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
despre fum parerea mea este sa nu te sperii de loc ca nui cazul garantat , unii am vazut ca baga chiar ei ulei in motorina cica sa unga injectuarele si pompa ma rog nu condamn pe nimeni dar si ei baga aproximativ 500grame la 55litri , deci esclude culuarea fumului din ulei .

Este perfect normal sa scuata fum negru cand o alergi , si alta culuare daca este fumul adica albastru sau alb tot nui neaparat sa fie din ulei deci exclude uleiul .

Sfatul meu ar fi sa cureti EGR sau chiar sal anulezi ori cu tablitza pe teava suptire , ori sa nu-i mai bagi furtunasul subtire acolo unde ti curge tie , si vezi ca ai epuratorul , furtunul care iasa din capacul chiuloasei de pleaca in furtunul gros de aier scuatel afara si lasa asa vreo doua zile , vezi la cald ce da pe acel furtu care vine din capacul chiuluasei duar fum , adica vapori de ulei , sau si picura ulei , ca daca masina merge bine fuge si tot nui cazul nici al turbinei .
Fa tuate astea si mai ales cu furtunul din capacul chiuluasei [epuratorul] tinema la curent
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am scos egr si lam curatat nu prea am avut ce,era doar ulei pe el.problema e ca nu stiu daca functioneaza.am suflat,am si tras,am si incercat sa inping acel pistonas sa vad daca se misca acea tija inauntru dar nimic.e normal sa nu se miste?poate trebuie o presiune mai mare,ca sa deschida.[img]sper ca asta era egrhttps://www.clubopel.com:886...ffag_th.jpg[/img]si nici galeria de admisie nu se vede prea murdara,nici acea cutie pe care scrie turbo diesel nu era murdara deloc,duar ca unsa cu ulei.
am uitat sa scot acel furtun care intra in furtunul ala gros,cu alta ocazie.
din filtru de aer pleaca acel furtun gros aproape dedesuptul motorului.acela este turbo?parca pleaca direct in tiava de evacuare.
de unde vine aerul care intra in galeria de admisie?
acest motor x25dt din 1998 are distributie pe lant.in cartea masinii scrie motor marca bmw
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da lucreaza duar la o presiune mare , ori cum eu zic sa nu-i mai bagi acel furtunas , ca sa traga mai bine motorul pana in 250rtpm , sistemul admisiei este vine aierul in filtru si pleaca in turbo cum ai spus si tu , din turbo merge in intercooler care se afla in bara in partea dreapta a masini , vine din intercooler in motor , uleiul se depoziteaza in intercooler si aierul cald din turbo care vine il transforma in vapori etc.

tu tre sa vezi de unde vine uleiul , vine cel mai probabil pe furtunul de zic eu sa-l scoti , dar m-am uitat pe o lista de la bmw si 5w30 la motuarele de peste 150mii km M51 asta al nostru nu le place au scapari , deci fuarte posibil sa fie prea subtire mai ales ca vine caldura .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR