Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de o saptamana mi-am montat pe masina un c20let cu un tuning usor pe la 260 cp, luat de pe o calibra de anglia lovita.problema este ca nu pot porni masina, deoarece cealalta masina avea montata din fabrica alarma cu imobileyther(habar nu am cum se srie) fiind din 1997.eu ne stiind, cand am demontat motorul nu m-am gandit sa iau si cheile si contactul, iar acum calculatorul nu mai da scanteie decat 3 secunde dupa ce porneste motorul.
mentionez ca motorul EU l-am dezasamblat si apoi asamblat pe masina mea, asa ca partea electrica e facuta corect.
ca un alt simtom ar mai fi si becul de avarie motor care clipeste non stop dupa ce pun contactul.
asa ca daca aveti idei sau solutii sunt bine venite .
multumesc anticipat!
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Becul care clipeste e clar Imobilizer-ul. Este tipic sa clipeasca daca nu bagi cheia care trebuie... Cred ca trebuie sa te duci la un tester sa iti seteze ECU pentru noua cheie sau sa iti programeze cheia care o ai pentru ECU tau... Daca nu ai modul de pornire cu Imobilizer cred ca trebuie sa faci rost si sa programezi cheia...
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
....pai da, nu am nici cheie nici modul ca a mea e din '91 si nu a avut asa ceva.o alta problema ar mai fi ca ala de la care am luat motorul si-a schimbat nr de tel si nu mai pot da de el.tot ce-mi ramane de facut e sa mai fac un drum de sibiu(240 km).mai stiu ca nici nu pot folosi un modul de opel ca nu-l recunoaste ECU ca motorul e de vauxal
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
tre sa fie o modalitate sa'i faci un bypass la immobiliser, si sa iti simuleze semnalul ca chipul din cheie este langa el. nu ai o diagrama electrica a unei masini cu motorul asta?

inteleg ca nu ai luat si control unit'ul, ala de sub volan?

btw. deci e 'immobiliser', schimba si titlul postului, ca nu intelege lumea despre ce e vorba.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu am un pdf cu conexiunile din mufa ECU-ului pentru motronic 2.7(93-95) m-am uitat aseara pe ea si nu am gasit firul care "duce" catre imobiliser sa fie un alt ECU la tine avand in vedere ca este din 97 ?
daca te intereseaza o pot trimite pe mail...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
trimite si mie, ma intereseaza!


e motronic 2.7, asa zice la TIS
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
robert si eu am documentatia completa si nici la mine nu sunt acele fire.(sunt doua).oricum, sper sa pot rezolva problema zilele acestea ca am reusit, intamplator, sa dau de tipul de la care am luat motorul si a zis ca-mi trimite contactul cu tot cu cheie si cipul de pe el. acum sper sa se mai si tina de cuvant. o sa va anunt daca rezolv problema si o sa va spun si cum trage motorul si cum suna cu pop off de tuning Twisted Evil
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
asta este schema circuitului pt vectraB. un singur fir merge la ECU din IMO, si daca nu ai IMO tre sa refaci circuitul intre comp de ABS si ECU.
(marcate cu rosu). m'am gandit sa imi pun remote starter si trebuie sa fac si eu lucrarea asta, sa poata porni fara sa am cheia in contact, dar fara sa renunt la IMO.




"IMO barat" indica circuitul cand IMO nu e instalat.
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
valabil pt Motronic 2.7 este urmatorea schema.

sunt folositi Pin27 (ignition switch) care primeste semnal de la contact si activeaza releul central si ECU este alimentat prin Pin37(supply from main relay).

tu foloseti pinii astia? cred ca Pin37 il folosesti, dar nu pui contactul pe Pin27.


ai aici linku
http://www.migweb.co.uk/for...hread.php?t=23519
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ radu sa stii ca ne-am suparat pe faza cu pop-off ul Smile visam si eu acum o luna dar motorul let pe care il gasisem eu printre altele avea turbosuflanta sudata de galeria de evacuare...
@thanatos intri de mult pe mig?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
@ROBERT -nu. doar de cam un an si foarte rar. aglomeratie mare
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@robert nu inteleg la ce te referi Rolling Eyes pop off-ul normal al turbinei este pe ea si mai am unul pe furtunul de admisie inaite de galerie.
pop off-ul sau blow off valve are rolul de a degaja din presiunea aerului de pe furtunele de admisie atunci cand clapeta de acceleratie este inchisa si turbina tot produce(pt un timp scurt) presiune.are rol de protectie, in primul rand,apoi mai are rol in eliminarea vranarii turbinei cand se ia piciorul de pe acceleratie pt perioade scurte si mai suna si frumos Laughing
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cat despre turbina, ea nu este sudata de galeria de evacuare.galeria face doar parte din turbina Cool, dar se poate demonta f usor(6 piulite).
@Thanatos multumesc mult pt scheme, dar, din pacate nu imi sunt de folos, deoarece ECU de dupa '95 are immobiliser in el si nu se poate face by pass.am citit si pe alte forum-uri din anglia, am intrebat si la dimmsport daca as putea rezolva problema printr-un nou cip tunning si ... nimic.
o sa va tin la curent incontinuare.10x pt sprijin.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
suparat trebuia cu ghilimele scuze stiam ca esti interesat de un turbo, sa-l turezi sanatos, cu turbina m-am exprimat eu gresit motorul respectiv pe evacuare imediat dupa turbo in loc sa aiba suruburi+garnitura pentru prinderea catre catalizator era sudata in afara de asta nu mai avea debitmetrul de aer, se auzeau batai...
  • florin2203

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare tututror!
e primul meu mesaj pe acest forum......aceeiasi problema am intampinat si eu....am montat un alt motor pr vectra mea din 97 cu motor de 2000cmc cu 85 cai un alt motot de pe o vectra din anglia cu motor de 100 cai......amn schimbat si ECU cu tot cu IMO si contact......dar nu reusesc sa pornesc motorul decat cateva secunde dupa care se aprinde check engine si palpaie....am contactat pe cineva cu un program de diagnoza si sustine ca ar fi IMO......astept si parerile voastre
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR