- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pt verificare iti trebuie tester care sa citeasca parametri in timp real.pt masinile vechi mai greu gasesti.
daca nu, voltmetru ff sensibil preferabil din alea cu ac.
pui un tester pe firul de semnal de la lambda si unul pe masa.cu motorul la temperatura de lucru si in relantti tensiunea pe voltmetru trebuie sa oscileze constant intre 0,1 si 0,9 volti.
un fel de sinusoida.
lambda e cu 3 fire?daca da 2 sunt cele de incalzire si unul e semnal.cele de incalzire au aceiasi culoare pana in mufa.
daca nu, voltmetru ff sensibil preferabil din alea cu ac.
pui un tester pe firul de semnal de la lambda si unul pe masa.cu motorul la temperatura de lucru si in relantti tensiunea pe voltmetru trebuie sa oscileze constant intre 0,1 si 0,9 volti.
un fel de sinusoida.
lambda e cu 3 fire?daca da 2 sunt cele de incalzire si unul e semnal.cele de incalzire au aceiasi culoare pana in mufa.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
catalinR
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1999 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
ok.
cum doriti
ieri am fost iar la testare pentru obtinerea unei constatari la motor; asa cum am anticipat debitmetrul ala se potrivea doar la mufa nu si tehnic; adica in loc de 18kg/aer el dadea 400kg/aer, enorm de mult si consumul era la relanti undeva la 11l/ora; altceva nu au gasit la motor, deci tot ce am schimbat eu cu ajutorul testului agrafa a fost benefic; a cautat si el in programul lui si a gasit ca merge doar la volvo nu si la opel;
cei din constanta se pot duce la sc auto haus tudor cu incredere, sunt mult mai cinstiti decat altii din oras;
am fost cu un VW LUPO la repr. VW si aia cereau 81 mil. si cutia la schimb plus 10 mil. manopera, si la baietii astia am rezolvat cu 1 litr ATF si o resetare a setarilor de baza ale cutiei
ce recomand eu este ca atunci cand faceti testul cu agrafa asteptati o zi cu multe grade pe minus, atunci exista posibilitatea mai mare ca senzorii sa sara din raza de valori normale si le gasiti mai usor;
saptamana asta tb sa vina debitmetrul ala din germania si posteaz rezultatul final
cum doriti
ieri am fost iar la testare pentru obtinerea unei constatari la motor; asa cum am anticipat debitmetrul ala se potrivea doar la mufa nu si tehnic; adica in loc de 18kg/aer el dadea 400kg/aer, enorm de mult si consumul era la relanti undeva la 11l/ora; altceva nu au gasit la motor, deci tot ce am schimbat eu cu ajutorul testului agrafa a fost benefic; a cautat si el in programul lui si a gasit ca merge doar la volvo nu si la opel;
cei din constanta se pot duce la sc auto haus tudor cu incredere, sunt mult mai cinstiti decat altii din oras;
am fost cu un VW LUPO la repr. VW si aia cereau 81 mil. si cutia la schimb plus 10 mil. manopera, si la baietii astia am rezolvat cu 1 litr ATF si o resetare a setarilor de baza ale cutiei
ce recomand eu este ca atunci cand faceti testul cu agrafa asteptati o zi cu multe grade pe minus, atunci exista posibilitatea mai mare ca senzorii sa sara din raza de valori normale si le gasiti mai usor;
saptamana asta tb sa vina debitmetrul ala din germania si posteaz rezultatul final
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
din pacate dupa ce am asteptat de am albit debitmetrul, am deschis capota sa-l montez
ghinion, nu intra in mufa! sa turbez acolo;
in fine era noapte si nu mai aveam nici o idee si am luat cea mai idioata decizie, sa continui: cu fire intre debitm.-mufa
si am pus firele 1234 mufa cu 4321 debitmetru, am pornit-o si s-a ars in 40 sec de functionare
asa ca din pacate tb sa comand din nou unul nou din DE.
ghinion, nu intra in mufa! sa turbez acolo;
in fine era noapte si nu mai aveam nici o idee si am luat cea mai idioata decizie, sa continui: cu fire intre debitm.-mufa
si am pus firele 1234 mufa cu 4321 debitmetru, am pornit-o si s-a ars in 40 sec de functionare
asa ca din pacate tb sa comand din nou unul nou din DE.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am tot citit despre problemele voastre dar nu am gasit nimic asemanator cu a mea
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre