- deleted-21201
- **
- 272 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 272
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- OP
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:pai ca sa schimbi cele 4 oringuri nu tb sa umbli la casetofon nu are nici o legatura ca doar nu iei borna de la baterie,sa schimbi oringurile de la caloriferul de incalzire tb sa dai jos antigelul (pt a evita scurgerile din calorifer--oricum va curge antigelul din calorifer, pui ceva o carpa sa protejeze )apoi iti tb canal sau elevator ca sa poti desfaci cele 2 suruburi(f lungi) care prinde carcasa caloriferului ,tb sa dai la o parte ansamblul de la schimbator ,frana de mana si apoi vezi carcasa caloriferului .situata la mijloc (aici vezi ca este prinsa in niste sigurante -desfa acele sigurante apoi dai de calorifer.este obligatoriu sa iei toate cele 4 oringuri (numai pe original te sfatuiesc sa le cumperi) oricum va veni la set impreuna cu sigurantele de la calorifer si cu sigurantele de la carcasa caloriferului.vezi ca sigurantele caloriferului se dau c-am greu jos si tb inlocuite neaparat cu noi-)-ai grija cum dai jos sigurantele caloriferului caci acesta este din aluminiu si este foarte fragil in zona sigurantelor sa nu rupi vreo ureche de prindere a sigurantei.In momentul in care schimbi oringurile ,le poti da cu un pic de vaselina (nu multa) apoi cand pui la loc caloriferul sa-l pui drept(bine ar fi sa pui ceva sub el sa stea cat mai drept--dupa care pune sigurantele) pune antigelul la loc in masina (nu uita sa inchizi robinetul de jos pe unde sa scurs antigelul )apoi porneste masina si vezi daca mai curge tb sa astepti un pic sa se incalzeasca motorul sa bage caldura ,apoi daca totul este OK poti sa montezi restul la loc.Sper ca m-am facut inteles.MULT SUCCES
salut,
ca sa ajung la calorifer trebuie sa dau jos tot bordul sau se poate doar consola cu radiocd-ul.
la mine e balta de antigel in interior se poate sa fie doar oringurile sau e dus caloriferul?
cum imi dau seama?
multumesc
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Dannnny
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
vezi ca trebuie sa desfaci doar partea de jos cea care vine in jurul schimbatorului pana sub consola centrala de sub bord si o sa ai acces la calorifer. E adevarat ca o sa te chinui putin pentru ca spatiul e ingust dar daca nu vrei sa iti faci de lucru sa dai jos si partea centrala unde e climatizarea eu zic ca e mai ok sa te chinui decat sa mai desfaci si consola centrala. Cand scoti caloriferul afara bagi apa in el si vezi daca curge pe undeva. Daca nu curge e clar ca oringurile sunt problema.
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am avut o problema cu radiatorul de incalzire , imi curgea antigel pe la oringuri (aeroterma de tip BEHR) pe care le-am schimbat .Dupa ce le-am schimbat se aude un zgomot (bulbuci) in radiatorul de incalzire, cand accelerez brusc. Poate fi ca nu s-a aerisit (am inteles ca nu trebuie aerisit ,ca se aeriseste singura ) poate fi garnitura de chiuloasa .Nu stiu ce poate fi ?
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
johnlugoj, ma bucur ca ai reusit.
cristi AR, garnitura de chiulasa nu cred ca fie, oricum aia are alte simtome (pierzi apa, fierbe, ai ulei in apa sau apa in ulei). Nu stiu exact ce e dar incearca asta. Cu motorul rece da jos capacul de la vasul de expansiune si pune-l deoparte. Apoi porneste motorul si strange de furtunele de apa ca si cum ai vrea sa se aeriseasca. Poti sa lasi apa sa se incalzeasca putin, cat timp strangi de furtune, nu trebuie sa pui repede capacul la loc.
cristi AR, garnitura de chiulasa nu cred ca fie, oricum aia are alte simtome (pierzi apa, fierbe, ai ulei in apa sau apa in ulei). Nu stiu exact ce e dar incearca asta. Cu motorul rece da jos capacul de la vasul de expansiune si pune-l deoparte. Apoi porneste motorul si strange de furtunele de apa ca si cum ai vrea sa se aeriseasca. Poti sa lasi apa sa se incalzeasca putin, cat timp strangi de furtune, nu trebuie sa pui repede capacul la loc.
- axinte florin
- 0 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Astra 2001
- Constanta
axinte florin
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
cristi AR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
- alin.cristescu
- *
- 15 mesaje
- din 05 Feb 2009
- Arges
alin.cristescu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
axinte florin a scris:poate sa-mi spuna si mie cineva unde as putea sa gasesc acele fenomenale oringuri.eu pied antigel si nu vad nimic nici pe sub masina nici in masina nici pe conducte dar totusi pierd 500 ml la 5 zile.astept un raspuns . eu am o astra g motor de 1,7 dti din 2001.multumesc anticipat!
La orice reprezentanta opel in jur de 50 ron setul (4 garnituri, patru agrafe si cateva clipsuri metalice pt capacul de radiator
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:johnlugoj, ma bucur ca ai reusit.
cristi AR, garnitura de chiulasa nu cred ca fie, oricum aia are alte simtome (pierzi apa, fierbe, ai ulei in apa sau apa in ulei). Nu stiu exact ce e dar incearca asta. Cu motorul rece da jos capacul de la vasul de expansiune si pune-l deoparte. Apoi porneste motorul si strange de furtunele de apa ca si cum ai vrea sa se aeriseasca. Poti sa lasi apa sa se incalzeasca putin, cat timp strangi de furtune, nu trebuie sa pui repede capacul la loc.
cristi AR, garnitura de chiulasa nu cred ca fie, oricum aia are alte simtome (pierzi apa, fierbe, ai ulei in apa sau apa in ulei). Nu stiu exact ce e dar incearca asta. Cu motorul rece da jos capacul de la vasul de expansiune si pune-l deoparte. Apoi porneste motorul si strange de furtunele de apa ca si cum ai vrea sa se aeriseasca. Poti sa lasi apa sa se incalzeasca putin, cat timp strangi de furtune, nu trebuie sa pui repede capacul la loc.
salut,
se pare ca eu am probleme cu apa:)
acum am observat ca am mocheta din portbagaj umeda in partea stinga si nu intelg de unde vine apa. m-am uitat la cheder si e in stare buna, garnitura de la antena e cam terminata se poate sa fie asta cauza?
opel astra caravan e masina.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
johnlugoj
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- been
- **
- 267 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu o problema cu masinuta ..un opel vectra a din 93.motor c20ne.
de la un timp am inceput sa pierd lichidul de racire.am urmarit toate furtunele si nimik.unde se duce nu pot sa mi dau seama nu se vede nimik.rareori am impresia ca este un miros ciudat in interior dar nu s au udat mochetele.nu scoate fum alb,nu se aude bolborosit in borcan...
astept un raspuns de la cei care au patit o la fel...
ms...
am si eu o problema cu masinuta ..un opel vectra a din 93.motor c20ne.
de la un timp am inceput sa pierd lichidul de racire.am urmarit toate furtunele si nimik.unde se duce nu pot sa mi dau seama nu se vede nimik.rareori am impresia ca este un miros ciudat in interior dar nu s au udat mochetele.nu scoate fum alb,nu se aude bolborosit in borcan...
astept un raspuns de la cei care au patit o la fel...
ms...
- been
- **
- 267 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut
masina mea este un opel vectra a din 93 motor c20ne.
de la un timp am si eu o problema cu apa.pierd f multa apa.problema este ca nu se vede pe unde curge.nu scoate fum alb,nu se umezeste mocheta,nu am urme de ulei in apa si nici urme de apa in ulei nu bolboroseste apa foarte putin se aude presiune in borcan(este normal?)nu urca temperatura mai mult de 90grade in oras,la drum drept 85 de grade..O problema care am sesizat o eu este ca la relentiu parca vibreaza asa masina(nu f rau) nu merge drept,posibil bujii fise.
masina mea este un opel vectra a din 93 motor c20ne.
de la un timp am si eu o problema cu apa.pierd f multa apa.problema este ca nu se vede pe unde curge.nu scoate fum alb,nu se umezeste mocheta,nu am urme de ulei in apa si nici urme de apa in ulei nu bolboroseste apa foarte putin se aude presiune in borcan(este normal?)nu urca temperatura mai mult de 90grade in oras,la drum drept 85 de grade..O problema care am sesizat o eu este ca la relentiu parca vibreaza asa masina(nu f rau) nu merge drept,posibil bujii fise.
- bogdan88col
- *
- 25 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Covasna
bogdan88col
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat