Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Incearca si valva EGR. Eu am patit aproape la fel si dupa ce am schimbat-o cu una noua nu am mai recunoscut masina.
Skip ads

  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu am patit faza asta la un BMW mai vechi (din 1977), si dupa ce mai aveam un pic si o luam razna de tot felul de schimburi (bujii, fise, delco, etc.) de diverse piese (nu merita sa merg la service BMW ca ma costa mai mult decat masina Smile) si dupa ce am consultat o gramada de mecanici, dupa vreo luna am descoperit singur problema intr-o noapte in timp ce eram cu capota deschisa: pur si simplu aveam pierderi de curent pe cablajul care trecea pe langa blocul motor, din cand in cand se vedeau flame acolo! Am rezolvat problema foarte usor, aducand un prieten electrician sa imi izoleze bine cablurile in zona unde facea flama. Si acum ma iau fiori cand ma gandesc ca puteam sa iau foc lejer de la flamele alea.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am inlocuit motorasul de relanti.
Nu mai sta turata, si se infinge mai bine (nu mai pierde putere).
Valva egr ... este .. clapeta din injector- aia de la acceleratie ?
Sau ??? Shocked
  • Ecotec16V

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca am si eu aceeasi problema (https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=3896)
Din pacate nu am avut "timp" (a se citi bani Crying or Very sad ) sa merg la service.

Legat de valva EGR, mie mi-a murit motorul in timp ce mergeam cu ~90Km/h. Nu a mai pornit dect dupa vreo 30 minute si mi s-a aprins becul galben (electronica). Pana sa ajung la service, becul s-a stins singur. Acolo mi-au curatat valva asta si mi-au zis ca a doua oara va trebui sa o schimb. Si e destul de scumpa.... acum un an era 12 mil.
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O poza cu valva asta se poate ... ??
Vreau si eu sa vad pe unde ar trebui sa fie.
Am niste poze in garaj cu motorul masinii.
Poate o vedeti pe acolo.... Ca eu nu stiu care e.
Oricum cu turatiile sa zicem ca am mai rezolvat - adik merge ceva mai constant - am schimbat motorasul de la clapeta de acceleratie.
Acum alta faza ... cand o accelerez face un zgomot mai mare si mai huruit decat inainte. M-am gandit ca ar fi de la evacuare ... dar totusi ... stiu cand se aude evacuarea si cand se aude motorul. Si parca de la motor se aude. De putere ... tot nu are ..
Cum pot sa-mi dau seama daca merge in 3 bujii ... sau daca nu's functionale toate??
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
1. Bujii cu 4 "electrozi" nu sunt recomandate pt. masina ta. Cele mai bune sunt cu 1 sau 2 "electrozi"
2. Demonteaza toate bujiile si uita-te la culoarea lor. O culoare maro-bruna ar fi perfecta. Daca sunt innegrite inseamna amestec prea bogat, daca sunt albicioase inseamna amestec sarac. Daca doar una, doua din ele sunt innegrite inseamna probleme la aprindere sau ardere.
3. Aceleasi probleme pot aparea daca s-au spart fagurii din catalizator si s-au infundat.
4. Demonteaza capacul de distributie si scoate "luleaua" masoara cu ohmmetrul din centru in capat. Trebuie sa ai 1kohm. Daca nu ai, fugi si cumpara o lulea.
5. Avansul nu se regleaza la ureche. Dupa ce rezolvi problema trage o fuga la un service sa reglezi avansul cu stroboscopul
6. Verifica furtunasele de vacuum de pe langa injector. E un dop parca acolo care de obicei crapa, prinde aer fals si rezultatul e ... mers cu zdrunchinaturi.
7. Ai un furtunas de vacuum care duce la un modul, care mai are si o mufa. Scoate furtunasul din modul, astupa cu degetul, accelereaza si vezi daca e acelasi mers aiurea (ar trebui sa fie). Daca merge aiurea atunci ori motorul prinde aer fals ori e bulit acel modul.
Daca mai e ceva mai vb.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ce modul ?? Ca sunt mai multe furtunase de vaccum.
De asta zici .. cel cu sageata rosie ...
https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=1187
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:
4. Demonteaza capacul de distributie si scoate "luleaua" masoara cu ohmmetrul din centru in capat. Trebuie sa ai 1kohm. Daca nu ai, fugi si cumpara o lulea.


azi am avut batai de cap din cauza ... acestei "luleli":
am schimbat capacul de delcou (cel vechi avea bornele coclite, chiar s-au rupt 3 cand am scos fisele) si am observat ca lamela din luleaua veche este tocita in jurul fisei centrale; din intamplare in service aveau o lulea intacta "ca noua": cu luleaua noua nu a pornit aproape nici o data, iar cand a pornit a mers f. rau.
S-a desfacut tot delcoul, s-a inlocuit modulul de aprindere, s-au curatat contactele... degeaba. La final am revenit la luleaua veche cu care a mers din prima, desi luleaua arata ca vai de ea. S-au pierdut mai mult de 3-4 ore cu asta.

Acum sunt foarte curios de ce zice liviu2004: cu valoarea de 1kohm masurata pe lulea (centru-capat)...
maine o sa merg la service sa masuram! suspectez ca asta ar fi cauza!

De unde ai datele astea? Din ce documentatie?
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cred ca ar putea sa fie valva egr.
Am tras in timpul functionarii de un furtunas care sta deasupra ei ... si care intra in corpul injectorului, alaturi de un furtun de vaccum, si a iesit foarte, foarte usor... nu mi se pare normal .. .
Da acum mai e o problema .. cum demontez EGR-ul ????
O sa pun o poza .. cu niste explicatii... in garaj ...
https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=1188
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ai nimerit-o...nu ai un prieten sa ti-o imprumute pe a lui ca sa faci o proba?...un prieten de-al meu a trebuit s-o schimbe si a luat sh ...noua e scumpa, am inteles
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu ... da o sa ma duc la astia la SH sa vad daca .. se schimba ceva ..
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pt. intarziere. Am fost in concediu de "1" zi.
Pt. gdxshpe: "modulul"=Traductor de presiune. Din acea poza nu-mi dau seama dace este acel furtun. Dar stiu ca traductorul se afla prins in 2 suruburi sau unul de panoul de metal dintre motor si habitaclu. E de ajuns sa urmaresti furtunul cu mana si ajungi la el.
EGR se demonteaza din 2 suruburi cu cap de 13 prinse chiar sub "maciulie". Dar inainte sa te chinui fa urmatoarea verificare. EGR-ul este de fapt o supapa. Vezi daca este sparta supapa facand vacuum cu ajutorul acelui furtunas. Daca scapa, atunci fugi la SH. Daca e dusa garnitura de etansare a EGR-ului, ai sa vezi negreala in jurui lui.
Pt. Dac: datele le am din experienta si din "furt intelectual". Am lucrat in service ca inginer electrician aprox. 1 an.
Skip ads

  • papaie80

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
numi merge bine in relantin si daca motorul este cald atunci scoate aburi fierbinti pe toba?
  • papaie80

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu ce este dar numi mergen motorul rotund in relantin parca ar avea scapari si masina nu mai trage cum ar trebui tre sa apas calumea pe pedala parca ar fi un disel la inceput nu merge cum trebe mai apoi incepe sa mearga si scoate aburi la toba ,am scimbat bujiile delcoul luleau fisele toate sunt noi dar nu sa rezolvat nimica deja nu stiu ce sa fac ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca nu merge rotund si face ca diesel-ul, o posibilitate e sa iti mearga in 3 pistoane. cauta metoda agrafei, incearca sa iti citesti codurile de eroare si hai inapoi.
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu are sens sa 'inviati' acest topic dupa 2 ani, mai ales ca dgxshpe nici nu mai are Vectra, se bucura de o faina si frumoasa Corsa 1.3 CDTI.
Bafta!
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Topicul e vechi dar problema persista..Si eu am aceeasi problema...Plec acum cu masina si trage cum trebuie..Plec peste 2 ore si abia trage..Problema se manifesta aleator...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o mica problema....sper sa nu fiu off topic...dar cand pornesc dezaburirea, sau ventilatia...scade brusc turatia...apoi revine. ce poate sa fie? oare sunt pe duca periile de la alternator sau e normal sa faca asa?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
turatia cu ce motiv scade, cand cuplezi ventilatia? si eu patesc la fel . e vreo logica? de incarcat incarca bine, 14 la relanti, 13.5 cu toti consumatorii posibili
  • PIKE

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit asta pe alt forum:
"Motorul merge bine cu exceptia faptului ca are niste fluctuatii,nu merge rotund din cauza alternatorului care are amperaj mic si are fluctuatii pe lumini."
Este posibil?
Am si eu aceste probleme.
Help.
Vectra B2 1.8 16v an 2000
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR