Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • osuletz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu celebra valva EGR. Imi poate spune cineva ce fel de EGR am: electronic sa vacuumatic Question
.....si dak e electronic se poate curata in vreun fel sau trebuie numaidecat schimbat. Masina e cea din semnatura.

Multumesc anticipat![/b]
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
CE SIMPTOME ARE MASINA?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
osuletz a scris:Am si eu probleme cu celebra valva EGR. Imi poate spune cineva ce fel de EGR am: electronic sa vacuumatic Question
.....si dak e electronic se poate curata in vreun fel sau trebuie numaidecat schimbat. Masina e cea din semnatura.

Multumesc anticipat![/b]

*
Daca la valva vin si pleaca niste "tubulete" de aer, e vacuumatic, daca nu sunt decat fire e electric...
In primul caz (cel putin) se poate curata, eu am facut-o, in al doilea PROBABIL ca da, dar las pe cei care au facut-o sa se exprime...
  • osuletz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Simptome:
-imi da in nas la turatii mici
-cand incetinesc, sau in general la relanti mi se mai opreste motorul, in general la mersul prin oras

M-am uitat si cred ca e electronic, dak are cineva idee cum se poate curata sau remedia astept indicatii sau dak e cineva in Iasi care a facut asa ceva sa-mi spuna unde anume.

Multumesc!
Skip ads

  • osuletz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Chiar nu imi poate spune nimeni dak EGR electronic se poate curata......pt. ca eu vreau sa il dau jos sa-l curat.
Se poate sa il stric mai rau dak il desfac?
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
osuletz a scris:Chiar nu imi poate spune nimeni dak EGR electronic se poate curata......pt. ca eu vreau sa il dau jos sa-l curat.
Se poate sa il stric mai rau dak il desfac?

salutare !
un pret pt un EGR la o Vectra B (74Kw) X16XEL.
pe la mine e 670 lei , nou. pe la voi cat e , ?
  • adrian1

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
cosminc2009 a scris:
osuletz a scris:Chiar nu imi poate spune nimeni dak EGR electronic se poate curata......pt. ca eu vreau sa il dau jos sa-l curat.
Se poate sa il stric mai rau dak il desfac?

salutare !
un pret pt un EGR la o Vectra B (74Kw) X16XEL.
pe la mine e 670 lei , nou. pe la voi cat e , ?


Cosminc in Iasi am gasit original cu 12mil si de diferiti producatori cu 8 mil si cel mai ieftin 6 mil.Dar de ce vrei sa cumperi nou al tau stii sigur ca e defect, ca poate merge doar curatat ?Se poate verifica si partea electronica daca functioneaza cu un aparat de masura asa ca nu te grabi sa cumperi nou ca costa destul.Da-l jos si vezi in ce stare e.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
adrian1 a scris:
cosminc2009 a scris:
osuletz a scris:Chiar nu imi poate spune nimeni dak EGR electronic se poate curata......pt. ca eu vreau sa il dau jos sa-l curat.
Se poate sa il stric mai rau dak il desfac?

salutare !
un pret pt un EGR la o Vectra B (74Kw) X16XEL.
pe la mine e 670 lei , nou. pe la voi cat e , ?


Cosminc in Iasi am gasit original cu 12mil si de diferiti producatori cu 8 mil si cel mai ieftin 6 mil.Dar de ce vrei sa cumperi nou al tau stii sigur ca e defect, ca poate merge doar curatat ?Se poate verifica si partea electronica daca functioneaza cu un aparat de masura asa ca nu te grabi sa cumperi nou ca costa destul.Da-l jos si vezi in ce stare e.

ai dreptate.
asa mi s-a zis , sa schimb EGR-ul.cica ar arata 28,6 %, cand o tura ala.
Masina la relanti are un mers usor variabil, nu merge "rotund". O sa incerc varianta cu curatatul mai precis. ( inainte de a o curata ar trebui sa-i verific ceva pe parte electrica ? ).Bafta voua !
  • adrian1

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu inainte neaparat, da-o jos si vezi cat e de murdara si cum se misca la mana,dar daca vrei sa o verifici si ca parte electrica pune 2 conducatori de preferat cu lita pe pinul 1 si 5 adica cei de pe capete mai exact cum te uiti la ea spre mufa ,aceasta sa fie in partea de sus si cel din stanga e masa iar cel din dreapta e alimentare si pui masa la minusul bateriei iar la + iei pt. siguranta doar o lita si atingi la + bateriei si ar trebuie sa se miste cu forta.Daca vrei se pot face mai multe verificari ,dar daca crezi ca mai e cazul, dar intai curat-o si apoi restul verificari.Simptomele pot fi de la egr iar ca arata x% poate fi normal deoarece valva in mers se deschide fie mai mult fie mai putin cat are nevoie motorul, maxim se deschide cand accelerezi puternic si esti in sarcina de exemplu cand urci o panta foarte abrupta si mai trebuie ca motorul sa fie cald altfel nu prea primeste comanda de la ecu sa o deschida.Daca tot desfaci pe acolo curata si motorasul de relanti si demonteaza si clapeta de acceleratie si curat-o bine ca accesul e dificil la ele si daca tot umbli....Dar check engine ti se aprinde ?Eventual fa un "test agrafa" si vezi ce erori iti da.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
adrian1 a scris:Nu inainte neaparat, da-o jos si vezi cat e de murdara si cum se misca la mana,dar daca vrei sa o verifici si ca parte electrica pune 2 conducatori de preferat cu lita pe pinul 1 si 5 adica cei de pe capete mai exact cum te uiti la ea spre mufa ,aceasta sa fie in partea de sus si cel din stanga e masa iar cel din dreapta e alimentare si pui masa la minusul bateriei iar la + iei pt. siguranta doar o lita si atingi la + bateriei si ar trebuie sa se miste cu forta.Daca vrei se pot face mai multe verificari ,dar daca crezi ca mai e cazul, dar intai curat-o si apoi restul verificari.Simptomele pot fi de la egr iar ca arata x% poate fi normal deoarece valva in mers se deschide fie mai mult fie mai putin cat are nevoie motorul, maxim se deschide cand accelerezi puternic si esti in sarcina de exemplu cand urci o panta foarte abrupta si mai trebuie ca motorul sa fie cald altfel nu prea primeste comanda de la ecu sa o deschida.Daca tot desfaci pe acolo curata si motorasul de relanti si demonteaza si clapeta de acceleratie si curat-o bine ca accesul e dificil la ele si daca tot umbli....Dar check engine ti se aprinde ?Eventual fa un "test agrafa" si vezi ce erori iti da.

chek engine are becul ars, ca nu s-a aprins niciodata Very Happy.
ok, va trebui curatat. 10x, mane.acum e beleaua , cine se va baga la o astfel de operatie,.......... mecanicii te pun sa inlocuiesti de fiecare data cate ceva . le vine greu sa curete anumite piese. Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR