Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Help! Stie cineva cum se demonteaza calculatorul A/C din bara fata dreapta (sunt si pretentios, fara a da bara jos)? Se pare ca ar avea 2 cuple in care vin o puzderie de fire si e prins pe niste ghidaje. Cred ca jumatate din el gestioneaza racirea motorului si cealalta jumatate A/C-ul. La mine cred ca e ars tranzistorul care comanda bobina compresorului de A/C si tare as vrea sa vad cum e inauntru (asta daca nu e turnat tot in rasina). Altfel trebuie sa adopt solutia disperata, adica sa dau la dezmembrari 100E pe el. Problema nu este ca as da atat pe el, dar ma roade ideea de a-mi baga nasul putin in el inainte de a da banii.
Skip ads

  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
calcu de AC e prins in stanga fata de o extensie metalica a lonjeronului. poti sa-l scoti din suport fara sa demontezi bara, dar n-o sa poti opera la el deoarece nu prea poti sa-i deconectezi cablurile. cel mai bine e sa desfaci bara. cu ocazia asta mai cureti si radiatorul putin. Smile

operatia de inlocuire e dificila. nu poti sa-i scoti cablurile (ca si cum ai avea o mufa) si sa pui unul nou intre ele. trebuie sa tai cablurile vechi si sa le imbini cu cele de la cel nou. Mad
in service-urile opel, cand se inlocuieste calculatorul de ac se inlocuiesc si cablurile, adica jumatate din instalatia electrica.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@fiara: Esti sigur de asta? Daca e asa e groaznic, inseamna ca se monteaza (in fabrica) instalatia electrica cu calculator cu tot. Totusi nu prea imi vine sa cred, daca nu are cuple (la el vin 2 manuchiuri distincte de fire) speram sa fie cu papuci mama sa scoti firele pe rand. Cred ca ma voi duce pe la baietii de la dezmembrari sa vad unul ca sa stiu ce ma asteapta si cu ocazia asta vad si daca e turnata rasina inauntru.
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
mie mi-a lovit unu bara si a cazut si calcu de A/c. i s-a rupt si una din clemele roz. asigurarea mi-a aprobat inlocuirea calculatorului insa cand am ajuns la service baietii l-au testat si mi-au zis ca e bun.

eu am zis: hai sa vedem ce putem face ca sa rezolvam cu clema.
ei au zis: pai trebuie sa inlocuim calcu.
eu am zis: asta e, inlocuim calcu, ca tot e pe deviz.
ei au zis: pai stii ca nu e asa simplu, ca trebuie sa scoatem toata cablaraia
ca nu ne da voie opel sa lucram cu peticiri.
eu am zis: las-o asa de clema ca nici nu se vede.

Very Happy

sper ca te-am lamurit.
Skip ads

  • BOBO

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut, calculatorul de A/C se da jos foarte simplu si se monteaza tot lafel de simplu si inlocuirea lui nu necesita schimbarea cablajelor sau inadirea luor eu l-am dat de vreo 4 ori jos si am umblat in el.
Cum se procedeaza pentru al da jos:
1 se ridica masina pe cric pe partea stinga fata
2 se desfac cele doua suruburi (care se gasesc deasupra calculatorului), dupa ce calculatorul este desprins depe masina se scot cele doua cuple.
Pentru a scoate cuplele trebuiesc trase sigurantele care le tin, sigurantele sunt de culoare roz sau rosu inchis (depind cit de murdare sunt) si se gasesc in capetele cuplelor, sigurante se trag spre exterior cu putere deoare ce maimult ca sigur ca a intrat pamint in ele si nu mai culiseaza bine. si calculatorul este dat jos.
Dupa ce calc. este dat jos vei vedea ca, carcasa lui este prinsa cu 6 suruburi si poti umbla in el. BAFTA
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
cred ca BOBO are dreptate.
la mine problema era inlocuirea mufelor care sunt asigurate de acele cleme/sigurante roz. aceste mufe vin cu tot cu cablaje si de aia sunt mai greu de schimbat.

imi pare rau ca te-am incurcat.
spor la treaba si zi-ne ce-ai rezolvat.
  • Roger

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Si mie mi-au zis la fel la Opel.
Ca se schimba calcu cu multe fire.Multa instalatie electrica.La mine merge ok dar are urechea de prindere rupta si e prins asa..artizanal.Si vroiam sa-l vad la locul lui.Dupa ce mi-au spus baietii..am renuntat.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Multumiri BOBO, m-am mai linistit. Acum nu mai trebuie decat sa am timp sa-l dau jos si sa vad ce are in el. O sa va spun cand am rezolvat si cum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR