Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra 1.7 DTI hatchback, an fabricatie 2002, si s-a intamplat ca intr-o
zi sa nu mai functioneze luminile de stopuri, la franare. Lumina de stop de la luneta e singura
care mai functioneaza la parametrii normali.
Ca si cod de eroare, am citit codul DTC P0571 Cruise Control Brake Switch Circuit.
Am verificat siguranta de la lumini frane (3Cool si nu este arsa.
Mi se pare imposibil sa fie becurile arse pentru ca normal la franare, cele de pe pozitii
capata o intensitate mai mare si se aprind si cele de mai sus. In cazul meu se aprinde doar
becul de la luneta, nici un alt bec ne mai aprinzandu-se.
Daca ma puteti ajuta cu un sfat pentru a remedia problema, va rog.

Multumesc.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pune becuri noi sau verifica-le pe cele existente.dc si cu becuri noi nu merge,atunci ramine intrerupatorul de la pedala sau cablajul.
  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:pune becuri noi sau verifica-le pe cele existente.dc si cu becuri noi nu merge,atunci ramine intrerupatorul de la pedala sau cablajul.


Bun si cum pot sa verific intrerupatorul de la pedala? Ca la becuri m-am uitat si arata OK. Cablajul cred ca este OK deci
banuiesc ca este ceva de la intrerupator.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
foloseste un aparat de masura,ca de uitat poate uita si un doctor ginecolog,dar nu are cu sa dea un diagnostic.cu aparatul de masura,bec cu bec,apoi in soclu daca iti vine tensiune,cit este tensiunea,si tot asa in continuare.intrerupatorul il gasesti linga pedala,dar e mai greu de ajuns la el,dc nu imi amintesc gresit trebuie sa dai jos ceasurile sa ajungi la el,nu se poate ajunge la el pe dedesupt.de verificat intrerupatorul o poti face si cu un tester,se pot erifica cele 2 perechi de contacte,cel de rina-becuri si cel de anulare pilot automat.
Skip ads

  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut
eu nu cred ca-i intrerupatorul de la pedala, pai daca lampa din geam se aprinde atunci cum naiba sa nu merga ala?

nici becurile nu-s, nu se ard amandoua in acelasi timp.

scoate capacele de plastic la la triple, apoi vezi ca sunt niste mufe, misca de ele.


dudaewvlro@yahoo.com

bafta!
  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dudaewvlro a scris:salut
eu nu cred ca-i intrerupatorul de la pedala, pai daca lampa din geam se aprinde atunci cum naiba sa nu merga ala?

nici becurile nu-s, nu se ard amandoua in acelasi timp.

scoate capacele de plastic la la triple, apoi vezi ca sunt niste mufe, misca de ele.


dudaewvlro@yahoo.com

bafta!


Despre ce capace de plastic la triple este vorba ca nu stiu? Sad sunt rookie rau......
Multumesc si intr-adevar nu are cum sa fie switchul sau sa se arda amandoua becurile.
  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cum deschizi port bagajul, in dreptul triplelor stanga dreapta sunt niste capace de plastic care se desfac, vezi ca au niste cleme..... apoi o sa vezi partea din spate la triple, si firele cu niste mufe. misca de ele, sau mai bine scoate mufa curata si bag-o la loc. nu ai cum sa o pui gresit ca e ...anti prost (scuze, asa se numesc, nu poti sa le bagi invers)
  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
auzi, la sigurante te-ai uitat? le scoti pe rand, te uiti la una si o pui la loc daca e buna si tot asa............ bafta!
Skip ads

  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
banuiesc ca sti unde sunt sigurantele.
  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
vad ca ai zis ca te-aI UITAT LA BECURI, PAI INSEAMNA CA STI CE E CU CAPACELE DE LA TRIPLE, TREBUIE SA LE DAI JOS SA TE UITI LA BECURI.
  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
M-am uitat la sigurante. Este una singura si daca o scot nu mai merge nici lumina de frana de la luneta cand calc frana
ptr ca se intrerupe circuitul. Este siguranta de pe pozitia 38.
De la soclul becurilor nu are cum sa fie ptr ca daca pun faza scurta se aprind luminile de stop, dar la franare nu cresc in intensitate.
Ar fi ciudat sa fie de la mufa ptr ca asta ar insemna sa fie problema cu ambele mufe...deci....problema e in alta parte zic eu.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
katalin1984 Vezi ca aceste becuri au doua filamente - unul pozitie, celalalt frana. Amandoua sunt intregi? (filamentele)
Si becul trebuie pus in soclu intr-o anumita pozitie pentru a avea ambele functii.
dudaewvlro Iti inteleg dorinta de a ajuta si apreciez, insa la fiecare mesaj ce iti apare, ai doua butoane albastre in stg. sus: citeaza si modifica. Daca doresti sa mai adaugi ceva la un mesaj deja trimis, foloseste "modifica", nu mai posta consecutiv
Skip ads

  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mihdoi a scris:katalin1984 Vezi ca aceste becuri au doua filamente - unul pozitie, celalalt frana. Amandoua sunt intregi? (filamentele)
Si becul trebuie pus in soclu intr-o anumita pozitie pentru a avea ambele functii.
dudaewvlro Iti inteleg dorinta de a ajuta si apreciez, insa la fiecare mesaj ce iti apare, ai doua butoane albastre in stg. sus: citeaza si modifica. Daca doresti sa mai adaugi ceva la un mesaj deja trimis, foloseste "modifica", nu mai posta consecutiv


M-am uitat la amandoua si filamentele sunt intregi. Este foarte putin probabil sa mi se arda filamentul la ambele becuri.
O sa mai incerc sa schimb becurile intre ele eventual sa cumpar altele 2 si sa le verific.
  • katalin1984

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Oricum cred ca este mai complicata problema decat pare si in plus o sa ma duc la service sambata si o sa rezolve
problema acolo si o sa va tin la curent cu rezolvarea.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Am si eu un Opel Astra 1.7 DTI din 2003, iar la tester mi-a aparut acelasi cod de eroare P0571.Am verificat si nu-mi mergeau becurile pe spate la frana, doar becul de la luneta mergea.am pus alte becuri noi si acum mi se aprinde becurile pe spate.erau ambele becuri arse, dar pe pozitie mergeau .
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@katalin1984 nu ai mai raspuns cum ai rezolvat in service. Am aceeasi problema si vreau sa stiu poate ma pot descurca singur...

merci
  • vasilesatumare

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2002 y1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor, azi dimineata cand am pornit la birou, am observat ca mi se aprinde martorur cu cheie Sad , am folosit metoda cu agrafa si la fel am codul de eroare p057 Rolling Eyes 1, am citit si am testat toate posibile probleme despre care ati amintit mai sus, becurile sunt oky, cablajul oky, si intrerupatorul de la pedala de frana tot oky, aveti idee cear mai putea fi?
Mersi si astept pareri Smile
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am avut si eu o problema cu intrerupatorul de la pedala .Nu se mai cupla pilotul automat si nu mi se mai aprindeau stopurile pe spate . Mergea doar cel de la luneta .Am fost la service si au gasit intrerupatorul defect .Mergea cand vroia el .Lampa de la luneta merge pt, ca este pe alt circuit .Inrerupatorul de la pedala are 2 trepte .Pe una decupleaza pilotul automat .Ce s-a mai gasit ca si defect au fost becurile .Nu au fost puse cum trebuie si de la gropi s-au miscat .Pareau ca sunt puse ok dar nu erau .La ele s-a umblat numai la reprezentanta si s-au pus prost .Deci nu te mai lua dupa aparente .Trebuie o buna verificare . Intrerupatorul nu se verifca decat daca-l dai jos cu un aparat de masura . Mie mi l-au schimbat pe gatantie dar oricum am fost uimit ca acedat asa repede . Pare o problema simpla dar nu e .Trebuie sa citesti un manual de reparatii sau sa te uiti la o masina functionala .Faptul ca au mers inainte nu inseamna ca au fost puse ok si ca nu e nici o problema .


Bafta,
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Nu se poate sa fie totul ok si sa nu mearga! Colegii aminteau si de o siguranta...Verificati cu atentie; va poate scuti de plata unei sume importante. Eu as verifica cu aparatul de masura in primul rind siguranta si apoi daca vine ,, +" in soclurile becurilor de frina atunci cind calc pedala. Daca nu aveti aparat de masura se poate improviza o lampa de control dintr-un bec de 12 volti si doua fire. Apoi, cu un fir la caroserie (pe un surub , ca sa faca masa bine) si cu celalalt pe lamela care vine pe fundul soclului becului de frina se verifica prezenta tensiunii la calcarea pedalei. Daca becul este cu doua filamente (pozitie si frina) atunci se verifica pe ambele lamele, cu pozitia oprita. Trebuie sa vina + numai pe o lamela, numai cind calc pedala de frina. Atentie ca becurile cu doua filamente au o anumita pozitie in care merg bine.Este bine sa verificati becurile cu aparatul de masura sau alimentindu-la cu curent si pe un filament si pe celalalt. Eu am patit cind filamentele pareau vizual bune dar de fapt erau intrerupte( si erau becuri noi).La fel si cu siguranta - nu o verificati doar vizual ci cu aparatul de masura sau intr-un circuit ( de ex pe pozitie).
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut eroarea P0571, aparuta in timpul unor teste facute in reprezentanta opel. Eroarea era generata de arderea ambelor becuri de la stopul pe frana. Culmea este ca la fiecare pornire de acasa le verific, masina fiind parcata cu spatele la un perete al blocului si este usor sa le vezi lumina pe zid, si in 3-4 km nu prea aveau cum sa se arda dar totusi s-a intamplat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR