Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am o calibra cu motor c20xe. brusc , in mers a inceput sa dea in nas apoi nu vroia sa mai porneasca decit cu sprayul de pornire. si pornirile astea nu au tinut prea mult . dupa 2 ore de porniri cu sprayul ( de 3 ori am folosit sprayul ) nu a mai vrut sa mai porneasca deloc. am schimbat bujiile bosch cu unele noi NGK , am schimbat fisele , si degeaba. aproape am omorit bateria cit am incercat . curios a fost ca bujiile nu erau deloc inegrite de la atitea incercari de pornire . caut de vreo 2 ore pe forum si nu gasesc probleme cu simptome ca la masina mea. astept un sfat din partea voastra .la testul agrafa nu arata nici o eroare. curios este totusi un lucru : atunci cind incerc sa dau la contact in momentul cind dau la contact se apriinde martorul de la ABS apoi se stinge dupa o secunda. multumesc.
Skip ads

  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
benzina ai? verifica si instalatia de alimentare, filtru infundat,pompa de benz arsa, releu pompa ars, sorbul pompei infundat, nu doar aprindera poate fi de vina.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
azi am sa incerc sa ma ocup dde aceste lucruri dar e c-am frig sa ma apuc. mai astept citeva ore. am citit aici pe forum discutii legate despte presiunea negativa din rezervor. sincer sa fiu si eu am mai observat acest lucru si la mine. oare o fi bine sa merg cu capacul putin desfacut ? si totusi , problema este alimentarea ...dar ce anume ? Question
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:azi am sa incerc sa ma ocup dde aceste lucruri dar e c-am frig sa ma apuc. mai astept citeva ore. am citit aici pe forum discutii legate despte presiunea negativa din rezervor. sincer sa fiu si eu am mai observat acest lucru si la mine. oare o fi bine sa merg cu capacul putin desfacut ? si totusi , problema este alimentarea ...dar ce anume ? Question


am verificat aproape tot : filtru benzina este ok , sorbul este ok , pompa benzina este ok , benzina ajunge pina la supapa de la injectoare ( am apasat pe ea si a tisnit benzina ) scinteie am pe toate fisele , bujiile functioaneaza , deci scinteieste , benzina am dar nu vrea sa porneasca . o idee ? chiar as avea nevoie de un ajutor . am uitat sa mentionez un lucru : am verificat de citeva ori si nu am observat bujiile umede, tinind cont ca am dat la contact de mai multe ori pina s-a consumat bateria .
Skip ads

  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am verificat aproape tot : filtru benzina este ok , sorbul este ok , pompa benzina este ok , benzina ajunge pina la supapa de la injectoare ( am apasat pe ea si a tisnit benzina ) scinteie am pe toate fisele , bujiile functioaneaza , deci scinteieste , benzina am dar nu vrea sa porneasca . o idee ? chiar as avea nevoie de un ajutor . am uitat sa mentionez un lucru : am verificat de citeva ori si nu am observat bujiile umede, tinind cont ca am dat la contact de mai multe ori pina s-a consumat bateria .[/quote]

am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc !
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:am verificat aproape tot : filtru benzina este ok , sorbul este ok , pompa benzina este ok , benzina ajunge pina la supapa de la injectoare ( am apasat pe ea si a tisnit benzina ) scinteie am pe toate fisele , bujiile functioaneaza , deci scinteieste , benzina am dar nu vrea sa porneasca . o idee ? chiar as avea nevoie de un ajutor . am uitat sa mentionez un lucru : am verificat de citeva ori si nu am observat bujiile umede, tinind cont ca am dat la contact de mai multe ori pina s-a consumat bateria .


am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc ![/quote]

[b]chiar nu are nimeni nici o idee de care ar fi problema de nu vrea sa porneasca ??? tocmai a venit si un mecanic care sae batea cu pumnul in piept ca el face si calul beat sa traga la caruta , si a plecat cu coada intre picioare. daca ar fi sa ma iau dupa el la ce a spus sa schimb ar trebui toata masina sa o cumpar . nu cred ca i-a scapat vre-o piesa pe care sa nu o cumpar .
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare la un Vectra A, motor C20NE.
Am circulat cu ea, fara probleme pana acum, nu am pornit-o 2 zile (in care a fost ger afara), si cand am vrut sa plec cu ea a treia zi dimineata nu a vrut sa porneasca. Aproape ca am terminat bateria incercand. (acum am incarcat bateria la redresor)
Cum este posibil sa functioneze masina fara probleme de pornire, sa o las in regula si cand sa plec cu ea sa nu mai porneasca?
Ma pute-ti ajuta cu sfaturi?

Multumesc.


dj04xpx a scris:
dj04xpx a scris:am verificat aproape tot : filtru benzina este ok , sorbul este ok , pompa benzina este ok , benzina ajunge pina la supapa de la injectoare ( am apasat pe ea si a tisnit benzina ) scinteie am pe toate fisele , bujiile functioaneaza , deci scinteieste , benzina am dar nu vrea sa porneasca . o idee ? chiar as avea nevoie de un ajutor . am uitat sa mentionez un lucru : am verificat de citeva ori si nu am observat bujiile umede, tinind cont ca am dat la contact de mai multe ori pina s-a consumat bateria .


am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc !


[b]chiar nu are nimeni nici o idee de care ar fi problema de nu vrea sa porneasca ??? tocmai a venit si un mecanic care sae batea cu pumnul in piept ca el face si calul beat sa traga la caruta , si a plecat cu coada intre picioare. daca ar fi sa ma iau dupa el la ce a spus sa schimb ar trebui toata masina sa o cumpar . nu cred ca i-a scapat vre-o piesa pe care sa nu o cumpar .[/quote]
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@Andrei , ramii pe receptie...cumva trebuie sa aflam...ciudat este ca la mine in ziua in care m-a lasat parca a incercat sa imi spuna si mi-a tot facut figuri pina a ajuns in parcarea blocului la locul ei . de atunci nu a mai vrut sa porneasca . isi pune ambitii intr-una. tocmai cind ma gindeam sa ii fac de petrecanie si sa o vand Sad
Skip ads

  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:@Andrei , ramii pe receptie...cumva trebuie sa aflam...ciudat este ca la mine in ziua in care m-a lasat parca a incercat sa imi spuna si mi-a tot facut figuri pina a ajuns in parcarea blocului la locul ei . de atunci nu a mai vrut sa porneasca . isi pune ambitii intr-una. tocmai cind ma gindeam sa ii fac de petrecanie si sa o vand Sad


Eu numai ce am achizitionat-o din Germania si pana acum nu mi-a facut probleme, a mers super. Ciudat este ca am parcat-o in fata blocului vineri (circuland cu ea in regula), iar luni dimineata (fiind si ger -8 grade C) cand am vrut sa plec la munca nici cum nu a vrut sa porneasca.
Am suspectat inghetul benzinei pe conducte (benzina de proasta calitate di Romania plina de apa), dar astazi (fiind mai cald + 10 grade C) am incercat sa o pornesc si nu a vrut.
Am sunat un mecanic, si i-am explicat situatia, si el a zis ca crede ca e ceva la partea electrica. (zicea ca crede ca e ceva pe la contacte, nu face contact ceva pe acolo)
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
la tine cind dai la contact invirte macar ? la mine da . ma gindesc ca daca ar fi de la contact , nu ar invirti delok . ma gindesc ..nu stiu ce sa spun. asteptam parerile celorlalti ...
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:la tine cind dai la contact invirte macar ? la mine da . ma gindesc ca daca ar fi de la contact , nu ar invirti delok . ma gindesc ..nu stiu ce sa spun. asteptam parerile celorlalti ...


si la mine invarte, dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca...
nu imi pot explica ce s-a imtamplat, "asa dintr-o data".
mecanicul cu care am vb se referea la contactele dintre firele de pe la motor, nu la "contactul masinii".
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aceasi intrebare o am si eu : ``ce s-a intimplat ``? am o rugaminte : sa scrii aici cum ai reusit sa rezolvi problema motorului care nu porneste. vor mai exista persoane care vor avea nevoie de sfatul , parerea sau rezolvarea pe care ai folosit-o . bafta multa
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eu zic ca e senzorul de la arborele cotit nu mai da nici un fel de semnal,a picat complet(170 ron nou ' Facet' merge super bine);citeste i erorile cu testul agrafa chiar sant curios
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
razvu77 a scris:eu zic ca e senzorul de la arborele cotit nu mai da nici un fel de semnal,a picat complet(170 ron nou ' Facet' merge super bine);citeste i erorile cu testul agrafa chiar sant curios


Ce e drept ca la asta m-am gandit si eu, pt ca acel cablu la mine este ros (probabil ca a frecat de vreo curea), si unde era ros l-am imbracat eu mai demult intro camasa de la un cablu TV si l-am izolat din loc in loc cu banda izolanta. Dar dupa ce am facut aceasta izolatie am mai pornit masina. Oare sa fie aceasta problema? Sa se fi dus ala asa dintr-o data?
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:aceasi intrebare o am si eu : ``ce s-a intimplat ``? am o rugaminte : sa scrii aici cum ai reusit sa rezolvi problema motorului care nu porneste. vor mai exista persoane care vor avea nevoie de sfatul , parerea sau rezolvarea pe care ai folosit-o . bafta multa


Nu ai mai rezolvat nimic?
Daca rezolvam unul dintre noi aceasta problema sa punem rezolvarea pe site sa nu se mai chinuie si altii.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.acum in prag de iarna unele contacte oxideaza asta trebuie
sa verificati luate mufele la control eventul curatati un singur contact
imperfect va poate face masina sa nu porneasca.
2) o pompa de benzina nu e de ajuns sa bage benzina trebuie sa aibe
si o anumita presiune sau daca nu aveti cu ce masura se scoate turul
intr-o sticla de 2 l se scoate releul pompei de benzina si se face punte cu
un fir la clema 30 fir rosu si clema 87 fir rosu sau albastru la motoarele de 2 l
clema 30 si clema 87b se lasa 1 minut dupa care in sticla de 2l trebuie sa aveti
1,4l asta daca filtrul de benzina este ok atunci nu va ramine decit sa schimbati
pompa.
3) nici unul dintre voi nu a zis daca a verificat senzorul de temperatura,daca
mufa de la senzor e oxidata masina nu porneste la fel se intimpla si daca
senzorul este defect
4)trebuie verificat si regulatorul de presiune de la injectie asta pica mai greu
dar trebuie verificat cind nu ai presiune corespunzatoare in rampa motorul
nu porneste si bujiile sint ude.
5)se verifica senzorul de turatie (arbore)
6)se verifca debitmetrul
7) se verifica ecu
eu unul cred ca aveti un contact imperfect si de aici problema cu pornire.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:salut.acum in prag de iarna unele contacte oxideaza asta trebuie
sa verificati luate mufele la control eventul curatati un singur contact
imperfect va poate face masina sa nu porneasca.
2) o pompa de benzina nu e de ajuns sa bage benzina trebuie sa aibe
si o anumita presiune sau daca nu aveti cu ce masura se scoate turul
intr-o sticla de 2 l se scoate releul pompei de benzina si se face punte cu
un fir la clema 30 fir rosu si clema 87 fir rosu sau albastru la motoarele de 2 l
clema 30 si clema 87b se lasa 1 minut dupa care in sticla de 2l trebuie sa aveti
1,4l asta daca filtrul de benzina este ok atunci nu va ramine decit sa schimbati
pompa.
3) nici unul dintre voi nu a zis daca a verificat senzorul de temperatura,daca
mufa de la senzor e oxidata masina nu porneste la fel se intimpla si daca
senzorul este defect
4)trebuie verificat si regulatorul de presiune de la injectie asta pica mai greu
dar trebuie verificat cind nu ai presiune corespunzatoare in rampa motorul
nu porneste si bujiile sint ude.
5)se verifica senzorul de turatie (arbore)
6)se verifca debitmetrul
7) se verifica ecu
eu unul cred ca aveti un contact imperfect si de aici problema cu pornire.


Mi-a zis o cunostinta sa verific daca atunci cand pun contactul, se aude in spate la portbagaj un "zumzait" (ca un motoras), ca cica asa face pompa de benzina, si daca nu se aude atunci ori e pompa dusa, ori e un contact imperfect, o siguranta arsa. La mine nu se aude nimic, sugurante arse nu am.
Pt cine mai are Vectra, se aude acest "zumzait" si la voi?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
acum depinde cit de liniste este afara si unde ai pompa la mine
este afara la roata dreapta spate dupa 1992 sau pus in rezervor
si nu se aude asa bine,la mine o secunda se aude pompa
asta daca e liniste daca ai pompa afara poti bate putin in ea si
poate sa-si de drumul dar trebuie sa te ajute cineva sa-ti puna
contactul si tu sa bati dar prima data verifici releul de la pompa.
am vazut ca ai citit cum se verifica pompa asa ca cel mai bine
verifici personal pina gasesti un mecanic priceput.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:acum depinde cit de liniste este afara si unde ai pompa la mine
este afara la roata dreapta spate dupa 1992 sau pus in rezervor
si nu se aude asa bine,la mine o secunda se aude pompa
asta daca e liniste daca ai pompa afara poti bate putin in ea si
poate sa-si de drumul dar trebuie sa te ajute cineva sa-ti puna
contactul si tu sa bati dar prima data verifici releul de la pompa.
am vazut ca ai citit cum se verifica pompa asa ca cel mai bine
verifici personal pina gasesti un mecanic priceput.


ok. mersi.
o sa chem un electrician auto si sa punem testerul pe ea. chiar ma dispera problema asta deja. o las buna in parcare si dimineata nu mai porneste. mi se pare o aberatie. masinile astea.
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu revin cu noutati : chiar nu am rezolvat nimic. am observat ca bujiile indiferent cit incerc sa dau la contact nu sunt deloc umede. am incercat iar la acea supapa de la pompa si nu mai are deloc presiune; de abia mai curge. si la mine se auzea un zumzait mai tare de la pompa cind mergea dar acum nu se mai aude deloc. intrebarea ptr inceput este : cind porneste pompa : atunci cind dse da la contact si invirte motorul chiar daca nu a pornit sau in momentul in care porneste motorul? daca e in cazul in care se da la contact atunci eu banuiesc pompa ca nu mai merge. in timp chiar am observat cum varia functionarea pompei , uneori se auzea intr-una alteori parca i se taia curecntul si ii revenea imediat la loc. nu se oprea dar parca nu se auzea zumzaitul mers rotund. am verificat siguranta si nu are nimic. deci ptr inceput cuind incepe pompa sa functioneze , si a doua intrebare oare cind pompa incepe sa cedeze e normal sa dea in nas ?
@stefy : multumim ptr sfaturi dar as avea si eu o intrebare ca de oameni necunoscatori : la motor c20xe calibra pe unde se gaseste senzorul de temperatura ? ai explicat cum se probeaza o pompa de benzina. te-as ruga frumos sa imi explici caree treaba cu acele cleme ? nu prea am inteles exact cum sa fac ...merci mult pentru bunavointa si rabdare . bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR