Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am o problema cu debitmetru.mufa de la debitmetru are cinci fire,dar un fir nu are lamela pt contact.debitmetru are cinci lamele,asa trebuie sa fie sau e scoasa lamela a5-a intentionat.am facut testul agrafa si mia dat 2 coduri de eroare,13 si 73.sa va explic problemele la vectra mea:la porinire acum,pe timp de iarna porneste la 1200 de turatii,dupa vreo 2 minute incepe sa scada relantiul la 900,daca accelerez moare,la relantiul asta.daca astept sa se incalzeaca bine motorul(90grade),si accelerez usor,merge,dupa ce apare in bord beculetul de avarie motor.daca nu apare becul de la avarie motor si accelerez ,motorul se balbaie si chiar se opreste.cateodata in mers se accelereaza in gol si se aude doar zgomot in filtrul de aer .il rog pe marian_sro
sa ma ajute
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pe c20ne sunt 2 tipuri de injectii.
tu ai motronic m1.5 daca ai debitmetru cu 4 fire.si banui ca a mers masina.
cod 13-sonda lambda-open circuit/no change in voltage.in traducere e cam dusa.probabil nu oscileaza 0.1-.0,9 v.se masoara.prima data uita-te pe langa telescopul drept ca trebuie sa ai o mufa cu 3 fire.curata contactele din mufa.
cod 73 e cod de debitmetru-voltage low.autodata spune posibile cauze:fir care da la masa(nu cred), debitmetru defect(ff posibil), ecu masinii(nu cred).
consuma mult masina?

cu schimbul de consumabile cum stai? fise, bujii, filtru de aer? iac ai curatat?clapeta de acceleratie,capac delco?
posibil sa fie defect si senzorul ect(e senzorul de temp apa care da informatii in ecu).ala merita schimbat periodic.costa 30 ron.e cel cu 2 fire si mufa albastra.il gasesti pe langa termostat, langa suportul alternatorului.

eu spun sa verifici fise, capac delco si sa schimbi bujii daca au multi km si filtru de aer.
pt debitmetru iti trebuie analizor de gaze daca e de reglat.pt sonda lambda iti trebuie multimetru cu ac.sau unul digital dar foarte sensibil.
banui ca sonda lambda nu e in parametri.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
uita-te pe schema de mai sus pt intalatii m4.1
caut si eu de o schema si o sa pun aici
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e 1.5 al lui daca are 4 fire debitmetru.eu tind sa cred ca problema e multipla.
Skip ads

  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc mult.am rezolvat problema azi.am schimbat sonda lambda 200roni+40roni manopera,merge masina ca noua,am facut de proba vreo 200km mers in toate conditiile de trafic.nu se mai aprinde nici martorul in bord.e super ok
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
detalii? sa inteleg ca din cauza lambda dadea si eroare de debitmetru?
cam ieftina.ce marca de lambda si de unde?
nu strica sa faci si ce am scris mai sus.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bosal este marca la sonda,vanzatorul mi-a spus ca e mai buna decat bosch.doar ca nu are mufa.cred ca din cauza la sonda aveam eroare la debitmetru.am mers si in seara asta cu masina,se comporta excelent,.pe masina e motronic 1.5.fise, bujii, filtru de aer,senzor de temperatura noi toate,curatat iac si senzor acceleratie.mai verific debitmetru
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din auzite de pe la altii care se ocupa cu service, bosal nu mai e ce a fost.adica sunt prastii acum.si culmea ca tot bosal am si eu pe masina acum.si culmea ca , cateodata tot 13 imi da.si de oscilat tensiunea nu oscileaza.deci e cam busita.
sper sa nu fie sila tine asa in timp scurt.eu am sa iau bosch.am gasit pe la 300 ron.

oricum daca totul e in regula...
bafta!
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am fost cu debitmetrul la magazin de unde l-am luat si aia nu vor sa recunoasca ca au gresit
au spus ca lor asa le da echivalent programul
ca cica o sa faca comanda de inca unul si sa mi-l dea ca sa il montez in service autorizat, si sa faca aia o constatare in scris daca merge sau nu pe masina mea echivalentul respectiv
aaa, originalul costa 1400ron si nu il au pe stoc
echivalentul asta a costat 900ron , si mi-a mancat zilele
nu mai zic ca acum trebuie sa umblu prin service ca sa ii umplu pe toti ratatii de bani...
am comandat unul pe net cu 50 euro, si cu dobitocii aia sa vad cum o dau la pace
cum e posibil sa vinzi cu 350 euro un produs de 50 euro?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la cel neoriginal de 900 de ron.Din ce am am auzit nu se potrivesc chiar asa de bine chiar daca sunt pt motorul respectiv.
Si da, la NE debitmerul e cel mai scump din cate am vazut
Vezi ca pdf-u ala nu e tocmai corect in ce arata el.
Apropo, unde ai gasit cu 50 de euro?

LE: Uitasem , sa stii ca ala la 1400 tot nu cred ca e original , ca eu primisem pret de genul asta pe producator Meat & Doria
http://www.meat-doria.com/e...ffer/7516012/1783
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@mctoto debitmetru de pe astra cu c20ne si injectie motronic 1.5.2 nu seamana cu ale noastre de pe 1.5 sau ml4.1.
la astra maf senzor e in afara debitmetrului.si schema e alta.
@boaska intradevar ce e pe producator e posibil sa nu fie in parametri ca originalul.au mai patit si altii la y17dt si la alte masini.

le: se gasesc pe ebay la 50 euro.cat sunt de reusite nu se stie.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ce fel de service trebuie sa caut pentru obtinerea unei constatari precum ca debitmetrul asta
bosch 0 280 217 002 nu merge la mine pe masina pentru ca este de volvo 850 si ca nu este un echivalent pentru opel c20ne
cum sa procedez?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mergi la un bosch car service.
ar trebui sa aiba codurile pt debitmetre.
numai sa gasesti oameni competenti.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos
cred ca asa e cel mai bine
o sa incerc
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am o problema mare
se opreste motorul in mers, se balbaie si nu mai porneste
singura optiune este sa-i resetez borna si sa astept putin
asta se intampla dupa ce apa se ridica
ce sa fac?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce bujii ai pe masina? fise? verificate?
cod de eroare?fa agrafa cand se opreste in mers.
ai schimbat debitmetru?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bujii bosch originale
mai am un set nou sa-l schimb maine
debitmetru nu am , vine saptamana viitoare din germania
nu inteleg nene ce are...
face aceleasi figuri cu amandoua ecu,cum se incalzeste si merg putin incepe sa moara motorul, nu mai are putere si parca da si rateuri asa, ca alea de aer fals, si dintr-o data se balbaie si cand accelerez nu mai vrea deloc, se balbaie si se opreste
am scos borna si dupa 5-10 min am pornit-o
am mers cu ea mai intins si nu am permis la apa sa urce mai mult de jumate si nu s-a mai oprit,
apoi am tinut-o acasa la 90 grade de m-am plictisit si nu a mai avut nimik
inainte de figura mi sa aprins abs-ul , dupa aia s-a oprit
are vreo legatura?
dupa resetare nu s-a mai aprins decat check-ul ca nu am debitmetru
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pune debitmetru si mai vedem.
si verifica fisele.pui ohmetru pe 20kohm si scoti cate o fisa si verifici ce rezistenta au.difera in functie de lungime.cea mai lunga cam 8kohm.in timp ce verifici misti si de fisa.sa nu fie intrerupta.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cam aceleasi simptome avea vectra mea,pana am schimbat sonda lambda
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sa vedeti ce dracie
aseara pe frigul ala dupa figura respectiva am pornit-o iar
a luat-o razna din nou, nu mai tragea, balbaia, nu se mai tura mai mult de 4000rpm,fara vlaga rateuri, teroare
imediat am bagat agrafa
73-debitmetrul
19-fault rpm
71-high air tem sens.
in sfarsit si-a dat arama pe fata
am schimbat deja senzorul de temperatura aer, si acum nu mai balbaie deloc, se tureaza in 7000rpm
ramane rpm-ul, in curand
cand scot sonda lambda incepe sa se balbaie, deci nu e stricata la mine
ultima buba este ca ramane la 1400 rpm, si mananca intre 1.7-2.0 ltr/ora asta fara debitm.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR