Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:eu revin cu noutati : chiar nu am rezolvat nimic. am observat ca bujiile indiferent cit incerc sa dau la contact nu sunt deloc umede. am incercat iar la acea supapa de la pompa si nu mai are deloc presiune; de abia mai curge. si la mine se auzea un zumzait mai tare de la pompa cind mergea dar acum nu se mai aude deloc. intrebarea ptr inceput este : cind porneste pompa : atunci cind dse da la contact si invirte motorul chiar daca nu a pornit sau in momentul in care porneste motorul? daca e in cazul in care se da la contact atunci eu banuiesc pompa ca nu mai merge. in timp chiar am observat cum varia functionarea pompei , uneori se auzea intr-una alteori parca i se taia curecntul si ii revenea imediat la loc. nu se oprea dar parca nu se auzea zumzaitul mers rotund. am verificat siguranta si nu are nimic. deci ptr inceput cuind incepe pompa sa functioneze , si a doua intrebare oare cind pompa incepe sa cedeze e normal sa dea in nas ?
@stefy : multumim ptr sfaturi dar as avea si eu o intrebare ca de oameni necunoscatori : la motor c20xe calibra pe unde se gaseste senzorul de temperatura ? ai explicat cum se probeaza o pompa de benzina. te-as ruga frumos sa imi explici caree treaba cu acele cleme ? nu prea am inteles exact cum sa fac ...merci mult pentru bunavointa si rabdare . bafta


Nici eu nu am rezolvat inca nimic. Dar mi-a promit un electrician auto ca vine la mine acasa cu testerul sa vedem ce are.
Dupa ce rezolv ceva va tin la curent. (sper ca maine sau poimaine sa vina)
Bafta si multam de sfaturi tuturor.
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
senzorul de temperatura la c20ne este pe chiuloasa linga alternator la c20xe
trebuie sa fie tot pe chiuloasa are o mufa cu doua fire sa masoara la rece si
la cald la rece are rezistenta mare ex la o grade are 4,8-6,6 kohm iar la 80
grade are 270-380 ohm in legatura cu clema cind scoti releul de la injectie
ramine mufa cu papuci acolo cu un fir scurt faci punte si pompa merge pe direct
sper ca ati inteles si nu uitati verificati bine mufele sa nu fie oxidate,poti schimba
un senzor dar daca mufa si cablajul nu sint ok senzorul nu trimite informatia la ecu.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:senzorul de temperatura la c20ne este pe chiuloasa linga alternator la c20xe
trebuie sa fie tot pe chiuloasa are o mufa cu doua fire sa masoara la rece si
la cald la rece are rezistenta mare ex la o grade are 4,8-6,6 kohm iar la 80
grade are 270-380 ohm in legatura cu clema cind scoti releul de la injectie
ramine mufa cu papuci acolo cu un fir scurt faci punte si pompa merge pe direct
sper ca ati inteles si nu uitati verificati bine mufele sa nu fie oxidate,poti schimba
un senzor dar daca mufa si cablajul nu sint ok senzorul nu trimite informatia la ecu.


Care sunt principalele contacte ce trebuiesc verificate atunci cand masina nu porneste?
Mersi.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Andrei Mihaltan a scris:
stefy_726 a scris:senzorul de temperatura la c20ne este pe chiuloasa linga alternator la c20xe
trebuie sa fie tot pe chiuloasa are o mufa cu doua fire sa masoara la rece si
la cald la rece are rezistenta mare ex la o grade are 4,8-6,6 kohm iar la 80
grade are 270-380 ohm in legatura cu clema cind scoti releul de la injectie
ramine mufa cu papuci acolo cu un fir scurt faci punte si pompa merge pe direct
sper ca ati inteles si nu uitati verificati bine mufele sa nu fie oxidate,poti schimba
un senzor dar daca mufa si cablajul nu sint ok senzorul nu trimite informatia la ecu.


Care sunt principalele contacte ce trebuiesc verificate atunci cand masina nu porneste?
Mersi.


Am scos bujiile le-am curatat (pt ca erau negre de la atata incercat de pornire), dupa care a pornit la sfert de cheie. Am lasat-o 10 min la relantiu, a scos destul fum negru dupa care s-a oprit si iarasi nu a vrut sa mai porneasca. Imi puteti spune ce are? A mai patit cineva asa ceva. (motor C20NE 2.0i benzina)
Skip ads

  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca nici u nu ai prea avut mare noroc. macar la tine a vrut sa porneasca ...la mine ..nici pina acum nu am reujit sa fac nimic. cel tirziu luni e gata ..si am sa anunt atunci c-am ce probleme au dat de furca...
  • dyblondu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 2.0 16v 150cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sal...la vectra cat si la calibra,in partea dreapta sub torpedou intre usa si podul pedalier e o usita in spatele careia snt 2 relee...a mea cand nu pornea ii dadeam doua palme acolo si gata o lua...acuma i-am schimbat releul sh porneste normal...nu sunt 100% sigur ca de acolo e,da e bine sa verificati.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multumim ptr sfat . am sa revin cu noutati .
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dj04xpx am citit atent primul tau post si la faza cu abs ul care se aprinde si se stinge pt 1 sec ,e posibil sa ai eroare pe Traction Control care sa se fi stocat in calc abs(curios ca trebuia sa fie stocata si in ecu).TC este strans legat de senzorul de la clapeta de acceleratie ,care sa fie praf dar sa nu ti apara la erori(se intampla ca senzorii sa pacaleasca ecu chiar daca dau valori eronate si sa apara ca fiind ok).Exista pe forum metode de verificare a senzorului de la clapeta
Skip ads

  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
razvu77 a scris:dj04xpx am citit atent primul tau post si la faza cu abs ul care se aprinde si se stinge pt 1 sec ,e posibil sa ai eroare pe Traction Control care sa se fi stocat in calc abs(curios ca trebuia sa fie stocata si in ecu).TC este strans legat de senzorul de la clapeta de acceleratie ,care sa fie praf dar sa nu ti apara la erori(se intampla ca senzorii sa pacaleasca ecu chiar daca dau valori eronate si sa apara ca fiind ok).Exista pe forum metode de verificare a senzorului de la clapeta

multumesc ptr sfat . intre timp am scos bateria si am puso la loc iar de atunci nu mi se mai aprinde deloc acel martor de la abs. oricum am sa fac si verificariel pe care mi le-ai enumerat .
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:
razvu77 a scris:dj04xpx am citit atent primul tau post si la faza cu abs ul care se aprinde si se stinge pt 1 sec ,e posibil sa ai eroare pe Traction Control care sa se fi stocat in calc abs(curios ca trebuia sa fie stocata si in ecu).TC este strans legat de senzorul de la clapeta de acceleratie ,care sa fie praf dar sa nu ti apara la erori(se intampla ca senzorii sa pacaleasca ecu chiar daca dau valori eronate si sa apara ca fiind ok).Exista pe forum metode de verificare a senzorului de la clapeta

multumesc ptr sfat . intre timp am scos bateria si am puso la loc iar de atunci nu mi se mai aprinde deloc acel martor de la abs. oricum am sa fac si verificariel pe care mi le-ai enumerat .


Pana la urma am pornit masina. Am cumparat un spray de contacte, am desfacut toate contactele de la motor, inclusiv fisele, am curatat bujiile si "minune" a ponit. Am umblat cu ea vreo 150 km, dar dupa ce m-am intors acasa am impresia ca la viteze mai mici cu a-I-a, a-II-a si a-III-a (neturand tare masina) are tendinta sa smuceasca foarte putin. Daca o turez mai tare nu mai face aceasta problema. Poate fii de la bujii? (ca am luat masina second si nu stiu cand au fost schimbate ultima data - dar bujiile arata bine si nu as arunca cu banii daca as sti ca nu e de acolo)
Multumesc anticipat.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu ti-am zis ca un contact imperfect poate sa fie
cauza problemei cu pornire bujiile mai bine le schimbi
si eventual scoti o borna de la baterie 1 minut si
apoi pornesti fara sa umbli la acceleratie pina daschide
termostatul sa dai o resetare si apoi sa zici cum merge.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:eu ti-am zis ca un contact imperfect poate sa fie
cauza problemei cu pornire bujiile mai bine le schimbi
si eventual scoti o borna de la baterie 1 minut si
apoi pornesti fara sa umbli la acceleratie pina daschide
termostatul sa dai o resetare si apoi sa zici cum merge.


OK. Cred ca maine o sa fac treaba asta si o sa te anunt cum merge.
Mersi.
Skip ads

  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
la mine face acele smuncituri (c20xe) dar...am modificata admisia (de aici regulatorul de relanti nu mai merge cum trebuie) presiunea in rampa e marita...merg cu 4 bar. si probabil de aici apar problemele dar sa nu porneasca...chiar nu am vazut asa masina,porneste si la -30 grade,nepornita de 1 luna.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
revin cu noutati . problema la mine era releul de la pompa de benzina . azi l-am schimbat si a pornit chiar la sfert de cheie . multumesc celor care au oferit un sfat si o parere . este a doua oara cind rezolv problema datorita acestui forum si nu a mecanicilor din oras .felicitari moderatorilor ca au grija de acest club .
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si eu am un c20xe pe un astra f si mia facut aceesi figura cu pornitul .
era din senzorul de temperatura. eleftricienii de la noi din oras mau pus de am schimbat pompadebenzina , bujiile si eu am schimbat si bateria.

era de lasenzorulde temperatura .mia iesit la tester. e de fapt o sonda . se taiase cablul de la ea si ecu nu mai primea informatii depsre temp. si stabile a amestescul de combustibil cu aer in mod eronat.
aminvatat ceva totusi ca tre sa fii atent si la releu pompa de benzina
succes .

si am si eu o intrebare ? catmerge motorul asta fara sa-i facem nimic?
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
imi cer scuze pt scris laptopul meu nu prea bate pauza
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o problema care ma dispera..Am un Vectra A din 92 motor de 1.8injectie.
Problema a aparut acum o saptama cand de dimineata nu a mai pornit masina.Dadeam cheie, se invartea electromotoru si nu pornea.Am mers la mecanic, l-a schimbat si a mers 2 zile.
Dupa 2 zile iar nu a mai pornit, dadeam cheie si facea tzac.....iar cheie ... tzac ... nu invartea nimic.
Am mers inapoi la mecanic, mi-a pus alt electromotor si a zis ca era arsa bobina..A rezolvat si am mers pana ieri(4zile a mers masina ) cand dupa ce m-am plimbat toata ziua, am lasat masina seara 4 ore parcata si cand am mers sa dau cheie, nimic..invartea in gol.
Precizez ca daca o imping porneste dupa 5m maxim..Am incercat cu baterie noua si inafara sa invarta electromotoru f tare, nu porneste.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc ,
Coraz
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
verifica senzorul de temperatura de pe motor. e in spatele furtunului de antigel ala gros care intra in motor.
dar cel mai bine mergi la tester cu ea.
eu am schimbat o gramamda pt ca am evitat testerul. mai laes daca ai ecu pe ea
  • kristiansen

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 1994 caravan f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
e de fapt ca o mufa ACEST SENZOR .
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc ptr raspunsuri. O sa ma mai documentez,
Craciun Fericit !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR