Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu am scris mai sus ca asa o curat eu masina merge ok, oricum mare lucru nu prea ai cum sa o cureti, filmuletul era unul informativ ,
Skip ads

  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ok d-nul Dan, asa nu, dar cum ?
am cautat un topic pt modelul meu de motor si chiar nu am gasit pe forum
deci scuze daca am gresit cu ceva
am gasit unul pe un forum din germania si l-am postat si aici, e in mare cam ce a facut si Ionut
si e exact pt modelul meu de motor
dupa curatare masina merge mult mai bine iar la rece nu se mai opreste
se mai opreste aleator dupa pornire ori la cald ori la rece dar i-si revine imediat
nu sunt multumit 100% dar e mult mai bine decat inainte
si a fost o curatare doar cu solvent, nu am avut curaj sa aplic procedee mecanice gen razuire
daca mai trebuie o sa o mai curat cu carburor, dar o sa o las cel putin 1 zi in solutie
curatirea cu acest spray plus demontat si montat inapoi am facut-o intr-o ora deci cred ca mai e nevoie de inca o curatare mai amanuntita

problema este ca nu a disparut eroarea de pe bord, recitita prin procedeul cu cheia este tot 0400
trebuie resetat sau daca era curatarea ok se reseta singur ?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eroare dispare dupa un numar de cicluri fara eroare, adica daca ecu nu mai primeste informatii eronate de la egr o sa dispara in cateva zile , la fel a fost si la mine, mai da si cu un spray de contacte pe la mufele alea poate poate Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tutorial curatare/verificare EGR Z14XE/Z16XE/Z16SE
Daca citim ATENT gasim Wink :
- comanda valvei este in impulsuri sau semnal dreptunghiular cu factor de umpelere reglabil sau PWM sau cum draci mai vreti, bobina nu iubeste tensiune continua...
- se masoara jocul pistonului cu metoda digitala ca de aia ai degete
- nu se tine la 'murat' sau inmuiat cu pistonul in sus, este exact ca la IAC...bagam mizerie si ...
Mai sunt dar... Scurmaciosul intotdeauna gaseste !
Skip ads

  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am posta si eu tutorialele in alt topic , eu nu inteleg de ce nu se lasa cu pistonul iesit la inmuiat, unde intra mizeria pe axul pistonului? Daca da atunci inseamna ca si acolo e mizerie logic nu? Unde intra lichidu sigur intra si funinginea, la punctul cu bobinei nu.i place curentul continuu , cand masine merge ea primestr curent cobtinuu de ex un drum.pe autostrada valva e deschis permanent , nu vreau sa intru in.polemici sau sa fiu rautacios doar am pus niste intrebari , nu toata lumea are cunostinte de macanica
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ionutxxx a scris:Am posta si eu tutorialele in alt topic , eu nu inteleg de ce nu se lasa cu pistonul iesit la inmuiat, unde intra mizeria pe axul pistonului? Daca da atunci inseamna ca si acolo e mizerie logic nu? Unde intra lichidu sigur intra si funinginea, la punctul cu bobinei nu.i place curentul continuu , cand masine merge ea primestr curent cobtinuu de ex un drum.pe autostrada valva e deschis permanent , nu vreau sa intru in.polemici sau sa fiu rautacios doar am pus niste intrebari , nu toata lumea are cunostinte de macanica

da acum am citit atent si am inteles de ce nu-i place curentul continuu
Eu pana acum nu am avut probleme si o curat in acelasi stil de 2 ani , poate am avut noroc , oricum mie mi se pare egru asta *consumabil* din cauza asta cred ca-l schimba direct si la reprezentante cand se gripeaza se gandesc si ei ca in max 20000 iar o ia pe aratura
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EGR la Z14XE, Z16XE, Z16SE, X16XEL se blocheaza sau are joc pistonasul din cauza consumului de ulei, fumul din el il gasesti si pe esapament. Pana nu rezolvi cu papatul de ulei ai sa cureti si schimbi valve de nu te vezi. Alta versiune este resoftarea si blindarea valvei. Atentie la blindare, este pe forum metoda coca-cola dar nu tine figura, trebuie tabla de otel strong ca un aluminiu este facut prastie repede. Mai este pe forum un link catre o sita, este vax albina sau pisvaser.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Tocmai de asta il curat la 5000km ca la inceput acum vreo 4ani cand am luat masina aveam un consun de 200ml/1000 km acum vad ca a crescut la 600-700ml :(se apropie o segmentare si o curatare cu wins ca sa nu ma trezesc cu catalizatoru infundat , referitor la oprirea valvei nu ma incanta pt ca automat o sa scada si puterea motorului si alte neplaceri , deci nu e o solutie viabila, cel mai bine pus la punct motorul numai ca unde gasesc mecanici sa faca operatia asta? In vara mi.am schinbat ambreiaju si cabd am.luat masina aveam volanu intors spre dreapta cu vreo 20-30grade lool , cum nu stiu m.au sunat sa.mi zica ca tre sa fac si directia , cine stie acum.merg la.service pt segmentare si cand o iau o sa am.puntea spate rupta sau mai stiu eu ce Smile))
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce sa cureti cu wynns http://www.wynns.eu/ ca nu inteleg ?
Injectoarele nu au treaba decat foarte rar si aici trebuie un profesionist, demontate, ultrasunete, solutie, schimbat sita, schimbat o-ringuri. Este unul pe undeva pe forum care a facut treaba buna la cineva din Iasi, am vorbit si eu la tel cu el dar nu am concretizat nimic, ceva cu free...draci ca nu mai stiu ce nick are, cauta si tu.
Cu experianta ta nefasta asta este...nu inteleg ce are unghiul cu cutia. De segmentat e usor de spus dar mai greu in fapt. Poti demonta si gasesti ca nu ai ce segmenta ca ai cilindri praf sau pistoane zob, adica mai bine montezi la loc cu acceasi garnitura chiulasa si ceva prezoane care au scapat intregi si umbli dupa un motor de Anglia pe care il faci pe indelete corect ca nici ala nu va fi de bun garantat. La costuri daca ai pe ce atunci cam 1,000lei manopera ce include si curatat totul luna gen admisie, EGR, throttle, antival, sorb, baie etc. , inca 250lei la chiulasa pentru scaune valve, ghuduri si simeringuri de inlocuit (o duci tu putin curatata dar ala o da bec inapoi), piese cam 1,000lei si nu glumesc. Numai o piulita de la catalizator este 16-18lei si cele trei de jos sunt flenduri de le scoti la flex, ai 10 prezoane la chiulasa si esti fericit daca rupi numai unul...de pus inapoi alea vechi trebuie sa fii tampit mai ales ca toti spun inlocuire si gata.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu nici eu ce au desfacut la service, probabil nu gaseau cutia Smile), prin februarie martie se aude o segmentare ca atunci sper sa ajung un tara, referitor la wins din cate am inteles solutia asta ajunge si prin evacuare si ar mai *spala* putin si catalizatoru, nu stiu daca e asa dar am citit niste marturii de la cei care au facut treaba asta si spuneau ca pe esapament curgea ceva mizerie, pacura, cat de adevarat e nu stiu , daca are cineva cunostinte de un mecanic bun in motoare din brasov sau tg mures sa scrie aici Smile
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Referitor la pretul unui motor sh am gasit pe germania la 900euro cu 50mii km , mi se pare cam scump , depinde ce gaseste mecanicul in motor, ideea e ca in vara as vrea sa o pun la punct , motor amortizoare flanse si bara fata spate vopsita si sa o dau , dar daca e sa bag 1000euro in.motor si inca 500in vopsit si suspensie dupa o dau cu max 3500nu am rezolvat nimic deci cam nasol sa speram ca e bun.motoru cu toate ca sre deja 180mii
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motor Z16XE gasesti in RO cu acte pe la 300 maxim 500euro dar ca si ala cu 50,000km (vreajeala crasa) trebuie desfacut si reparat. Cel mai indicat este sa-l faci pe al tau, costuri maxim 500euro in total.
Acum trebuie sa analizezi situatia in care esti, ori o vinzi ori o faci si o tii pana cade tabla de pe ea. Preturile au scazut enorm la masini, chiar nu merita de multe ori sa dai o masina pe care o stii pe nimic si cumperi una la loterie.
Eu zic sa ramanem la subiect, EGR.
Skip ads

  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa tapuiesc oe nimeni cand e tip top o daudaca nu ramane in familie, am tetminat cu offtopicu imi cer scz
  • grepolys

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
este posibil ca egr-ul sa nu primeasca curent?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
scz am scris de pe telefon acum ma minunez si eu ce greseli am la postul de mai sus Smile)
  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut,
am tot curatat valva egr, e curata si functioneaza, motorul ok in relanti, porneste ok, dar acum nu mai are putere

nu se tureaza mai mult de 2500 ture
nu am eroare sau beculete aprinse in bord

ce ar putea avea motorul ?
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o dilema.Eu la z16xe`ul meu am catalizatorul scos. Valva egr o curat de 2 ,maxim 3 ori pe an! O perioada am avut eu o "combinatie" si foloseam benzina de 99 de la Agip mai ieftina decat pretul celei de 95.Asta nu conteaza. Am observat ca folosind benzina aceea valva EGR se "afuma" mai repede.

Intrebare: Daca folosesc benzina cu coeficient mai mare se "afuma" mai repede sau e doar o coincidenta si se poate ca eu sa nu fi curatat bine inainte ? Multumesc
  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Andrei WPX a scris:O perioada am avut eu o "combinatie" si foloseam benzina de 99 de la Agip mai ieftina decat pretul celei de 95.Asta nu conteaza. Am observat ca folosind benzina aceea valva EGR se "afuma" mai repede.


Pai, oare de ce se afuma mai repede?
Este posibil ca acea benzina sa fi avut ceva in ea, de era asa de ieftina, si sa nu fi fost de 99 poate nici de 95.
Oricum, EGR cind se curata trebuie sa arate "luna", si sa actioneze de fiecare data cand se da impulsuri.

O zi buna si drum intins.
  • tudorelu88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut.am o vectra b 1.6 16v din 2001 cod motor z16xe si am o problema, la pornire cand e cald motorul porneste mai greu si scade relantiul, aproape da sa moara motorul apoi se stabilizeaza.am curatat egr,i-am dat impulsuri si functioneaza, am curatat throtle body ,am schimbat senzor temperatura lichid racire.tot la fel face.la testul cu agrafa nu da nici o eroare..e posibil sa fie stricat la egr traductorul de pozitie(pinii din mijloc)? daca scot egr, il conectez la mufa si pun contactul nu se intampla nimic. am inteles ca ar trebui sa culiseze pistonasul
  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut, pot fi mai multe cauze , chiar si catalizatorul

vazi topic-ul deschis de mine
am avut aceleasi simptome

"Astra G Z16XE relanti"

cu un test cu op-com poti sa vezi daca EGR-ul e bun sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR