Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • yew

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
pe scurt povestea este simpla:
- motor de manta 1.8 L pe un opel ascona b
- un carburator dublu de lada 1500 abia facut

- de benzinit... benzineshte,
- de scanteiat ... scanteieshte...

dar astazi dupa ce am terminat toata bateria noua noutza pe ea incercand sa o pornesc, tot nu a vrut...
Bujii, aprinderea, avansul, benzina, punctul.. pe toate le-am verificat de o mie de ori... nu a vrut sa zica nimic.
Pe cat o iubesc deobicei, pe atat de mult o urasc acum ca nu vrea sa porneasca.
Ce ma sfatuitzi sa fac sau sa mai incerc? se pricepe cineva la tipul asta de motor?
Skip ads

  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum.
Pt inceput incearca sa scoti fisa de la bobina din locul ei si sa o tina cineva cu un patent un pic la distanta de cap, dar suficient de aproape incat sa se provoace scanteia.
Mai verifica inca o data starea fiselor, platina curat-o bine acolo. Vezi sa nu ai ceva prin delcou. Incearca si sa schimbi bujiile cu altele si vezi ce zice. Cum ai verificat punctul ?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai desfa carburatorul si curatal cu carburol. Si dupa aceea putem da sfaturi.
Desi vad ca ai pus de abia carbratorul, deci sa inteleg ca e curat.

Pe la ce ai umblat inainte sa nu mai porneasca?

In principal la pornire apasa alternativ, rapid si in mod repetat pe clapeta de acceleratie ca sa intre carbrant mai mult si sa porneasca mai usor(pompa de acceleratie, sau spritz cum se mai zice)
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Tipul de motor ar trebui sa fie 18S...care nu e CIH ci OHC , lucru care schimba datele problemei.

Trebuie vazuta in primul rand distributia care ar putea fi o cauza si care este pe curea la motoarele OHC.
Skip ads

  • yew

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Multzumesc pentru ajutor in primul rand la toata lumea!

Da, adevarat, motorul este de 1.8 L OHC (ce inseamna ohc stie cineva sa imi spuna si mie? dar asta nu este o problema prea mare momentan)
Am scos fisha de la bobina, am tzinuto cu patentul, vine scanteie, am incercat asta si cu fiecare bujie in parte ca sa vad daca vre-una da scanteie mai putzina sau ceva, am incercat apoi si cu fiecare fisha in parte sa vad daca vine scanteie din delco si tot vine si e destul de puternica.
Fishele abia le-am cumparat si pe alea + le-am verificat de cel putzin 10 ori. Delcoul este pe magnetou nu cu platina, este comandat de aprinderea electronica.

Sunt disperat momentan cu motorul asta, nu stiu ce sa mai fac.

(transmisia este pe curea, am verificat si cele trei puncte sunt toate aliniate) Sad
  • yew

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Over Head Camshaft = OHC
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai si? a pornit sau nu? ce a avut?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR