Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@realcriss tot nu ai spus ce costuri ai avut ?
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
aveam motivele mele sa nu dezvalui pretul, i le-am specificat si colegului pe pm, dar fie
am mai schimbat si filtre, ulei si distributia
electrovalava 150 lei/buc (x2)
furtune vacuum gratis
turbina 1200
total aproximativ 2100 lei
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare !
Revin cu vechea mea problema : codurile de eroare P1105 si P1125.
Din decembrie 2008 de cand am scris prima data am facut mai multe cercetari.
Masina, de fel, era mai lenta.Am luat debitmetrul si supapa EGR tot de la un Opel Astra 1.7YDT care manca pamantul le-am montat la mine, dar nu s-a simtit nici o modificare.La 120 km/h s-a aprins martorul masinuta cu cheita in bord.
Am fost la un mecanic, mi-a dat toata admisia jos, a curatat-o si mi-a verificat turbina, catalizatorul, furtunele de vaccum.
Acum nu mai este lenta, are demaraj, fuge mai bine, chiar am ajuns la 150 km/h fara sa se aprinda becul in bord.Insa intr-o seara cand stateam pe loc s-a aprins in bord becul.Cod eroare P1105-senzor barometric.La drum cand am ajuns la 120 km/h s-a aprins iar becul in bord.Cod eroare P1125.L-am ignorat si am continuat sa accelerez.
Pe moment nu a vrut sa treaca de 120 km/h, dar dupa ceva timp a urcat pana la 140 km/h fara probleme si cred ca mai urca.
Ce ar fi de facut sa scap de aceste coduri de eroare?
Si scuze pentru intreaga poveste Smile .
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut
si mie imi apare eroarea P1125 cu aceleasi simptome ca la voi, dar mie mi sa intamplat dupa ca am reparat calculatorul la pompa de injectie. sa fie ceva de acolo?
mai am un prieten care si el are aceasi problema, si la el tot dupa ce a reparat calculatorul la pompa de injectie.
Skip ads

  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
revin cu vechea mea problema cod p1125 nu s-a rezolvat ,m-am obisnuit cu el dar de cateva zile mi-a aparut si codul p 1105 acum am citit pe forum si am vazut multe pareri ,ba ca e senzorul de pe galeria de admisie ,ba ca este cel barometri de langa calculatorul de injectie poate cineva sa spuna sigur care este . motorul este un y17dt.multumesc
  • Alexandrescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am aceasi problema la o vectra 2.0 DTI, erorile P1105 & P0105, "presiune barometricã (presiune turbo) nu este in corelatie". Banuiala pe care o am e ca unul din furtunele de la turbo a cedat, senzorul de pe galeria de admisie inregistrand o cantitate insuficienta de aer in raport cu ce-a produsa de turbina la o anumita turatie. Daca aveti alte pareri sau idei v-as ruga sa postati. Multumesc frumos!
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ma confrunt cu aceeasi problema, mi-a dar 1105 am schimbat snzorul, nu se mai aprinde masinuta cu cheita dar trage foarte slab. daca cunoasteti pe cineva expert in y1.7dt lastimi va rog un nr de tel ca sunt disperat, incerc sa rezolv aceasta problema care persista de 70 000km.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca ai problema la turbo sau supapa egr sau altceva deregula e calculatorul de motor ,o eroare ireparabila inca din cite stiu,mai apare si cind nu ai ecu original,deregula de ai ecu din 2001 pe motor 2003
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
A mai rezolvat careva probleme cu 1125 si 0105? Ma confrunt si eu cu aceste erori la Y17DT.
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
[quote="[editat]"]Salut, Licurici79!
Sfatul meu e sa cumperi o piesa originala cand e vorba de senzori,altfel in scurt timp poti sa ai surprize.Piesa din imagine nu prea se strica,cel putin nu am auzit sa se fi stricat vreodata la cineva,in schimb,cel de presiune atmosferica,da.Chiar destul de des.Eu cred ca cel mai bine e sa faci o curatare a sistemului de vacuum si a senzorului barometric,
se strica electrovalva acia de care vb am schimbat-o eu azi ca imi dadea eroare la debilmetru imi datea dublu cantitatea de aer pe debilmetru aproape 40kg|h .am schimbat electrovalva de la egr si automat si-a revenit cantitatea de aer era 27kg|h asa ca ,concluzia se defecteaza totusi si elea si sunt spurcate rau si sa le depistezi si la pret
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
licurici79 a scris:Salutare la toata lumea!
Cu scuzele de rigoare ca ma repet as vrea sa mai adaug cateva completari la topicul deschis.erorile nu au disparut, dar am constatat ceva.Becul cu motorasul cu cheita se aprindea cand ajungeam la 120km/h, iar masina nu mai tragea deloc, trebuia sa opresc si apoi sa pornesc din nou ca becul sa se stinga.Intr-o zi am observat ceva:cand eram la 110km/h in a 5-a am schimbat brusc in a 4-a, am ajuns la 130km/h,iar in a 5-a am atins doar 150km/h deoarece nu am mai avut unde sa-i dau.am mai facut si in alte zile asa si de cele mai multe ori am depasit 120km.h si nu s-a aprins becul.de la ce pot aparea erorile P1105 si P1125 avand in vedere aceste constatari?tin sa precizez ca am schimbat de curand uleiul,filtrul de ulei, filtrul de aer, filtrul de motorina si filtrul de polen.Multumesc anticipat!

si eu tot cu aceasi problema ma confrunt si in sfarsit cred ca i-am depistat defectu wastegate nu deschide cand presiunea din turbo e mai mare decat presiunea initiala ,am ajuns la concluzia ca ori nu primeste comanda necesara si atunci e ecu ori supapa aia de pe turbo e defecta si nu trage tija sa deschida supapa de presiune din corpul turbo ori tija e pre larga[pt ca tija e cu filet si se regleaza infiletand sau desfiletand o piulita] si atunci supapa incearca sa deschida dar tija respectiva are o cursa de 3- 5 mm max si atunci ecu ii taie tot in momentu in care el depisteaza presiunea aceea mai mare si intra automat in cateva secunde in lime mode si atunci nu mai trage,am scoasa diagrama si am vazut foarte clar chestia asta sper sa pot sa o rezolv si sa scriu ce a fost
  • mardale

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
licurici79 a scris:Imi cer scuze daca am facut un topic, dar chiar nu mai stiu ce sa fac si cum sa fac sa rezolv problemele aparute.Pt debitmetru aveam cam 32kg/h, iar la valva presiune turbina aveam 95 in loc de 100 si se salta mai greu cand accelera si cobora tot asa mai lent.

vezi mai jos si vezi exanct cum ti-am explicat electrovalva de la egr e aproape dusa iti da o valoare mare la debilmetru pt ca 32 e desstul de mare normala e intre 25-28 asa am auzit si eu
Skip ads

  • cstanescu77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
oarecum aceeasi problema, p1105,p0335, oare cum pot rezolva la un astra g 1,7 dti cu o curatare a admisiei in bucuresti,si daca poate spune careva care anume este senzorul barometric. pls asa imi sta pe cap martorul cu cheita care se aprinde cam bupa 10 km... si asta persista dupa ce am curatat egr si schimbat pompa motorina in urma unor problem... multam anticipat tuturor
  • seyhun87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu Opel Astra G Caravan din 2000 si zilele trecute am intampinat o problema.Mergeam cu 130-140 km/h si mi s-a aprins in bord martorul de motor. Am simtit instant ca puterea motorului a scazut. Am mers cativa km asa si se tura destul de greu. Am oprit intr-o benzinarie am stat cu motorul oprit 2 min si am repornit, martorul s-a stins. Am facut testul agarfa si imi da eroare 1125.
De unde stiu daca este de vina egr-ul sau debitmetru? am vb deja cu un mecanic si imi recomanda sa imi sunteze egr-ul cu o tablita, pentru ca el este de parere ca egr-ul face mai mult rau decat bine. Poate sa fie turbina pe duca? Cum imi dau seama? Merg destul de turat cu masina, schimb treptele de viteza undeva pe la 2900 de turatii.
Va multumesc anticipat.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca mecanicul ala iti va sunta EGR cu tablita , totul se va rezolva ! Smile
Adica se va rezolva in sensul ca pe langa eroarea P1125 existenta , mai devreme sau mai tarziu iti va aparea si P400. Mr. Green

P1125 e un cosmar de eroare pentru ca poate fi generat de multe nefunctionalitati. M-a chinuit si pe mine cateva luni cu secerare la 120-130 km/h dar dupa o diagnoza facuta de un nene care chiar stia ce vede pe laptop s-a ajuns la senzorul MAP din galeria admisie si totul s-a rezolvat.

M-am jucat si cu EGR-ul pana m-am plictisit de tablite . Ba reuseam sa pacalesc ECU , ba mi-o furam de la el cind imi era lumea mai draga. In final mi-am dat seama ca mai devreme sau mai tarziu ECU tot se prinde de manarie si te rezolva cu acel P400 de care iti spuneam
De ex am circulat 1 an si ceva cu EGR blindat cu tablita si doar iarna ma mai atentiona ECU ca-mi bat joc de el. Apoi intr-o zi veneam spre casa , eram la 200 km de oras si dupa o scurta oprire intr-o parcare au inceput figurile. Cum plecam de pe loc , nu apucam sa schimb tr 2 ca ma si pleznea cu masinuta cu cheita. Am incercat de vreo 3 ori faza sperand ca-i trece dar degeaba asa ca m-am chinuit cu niste scule improvizate pe marginea drumului sa scot tablita.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am intalnit si eu aceste 2 erori la un astra din 2001 y17dt, doar ca la mine se manifesta in felul urmator: porneste foarte greu dimineata si cheita in bord. Pompa de motorina a fost reparata in trecut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR