Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sunt in ceata acum....
km masinii sunt reali zic eu dupa starea masinii ,a uzurii interioare si a cartii de service
folosesc Aral pt ca doar cu Aral a mers masina.
ma gandesc sa trec pe 10W60 pt ca imi place la exterior sa merg mai sus in ture gen 4 -5500 ture
imi recomandati un ulei bun de genul?
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bine ar fi sa schimbi uleiul si sa faci un drum ceva mai lung(150-200 km)
apoi uita-te la nivelul antigelului, la nivelul uleiului(vezi daca a crescut sau ara apa prin el. La cum arata e posibil sa ai piscata garnitura de chiloasa. Eu folosesc BP 5W40, si pina acum nici o problema (schimbat la maxim 10.000 km). Putini stiu ca e facut in Anglia si nu e contrafacut pentru ca nu are mare cautare cum au alte uleiuri. Bafta si nu uita sa schimbi si filtrul de ulei!
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@ deluxx -in DE costa 15 e litrul dar nu e nici cea mai mica diferenta ,nici de calitate nici de ambalaj-verificat personal cand am cumparat masina actuala(voiam sa cumpar tot schimbul dar cand am vazut cat costa am luat decat un litru pt. completare). Cred ca diferenta e de pret pt. ca vine vrac si se ambaleaza la noi.
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Antigel nu pierde !am mai scris
deci solutia finala e sa schimb uleuil?
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da , schimba uleiul. Si nu te astepta ca pierderea de antigel sa fie de citeva sute de grame la 100 de km. Pierde putin , iar spuma o face abia cind se aduna 100 de grame de antigel in ulei. Presupun ca e piscata garnitura, si nu baga mult antigel in baia de ulei. Dar sa speram ca rezolvi problema numai cu schimbul de ulei.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Laughing ... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil ! Laughing

schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .

In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !

Succes !
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce a scris ISO - am acelasi motor si aceeasi "problema" fara a avea pierderi de antigel.
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.

Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dariescu Claudiu a scris:Da , schimba uleiul. Si nu te astepta ca pierderea de antigel sa fie de citeva sute de grame la 100 de km. Pierde putin , iar spuma o face abia cind se aduna 100 de grame de antigel in ulei. Presupun ca e piscata garnitura, si nu baga mult antigel in baia de ulei. Dar sa speram ca rezolvi problema numai cu schimbul de ulei.

De ce nu vrei sa intalegi ca nu pierde antigel NICI UN GRAM.de cate ori sa mai spun asta
@ISO multumesc pt explicatia coerenta si explicita
am sa urmez sfatul tau
.... si ai dreptate in ultima vreme am avut tot drumuri scurte prin oras...gen acasa -faculta ...acasa lucru etc
Skip ads

  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ovidium a scris:Subscriu la ce a scris ISO - am acelasi motor si aceeasi "problema" fara a avea pierderi de antigel.
Problema a mai fost discutata si concluzia generala a fost ca este normala albeata aia din cauza diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (compartiment motor neizolat) si vaporii de ulei din carter.

Plus ca ma amuzat teribil controversa lui Deluxx: UE respectiv EU. UE = Uniunea europeana; EU: European Union ...este unul si acelasi lucru...


esti chiar amuzant :lol:daca tu nu faci diferenta Laughing @ovidium ai mai facut un post
Sc de offtopic dar nu am putut sa ma abtin Laughing
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Schimba uleiul pentru ca este un ulei care iti spumeaza
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Completez
Dai uleiul jos fara sa schimbi filtrul de ulei bagi tot atita motorina in motor cit ar fii pentru schimbul de ulei adica aprox 4 litri pornesti motorul il lasi la relanti 1-2 minute dupa care dai motorina jos in acest caz motorina va spala motorul.
Schimbi filtrul de ulei pui ulei nou curat iti recomand 5W40 BP sau Castrol si ii dai drumul
Bafta
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
M-am uitat si eu de curiozitate si e o pelicula ffff subtire si e doar pe capac. Fac drumuri relativ scurte prin oras, dar de obicei se incalzeste motorul.
Skip ads

  • soryn

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2008

  • Mesaj Privat
azi m`am uitat si eu pe dosul busonului de la ulei , pe jumatatea lui este un strat f subtire de "spuma" crem , si eu fac drumuri scurte si nu prea apuca sa se incalzeasca motorul dar de fiecare daca cand pornesc il las 3-5 minute la relanti , antigel imi scade dar vad pata sub masina si imi picura doar cand masina sta mai mult oprita.
de ex daca plec dimineata cu ea , ma intorc si spre seara plec iar nu picura , doar dupa ce sta mai mult , dimineata a2-a zi se vad picuri Evil or Very Mad
  • oli78

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iso a scris:Laughing ... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil ! Laughing

schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .

In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !

Succes !


Eu cand miam luat masina acum 2 ani in iarna nu avea pic de spuma ( avea capitonajul pe capota ) apoi in vara am avut un accident si baietii de la atelier nu miau mai pus capitonajul si a aparut imediat spuma la motor. Ulei era acelasi Mobil 10W40 , si se faceau doar drumuri scurte prin oras.
Bafta in gasirea unei " Blane".
  • Glumetz_40

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai bine incearca sa mergi la un mecanic bun sa-ti verifice cum arata uleiul pe care il ai in motor (se poate sa fie compromis), si dupa ce vei afla un rezultat de la el vei hotara ce vei face. In orica caz nu te duce prima data la cel care a realizat schimbul de ulei la tine.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut.


@ schumy1502, dupa poza cea de pe prima pagina, ai cu siguranta motor pe benzina 1.6, model Z16SE de 62Kw, 84 CP. Eu am aceeasi motorizare si am aceeasi problema ca tine, doar ca nu am asa multa spuma de aceea "cremoasa", poate jumatate, depinde si cat de des o stergi.

Eu am avut mobil 5w40 schimbat anul trecut iar acum recent mi-am pus mobil1 10w40. Si la 5w40 a aparut aceea spuma si la 10w40.

Antigelul este la nivelul la care era si acum un 1 an.
Garnitura busonului este in stare buna.
Ulei nu curge pe la buson.

Deci daca aflii ceva, de la ce poate fi, tine-ne la curent.

Bafta
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am vazut asa ceva cand am facut primul schimb de ulei si mi-a zis mecanicul ca e condens, asta dupa primii 10000 km cu uleiul venit din fabrica. Am renuntat la uleiul opel si bag Valvoline cu atestarea GM... bla bla si surpriza la urmatorul schimb nu aveam deloc chestie din aia pe capac si pe buza.
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Maioneza apare de la drumuri scurte si condens. E normal la unele motoare (ex Z16SE)
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
iso a scris:Laughing ... din pacate toti sfatuitorii s'au "incordat" inutil ! Laughing

schumy1502, nu'i asa ca faci numai drumuri scurte in oras atit cit sa nu se incalzeasca motorul suficient ?
Indiferent ce ulei vei folosi vei avea aceeasi problema, nu uleiul sau tipul uleiului folosit este vinovat .
Condensul se formeaza in general datorita schimbarilor bruste de temperatura, in cazul motorului tau, Z16SE de pe Astra G nu a fost prevazuta din fabrica cu izolatia interioara a capotei la fel si izolatia de pe peretele despartitor cu habitaclul este deficitara pe partea motorului . Din acest motiv schimbul de caldura cu mediul ambiant se face prea rapid rezultind condensul iar mai apoi, datorita faptului ca uleiul nu este miscibil cu apa apare si spuma .

In concluzie :
- cumpara de la dezmembrari o "blana" de motor, impreuna cu clipsurile aferente, de astra 1,7DTI si monteaz'o ;
- curata capacul tachetilor si separatorul de ulei din capac de spuma adunata acolo si lipeste inapoi garnitura cu silicon rosu ;
- schimba uleiul si filtrul de ulei ... ca n'ai incotro, desi nu ti'as recomanda Aral pentru ca are prostul obicei sa sedimenteze excesiv ;
- lasa motorul in pace atita timp cit n'ai pierderi masive si inexplicabile de antigel !

Succes !


uite aici explicatia plauzibila "aguagen"
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut.

Schumy : Mersi pt. raspuns. Ma bucur ca nu e mai grava situatia.
denisCT : Comparatia ta cu maioneza e perfecta Smile Chiar asa arata.
TeddyKGB : Este interesant ce spui si te rog sa ne dai ceva detalii, ce fel de ulei este si daca iti mai face (maioneza). Sa te uiti dupa mai multe drumuri.


Bafta.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR