Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@florinrai ti-am unit eu mesajele , incearca sa nu mai postezi consecutiv.

Stiu ca etansarea se face printr-o garnitura dar daca capacul nu e strans(nu doar slabit) nu mai are cum sa faca presiune.Am preferat varianta asta decat sa-mi crape fiurtunul care se umfla.
Cand am zis ca am mers cu masina , nu va ganditi ca am circulat cu ea prin oras. Adica apa nu a trecut de 80 de grade deci nu a putut sa fiarba motorul si problemele aferente.
Si eu pana mi-am luat capac am incecar sa-l curat pe cel vechi care parea sa mearga bine in casa , dar pe masina nu. Cred ca se decalibreaza arcurile supapelor de la temperatura
Skip ads

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. pai a bagat presiune prin vasul de expansiune de credeam ca umfla caucucuri. sunt total de acord cu mctoto, si eu cred ca s-a decalibrat arcul supapei fiindca aparent totul este ok. nu cred ca se etanseaza doar prin oringul aflat sub supapa. atunci pe unde se face legatura cu furtunasul de la zic eu, preaplin care este pozitionat in spatele vasului spre caroserie ? ala ce rol are ? daca "posedam" cartea de reparatii era alta treaba, ne dumiram .
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ieri seara am slabit busonul am sters furtunele Deci fara pic de presiune in instalatie.Si surpriza azi diminiata iar a curs
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
este ciudat curge numai pe la colierele clasice care se string manual cele elastice nu curg Sint strinse la limita ruperi filetului cele clasice
Skip ads

  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in mers cu motoru cald cu presiune in instalatit nu curg sa se contracteze plasticul asa mult la frig , la noi noapteea e frecvent -14 nu stiu ce sa cred
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in mers cu motoru cald cu presiune in instalatie nu curg sa se contracteze plasticul asa mult la frig? , la noi noapteea e frecvent -14 nu stiu ce sa cred. Doar nu-i prima masina din istorie cu T de plastic' SCuze' pt moderator asa am sa fac.ARCURILE SE DECALIBREAZA LA TEMP MULT MAI MARE
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. da asa este si la mine , pica nu curge doar in timpul noptii cind este frig. asa procedez: parchez masina, sterg de orice urma de umezeala scutul , ma uit la nivelul din bazin, inchid capota si plec. dimineata ridic capota si constat pata "grasa" adica antigel pe scut. dar ii dau eu de cap. in legatura cu colierele strinse pina la rupere poate fi si asta o cauza.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. am mers zailele astea (prin oras) si temperatura nu sa ridicat mai sus de 75-80 grade. este bine sa mergi in aceast interval de temperatura , sau sa pun (cu toate ca nu vad cum) un carton , sa opturez partial sau total radiatorul ?.voi cum procedati . vreau sa merg in afara bucurestiului si ma gindesc ca intervalul o sa fie si mai mic , cred ca pina in 70 grade.
Skip ads

  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ai rezolvat problema cu pierderea antigelului?cred ca o sa bag o solutie pt infudat pierderile de la circuitul de racire ,se gaseste la toate benzinariile Dar nu sint convins ca e bine pt motor si nu am mai folosit la alte masini
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. SA NU FACI asa ceva.,fiindca asta ma intrebat prina data mecanicul de radiatoare. si acum sa-ti spun ceva: praful ala pe care vrei sa-l bagi in circuit astupa eventualele puncte de scurgere dar te asigur ca face rau in alta parte. din proprie experienta " pe timpul meu" exista faina de in , nu ride, pe care o puneai in radiator direct. am facut asta la dacia mea si in primavara a trebuit sa desfac toate furtunele si sa bag apa cu furtunul pe tot traseul pt. ca di cauza temperaturii se lipise de peretii blocului, furtunelor etc. dar tu esti liber sa faci ce vrei. pe de alta parte solutia este de moment, adica sa te ajute pina la primul servis ,de aceea se gaseste la benzinarii , nu sa mergi continu cu ea in sistem. eu zic ca mai bine mai complectezi din cind in cind . dar la intrebarea mea nu raspunde nimeni ?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Care era intrebarea? Daca sa pui carton in fata radiatorului? Cred ca glumesti. La nici o masina pe care am avut-o nu am recurs la asa ceva (cu exceptia la cele care prevede asa ceva din fabrica - ma refer la ARO care avea o "jaluzea" care se actiona din cabina si acoperea radiatorul).
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. si la multi ani. merci de raspuns.
Skip ads

  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mergi cu motoru un pic mai turat si o sa ajunga la regimul optim de functionare 80 -90 grade si mai redu o treapta caldura
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. sa notat . multumesc.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. oamen buni IAR PICA. Twisted Evil dar acum in alta parte. cred ca o sa merg cu busonul desfacut avind in vedere ca afara este tare frig. ori cum l-am comandat unul nou care o sa vina cam pe simbata. daca si dupa asta pica iar ma spinzur si o vind. (nu va bucurati , am glumit)
  • Tazman

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1997 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
florinrai a scris:ai rezolvat problema cu pierderea antigelului?cred ca o sa bag o solutie pt infudat pierderile de la circuitul de racire ,se gaseste la toate benzinariile Dar nu sint convins ca e bine pt motor si nu am mai folosit la alte masini

Nu este de recomnadat, am incercat mai demult la dacie. Concluzie: nici nu ajuta, nici nu strica
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mihai curge la intrarea furtunului de la baza radiatorului
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. cred ca m-am prins de ce temperatura nu creste peste 80 grade. am facut un drum la tara , am mers si cu turatie mare si viteza mica si 4x4 , tot degeaba. crd ca mi-a ramas termostatul blocat pe deschis si apa circula incontinu prin radiator Twisted Evil . deci nu se inchide , creste temperatura si apoi sa se deschida sta deschis tot timpul. stie cineva unde este montat, daca se poate umbla la el fara sa pierzi mult antigel, cum se schimba, cam cit costa si daca cineva l-a schimbat ?
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mihai1950 a scris:sal. cred ca m-am prins de ce temperatura nu creste peste 80 grade. am facut un drum la tara , am mers si cu turatie mare si viteza mica si 4x4 , tot degeaba. crd ca mi-a ramas termostatul blocat pe deschis si apa circula incontinu prin radiator Twisted Evil . deci nu se inchide , creste temperatura si apoi sa se deschida sta deschis tot timpul. stie cineva unde este montat, daca se poate umbla la el fara sa pierzi mult antigel, cum se schimba, cam cit costa si daca cineva l-a schimbat ?

Daca urmaresti furtunul gros de la partea superioara a radiatorului -cel pe care ai termocontactul- la partea de imbinare cu motorul acolo e situat.Nu pierzi f mult antigel si e o operatie ce poate fi facuta cu usurinta acasa.Desfaci si voila...nu-i complicat dar pe vremea asta e cam nasol

Un termostat nou nu poate fi o avere ca e de turism in cele din urma .Probabil 30,-40lei
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR