Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu agrafa ....initial m-am chinuit sa notez ce indica becul de la check engine .....nu am reusit .... am filmat cu telefonu si acum ma uit neputincios la filmare .....

nu ma mai uit degeaba la filmare am aflat codul de eroare este 42

cum aflu ce inseaman 42 ?
Skip ads

  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

Aici ai explicata toata metoda si codurile de roare: http://www.topbuzz.co.uk/in...ault_codes.htm#gm
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
si eu sunt pe pagina respectiva dar cum iti dai seama ce tip de injectie am ..... eu de exemplu ma uitam la :

42 Vehicle speed sensor (VSS) High voltage

Sad

mersi ca iti dai interesu apreciez ca sunt putin dat peste cap

acum sunt bucuros ca mi sa aprins check engime ca pina acum nu se aprindea dar totusi motorul murea ...
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Te duci in tabel la opel Kadett/astra C16NZ si dai click pe ecu in dreapta
Skip ads

  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cutzitaru a scris:la mine s-a rezolvat partial dupa ce am schimbat sonda de temperatura (aia din spatele motorului - pe galerie). am zis partial ca se mai oprea in coloana dar pornea la sfert de cheie...
Rezolvarea finala a fost cand i-am "dereglat" - dupa spusele mecanicilor avansul din delcou, nu se mai opreste, fuge mult mai bine si papa mai putin...

Bafta


sonda de temperatura are si o alta functie decat sa indice pe bord temperatura apei ..... ECu culege date de la ea ?

toti mecanici la care am fost au zis ca aprinderea nu se poate regla .....eu am observat un surub sub delcou ..... daca il desfaci pe ala il poti roti delcoul ? si regelz aprinderea ?
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sonda de temperatura transmite la ecu temperatura apei nu la bord, pentru bord este alta sonda (daca nu ma insel este pe langa termostat)
avansul se regleaza ca la dacie prin rotirea delcoului. si mie mi-au zis mecanicii ca daca umblu la avans nu o sa mai reusesc sa o pornesc, bla bla... eu mi-am notat pozitia pe care era (am zgariat cu surubelnita partile alea de aluminiu) si am inceput sa il mist in ambele sensuri pana a inceput sa mearga motorul mai uniform la relanti
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
[quote="Mihaly Laszlo.....eu am observat un surub sub delcou ..... daca il desfaci pe ala il poti roti delcoul ? si regelz aprinderea ?[/quote]

Il slabesti si atat, nu il dai afara!
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ai idee cum se regleaza avansul din delcou?
Skip ads

  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai cum am zis si mai sus...
daca ai pretentii de reglat "ca la carte" bagi un comparator in locul bujiei care sa-ti indica cand e pistonul sus, il dai inapoi cu 3-5 mm (inainte de a ajunge in pozitia lui cea mai de sus) si misti delcoul sa dea scanteie in mom ala
Daca vrei sa-l reglezi manual il slabesti din surub si misti de el (in spre cabina ii dai avans si spere fata ii iei din avans)
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
avansul imi afecteaza relantiul? sau doar o face sa fuga mai tare cand e accelerata. ca niciodata nu am avut idee ce face exact avansul...
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Scuzati off topicul, poate cineva sa raspunda la intrebarea lui Fumanchu cu avansul ca si eu sunt curios ce face avanasul. Embarassed Embarassed
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am aflat intre timp..regleaza timpul in care se da scanteia...adica...corect e sa dea scanteia cand pistonul e la maxim sus..deci compresie maxima....cand e dereglat da cand pistonul e la jumatate de ex...si nu isi face cursa completa deci...

cam asta ar fi avansul...

ramane intrebarea...e afectat relantiul?

concret....am c16lz...relantiul sta ok..la 800rpm....insa nu are deloc viata in ea...compresia o am 13-14....distributia e noua...kitul de ambreiaj e nou..disc..placa..rulment...
si nu imi dau seama de ce nu fuge calumea...tre sa trag de ea la peste 3000rpm ca sa simt ca am demaraj

(tot ce am zis este comparativ cu masinile actuale...adica de aici imi dau seama ca nu fuge)
Skip ads

  • iva_raul

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cred ca este de la alimentare,nu se alimenteaza cum trebuie...NU LUCREAZA POMPA DE BENZINA,SAU......IN IA ARE NISTE PALETE DACA SA RUPT O PALETA NU MAI BAGA BENZINA CUM TREBUIE LA MOTOR CONSTANT.....AI INCERCAT POMPA DE BENZINA?...SAU POATE NU ARE PRESIUNE IN MOTOR BEZINA ITI BAGA ASA CUM SA-TI ZIC CUM DAI DRUMUL LA ROBINET DA INCET.....PAREREA MEA INCEARCA POMPA SI PRESIUNEA CU CARE BAGA BENZINA IN MOTOR......BAFTA
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la un momendat am scos furtunul de la injectie si pompa baga benzina , o desfac si pe aia si va tin la curent e sub bancheta din spate .
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
socul meu atomat , cel care afla la intrare in filtrul de aer , o clapetica care inchide deschide culoarul de aer sa traga aer rece sau aer cald de pe saxofon ,..., ezista posibiltatea ca clapeta respectiva sa nu funtioneze si motorul sa traga aer fierbinte care in combinatie cu motorul fierbine sa fie sursa problemei ...... stie cineva principiul de functionare a acestei clapete el este legat cu un furtun de filtrul de aer de unde pleaca un alt furtun care intra in corpul injectorului ? nu ezista nici un fir de curent sau altceva .
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cutzitaru a scris:42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

Aici ai explicata toata metoda si codurile de roare: http://www.topbuzz.co.uk/in...ault_codes.htm#gm


Eroarea asta ce inseamna ? care e cauza ? eu am facut testul cu agrafa cu contactul pus trebuia facut cu motorul pornit ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eroare 42 e eroare de aprindere.adica modulul de langa delco. sursa:esitronic.
acuma posibil fire oxidate/contact imperfect sau aprindere defecta cand se incalzeste.fa proba cu o aprindere buna.ar trebui sa fie la fel pe orice c16nz.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asi cauta un coleg din timisoara cu opel Kadet 1.6i care este dispus sa ne intilnim si sa piarda cu mine o ora doua , ca sa schimb motorasul de relantiu ( egr ? ) si bobina de inductie eventual senzorul de temperatura de pe o masina pe alta ......... daca se poate ..... chiar nu imi permit sa mai imi cumpar piese luna asta .
  • laralogistic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett GSI 20SEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Laci,am inteles ca pompa ta de benzina e electrica.Incearca releul cum ai citit in topicul celalalt.Cunosc Kadett-ul pe dinafara,dar la motor am lucrat doar la cel de 2 litri.Daca ai un drum la Sibiu,sau daca o sa am in timisoara,poate ne intalnim.Cred totusi ca ai un contact imperfect undeva.Daca te pot ajuta telefonic....suna-ma 0744709762.

p.s.Pentru ceilalti colegi,fisele,se pot verifica foarte bine pe intuneric,cu motorul pornit,accelerand si apoi la relanti,daca acestea au pierderi o sa observati niste fulgere intre fisa si masa masinii(motor,galerie,qulasa...)
Aprinderea se regleaza foarte simplu si rapid,dar e o istorie intreaga sa o pot scrie aici.Atentie pentru cei ce incercati,pistonul urca de 2 ori la punctul max . superior intr-un ciclu.Cei 4 timpi,admisie,compresie,explozie si evacuare.Aprinderea se regleaza pe compresie!
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Fumanchu a scris:avansul imi afecteaza relantiul? sau doar o face sa fuga mai tare cand e accelerata. ca niciodata nu am avut idee ce face exact avansul...


Scuze de intarzierea de raspuns, nu am fost pe la un pc cu net...
Deci relantiul este dat de catre debitul de are lasat in corpul de injectie de catre IAC. Deci avansul nu iti va mari/scadea relantiul. Reglajul avansului te ajuta sa iti mearga mai rotund (fara tremurat) sa porneasca mai usor si sa nu mai moara la relanti.

Daca careva are nevoie de ajutor sau raspunsuri la intrebari va pot rapunde si telefonic (fara suprataxa Very Happy ) 0745366887
O sa incerc sa ajung in fiecare joi la polivalenta si va astept si acolo!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR