Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pt etansat la esapament e un silicon rosu (cre ca ala care se foloseste si la garniturile de la baie sau rampa) care tine, dak nu ma insel pana la 400 grd celsius...daca asta nu te satisface mai exista un silicon negru (acelasi tip de tub cu piston) care rezista pana la 1000 grade...asta negru nu cred ca e chiar silicon ...e mai mult un fel de mastic...eu am etansat cosul la centrala si dupa uscare nu mai avea elasticitate...cre ca la esapament ar crapa din cauza vibratiilor
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@dgxshpe
Cel mai bine ar fi sa demontezi evacuarea sa cureti bine suprafetele care vin in contact cu conul respectiv si sa inlocuiesti arcurile daca sunt slabite.
De asemenea poti incerca sa montezi un con de etanseizare original care e cu siguranta de calitate mai buna.
Daca vrei totusi sa incerci cu pasta , exista la BOSAL Auspuff Zement un produs foarte bun.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Unde e Bosal ?
Conul e original si e nou, suprafetele au fost curatate.
Am pus pasta din aia 2+2 si dupa 5 min de mers a luat foc Embarassed
Nu va spun ce fum era.... Shocked
Oricum daca ia foc ( sau ma rog se topeste ... nu cred ca ar avea ce sa deranjeze la galerie si nici la saxofon.
Si o sa incerc sa iau Auspuff Zement. Care nu prea stiu ce face, dar sper sa fie ceva mai rezistent decat plastelina asta, care cica ar rezista pana la 482 Grade celsius. ... Oare cate grade or fi la iesire din galerie ?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
.
BOSAL e unul din liderii mondiali in productia de sisteme de esapament.

Produsele lor le gasesti de exemplu la AutoNet.
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai idee cat costa pasta aia ???
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@dgxshpe

Ultima data cand am cumparat era in jur de 7 RON.
  • mme

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2005

  • Mesaj Privat
eu la calibra am eliminat cataliatorul si toba intremediara ,inlocuind totul cu inox+toba finala BORLA...iti pot spune k din punct de vedere al consumului,nu s-a intamplat nimic.acesta a ramas neschimbat.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru SENATOR...si nu numai
Cum vezi lucrurile la motorul meu, Y25DT? Catalizatorul a ars si a aruncat bucati mai de fagure in urmatoarea toba. Nu mai tragea deloc. Am inlocuit debitmetrul si pana la urma cineva si-a dat seama ca toba este plina si nu se face evacuarea. Am lasat catalizatorul asa cum era, am curatat bine toba. Motorul trage mult mai bine...vad ca si consumul a scazut fata de inainte. Voi ati vorbit mai mult de sonde lambda si motoare pe benzina. Va rog, puteti sa faceti referire si la cazul meu? Se poate strica ceva, creste consumul?
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca nu mai ai nici o sonda electrica dupa catalizator (te uiti dupa fire), si cred ca n-ai, nu afecteaza deloc motorul

O sa emani mai mult zgomot si gaze
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea:

https://www.clubopel.com/vie...9224&start=20

am sonda doar inainte.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,460
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ccostras, logic ca ti-a tras motorul mai bine. Ia gandeste-te, cat efort faci ca sa expiri in mod normal? Si cat efort faci ca sa expiri print-o teavca ingusta, strangulata? Tu, avand toba infundata, pierdeai o gramada de ponei pe care motorul ii folosea doar ca sa impinga gazele arse pe evacuare... Deci aveai mai putina putere, si probabil erai tentat sa o "calci" (sa mergi la turatii mai mari) de unde consum crescut. Si oricum consumul creste in astfel de cazuri si din alte motive (nu doar picior greu), asa cum iti creste si cand ai filtrul de aer (inspiratul) murdar (aka obturat)
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sa va zic si eu exparienta mea-am scos tot esapamentul la vectra a c20ne,ca era varza rau(ruginit,rupt si fara toba mica),deci nu a mai ramas decat saxofonul,si masina merge groaznic de prost....Exceptand zgomotul infernal,ca de monster-truck,motorul asta nu mai are putere deloc,zici ca are 35 de cai...din 115.Am impresia,de fapt sunt mai mult ca sigur,ca faza cu esapamentul scos iti da putere tine doar la dacie,ca la opel e exact pe dos..Si,de fapt,eu cred ca atunci cand neamtu a conceput masina asta nu s-a gandit ca masina lui o sa mearga fara esapament ca sa ii "tunam"motorul.Cre ca si la dacie era doar efectul de placebo...Un lucru e clar:masina merge mult mai bine cu esapamentul in stare buna,fara fisuri si cu toate tobele la locul lor!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,460
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai probabil ca dupa ce ai scos esapamentul, tie in loca sa iti traga aer pe admisie, iti tragea gaze de esapament. Logic sa mearga mai prost, e ca si cum ai respira intr-o punga... Smile)
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
"ccostras, logic ca ti-a tras motorul mai bine. Ia gandeste-te, cat efort faci ca sa expiri in mod normal? Si cat efort faci ca sa expiri print-o teavca ingusta, strangulata? Tu, avand toba infundata, pierdeai o gramada de ponei pe care motorul ii folosea doar ca sa impinga gazele arse pe evacuare... Deci aveai mai putina putere, si probabil erai tentat sa o "calci" (sa mergi la turatii mai mari) de unde consum crescut. Si oricum consumul creste in astfel de cazuri si din alte motive (nu doar picior greu), asa cum iti creste si cand ai filtrul de aer (inspiratul) murdar (aka obturat)"

O alta intrebare. E posibil sa fi stricat debitmetrul care era nou cu catalizatorul infundat... Ar fi buna o curatare cu spray-ul CRC? De fapt ar strica sa il curat in cazul in care este inca bun?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR