Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am reusit sa comand iar un debitmetru la fel cu cel ars mai demult
l-am montat pe masina corect de data asta si merge, s-a stins martorul din bord
dar am o alta problema acum: motorasul de relanti nu vrea sa scada sub 1200-1500 rpm; daca bat in el scade putin dar dupa aceea se tureaza iar;
consumul la relantiu este 1,8-2 ltr/ora adica foarte mult( motorasul asta are si un rol in consumul masinii nu?)
consumul masinii scade cu cat merg mai tare, la 60-70km/h consuma cam 7-8tlr iar la 110 scade sau ramane tot atat
cineva mi-a zis ca tb sa manance 5 ltr si putin la 100km/h (are c20xe tipul ) ; e adevarat?
ce pareri aveti?
sa fie si din lambda?
sa fie din injectoare?
sau doar din motorasul de relanti?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
motorasul e curatat?incearca o curatare.consuma mai mult la 1500 de ture.
curata iac si daca tot nu vrea fa o proba cu altul.e posibil sa mearga de vectra sau calibra cu ne.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am 2:
cu unul merge la 1200rpm si 1,5ltr/h iar cu celalalt 1500rpm 1,9 ltr/h
ciudat este ca incearca sa scada sub 1000 rpm dar incepe sa se balbaie si dintr-o data se accelereaza singura
ma gandesc ca am probleme cu sonda lambda. o sa incerc sa o verific cum a-ti spus mai sus cu voltmetrul.
incepe sa ma streseze tare masina asta
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am curatat motorasele si am constatat ca:
primul la pornire are 1500 rpm si apoi scade dar cand ajunge sub 1000rpm incepe sa se balbaie si imediat se
tureaza si creste si consumul pe ora
celalalt se mentine la 1000-1100 rpm stabil consum 1,5 ltr/h
la primul am citit eroarea 57 si inainte sa instalez celalalt motoras am resetat calculatorul
totusi ceva ma face sa cred ca nu merge bine ptr ca nu scade la 800 rpm si atunci cand incearca sa isi ia relantiul merge balbait, foarte prost si imediat se tureaza; e posibil sa mearga pe un program de avarie
relantiul scade la mine sub 1000 numai dupa ce o alerg foarte turata, deci credeti ca exista posibilitatea sa am injectoarele stricate? sau macar unul dintre ele sa pise benzina la relanti?
sau sa fie sonda lambda care ii da amestec bogat si il ineaca cu benzina?
sau amandoua?
lambda am incercat sa o masor dar am un aparat prost, imi da valori intre 0,1si 0,8 nu pot vedea daca lucreaza cu ritmicitate; are 12v pe firele albe numai cand este pornit motorul
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cred ca problema mea este un injector care nu mai lucreaza la relanti
de aceea are mersul dereglat sub 1100rpm si se tureaza singura
oare cat costa o curatare cu ultrasunete la astea pe benzina
la diesel costa 5 mil......
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
curatare cu ultrasunete e ieftina.40 ron/injector parca.
sa iti faca si verificarea lor dupa curatare.adica sa masoare sa "pise" toate la fel.se pun niste sticlute gradate si se lasa o unitate de timp.la mine s-a schimbat mersul dupa curatare.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am gasit 4 injectoare c20ne
din alea si din ale mele poate reusesc sa fac un set bun
st putin cam reticent la curatarea cu ultrasunete, daca el este pe duca degeaba il mai doftoricesti
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
depinde de cate ori au fost curatate.
eu le-am curatat cu ultrasunete+solutie.am masina pe gpl si cand am inceput sa merg pe benzina am curatat injectoarele.rezultatul a fost bun.fara oscilatii la relanti.au fost masurate si pisa toate la fel.eu am fost multumit.
eventual schimba si oringurile sa nu ai surprize.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
deci masina asta este blestemata
am facut rost de 4 injectoare de NE si am descoperit ca eu aveam de XE; am montat injectoarele astea normale si am constatat ca merge la fel, sta turata la 1200-1400rpm, consuma 1,5 ltr/h minim, si cand incearca sa-si regleze relantiul se balbaie si se tureaza singura pe la 2000rpm si se stabilizeaza
m-am decis sa dau jos lambda sa o curat, am spalat-o in benzina si am suflat-o cu aer; am montat-o la loc si am constatat ca masina merge mai rotund dar a crescut consumul, am facut o tura cu ea si s-a aprins chek-ul , se stinge se aprinde, masina e mai puturoasa si consuma cred ca in jur de 3 ltr mai mult.
cu injectoarele de XE manca la 90 km/h 5,8-6,2 ltr, acum 8-9
oare sa stricat sonda lamda ca am suflato cu aer?nu gasesc decat pe original si este 550 ron,
la testul agrafa imi da eroarea 38
cine a mai shimbat lambda si cu cati bani?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu am schimbat acum 1 luna.360 ron bosch originala.mai era varianta italiana la 240 da nu m-am riscat.
a mea e cu 3 fire toate 3 in mufa cu picioruse rotunde.difera pretul in functie de model.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dati-mi firma poate o gasesc pe aici prin constanta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR