Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Dupa indelungi teste si incercari la motor, zona din care se aude "suieratul" mai ales la accelerari este aceasta :

Nu se vede nici o fisura, nu se vede nici o imbinare proasta, nu am nici o eroare la diagnoza. De asemenea astept pe cineva in masura sa interpreteze totusi datele din tabelul anterior.
Distributia a fost schimbata de curand, desi "suieratul" a aparut inainte.
Cureaua de la alternator a fost verificata odata cu schimbarea distributiei si este in regula.
Rolele ? Pot ele sa suiere ?
Legatura la intercooler ?
...

CristianTM.
Skip ads

  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut.La mine(masina din semnatura,acelasi motor),dupa 1800 rpm incepe suieratul,si cred c este normal pentru ca atunci intra turbina.
Referitor la zvacnire , sa nu fie din cauza faptului ca te-ai invatat cu masina. Asa am zis si eu can am luat masina.Rupe, e avion.....dupa un tim am zis ca nu mai trage si ca puterea motorlui este la 70 % fata de atunci cand am luat-o.Se pare ca m-am inselat.....
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
#bucifer85 superba masinuta ta Wink
Nu cred sa fie o coincidenta sau o obisnuinta: la inceput NU SE AUZEA suieratul, acum DA. La inceput zvacnea pe la 2200rpm, acum NU.
Am vorbit cu un coleg de al nostru de pe forum si nu stiu cand o sa imi fac timp sa trec pe la el sa facem niste teste cu Tech2. Pana atunci raman nelamurit si nerezolvat.

CristianTM.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dar ai curatat admisia si evacuarea? Nu strica si o verificare ochoimetrica a etanseitatii furtunelor si cum se prezinata turbina. Incepe cu admisia - egr, intercoler, filtre.
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sustin ce scrie DB77AAA,sa nu ai ceva intepenit pe admisie,sau incearca si schimba debitmetrul cu un altul de la o masina similara,poate e decalibrat!
oricum in poza nu include decat admisia..deci sa intelegem ca nu de la turbina provine suieratul?
accelereaza putin fara filtru si carcasa....

off- man sincer!!!nu am mai vazut braduleti pe motor Rolling Eyes ....
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:off- man sincer!!!nu am mai vazut braduleti pe motor ....

... nici eu, dar am vrut sa fiu primul care deschide moda la braduleti sub capota Very Happy Laughing Razz
Sincer, am vrut sa vad daca are vreun efect de eliminare a mirosurilor de sub capota, gen ulei, motorina, ....

CristianTM.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
OFFFFFFF mi-au scapat braduletii Very HappyVery HappyVery Happy

Oare nu de la aia zangane?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:
Sincer, am vrut sa vad daca are vreun efect de eliminare a mirosurilor de sub capota, gen ulei, motorina, ....CristianTM.

esti de belea! Laughing
doar nu crezi ca un prapadit de bradulet tine o vesnicie in conditiile de "aerare" de la motor!
daca vrei sa faci treaba buna cumpara un odorizant "pufaitor" eventual pe senzor...lol
ps:al meu nu miroase decat a praf....mult praf
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am curatat valva EGR la indemnurile unor colegi (si ma bucur), vezi aici -->https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=390932#390932 si sunt incantat ca am reusit sa fac aceasta curatire. Rezultate pozitive: masina trage muult mai bine si merge mai bine.
Problema cu TURBO sau cu alceva a ramas Sad O sa ii dau eu de capat la un moment dat Wink
In continuare nu se mai simte acea "zvacnire" de pe la 2200rpm si se aude un "suierat" la accelerari din zona filtru de aer-curea de transmisie !

CristianTM.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
schimba motorina!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu am acea zvacnire la 2200 si nici nu am avut-o vreodata. In schimb, suierat am de cand e masina. Eu zic ca abia acum iti merge corect. Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sueratul este specific turbinelor cu geometrie variabila, asa cum ai si tu. Daca ai sa stai sa asculti si un Passat sa vezi cum face turbina ai sa te linistesti. Asta e din categoria" Asa face toate turbinele cu geometrie variabila ".
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Sau mai bine cauta-l pe Nicu (SenatorC30SE) din Arad. Iti va rezolva problema.


L-am contactat pe Nicu (SenatorC30SE) si am facut impreuna niste teste si o diagnoza cu Tech2, rezultatul a fost ca,..turbina lucreaza in parametrii normali si ca "suieratul" este normal !
Dupa cum se poate vedea si in tabelul cu parametrii cititi, motorul cere "Boost Pressure Command" si turbina executa "Boost Pressure" -->

Problema sprintului se pare ca vine din alta parte ...in alt episod Wink
Sarbatori Fericite !

CristianTM.
  • zipfer84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare


Am si eu un astra h 2005 1,9cdti 150 cp,cu ceva timp in urma a ramas pe bord aprins check engin.Dupa testare a reiesit ca e de vina EGR, am schimbat si acum in mom cand merg constant imi intrerupe si nu se mai aude suieratul ala frumos de turbina, pur si simplu parca are un somoiog in filtru' de aer.
Poate cineva sa ma ajute cu o vb buna? pls


Merci
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:In continuare nu se mai simte acea "zvacnire" de pe la 2200rpm
CristianTM.


La fel facea si a mea cand am luat masina. Avea o zvacnire pe la 2000> si apoi tragea foarte bine.
Am si uitat..... Vreau sa fie ca inainte.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Zgomotul din zona aceasta, s-a rezolvat:

Este vorba de acest furtunas, care era scos:

Acuma, este foarte interesant urmatorul aspect: eu am demontat odata cutia cu filtrul de aer si nu l-am observat, l-a mai demontat odata cei de la reprezentanta Opel si a mai fost demontat odata de catre un mecanic. NICIUNUL nu a observat lipsa furtunasului de la locul lui.
La a patra demontare de catre mine uitandu-ma FOARTE atent pe acolo l-am observat cu greu. "Suieratul" provenea de acolo.
Acuma, totul este in regula.

CristianTM.
  • thesaint

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,

Am avut si eu problema lipsei de puteri. Tragea ca un SDI de 10ani. Consumul insa era mai bun, iar pe autostrada ajungea si la 170km/h, insa te plictiseai. Pe tester nu aveam nicio eroare.
Problema venea de la un furtun de la pompa de vacuum. Se crapase exact unde facea un unghi de 90grade spre interior. Va pun pozele...


iar mie mi s-a rupt aici:


Am improvizat ceva pe loc si merge ca inainte!
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Vorbeau neste baieti pe vectra-c.com de BOOST SENSOR, ca ar putea fi de vina in cazul in care masina nu ar trage klumea.

Unu' dintre ei a spus ca l-a curatat dar nu s-a simtit nimik. Oricum o curatare nu strica...







  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
bucifer85 a scris:Unu' dintre ei a spus ca l-a curatat dar nu s-a simtit nimik. Oricum o curatare nu strica...

Corect ! Si eu l-am curatat, era ffff murdar, dar nici o imbunatatire nu se simte. Nu se compara cu o curatire de MAF (trage masina mai bine) sau o curatire de EGR (tot asa trage mai bine).

CristianTM.
  • boly

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Zgomotul din zona aceasta, s-a rezolvat:

Este vorba de acest furtunas, care era scos:

Acuma, este foarte interesant urmatorul aspect: eu am demontat odata cutia cu filtrul de aer si nu l-am observat, l-a mai demontat odata cei de la reprezentanta Opel si a mai fost demontat odata de catre un mecanic. NICIUNUL nu a observat lipsa furtunasului de la locul lui.
La a patra demontare de catre mine uitandu-ma FOARTE atent pe acolo l-am observat cu greu. "Suieratul" provenea de acolo.
Acuma, totul este in regula.

CristianTM.


Salut, in legatura cu ce ai scris tu, aceleasi simptome, am incercat rezolvarea problemei cum ai sugerat tu, dar degeaba...la fel ca inainte,...
La tine s-a rezolvat?
Apropo....eu m am uitat acolo unde ai zis, intr adevar era loc de furtunas acolo, dar surpriza...nici urma de el....de nici o culoare!...asa ca mi am confectionat 1 numai ca nu stiu unde vine legata celalta parte....
Deci... 1 capat intra in gaura aia.....si celalalt capat?
Ma poate ajuta cineva?
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR