- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Porneste singur! al meu era prajit ecu de la el cand am luat masina consuma curent de la baterie si cel care a avut masina cred ca nu l-a putut opri... Deci sunt 2 posibilitati: 1-este comandat de ecu sa pornesca cand temperatura scade sub 5 grade si merge singur , independent de motor pana ajunge apa la 80-85 grade sau 2- se programeaza prin intermediul unui ceas programator pe care il gasesti pe net daca nu il ai ascuns pe undeva, ceasurile sunt de mai multe tipuri si atentie ca nu toate merg pt Eberspecher Hydronic D3WZ. mai multe detalii aici: http://www.espar.com/tech_manuals/ARCHIVE%20models/Coolant%20Heaters/D3WZ/D3WZ.pdf
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
stelica70
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
stelica70
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
tr11mad
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
Pentru Stelicã 70 da este ars calculatorul(ecu) dar posibil când a decedat sa fi dat si in bujie si senzor flame (bujia si senzorul se alimenteaza la 8 v calculatorul ars baga 12v) bujie noua 150-180 RON,sh 120-140 RON,calculator nou 750-900 RON,sh 120-140€,unitatea toatã noua 3200-3500 RON, o seara buna
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am probat si eu unul ieri , legat asa cum mi a zis tr11mad , nici de al naibi nu a vrut sa porneasca. Ideea este ca dupa ce i l am dat inapoi propietarului acesta la desfacut . A desfacut acolo unde este placa electronica si prima data a dat de un mic ventilator . In momentul in care il alimenta acel ventilator se misca 1 cm si atat. Am astepta ca poate poate porneste vreun sfert de ora -- nu a vrut . Am vazut cum arata si partea electronica sau cel putin spatele ei - care este plin cu o ceara daca pot spune asa .
Din ce vad in videoclip se pare ca trebuie sa porneasca repede .
Din ce vad in videoclip se pare ca trebuie sa porneasca repede .
stelica70
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
tr11mad
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabiopel acea ceara este silicon termoconductor, pt ca componentele sa fie sigilate impotriva umezelii cat si pt disiparea caldurii, cel mai raspandit defect la eberspacher D3WZ este ecu ars din cauza faptului ca sunt foarte multe masini modele presetate sa porneasca singure si de aici suprasolicitarea ecu si al doilea defect dar mai rar bujia... un ecu nou este de la 250E. Cat despre ventilator acela trebuie sa se miste liber.
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ideea este ca daca acea pasta se poate da usor jos si sa vedem daca se poate repara ecul sirocoului . Pina acum am probat 2 sisteme si amindoua aveau problema -posibil ecu . Nu stiu daca o pompa de recirculare ar afecta ecul , eu cred ca este defect de fabricare . Primul sistem pe care l probase m nici nu fuse se dat jos de pe masina , cum am zis mai sus , omul ma lasat sa il desfac personal, iar la proba nu a mers deloc. Sper sa gasesc unul bun si sa mearga cum tb ca sunt cu mari probleme din ce vad eu .
bogdan205
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel omega 2001 cu eberspacher d3 care binenteles nu functioneaza.
Pe rand am testat ce se putea respectiv pompita de motorina , alimentarea cu 12v, senzorul de temperatura externa, ce nu inteleg este daca acea pompa de recirculare care este montata in spatele radiatorului daca are legatura cu acest sistem de incalzire .(am alimentat-o direct si nu se aude nimic)
Din cate am vazut acea pompa are rolul de a raci motorul dupa ce acesta a fost oprit in special in sezonul calduros.
Inca o chestie , se poate porni incalzirea auxiliara independent de masina ? se leaga ceva fire intre ele?
Ps. stiu ca daca ecu-ul sistemului de incalzire detecteaza erori consecutiv acesta se blocheaza singur, deblocarea se face numai cu TECH2 sau interfata dedicata cu softul EDITH.
Am un opel omega 2001 cu eberspacher d3 care binenteles nu functioneaza.
Pe rand am testat ce se putea respectiv pompita de motorina , alimentarea cu 12v, senzorul de temperatura externa, ce nu inteleg este daca acea pompa de recirculare care este montata in spatele radiatorului daca are legatura cu acest sistem de incalzire .(am alimentat-o direct si nu se aude nimic)
Din cate am vazut acea pompa are rolul de a raci motorul dupa ce acesta a fost oprit in special in sezonul calduros.
Inca o chestie , se poate porni incalzirea auxiliara independent de masina ? se leaga ceva fire intre ele?
Ps. stiu ca daca ecu-ul sistemului de incalzire detecteaza erori consecutiv acesta se blocheaza singur, deblocarea se face numai cu TECH2 sau interfata dedicata cu softul EDITH.
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mai toata lumea se vaita de acest sistem D3WZ , se pare ca sunt tare pacatoase.
Incearca sa l dai jos , sa l cureti , si sa incerci sa l pornesti dupa aceea. O problema majora la ele este placuta electronica care crapa .
Pompa de recirculare acest sistem nu are , cel putin la D3WZ, pompa de care zici are alt rol , nu are nici o leg cu sistemul .
Da se poate face sa mearga si independent - cu ceas programator si telecomanda , sau varianta mai simpla cu un montaj
Incearca sa l dai jos , sa l cureti , si sa incerci sa l pornesti dupa aceea. O problema majora la ele este placuta electronica care crapa .
Pompa de recirculare acest sistem nu are , cel putin la D3WZ, pompa de care zici are alt rol , nu are nici o leg cu sistemul .
Da se poate face sa mearga si independent - cu ceas programator si telecomanda , sau varianta mai simpla cu un montaj
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabiopel, da-mi voie sa te contrazic in legatura cu acea pompa de recuriculare, ea e comandata de ecu d3wz si face parte din sistemul de incalzire auxiliara, la mine nu functioneaza insa daca a-ti avut curiozitate de a desface o asa pompa ve-ti constata ca nu are ax de antrenare a apei si o bobina care antreneaza un fel de ax cu palete din plastic insa fara contact fizic, ci numai pe campurile magnetice, nu stiu daca m-ati inteles... fara acea pompa sistemul e nul deoarece nu se poate recircula apa din sistemul de racire !
bogdan205
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut, deci se pare ca aceasta pompa de recirculare merge pe o bobina, deci pe impulsuri similara cu pompita de motorina care alimenteaza incalzirea auxiliara.(motiv pt care la mine cand am alimentat-o nu se auzea nimic)
Totusi din schema d3wz nu reiese ca incalzirea auxiliara comanda aceasta pompa, aceasta fiind conectata la un releu care practic este incapabil sa genereze aceste impulsuri.
Poate gresesc eu cu ceva .....mai jos aveti schema pentru D3WZ
:
Totusi din schema d3wz nu reiese ca incalzirea auxiliara comanda aceasta pompa, aceasta fiind conectata la un releu care practic este incapabil sa genereze aceste impulsuri.
Poate gresesc eu cu ceva .....mai jos aveti schema pentru D3WZ
:
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu contrazic , dar pe D3WZ eu nu am vazut nici o pompa de recirculare a antigelului . De aici si faptul ca acest sistem porneste doar dupa pornirea motorului si nu independent. La D5WS , intr-adevar exista pompa de recirculare , dar la D3WZ , D4WS nu am vazut . M am uitat si in manualul lui , am asistat la dezmembrarea unui sistem si nu am vazut nimic in acest sens. In interiorul sistemului exista bujia, care are o sita in interior , camera de ardere , in spate placa electronica si cele 2 mufe , de alimentare si cea de la care vin cele 2 fire de la pompa de dozaj, in rest nu am vazut vreo pompa de recirculare a antigelului. Poti pune o poza cu pompa de recirculare a antigelului.
http://www.sgaf.de/content/...zer-062004-253051
La webasto ,exista pompa de recirculare care face ca sistemul sa poata porni si independent din ceas programator sau alta sursa adaptata. Am obs ca pe o vectra c cu motor de 1.9 exista sistem de incalzire D5WZ care nu poate porni independent. Cele care pornesc independent sunt D5WS.A pornit masina si abia dupa cateva sec a pornit si sistemul . Intr adevar se poate pune pompa de recirculare si separat si atunci prin ceas programator si alt sistem aftremarket putem porni sistemul si fara a porni motorul .O sa ma mai interesez si revin cu informatii. Oricum din cate am vazut si interesat se pare ca acest sistem D3WZ are foarte multe bube mai ales pe partea electronica.
http://www.sgaf.de/content/...zer-062004-253051
La webasto ,exista pompa de recirculare care face ca sistemul sa poata porni si independent din ceas programator sau alta sursa adaptata. Am obs ca pe o vectra c cu motor de 1.9 exista sistem de incalzire D5WZ care nu poate porni independent. Cele care pornesc independent sunt D5WS.A pornit masina si abia dupa cateva sec a pornit si sistemul . Intr adevar se poate pune pompa de recirculare si separat si atunci prin ceas programator si alt sistem aftremarket putem porni sistemul si fara a porni motorul .O sa ma mai interesez si revin cu informatii. Oricum din cate am vazut si interesat se pare ca acest sistem D3WZ are foarte multe bube mai ales pe partea electronica.
- maverik_ro
- **
- 317 mesaje
- din 09 Sep 2007
- Omega 1998 x20xev
- Olt
maverik_ro
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
sa salut
as avea si eu o nelamurire in ceea ce priveste acest sistem de incalzire
de vazut , am vazut mai peste tot ca ar fi instalat in partea dreapa a masini in "bara " sa ii zicem asa .
eu de vazut nu prea am vazut nimic in dreapta ... in schimb in stanga am ceva acolo , intra si iese un furtun care banuiresc ca este de apa , dar nici urma de tubulatura de evacuare gaze cum vad la sistemele mentionate mai sus . atasez veca pooze cu ce dracovenie am acoloo
poate cineva recunsoate si scoate prostu din impas
furtunul de se vede in prima poza urca sus in dracovenioa din ultima poza .... ce poate fi ? o bomba cu ceas?
era sa uit masina este un opel (CI)omega motorizare X20xev
as avea si eu o nelamurire in ceea ce priveste acest sistem de incalzire
de vazut , am vazut mai peste tot ca ar fi instalat in partea dreapa a masini in "bara " sa ii zicem asa .
eu de vazut nu prea am vazut nimic in dreapta ... in schimb in stanga am ceva acolo , intra si iese un furtun care banuiresc ca este de apa , dar nici urma de tubulatura de evacuare gaze cum vad la sistemele mentionate mai sus . atasez veca pooze cu ce dracovenie am acoloo
poate cineva recunsoate si scoate prostu din impas
furtunul de se vede in prima poza urca sus in dracovenioa din ultima poza .... ce poate fi ? o bomba cu ceas?
era sa uit masina este un opel (CI)omega motorizare X20xev
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat