- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Offfff.....azi am fost si la Opel la o diagnoza, masina a iesit de acolo cu toate organele in parametri dar totusi nu trage.
Dupa ce seful de servis a ramas masca cate stiam despre acest motor a spus si el ca ramane de vazut cu distributia, acum ramane la latitudinea mea cand ma hotarasc sa o fac ca ei sunt dispusi sa o faca contra sumei de 450 ron , cam mult dar poate dupa aceasta o sa fiu cu inima impacata.
Dupa ce seful de servis a ramas masca cate stiam despre acest motor a spus si el ca ramane de vazut cu distributia, acum ramane la latitudinea mea cand ma hotarasc sa o fac ca ei sunt dispusi sa o faca contra sumei de 450 ron , cam mult dar poate dupa aceasta o sa fiu cu inima impacata.
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Zic ca totul la ea este OK, totul este in parametri, presiunea de comanda turbo la modelele 99-2000 sta fix
Despre pompa nu mi-au spus nimic care sa nu fie in regula.In 5 ani nu am avut probleme cu pompa, nici macar o eroare sau vreo pornire grea, fun nu este,consum mic.
Acum vreau neaparat sa umblu la distributie ca sa stiu daca este de acolo sau nu.Si daca nu e de la distributie macar e la punct ca atunci cand am umblat la ea nu am puso 100% bine.
As fi interesat si de un set de cale dar si ceva documentatie cum se pun calele la acest motor pt a fi la punct.
Macar daca as sti dimensiunea exacta a stiftului care intra in pinionul pompei ca sa nu miste deloc, ca apoi axul cu came il pun bine cu un ceas comparator, iar fulia vibrochen e simplu ca are semn.
Despre pompa nu mi-au spus nimic care sa nu fie in regula.In 5 ani nu am avut probleme cu pompa, nici macar o eroare sau vreo pornire grea, fun nu este,consum mic.
Acum vreau neaparat sa umblu la distributie ca sa stiu daca este de acolo sau nu.Si daca nu e de la distributie macar e la punct ca atunci cand am umblat la ea nu am puso 100% bine.
As fi interesat si de un set de cale dar si ceva documentatie cum se pun calele la acest motor pt a fi la punct.
Macar daca as sti dimensiunea exacta a stiftului care intra in pinionul pompei ca sa nu miste deloc, ca apoi axul cu came il pun bine cu un ceas comparator, iar fulia vibrochen e simplu ca are semn.
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Uite aici https://www.clubopel.com/vie...9899&start=40 procedura de punere la punct pentru y20dth.
Stiftul care intra in pinionul pompei de injectie are exact fi 6mm si poti folosi cu succes coada unui burghiu de 6 mm. Ca sa fii absolut sigur, ti-ar mai trebui si un stift (burghiu) cu diametrul de 10 mm care se introduce in locul senzorului de turatie de sub termoflot si iti blocheaza arborele cu pistonul 1 in PMS. Pentru axul cu came nu-ti trebuie ceas comparator . El ar trebui blocat cu cala ce se monteaza in locul pompei de vacuum.
Stima.
Stiftul care intra in pinionul pompei de injectie are exact fi 6mm si poti folosi cu succes coada unui burghiu de 6 mm. Ca sa fii absolut sigur, ti-ar mai trebui si un stift (burghiu) cu diametrul de 10 mm care se introduce in locul senzorului de turatie de sub termoflot si iti blocheaza arborele cu pistonul 1 in PMS. Pentru axul cu came nu-ti trebuie ceas comparator . El ar trebui blocat cu cala ce se monteaza in locul pompei de vacuum.
Stima.
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut
Azi de dimineata la 9, pregatit flex,rangi,baroase chei si mult entuziasm.
Am demontat filtru aer,capac scut, curea, intinzator, capac pompa inj,senzor turatie, am ridicat roata dreapta si cutia fiind in viteza a5a roteam de roata pana am adus la semne pompa si arborele,am pus pompa si arborele la punct si blocate cu stifturi.
Apoi am desfacut capacul culbutori si..... surpriza, semnele facute inainte de desfacerea de anul trecut erau decalate.Cam 2-3 mm.Deci axul era decalat in urma.
Am luat si sublerul si am masurat distanta dintre came si talpile tachetilor ca se vedea la ochi sa una este mai sus decat cealalta.Si a si fost diferenta de 3 mm.
In penultima poza se vede distanta dintre subler si cama, sublerul fiind blocat cu masuratoarea camei din fata.
Apoi am tinut cu o cheie de 27mm de hehagonul de pe ax si cu o cheie de 18mm am slabit surubul pinionului.Am adus axul la semn, tinut contra cu cheia de 27 iar cu cheia dinamometrica setata pe 90NM am strans surubul la 90Nm+60+30 grade ca si in specificatii.
Am rotit motorul de 2 ori,l-am calat din nou si am verificat semnele si erau OK.Am montat totul la loc dupa ce am masurat iar cu sublerul camele si am avut o diferenta de 3 zecimi,totusi acceptabil fata de 3mm.
Am pus silicon la capacul pompei sa nu pierdem ulei.
Dupa toate astea am sters sculele, puse la loc, dus si flex si rangile ca nu am avut nevoie de ele.
M-am pus la volan,am facut doua cruci si contact + o pornire usoara si frumoasa,m-am uitat la curea am ascultat motorul 2 minute si apoi in probe- am ramas uimit de schimbare, cu motorul rece se simte mai bine cum trage, care pana acum rece ziceai ca esti cu el la 30CP.Am mers usor pana a inceput sa urce putin apa si apoi talpi.Sunt multumit de rezultat,chiar se simte ca trage mai bine in toate vitezele.
Macar sunt inpacat acum ca am facut si asta, motorul merge mai bine acum nu ca unul nou ca doar are si el 200000km si 13 ani.
Intr-un final sunt multumit.
Azi de dimineata la 9, pregatit flex,rangi,baroase chei si mult entuziasm.
Am demontat filtru aer,capac scut, curea, intinzator, capac pompa inj,senzor turatie, am ridicat roata dreapta si cutia fiind in viteza a5a roteam de roata pana am adus la semne pompa si arborele,am pus pompa si arborele la punct si blocate cu stifturi.
Apoi am desfacut capacul culbutori si..... surpriza, semnele facute inainte de desfacerea de anul trecut erau decalate.Cam 2-3 mm.Deci axul era decalat in urma.
Am luat si sublerul si am masurat distanta dintre came si talpile tachetilor ca se vedea la ochi sa una este mai sus decat cealalta.Si a si fost diferenta de 3 mm.
In penultima poza se vede distanta dintre subler si cama, sublerul fiind blocat cu masuratoarea camei din fata.
Apoi am tinut cu o cheie de 27mm de hehagonul de pe ax si cu o cheie de 18mm am slabit surubul pinionului.Am adus axul la semn, tinut contra cu cheia de 27 iar cu cheia dinamometrica setata pe 90NM am strans surubul la 90Nm+60+30 grade ca si in specificatii.
Am rotit motorul de 2 ori,l-am calat din nou si am verificat semnele si erau OK.Am montat totul la loc dupa ce am masurat iar cu sublerul camele si am avut o diferenta de 3 zecimi,totusi acceptabil fata de 3mm.
Am pus silicon la capacul pompei sa nu pierdem ulei.
Dupa toate astea am sters sculele, puse la loc, dus si flex si rangile ca nu am avut nevoie de ele.
M-am pus la volan,am facut doua cruci si contact + o pornire usoara si frumoasa,m-am uitat la curea am ascultat motorul 2 minute si apoi in probe- am ramas uimit de schimbare, cu motorul rece se simte mai bine cum trage, care pana acum rece ziceai ca esti cu el la 30CP.Am mers usor pana a inceput sa urce putin apa si apoi talpi.Sunt multumit de rezultat,chiar se simte ca trage mai bine in toate vitezele.
Macar sunt inpacat acum ca am facut si asta, motorul merge mai bine acum nu ca unul nou ca doar are si el 200000km si 13 ani.
Intr-un final sunt multumit.
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Eu cel putin am terminat cu investigatiile, sunt multumit de rezultate.Sa dea D-zeu sa mearga cel putin cum merge acum inca vreo 5 ani si apoi pot duce masina direct la Remat ca si-a facut treaba si sunt multumit de ea dupa 10 ani.
Cred ca alta imbunatatire va fi alt motor, dar deocamdata pana merge asta si nu am probleme cu pompa e bine si sunt multumit ca totusi niciodata nu va trage ca un 1.9 cdti sau un 1.9 tdi de pe Wv sau audi ca totusi este o generatie de motoare care fac 20 ani peste 2 ani.
DECI sa am drumuri bune si bani de motorina, fara pronleme.
daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Numai bine
Cred ca alta imbunatatire va fi alt motor, dar deocamdata pana merge asta si nu am probleme cu pompa e bine si sunt multumit ca totusi niciodata nu va trage ca un 1.9 cdti sau un 1.9 tdi de pe Wv sau audi ca totusi este o generatie de motoare care fac 20 ani peste 2 ani.
DECI sa am drumuri bune si bani de motorina, fara pronleme.
daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
Numai bine
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
puiugrosu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
puiugrosu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
puiugrosu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat