Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Omega
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sarbatori fericite tuturor!
Este bine si asa, dar trebuie sa astepti cateva minute pana porneste clima.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 6,802
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y20 DTH-2.0 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
E minune webasto ...pe astra g îl am de 5 ani , motor 2000 diesel, acum am achiziționat o astra j benzină , i am montat gpl...dar simt lipsa căldurii cand intru in masina dimineata. Astept vara sa urc pe masina unul ( așteaptă cald în boxa) Am fost si ma declar foarte multumit de webasto de aceea nu renunț la montarea unui si pe benzină...confortul de a ma urcă în mașină dimineata si am parbriz dezghetat, cald în mașină iar motorul la 40 gr ma încântă.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este? Nici eu nu mai concep masina fara Webasto, tot din aceleasi considerente ca si tine numai ca facand drumuri scurte nu prea apuca sa se incarce bine bateria si trebuie sa gasesc o solutie de a o incarca in timp ce masina stationeaza. Ma gandeam la un panou solar, dar trebuie sa studiez putin problema. Ce parere aveti?
  • RBratescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Dupa un drum de nici un km, am observat de sub capota fum. Am atasat o poza cu returul pe unde iesea fumul. Masina este Insignia de 196cp. Poate ma lamureste cineva. Multumesc
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Este normal sa iasa fum din moment ce functioneaza sirocoul, care la tine este marca Eberspacher, dupa cate vad eu din poza, dar probabil acesta porneste odata cu pornirea motorului, nu este din cel ce poate fi programat.
  • RBratescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Se poate si programa
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Perfect! Atunci esti un norocos.
Bine, ce ai vazut tu acolo probabil nu era fum, ci abur. In mod normal, un sirocou fara probleme nu trebuie sa scoata decat foarte putin fum la pornire si la oprire, in rest, nu. Daca scoate fum inseamna ca nu are ardere completa din cauza obturarii cu calamina si cenusa a canalelor de aer, sau probleme cu ventilatorul (astea sunt cele mai dese cauze intalnite la Webasto), la Eberspacher, nu stiu cum este, dar in principiu, modul de functionare este asemanator.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, hai ca nu am mai scris de ceva vreme pe aici, toate bune si frumoase, am renuntat la o masina si am ales sa merg numai cu zafira mai ales din punct de vedere al confortului oferit de webasto. Am reusit de pe la jumatatea lunii octombrie sa imi aduca un amic un modul GSM pentru pornirea de la distanta a webasto-ului. Am facut niste teste in prealabil cu cu led in casa sa vad cum functioneaza produsul dupa am purces la instalarea lui pe masina, merge foarte bine, de exemplu ii trimit un mesaj de pe telefon cu o anumita combinatie de cifre si litere si la cateva secunde porneste incalzirea, dupa aceea pot sa-l opresc tot printr-o insiruire de numere si litere, accesul fiind doar de pe numarul personal, alte numere fiind blocate. Dupa am reusit si am montat si un led de culoare alb rece de 5 wati in partea stanga sus a parbrizului pentru a vedea de la distanta starea incalzirii.
Acum pe masina am 3 moduri de a porni incalzirea, programatorul original, telecomanda care bate vreo 60 de metri sau ceva pe acolo si releul GSM, toate fiind functionale.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Poze cu modulul GSM

  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte misto, felicitari pt.rabdare si investitie.
Eu tot nu am reusit sa-i dau de cap problemei cu functionarea aleatorie a webasto-ului meu. Am schimbat bateria cu una noua, merg cu minim jumate de rezervor, am resetat magaoaia...nimic.
Ma gandesc ca or fi probleme cu bujia sau ceva la soft, oricum nu gasesc pe nimeni in Iasi care sa faca o diagnoza la asa ceva.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Bravo Andrei! Am cochetat si eu la un moment dat cu instalarea unui astfel de modul, dar am ajuns la concluzia ca nu-mi ofera nimic in plus fata de ce am acum. Ideal era sa-ti trimita si un semnal atunci cand porneste si cand opreste "agregatul". Exista un modul dedicat pe care am vrut sa-l cumpar (Webasto Thermo Call), care porneste sirocoul cu ajutorul unei aplicatii de pe telefon si care trimite tot felul de informatii in timpul functionarii sirocoului, dar costa in jur de 300 Euro, asa ca, am renuntat.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru aprecieri.
Problema la mine este ca am parcata masina mai departe de blocul unde locuiesc si asta era singurul mod in care pot sa fac sa-mi fie mai usor sa pornesc incalzirea, pana sa puna de exemplu la trotuarul de vis-a-vis a blocului borduri sa nu mai poti intra cu masina aveam posibilitatea sa pornesc incalzirea cu ajutorul modului cu telecomanda care il aveam montat de cand pusesem incalzirea, asa ca am gasit solutia asta cu modulul GSM (120 lei ca si cost cu tot cu transport).
Are si el o aplicatie pe telefon in care ii setezi cat sa porneasca de exemplu il pot seta de la 0,5 secunde pana la un maxim de 16 minute sau poate merge pana primeste comanda de oprire, mai pot sa il setezi sa iti trimita anumite mesaje sa vezi in ce stare este semnalul GSM al releului, poti seta si trimiterea de mesaje cand el porneste sau se opreste, dar astea costa, ii ia din creditul cartelei, asa cum l-am setat acuma doar primeste mesaj si el porneste releul si mai departe porneste incalzirea, cost zero.
Eu sunt multumit de el, o singura data am avut problema in sensul ca am trimis mesaj sa porneasca incalzirea, a pornit dar cand am ajuns la masina nu mai primea comanda releul GSM sa pot oprii incalzirea, asa ca i-am scos firul care face legatrua de la releu spre instalatia webasto-ului si incalzirea s-a oprit, poate mai necesita si el din cand in cand o resetare, avand in vedere ca avea ceva peste o luna de functionare zilnica.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
In cazul asta, la tine se merita investitia, dar eu am masina parcata la 15 m sub fereastra, asa ca nu am nevoie de o pornire de la o distanta mai mare, in schimb as avea nevoie de ceva care sa-mi spuna ca sirocoul a pornit sau s-a oprit.
Mai nou, trebuie sa inlocuiesc bateria pentru ca a inceput sa nu mai tina curentul decat pentru pornirea motorului. Daca pornesc sirocoul, nu mai am curent de pornire a motorului. Asta pe care o am acum este Rombat Premier de 74 Ah si are 4 ani vechime. O sa incerc saptamana viitoare sa trec pe la cateva centre de vanzare a acumulatorilor auto si sa caut unul pentru masini cu sistem start/stop (cu tehnologie AGM sau EFB), ca sa reziste la porniri dese si drumuri scurte si implicit la pornirea zilnica a sirocoului. Este mai scumpa decat una normala, dar mult mai rezistenta la ce am eu nevoie.
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cumpara baterie cu tehnologie AGM deoarece necesita releu special de incarcare in impulsuri, astfel incat o sa o distrugi in maxim 1 an.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Nickm in cazul tau poti monta un modul cu telecomanda cum am eu montat ( aproximativ 50 lei) care are o raza de actiune de 60 de metri, mie imi batea de la etajul 4 peste 4 benzi de masina si 2 linii de tramvai, masina fiind pe trotuar, la care poti sa atasezi un led puternic de ce culoare vrei si care il pozitionezi unde ai posibilitatea sa-l vezi, se monteaza pe firul care daca comanda din modul spre webasto, la prima apasare de buton el se aprinde si porneste si webasto.
Legat de baterii imi zicea un coleg ca la 3 ani el schimba bateria masinii folosind webasto intens.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
@Andrei_JOY, eu pe langa ceasul programator am si acest tip de modul cu telecomanda montat, de aceea spun ca nu am nevoie de unul care sa bata la o distanta mai mare. Mai ramane sa montez un LED pe care sa-l vad din casa.
Referitor la baterie, a mea are deja 4 ani, asa ca trebuie inlocuita, dar nu stiam ca nu se incarca la fel ca cele normale.
@Aurelian, daca sti mai multe amanunte despre acest tip de releu, spune-ne si noua mai multe. Eu stiu ca cele cu tehnologia EFB sunt acumulatori recomandati pentru taximetristi si pentru cei ce au fac drumuri scurte si porniri dese, si se pot folosi pe orice tip de autoturism.
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, ma refeream la releul de incarcare al alternatorului de la masinile echipate cu sistem start-stop. In cazul lor acesta este de tip "smart", adica comandat exclusiv de ECU motorului.
Nu se recomanda in niciun caz folosirea acestor acumulatori la masinile normale deoarece releul este " stupid" si buseste bateria intr-un timp destul de redus. Am stat de vorba cu un electrician auto de la un service destul de serios si mi-a explicat cum stau treburile, plus ca am vazut cateva discutii si articole pe net care confirma cele de mai sus.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Pai din cate stiu eu, la Zafira mea din 2008, am asa zisul "alternator inteligent". Cel putin asa mi-au zis toti cei care mi-au inlocuit si verificat acumulatorul atunci cand mi-au acordat garantia, care mi-au verificat alternatorul pe care eu il suspectam ca nu-mi incarca cat trebuie, si chiar si baietii de la EDS mi-au demonstrat ca alternatorul meu nu este unul clasic si mi-au spus ca este controlat de ECU.
Oare la tipul asta de alternator nu merg si acumulatori din astia mai "destepti"?
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Din cate stiu eu zafira nu are start-stop, deci....
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Legat de incarcare bateriei am citit pe undeva ca CTK 2500 sper sa nu gresesc suplimenta incarcarea acumulatorului prin inmulsuri, era perioada cand cautam sa montez bateria auxiliare ( deocamdata nu o mai am pe masina) si spune-au unii ca trebuie un incarcator dedicat bateriilor destepte.
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Omega

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata