Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mecanic bun recomand pe VICTOR din Buzau.-de altfel si el pasionat de opel
Skip ads

  • dinca emil

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
puneti si voi numerele de telefon ale baietilor la care ati fost si de care sunteti multumiti; nu cred ca se supara nimeni; e mai complicat sa ne cautam pe PM mai ales daca ultimul mesaj a fost de prin 2007... parerea mea Smile
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@opelrobert:Referitor la ce a spus domnul ""marian calinescu" despre cei de la vopsilux : da sunt super comunicativi si ATAT,de ex. mi-au vopsit de 2 ori bara fata prima oara nu era culoarea masini(cica sunt ff multe nuante de gri la astre si se mai intampla sa se greseasca si dupa ce au vopsit-o a 2 oara mi-au scurs lacul pe ea cica se ia la polish .......Deci nu recomand acest service..... Observ ca masina ta este din 2001, sigur nu au mai fost vopsite parti ale caroseriei?Bagi mana in foc ca ai vopseaua originala. Si ca si tehnica de vopsitorie, materiale....nu stiu daca in 2001, nemtii vopseau pe baza de apa. Faptul ca a aparut o mica diferenta de culoare nu vad sa fie o problema majora. Iar legat de scursurile de lac, daca ar fi polishato mai vedeai ceva?Sau tu crezi ca exista service-uri unde sunt angajati vopsitori carora sa nu li se intample sa scurga lacul?
@cosminteo:la vopsilux am fost si eu sa-mi fac pe casco niste zgarieturi
3 portiere si bara fata
luni dimineata am lasat-o, miercuri seara am luat-o.
m-au asigurat de cateva ori ca o sa iasa la fel culoare si pe naiba, e diferenta. mica, dar e.
Pt cei doi care au fost la Vopsi: sunt atat de multe tehnici de vopsit un fier, atat de multe nuante, atat de multe firme care fac pigmentii pt vopsea......iar vopseaua lucreaza in timp.
In fine, voi stiti mai bine.
  • activ auto

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
rastafarianul a scris:@opelrobert:Referitor la ce a spus domnul ""marian calinescu" despre cei de la vopsilux : da sunt super comunicativi si ATAT,de ex. mi-au vopsit de 2 ori bara fata prima oara nu era culoarea masini(cica sunt ff multe nuante de gri la astre si se mai intampla sa se greseasca si dupa ce au vopsit-o a 2 oara mi-au scurs lacul pe ea cica se ia la polish .......Deci nu recomand acest service..... Observ ca masina ta este din 2001, sigur nu au mai fost vopsite parti ale caroseriei?Bagi mana in foc ca ai vopseaua originala. Si ca si tehnica de vopsitorie, materiale....nu stiu daca in 2001, nemtii vopseau pe baza de apa. Faptul ca a aparut o mica diferenta de culoare nu vad sa fie o problema majora. Iar legat de scursurile de lac, daca ar fi polishato mai vedeai ceva?Sau tu crezi ca exista service-uri unde sunt angajati vopsitori carora sa nu li se intample sa scurga lacul?
@cosminteo:la vopsilux am fost si eu sa-mi fac pe casco niste zgarieturi
3 portiere si bara fata
luni dimineata am lasat-o, miercuri seara am luat-o.
m-au asigurat de cateva ori ca o sa iasa la fel culoare si pe naiba, e diferenta. mica, dar e.
Pt cei doi care au fost la Vopsi: sunt atat de multe tehnici de vopsit un fier, atat de multe nuante, atat de multe firme care fac pigmentii pt vopsea......iar vopseaua lucreaza in timp.
In fine, voi stiti mai bine.


Ca si Sef de Service subscriu la tot ce a spus colegul nostru si as mai vrea sa adaug cateva lucruri ca sa fiti informati:

- culoarea gri este cea mai dificila culoare de scos la o masina

-de la 1 Ianuarie 2007 au intrat in vigoare noi norme de protectia mediului. Asta inseamna ca nu mai este voie sa se foloseasca vopseaua pe baza de solventi si sa se foloseasca vopseaua pe baza de apa. Vopseaua pe baza de apa difera fata de cea conventionala prin faptul ca se usaca mai greu, "lucreaza" pe masina un timp mai indelungat, iar vopsitorul trebuie sa fie mai atent la pregatire si mai ales la aplicare.

-un element proaspat vopsit intotdeauna o sa se remarce fata de un element a carui vopsea a fost "batuta" de vreme sau alte elemente ale naturii ... singura solutie pentru a nu se oberva aceasta diferenta este sa faci "blending" sau pe romaneste, pierdere, pe elementul vecin. Dar acest lucru costa in plus ca se vopseste si lacuieste o parte din elementul respectiv. Cand se revopseste pe CASCO sau RCA e normal sa nu se faca blending ca asiguratorii nu platesc si nici nu o sa plateasca aceasta operatie.

- daca masina este mai veche si nu ii cunoasteti istoricul elementelor revopsite si mai ales daca revopsirea se face in mai multe service - uri care fiecare este cu producatorul lui de vopsea, chit, fuller si materiale, este normal sa sa vada diferenta accentuata de vopsea pt elementul proaspat vopsit fata de cel care nu a fost vopsit (cum am spus si mai sus ea se vede oricum mai mult sau mai putin in functie de variabilele mentionate). Aproape fiecare cod de culoare se gaseste in mai multe variante, aici conteaza ochiul vopsitorului in a face alegere potrivita!

-Ca sa nu aveti diferente de culoare intre elementele revopsite, va recomand sa nu va duceti la mai multe service-uri si sa ramaneti la unul singur si bun care foloseste o vpsea de calitate si care acorda o mare atentie pentru pregatire. O pregatire buna este foarte importanta si eu zic ca face cam 70% dintr-o lucrare de calitate.

- Sa nu va speriati de gunoaie si de scursuri, acestea ies fara probleme la polish, daca le observati sa le mentionati si se vor inlatura. Aici depinde de service daca se autosesizeaza in privinta lor. Nu multe o fac pentru ca necesita timp in plus si implicit materiale care costa.

Daca mai aveti allte nelamuriri va stau la dispozitie, in functie de timpul disponibil.

Cu stima,
Cosmin Cretu
Sef Service - Activ Auto
Skip ads

  • Gavriil

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Va rog luati masuri pentru ca o discutie care se vroia utila a luat-o pe ulei multumita unor colegi carora le e lene sa se mute la sectiunea care trebuie.
Va rog mutati/ stergeti postarile care nu respecta tema discutie (inclusiv al meu)
  • mitzuho

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara , o mica rugaminte , o recomandare mecanic/service Opel transmisie automata ? va rog mult , Bucuresti , cat mai aproape de zona Militari, Drumul Taberie , Crangasi ....am pe cineva , dar e in Buftea. Multumesc
  • cirip

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Recomand Radacini de pe Ferdinand nr.111-113 Bucuresti si un mecanic f bun aici Claudiu.Mi-am rezolvat probleme multe cu el si sunt f.multumita.
  • opelaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
spuneti-mi si mie va rog unde se afla acest garaj al lui maiandrei de care am tot vazut ca se vorbeste pe forum...stie cineva daca poate face o diagnoza competenta pentru o masina (opel, normal ) pe care vreau sa o cumpar acum sh? colegii, astept, va rog, niste lamuriri, cat mai repede posibil. Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
intreaba-l pe el. trimite-i mesaj privat
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu am fost recent la un service (se numeste DNC service) am schimbat pivotul ,capul de bara ,bieleta,mi-a reparat fuzeta (se ovalizase gaura de la pivot)si am fost foarte multumit.Un mare plus ar fi si faptul ca pot aduce si piese la preturi de magazin nu de service iar manopera este la preturi normale nu ca la reprezentanta .......Am sa las un numar de telefon si o adresa pentru cei ce sunt interesati

Nr telefon :0722174812 (Claudiu)
ADRESA : Nicolae Marin,sector 3
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@opelrobert, multumim de recomandare dar poti sa dai si tu niste informatii cum ar fi cat a durat lucrarea si cat a fost manopera? a luat per lucrare sau per ora de lucru asta asa ca sa intelegem de ce ai fost multumit
  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pretul pentru manopera a fost 100 lei(75 lei cap de bara ,pivot,bieleta-montaj iar pentru reparat fuzeta 25 lei )si se plateste la lucrare(in functie de amploarea "defectului" ce trebuie remediat).Iar ca timp cam o ora............Eu am fost o singura data (cu reparatia descrisa in postul anterior),la o recomandare a unor colegi forumisti ......iar cum am mai zis am fost multumit...........Astept parerile dumneavoastra despre acest service
Skip ads

  • petremares

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sal getreal te rog f sa-mi dai si mie nr de telefon .multam
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
actadi a scris:....
Pana acum Piese si Manopera ok ar fi doar la Augsburg!
Doar atat?!
....Faceti-le reclama pozitiva daca merita!
....


Nu merge si reclama negativa. Eu am avut numai experiente neplacute cu cei de la Augsburg. Din punctul meu de vedere, cel putin acum 2 ani erau numai incompetenti. Cum pot sa-mi spuna ca toate bucsaraia si amortizoarele de pe spate sunt varza, cand defapt roata de rezerva se misca in locasul ei si troncanea.
Mai aveam un pic si cumparam planetare(3200 de ron daca-mi amintesc bine), la indrumarea lor, din cauza unor batai la viraje si plecari bruste. Aceste probleme erau cauzate de tampoanele cutiei de viteze si motor...


On-topic . Eu am fost pe 1 decembrie intr-un mic service (un garaj micut)undeva in spate pe BD Industriilor.

Schimbat distributie, pompa de apa si kit de ambreiaj ce au cost 500 de ron, manopera.. Consider ca a fost un pret decent avand in vedere ca pentru schimbarea distributiei s-a dat jos bara,radiatorul,trager iar pentru ambreiaj s-a dat cutia jos. Au lucrat curat si pot sa spun ca am fost mai mult decat multumit.
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pentru cei din Bacau vreau sa recomand un magazin de piese care ofera chiar si discount pt membrii opel club....
cel care are magazinul e si el membru in aceasta mare comunitate si pasionat de Opel
magazinul se afla la intrarea de langa Liceul PTTR pe str. Mioritei..
sa poti benmeficia de discount trebuie doar sa intrebi de dl. Dragos si sa mentionezi ca esti Membru Club opel.
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sunt si ceva membrii club OPEL care au cumparat de acolo si au fost multumiti.(de exemplu petrecila)
pt cei interesati de anumite preturi dati-mi pm sa va dau nr de tel si date de contact
Laughing
  • Schumy1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cenzurat de jE. ghici de ce....
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
In salaj este un sevice recomandat de moderatorii acestui forum?
  • sethcris

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel calibra, pe care urmeaza sa pun V6 X25xe, actualmente are C20NE
Am fost in service acum 2Luni, mecanicul mi-a cerut 300 ron pentru : Demontat punte fata cu tot cu motor de pe Calibra V6(8 suruburi + cele de la amortizoare de sus, si cei 2 pivoti de la directie), demontat motor C20Ne de pe masina mea, si montat X25Xe pe masina mea.
Dupa pregatiri - cca 2h - scos Radiator, ventilator, desfacut mufele de pe instalatie ex : pompa apa electrica/ debitmetru/furtune purge canister etc) , am dat jos motorul in aprox 30 Min. Apoi a luat pauza de pahar . Calibra mea cu C20Ne astepta afara parcata.
Vine omu' dupa pauza-30min, "putin ametit" zice el, eu zic ca era RAU AMETIT, sa isi bage masina in curte- Si o infige exact in masina mea Sad. Crying or Very sad .
Caut un persoana seriosa detinator de service cu elevator in Bucuresti sau Alexandria , franc , care sa nu exagereze la pret , neconsumator de alcool, cu care sa demontez C20Ne /montez C25XE(cele 8 suruburi de la punte,pivotii de directie, suruburile sus si jos amortizoare-se iau cele de pe NE) ,in conditiile in care eu ma ocup de pregatirea transplantului- instalatie electrica(toata) + montat demontat piese de acces - evacuare- o pun pe cea de V6/ ventialtoare/radiatoare/capota/ etc. In momentul de fata C25Xe e pe palet, cu punte si cu cutie cu tot exact cum a fost demontat.

Tin sa precizez ca am disponibilitate dupa 10mai . Astept ajutorul vostru, in special din partea iubitorilor de opel cali Sad

0765483347 - Cristian
  • MihaiV_ST

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sethcris a scris:Am un opel calibra, pe care urmeaza sa pun V6 X25xe, actualmente are C20NE
Am fost in service acum 2Luni, mecanicul mi-a cerut 300 ron pentru : Demontat punte fata cu tot cu motor de pe Calibra V6(8 suruburi + cele de la amortizoare de sus, si cei 2 pivoti de la directie), demontat motor C20Ne de pe masina mea, si montat X25Xe pe masina mea.
Dupa pregatiri - cca 2h - scos Radiator, ventilator, desfacut mufele de pe instalatie ex : pompa apa electrica/ debitmetru/furtune purge canister etc) , am dat jos motorul in aprox 30 Min. Apoi a luat pauza de pahar . Calibra mea cu C20Ne astepta afara parcata.
Vine omu' dupa pauza-30min, "putin ametit" zice el, eu zic ca era RAU AMETIT, sa isi bage masina in curte- Si o infige exact in masina mea Sad. Crying or Very sad .
Caut un persoana seriosa detinator de service cu elevator in Bucuresti sau Alexandria , franc , care sa nu exagereze la pret , neconsumator de alcool, cu care sa demontez C20Ne /montez C25XE(cele 8 suruburi de la punte,pivotii de directie, suruburile sus si jos amortizoare-se iau cele de pe NE) ,in conditiile in care eu ma ocup de pregatirea transplantului- instalatie electrica(toata) + montat demontat piese de acces - evacuare- o pun pe cea de V6/ ventialtoare/radiatoare/capota/ etc. In momentul de fata C25Xe e pe palet, cu punte si cu cutie cu tot exact cum a fost demontat.

Tin sa precizez ca am disponibilitate dupa 10mai . Astept ajutorul vostru, in special din partea iubitorilor de opel cali Sad

0765483347 - Cristian

Incearca la nr asta de tel 0722174812 claudiu( indeplineste toate cerintele tale ,si mai detine si 3 calibre )
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR