Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
atunci sunt 3 posibilitati.
1. ai motronic ml4.1 pe masina
2. debitmetrul e busit?(nu cred)
3. defectul e in alta parte.

verifica continuitatea fire debitmetru-ecu.
pin5 debitmetr-pin44 ecu-culoare albastru cu dunga rosie
pin4 debitmetru-pin 26 ecu-culoare maro cu dunga verde(tre sa mai ai continuitate si pe mufa tps firul de aceeasi culoare
pin3 debitmetru-pin12 ecu culoare albastru cu dunga neagra(continuitate in tps aceeasi culoare)
pin 2 debitmetru-pin 7 ecu culoare albastru cu dunga verde
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sunt un pic confuz
pai eu am calculator motronic 1.5.2.(stiu sigur asta), si dupa cum spuneati au alt nr de pini
si debitmetrul meu are 4 pini, mufa are 4 fire
maine pun o poza cu mufa, pentru a se evidentia culorile
mai este valabila schema de culori? sau este diferita?
multumesc
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
schema de culori de mai sus e pt motronic m1.5. tu de ala ai.1.5.2 nu cred sa existe.
ai 4 pini pe deitmetru dar mufa trebuie sa fie cu 5.identifica daca sunt la fel culorile.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pentru informatii
va tin la curent
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:atunci sunt 3 posibilitati.
1. ai motronic ml4.1 pe masina
2. debitmetrul e busit?(nu cred)
3. defectul e in alta parte.

verifica continuitatea fire debitmetru-ecu.
pin5 debitmetr-pin44 ecu-culoare albastru cu dunga rosie
pin4 debitmetru-pin 26 ecu-culoare maro cu dunga verde(tre sa mai ai continuitate si pe mufa tps firul de aceeasi culoare
pin3 debitmetru-pin12 ecu culoare albastru cu dunga neagra(continuitate in tps aceeasi culoare)
pin 2 debitmetru-pin 7 ecu culoare albastru cu dunga verde


m-am uitat la firele de la debitmetru si am gasit asa:
4.albastru cu verde
3.rosu cu albastru
2.maro cu verde
1.maro
in TPS am gasit doar unul din cele de mai sus, nu mai stiu care anume, erau unul dungat oricum, iar celalalt era firul maro si raspundea la ceilalti 2 pini( nu la unul cum cred ca era normal)
si masina pe masura ce se incalzeste pierde putere, cand ajunge la aprox. 90 grd. celsius se balbaie ,merge neregulat si apoi se opreste, si nu mai porneste cred decat dupa ce se raceste motorul
am nevoie de o instalatie electrica pentru motor, poate cineva sa ma ajute?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat

am gasit schema asta
se pare ca la culori sunt exact ca in schema(p44)
acum tb sa verific si in calculator pe pini
sunt cumva numerotati pinii de pe ecu?
va rog frumos sa ma ajutati in depistarea traseului firelor debitmetru-ecu, si in cazul senzorului de temperatura apa la fel
eu pot face doar o diagnosticare de mecanic
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
BOASKA a scris:
am gasit schema asta
se pare ca la culori sunt exact ca in schema(p44)
acum tb sa verific si in calculator pe pini
sunt cumva numerotati pinii de pe ecu?
va rog frumos sa ma ajutati in depistarea traseului firelor debitmetru-ecu, si in cazul senzorului de temperatura apa la fel
eu pot face doar o diagnosticare de mecanic

DEBITMETRU
1.maro -- pin ecu 31
2.maro/verde--pin ecu 30 punte pin ecu 11--intra in SENZOR TEMPERATURA(maro/verde)-- iese maro/albastru--pin ecu 45
2.maro/verde--SENZOR TPS pin 1(continuitate)
2.maro/verde--SENZOR TEMPERATURA AER---iese maro/albastru--pin ecu 44
3.rosu/albastru--pin ecu 37
4.albastru/verde--pin ecu 7

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
imi cer scuze pt dezinformare.
e asa cum spui.eu ma uitam la vectra a si pe vectra s-a pus numai motronic ml4.1 si 1.5
acum m-am uitat la astra si intradevar e motronic 1.5.2.
fa rost de autodata.se vad mai bine schemele.
inca odata scuze!
daca ai intrebari ma uit eu si scriu.
pe ecu gasesti sigur pinii numerotati.de fapt numai capetele.pe mufa nu sunt sigur.ca referinta pinul 1 ecu fir verde la bobina, pin 55 diagonala fir maro-alb.
debitmetrul e sigur pt injectia asta?incearca sa verifici codul de producator.
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pai cand l-am cumparat am fost cu talonul si debitmetrul vechi( posibil ca si asta sa fie bun, dar ii trebuiesc lamelele din cap, pentru ca sunt rupte amandoua)
este facut de bosh
sigur instalatia e praf, pentru ca dupa ce m-am uitat pe schema am descoperit ca intre debitmetru si tps tb sa fie un singur fir cu continuitate, si eu am descoperit ca si firul maro da continuitate pe 2 pini din tps deci nu e bine
daca aveti completari la cum am citit eu schema de mai sus e bine de stiut
eu nu sunt electronist si mai pot gresi
repet ca ecu imi da eroare la debitmetru si senzor temperatura apa
daca nu reusesc sa-i dau de cap o duc la electrician, cu schema cu tot sa o verifice el
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai daca si vanzatorul s-a uitat ca si mine la vectra si nu la astra....dar nu cred.sau cine stie.
teoretic din tps 2 fire pleaca direct in ecu pe pinii 12(albastru+negru) si 53(maro+albastru) si doar 1 singur fir e comun cu iat,ect si octane adjuster care cred ca e mufa aia care se schimba pe 91/95.
din schema eu vad ca iat(senzor de temp aer) e separat de debitmetru nu inclus in el cum e la motronic 1.5.
deja e naspa.eu zic sa cauti pe cineva care stie bine opelul.
cu ce probleme a venit masina initial?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
debitmetrul vechi nu are serie pe el
debitmetrul nou are o serie:bosh 0 280 217 002
1366 220
daca are cineva motronic 1.5.2. va rog sa verifice seria asta
eu am cautat pe net si imi e teama ca asta este debitmetru pentru volvo 850
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am cautat si eu si tot asta am gasit.daca e asa atunci posibil sa fie asta o buba.pune si tu o poza cu ala vechi.
aici am gasit eu. http://www.kingleadtrade.co...MeterList2007.pdf
cauta userul @pentea.da-i un pm.el are o astra f cabrio cu c20ne.
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
este la fel la exterior
cel vechi nu avea cod pe el
asta nou are codul asta de mai sus :bosh 0 280 217 002
oem 1366 220
si din ce am gasit si eu se potriveste la volvo, seat, VW, skoda, dar nu zice nimik de opel
am analizat instalatia electrica si dupa parerea mea nu are nimik pus anapoda, corespund firele la debitmetru
cand am fost cu ea pe tester au zis ca nu are nimik instalatia electrica
deci este posibil ca debitmetrul sa nu fie bun?
eroarea cu privire la senzorul temperatura apa nu mai apare acum dupa ce am schimbat senzorul
a mai ramas debitmetrul asta tampit, la care nu stiu ce sa fac
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e foarte posibil a nu fie de opel si atunci sa dea valori eronate.adica el merge in parametri dar parametri nu corespund cu ce trebuie sa fie la opel.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am vb cu pentea si a fost dragut
mi-a dat seriile
bosch 0280217003
90351567
el de asta are si cica e original al masinii
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
se potriveste pe jumatate ce scrie in link-ul de mai sus.part number nu e acelasi.am cautat codul cu google si imi da ca e de astra f 2.0i
@pentea are masina abia adusa.eu zic ca te poti increde in ce are pe masina.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
luni ma duc sa-mi schimbe debitmetrul
ala e de volvo si a stiut cand mi la dat
cica merge si la opel
deci dupa ei debitmetru ptr motor de 5000cmc merge si la 2000cmc
asa ca aveti grija ce cumparati, pentru ca pe cei de la magazin sigur nu-i intereseaza decat banii dv
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai asta cam stim de mult.
eu zic sa ii strangi un pic de gat.de cretini ce sunt.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
aici este un pdf cu codurile la toate debitmetrele de masini
este bine sa o ai salvata in calculator
www.mapco.de/images/kata...messer/lumame.pdf
cineva mi-a zis ca daca nu sterg eroarea din ecu dupa ce am schimbat debitmetrul tot nu va merge
este adevarat?
eu stiam ca erorile se sterg singure dupa inlocuirea pieselor defecte si trecerea a 20 de porniri fara probleme
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
asa stiu si eu la masinile din anii astia.
ca sa fii sigur lasa bornele de la baterie scoase vreo 10 min.sigur se sterg erorile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR