Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Pentru Rekord E si Ascona B se cam gaseste orice (înca !) la capitolul piese de schimb , totul e sa stii unde sa cauti. Wink


Pai am cautat banala garnitura de la capacul motorului de am capiat! Nici pe comanda nu mi-o aduce nimeni! Asa ca am bagat un tub de silicon rosu... Apoi, banalul cablu de kilometraj... Nimeni, l-am facut din unul de Dacie... Si ar mai fi...
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea ai dat peste oameni care nu se pricep Mad la magazinele la care ai incercat !

Incearca la o reprezentanta Opel cu urmatoarele coduri (piese originale)

- garnitura capac motor : 06 07 664

- cablu kilometraj (pentru Automatic!) : 12 68 184

sau cere pe baza acestor coduri piese echivalente la magazinele de piese din import.

Garnitura o gasesti cu siguranta si neoriginala , in urma cu 2 saptamani am comandat una Victor Reinz si a ajuns dupa 2 zile.
A costat cat un tub de silicon rosu. Laughing

Daca mai ai si alte probleme de genul asta te pot ajuta ! Wink
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Saru-mana, cand o sa ma reapuc de ea, sa stii ca o sa te rog sa ma ajuti!

Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...

Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Shocked Augsburg......Paneuro....aveam o parere mai buna ! Confused

Pentru detalii in legatura cu cablul de acceleratie imi trebuie si tipul motor (20S sau 20E) , in profil nu e mentionata decat capacitatea cilindrica.
Skip ads

  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Motorul e 20 simplu, fara E sau S... I-am scris eu pe spate masinii un S ca arata mai bine, dar e 20. E mult de lucru la ea... O sa trebuiasca sa-i schimb galeria cu totul, ca sa schimb si evacuarea (buloanele care vin pe galerie sunt mancate, nu merg decat taiate si oricum galeria e ciopartita de cand i-am pus carburator simplu...). Iarna asta nu cred, dar de la primavara as cam vrea sa o aduc iar in prim plan, ca lumea inca nu ma crede ce performante poate avea "Batranica"!
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu ma refer la ceea ce scrie pe masina , existand posibilitatea ca motorul sa fie schimbat. Smile
Tipul de motor il gasesti in seria imprimata pe bloc , fiind practic reprezentat de primele doua cifre si litera care le urmeaza.

În cazul masinii tale poate fi 20N , 20S sau 20E ! Wink

Daca acel 20 care apare pe caroserie e chiar inscrisul original , motorul (daca e de asemenea original) trebuie sa fie 20N.

De ce ai renuntat la carburatorul original ?


Ultima modificare facuta de Senator la Mar 05 Oct, 2004 10:11 am
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Zau ca pe blocul motor scrie doar 20! Ca de acolo am aflat exact ce motor este. Cu toate ca masina nu are nimic schimbat. Cat despre carburator, eram nestiutor pe vremea aia si m-au vrajit sa scot dublu corp-ul si sa bag unul simplu, sa scada consumul... Si a scazut de la 15 la 17.....
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing Asa zic si eu economie de carburant !

In mod normal nu ar trebui sa treci cu consumul de 12 litri in oras (in Bucuresti poate totusi ceva mai mult ) daca folosesti carburatorul original.
Varajet II e un carburator reusit doar ca reglajele nu sunt la indemana oricui , necesita personal calificat.

Daca scrie doar 20 inseamna ca e tip 20N , uneori nu se specifica. Smile
Skip ads

  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E cel de 90CP, nu de 100...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mda , 20N-ul are 90 , inseamna ca nu are probleme daca alimentezi cu benzina de calitate inferioara.....
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Adica poti sa faci plinul in ROmania... Laughing
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai saracutza a mancat si de la Petrom, si de la Joe&Son (cu aia s-a inteles cel mai bine!!!), si rar de la Shell...
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Smile Ma refeream la raportul de compresie , 20N e facut sa mearga cu benzina de 91.
Bineinteles ca se va bucura de orice alta benzina cu CO mai mare , insa iti poti permite sa cumperi sortimentul cel mai ieftin fara sa-ti fie teama ca îi faci vreun rau.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
VIPER a scris:Saru-mana, cand o sa ma reapuc de ea, sa stii ca o sa te rog sa ma ajuti!

Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...

Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...

*
Oricat de bine (sau de rau...) ar fi fost mesterit cablul tau de km. el nu intervine in calibrarea vitezometrului...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
VIPER a scris:Motorul e 20 simplu, fara E sau S... I-am scris eu pe spate masinii un S ca arata mai bine, dar e 20. E mult de lucru la ea... O sa trebuiasca sa-i schimb galeria cu totul, ca sa schimb si evacuarea (buloanele care vin pe galerie sunt mancate, nu merg decat taiate si oricum galeria e ciopartita de cand i-am pus carburator simplu...). Iarna asta nu cred, dar de la primavara as cam vrea sa o aduc iar in prim plan, ca lumea inca nu ma crede ce performante poate avea "Batranica"!

*
Ma bag si eu in vorba... de ce nu pui un motor de 1800 monoinjector 90 cai, se ia pe nimica toata si consumul va scadea spectacular, asta daca se poate adapta pe cutie...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca ar trece pe un C18NZ ar avea nevoie de o alta cutie de viteze si de sudat suporti noi pentru ea , de modificat suportii motorului si axul cardanic ,de schimbat pompa de benzina , instalatia electrica , sistemul de racire a motorului , esapamentul, de montat catalizatoare etc. O problema deloc de neglijat e sa gasesti un profesionist care sa-ti faca toate aceste modificari asa cum trebuie , in caz contrar vei avea parte doar de vibratii , galagie si insatisfactii.

In final ar avea un motor care se uzeaza mai rapid decat motorul CIH , la care ai permanent grija curelei de distributie , la care te lasa aprinderea cand ti-e lumea mai draga , care are un sunet sec Confused si are goluri de putere enervante dar care consuma cei drept ceva mai putin.Nu atat de putin ca atunci cand e montat pe AstraF / VectraA datorita aerodinamicii inferioare.

Discutam aici despre o pasiune de aceea nu gonim dupa un consum scazut cu orice pret. Masina lui VIPER are motorul original si asa trebuie sa si ramana.EVENTUAL ar putea sa monteze un 20E (care arata exact ca 20N) fara sa modifice ceva , pastrand alimentarea prin carburator , caz in care ar creste puterea la acelasi consum adica ar creste randamentul. Cool

Oricat de bine (sau de rau...) ar fi fost mesterit cablul tau de km. el nu intervine in calibrarea vitezometrului...

Aici ai dreptate. Wink
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nuuuuuu, vreau sa o fac asa cum era la iesirea din fabrica!!! Fara adaptari, etc! Si, btw, sunetul facut de lantul dublu de distributie este unic...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca mai exista oameni care apreciaza ceea ce este original. Very Happy

Lantul dublu de distributie e unul din punctele forte la motoarele CIH si pe langa asta e chiar foarte silentios daca motorul e bine intretinut. Sunetul acela unic il aud doar cei cu urechea formata. Wink
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Domnul Senator, ai idee unde pot gasi si eu o clantza pt partea stanga pt un Opel Ascona B , sau care este codul ei si unde sa caut ?
Multumesc !
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa te pot ajuta am nevoie de seria de caroserie si de tipul de Ascona B (normala sau GT/J/Sport ) intrucat sunt mai multe modele de clantza.
Si inca ceva , sunt aceleasi clantze ca si pe Manta B pana in 1982...


In imagine varianta GT/J/Sport :

Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR