Pai am cautat banala garnitura de la capacul motorului de am capiat! Nici pe comanda nu mi-o aduce nimeni! Asa ca am bagat un tub de silicon rosu... Apoi, banalul cablu de kilometraj... Nimeni, l-am facut din unul de Dacie... Si ar mai fi...
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Senator a scris:Pentru Rekord E si Ascona B se cam gaseste orice (înca !) la capitolul piese de schimb , totul e sa stii unde sa cauti.
Pai am cautat banala garnitura de la capacul motorului de am capiat! Nici pe comanda nu mi-o aduce nimeni! Asa ca am bagat un tub de silicon rosu... Apoi, banalul cablu de kilometraj... Nimeni, l-am facut din unul de Dacie... Si ar mai fi...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Dupa parerea mea ai dat peste oameni care nu se pricep la magazinele la care ai incercat !
Incearca la o reprezentanta Opel cu urmatoarele coduri (piese originale)
- garnitura capac motor : 06 07 664
- cablu kilometraj (pentru Automatic!) : 12 68 184
sau cere pe baza acestor coduri piese echivalente la magazinele de piese din import.
Garnitura o gasesti cu siguranta si neoriginala , in urma cu 2 saptamani am comandat una Victor Reinz si a ajuns dupa 2 zile.
A costat cat un tub de silicon rosu.
Daca mai ai si alte probleme de genul asta te pot ajuta !
Incearca la o reprezentanta Opel cu urmatoarele coduri (piese originale)
- garnitura capac motor : 06 07 664
- cablu kilometraj (pentru Automatic!) : 12 68 184
sau cere pe baza acestor coduri piese echivalente la magazinele de piese din import.
Garnitura o gasesti cu siguranta si neoriginala , in urma cu 2 saptamani am comandat una Victor Reinz si a ajuns dupa 2 zile.
A costat cat un tub de silicon rosu.
Daca mai ai si alte probleme de genul asta te pot ajuta !
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Saru-mana, cand o sa ma reapuc de ea, sa stii ca o sa te rog sa ma ajuti!
Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...
Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...
Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...
Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Motorul e 20 simplu, fara E sau S... I-am scris eu pe spate masinii un S ca arata mai bine, dar e 20. E mult de lucru la ea... O sa trebuiasca sa-i schimb galeria cu totul, ca sa schimb si evacuarea (buloanele care vin pe galerie sunt mancate, nu merg decat taiate si oricum galeria e ciopartita de cand i-am pus carburator simplu...). Iarna asta nu cred, dar de la primavara as cam vrea sa o aduc iar in prim plan, ca lumea inca nu ma crede ce performante poate avea "Batranica"!
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu ma refer la ceea ce scrie pe masina , existand posibilitatea ca motorul sa fie schimbat.
Tipul de motor il gasesti in seria imprimata pe bloc , fiind practic reprezentat de primele doua cifre si litera care le urmeaza.
În cazul masinii tale poate fi 20N , 20S sau 20E !
Daca acel 20 care apare pe caroserie e chiar inscrisul original , motorul (daca e de asemenea original) trebuie sa fie 20N.
De ce ai renuntat la carburatorul original ?
Ultima modificare facuta de Senator la Mar 05 Oct, 2004 10:11 am
Tipul de motor il gasesti in seria imprimata pe bloc , fiind practic reprezentat de primele doua cifre si litera care le urmeaza.
În cazul masinii tale poate fi 20N , 20S sau 20E !
Daca acel 20 care apare pe caroserie e chiar inscrisul original , motorul (daca e de asemenea original) trebuie sa fie 20N.
De ce ai renuntat la carburatorul original ?
Ultima modificare facuta de Senator la Mar 05 Oct, 2004 10:11 am
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Asa zic si eu economie de carburant !
In mod normal nu ar trebui sa treci cu consumul de 12 litri in oras (in Bucuresti poate totusi ceva mai mult ) daca folosesti carburatorul original.
Varajet II e un carburator reusit doar ca reglajele nu sunt la indemana oricui , necesita personal calificat.
Daca scrie doar 20 inseamna ca e tip 20N , uneori nu se specifica.
In mod normal nu ar trebui sa treci cu consumul de 12 litri in oras (in Bucuresti poate totusi ceva mai mult ) daca folosesti carburatorul original.
Varajet II e un carburator reusit doar ca reglajele nu sunt la indemana oricui , necesita personal calificat.
Daca scrie doar 20 inseamna ca e tip 20N , uneori nu se specifica.
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
VIPER a scris:Saru-mana, cand o sa ma reapuc de ea, sa stii ca o sa te rog sa ma ajuti!
Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...
Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...
Ca idee, am incercat si eu ca romanu nepriceput, la AlPadrino, la Paneuro, Augsburg, etc...
Cablul de kilometraj mi l-a facut mecanicul meu de suflet, si pot sa zic ca la 50 la ora arata fix 50 la ora!!! A, si mi-a facut si cablul de acceleratie, nici pe ala nu-l gaseam...
*
Oricat de bine (sau de rau...) ar fi fost mesterit cablul tau de km. el nu intervine in calibrarea vitezometrului...
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
VIPER a scris:Motorul e 20 simplu, fara E sau S... I-am scris eu pe spate masinii un S ca arata mai bine, dar e 20. E mult de lucru la ea... O sa trebuiasca sa-i schimb galeria cu totul, ca sa schimb si evacuarea (buloanele care vin pe galerie sunt mancate, nu merg decat taiate si oricum galeria e ciopartita de cand i-am pus carburator simplu...). Iarna asta nu cred, dar de la primavara as cam vrea sa o aduc iar in prim plan, ca lumea inca nu ma crede ce performante poate avea "Batranica"!
*
Ma bag si eu in vorba... de ce nu pui un motor de 1800 monoinjector 90 cai, se ia pe nimica toata si consumul va scadea spectacular, asta daca se poate adapta pe cutie...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca ar trece pe un C18NZ ar avea nevoie de o alta cutie de viteze si de sudat suporti noi pentru ea , de modificat suportii motorului si axul cardanic ,de schimbat pompa de benzina , instalatia electrica , sistemul de racire a motorului , esapamentul, de montat catalizatoare etc. O problema deloc de neglijat e sa gasesti un profesionist care sa-ti faca toate aceste modificari asa cum trebuie , in caz contrar vei avea parte doar de vibratii , galagie si insatisfactii.
In final ar avea un motor care se uzeaza mai rapid decat motorul CIH , la care ai permanent grija curelei de distributie , la care te lasa aprinderea cand ti-e lumea mai draga , care are un sunet sec si are goluri de putere enervante dar care consuma cei drept ceva mai putin.Nu atat de putin ca atunci cand e montat pe AstraF / VectraA datorita aerodinamicii inferioare.
Discutam aici despre o pasiune de aceea nu gonim dupa un consum scazut cu orice pret. Masina lui VIPER are motorul original si asa trebuie sa si ramana.EVENTUAL ar putea sa monteze un 20E (care arata exact ca 20N) fara sa modifice ceva , pastrand alimentarea prin carburator , caz in care ar creste puterea la acelasi consum adica ar creste randamentul.
Aici ai dreptate.
In final ar avea un motor care se uzeaza mai rapid decat motorul CIH , la care ai permanent grija curelei de distributie , la care te lasa aprinderea cand ti-e lumea mai draga , care are un sunet sec si are goluri de putere enervante dar care consuma cei drept ceva mai putin.Nu atat de putin ca atunci cand e montat pe AstraF / VectraA datorita aerodinamicii inferioare.
Discutam aici despre o pasiune de aceea nu gonim dupa un consum scazut cu orice pret. Masina lui VIPER are motorul original si asa trebuie sa si ramana.EVENTUAL ar putea sa monteze un 20E (care arata exact ca 20N) fara sa modifice ceva , pastrand alimentarea prin carburator , caz in care ar creste puterea la acelasi consum adica ar creste randamentul.
Oricat de bine (sau de rau...) ar fi fost mesterit cablul tau de km. el nu intervine in calibrarea vitezometrului...
Aici ai dreptate.
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- **
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat