- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Bine ar fi sa schimbi uleiul si sa faci un drum ceva mai lung(150-200 km)
apoi uita-te la nivelul antigelului, la nivelul uleiului(vezi daca a crescut sau ara apa prin el. La cum arata e posibil sa ai piscata garnitura de chiloasa. Eu folosesc BP 5W40, si pina acum nici o problema (schimbat la maxim 10.000 km). Putini stiu ca e facut in Anglia si nu e contrafacut pentru ca nu are mare cautare cum au alte uleiuri. Bafta si nu uita sa schimbi si filtrul de ulei!
apoi uita-te la nivelul antigelului, la nivelul uleiului(vezi daca a crescut sau ara apa prin el. La cum arata e posibil sa ai piscata garnitura de chiloasa. Eu folosesc BP 5W40, si pina acum nici o problema (schimbat la maxim 10.000 km). Putini stiu ca e facut in Anglia si nu e contrafacut pentru ca nu are mare cautare cum au alte uleiuri. Bafta si nu uita sa schimbi si filtrul de ulei!
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
@ deluxx -in DE costa 15 e litrul dar nu e nici cea mai mica diferenta ,nici de calitate nici de ambalaj-verificat personal cand am cumparat masina actuala(voiam sa cumpar tot schimbul dar cand am vazut cat costa am luat decat un litru pt. completare). Cred ca diferenta e de pret pt. ca vine vrac si se ambaleaza la noi.
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Da , schimba uleiul. Si nu te astepta ca pierderea de antigel sa fie de citeva sute de grame la 100 de km. Pierde putin , iar spuma o face abia cind se aduna 100 de grame de antigel in ulei. Presupun ca e piscata garnitura, si nu baga mult antigel in baia de ulei. Dar sa speram ca rezolvi problema numai cu schimbul de ulei.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Subscriu la ce a scris ISO - am acelasi motor si aceeasi "problema" fara a avea pierderi de antigel.
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.
Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.
Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dariescu Claudiu a scris:Da , schimba uleiul. Si nu te astepta ca pierderea de antigel sa fie de citeva sute de grame la 100 de km. Pierde putin , iar spuma o face abia cind se aduna 100 de grame de antigel in ulei. Presupun ca e piscata garnitura, si nu baga mult antigel in baia de ulei. Dar sa speram ca rezolvi problema numai cu schimbul de ulei.
De ce nu vrei sa intalegi ca nu pierde antigel NICI UN GRAM.de cate ori sa mai spun asta
@ISO multumesc pt explicatia coerenta si explicita
am sa urmez sfatul tau
.... si ai dreptate in ultima vreme am avut tot drumuri scurte prin oras...gen acasa -faculta ...acasa lucru etc
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
ovidium a scris:Subscriu la ce a scris ISO - am acelasi motor si aceeasi "problema" fara a avea pierderi de antigel.
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.
Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.
Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...
esti chiar amuzant :lol:daca tu nu faci diferenta @ovidium ai mai facut un post
Sc de offtopic dar nu am putut sa ma abtin
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
Completez
Dai uleiul jos fara sa schimbi filtrul de ulei bagi tot atita motorina in motor cit ar fii pentru schimbul de ulei adica aprox 4 litri pornesti motorul il lasi la relanti 1-2 minute dupa care dai motorina jos in acest caz motorina va spala motorul.
Schimbi filtrul de ulei pui ulei nou curat iti recomand 5W40 BP sau Castrol si ii dai drumul
Bafta
Dai uleiul jos fara sa schimbi filtrul de ulei bagi tot atita motorina in motor cit ar fii pentru schimbul de ulei adica aprox 4 litri pornesti motorul il lasi la relanti 1-2 minute dupa care dai motorina jos in acest caz motorina va spala motorul.
Schimbi filtrul de ulei pui ulei nou curat iti recomand 5W40 BP sau Castrol si ii dai drumul
Bafta
- denisCT
- ****
- 1,408 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,408
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
azi m`am uitat si eu pe dosul busonului de la ulei , pe jumatatea lui este un strat f subtire de "spuma" crem , si eu fac drumuri scurte si nu prea apuca sa se incalzeasca motorul dar de fiecare daca cand pornesc il las 3-5 minute la relanti , antigel imi scade dar vad pata sub masina si imi picura doar cand masina sta mai mult oprita.
de ex daca plec dimineata cu ea , ma intorc si spre seara plec iar nu picura , doar dupa ce sta mai mult , dimineata a2-a zi se vad picuri
de ex daca plec dimineata cu ea , ma intorc si spre seara plec iar nu picura , doar dupa ce sta mai mult , dimineata a2-a zi se vad picuri
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
iso a scris: ... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
Eu cand miam luat masina acum 2 ani in iarna nu avea pic de spuma ( avea capitonajul pe capota ) apoi in vara am avut un accident si baietii de la atelier nu miau mai pus capitonajul si a aparut imediat spuma la motor. Ulei era acelasi Mobil 10W40 , si se faceau doar drumuri scurte prin oras.
Bafta in gasirea unei " Blane".
- Glumetz_40
- *
- 9 mesaje
- din 23 Dec 2008
- Astra 2003
- Constanta
Glumetz_40
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2008
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut.
@ schumy1502, dupa poza cea de pe prima pagina, ai cu siguranta motor pe benzina 1.6, model Z16SE de 62Kw, 84 CP. Eu am aceeasi motorizare si am aceeasi problema ca tine, doar ca nu am asa multa spuma de aceea "cremoasa", poate jumatate, depinde si cat de des o stergi.
Eu am avut mobil 5w40 schimbat anul trecut iar acum recent mi-am pus mobil1 10w40. Si la 5w40 a aparut aceea spuma si la 10w40.
Antigelul este la nivelul la care era si acum un 1 an.
Garnitura busonului este in stare buna.
Ulei nu curge pe la buson.
Deci daca aflii ceva, de la ce poate fi, tine-ne la curent.
Bafta
@ schumy1502, dupa poza cea de pe prima pagina, ai cu siguranta motor pe benzina 1.6, model Z16SE de 62Kw, 84 CP. Eu am aceeasi motorizare si am aceeasi problema ca tine, doar ca nu am asa multa spuma de aceea "cremoasa", poate jumatate, depinde si cat de des o stergi.
Eu am avut mobil 5w40 schimbat anul trecut iar acum recent mi-am pus mobil1 10w40. Si la 5w40 a aparut aceea spuma si la 10w40.
Antigelul este la nivelul la care era si acum un 1 an.
Garnitura busonului este in stare buna.
Ulei nu curge pe la buson.
Deci daca aflii ceva, de la ce poate fi, tine-ne la curent.
Bafta
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Si eu am vazut asa ceva cand am facut primul schimb de ulei si mi-a zis mecanicul ca e condens, asta dupa primii 10000 km cu uleiul venit din fabrica. Am renuntat la uleiul opel si bag Valvoline cu atestarea GM... bla bla si surpriza la urmatorul schimb nu aveam deloc chestie din aia pe capac si pe buza.
- denisCT
- ****
- 1,408 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,408
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- schumy1502
- OP
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
iso a scris: ... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .
In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !
Succes !
uite aici explicatia plauzibila "aguagen"
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Schumy : Mersi pt. raspuns. Ma bucur ca nu e mai grava situatia.
denisCT : Comparatia ta cu maioneza e perfecta Chiar asa arata.
TeddyKGB : Este interesant ce spui si te rog sa ne dai ceva detalii, ce fel de ulei este si daca iti mai face (maioneza). Sa te uiti dupa mai multe drumuri.
Bafta.....
Schumy : Mersi pt. raspuns. Ma bucur ca nu e mai grava situatia.
denisCT : Comparatia ta cu maioneza e perfecta Chiar asa arata.
TeddyKGB : Este interesant ce spui si te rog sa ne dai ceva detalii, ce fel de ulei este si daca iti mai face (maioneza). Sa te uiti dupa mai multe drumuri.
Bafta.....