- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
@florinrai ti-am unit eu mesajele , incearca sa nu mai postezi consecutiv.
Stiu ca etansarea se face printr-o garnitura dar daca capacul nu e strans(nu doar slabit) nu mai are cum sa faca presiune.Am preferat varianta asta decat sa-mi crape fiurtunul care se umfla.
Cand am zis ca am mers cu masina , nu va ganditi ca am circulat cu ea prin oras. Adica apa nu a trecut de 80 de grade deci nu a putut sa fiarba motorul si problemele aferente.
Si eu pana mi-am luat capac am incecar sa-l curat pe cel vechi care parea sa mearga bine in casa , dar pe masina nu. Cred ca se decalibreaza arcurile supapelor de la temperatura
Stiu ca etansarea se face printr-o garnitura dar daca capacul nu e strans(nu doar slabit) nu mai are cum sa faca presiune.Am preferat varianta asta decat sa-mi crape fiurtunul care se umfla.
Cand am zis ca am mers cu masina , nu va ganditi ca am circulat cu ea prin oras. Adica apa nu a trecut de 80 de grade deci nu a putut sa fiarba motorul si problemele aferente.
Si eu pana mi-am luat capac am incecar sa-l curat pe cel vechi care parea sa mearga bine in casa , dar pe masina nu. Cred ca se decalibreaza arcurile supapelor de la temperatura
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. pai a bagat presiune prin vasul de expansiune de credeam ca umfla caucucuri. sunt total de acord cu mctoto, si eu cred ca s-a decalibrat arcul supapei fiindca aparent totul este ok. nu cred ca se etanseaza doar prin oringul aflat sub supapa. atunci pe unde se face legatura cu furtunasul de la zic eu, preaplin care este pozitionat in spatele vasului spre caroserie ? ala ce rol are ? daca "posedam" cartea de reparatii era alta treaba, ne dumiram .
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. da asa este si la mine , pica nu curge doar in timpul noptii cind este frig. asa procedez: parchez masina, sterg de orice urma de umezeala scutul , ma uit la nivelul din bazin, inchid capota si plec. dimineata ridic capota si constat pata "grasa" adica antigel pe scut. dar ii dau eu de cap. in legatura cu colierele strinse pina la rupere poate fi si asta o cauza.
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. am mers zailele astea (prin oras) si temperatura nu sa ridicat mai sus de 75-80 grade. este bine sa mergi in aceast interval de temperatura , sau sa pun (cu toate ca nu vad cum) un carton , sa opturez partial sau total radiatorul ?.voi cum procedati . vreau sa merg in afara bucurestiului si ma gindesc ca intervalul o sa fie si mai mic , cred ca pina in 70 grade.
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. SA NU FACI asa ceva.,fiindca asta ma intrebat prina data mecanicul de radiatoare. si acum sa-ti spun ceva: praful ala pe care vrei sa-l bagi in circuit astupa eventualele puncte de scurgere dar te asigur ca face rau in alta parte. din proprie experienta " pe timpul meu" exista faina de in , nu ride, pe care o puneai in radiator direct. am facut asta la dacia mea si in primavara a trebuit sa desfac toate furtunele si sa bag apa cu furtunul pe tot traseul pt. ca di cauza temperaturii se lipise de peretii blocului, furtunelor etc. dar tu esti liber sa faci ce vrei. pe de alta parte solutia este de moment, adica sa te ajute pina la primul servis ,de aceea se gaseste la benzinarii , nu sa mergi continu cu ea in sistem. eu zic ca mai bine mai complectezi din cind in cind . dar la intrebarea mea nu raspunde nimeni ?
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Tazman
- **
- 254 mesaje
- din 28 Mai 2008
- Frontera 1997 X20SE
- Alba
Tazman
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1997 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
florinrai a scris:ai rezolvat problema cu pierderea antigelului?cred ca o sa bag o solutie pt infudat pierderile de la circuitul de racire ,se gaseste la toate benzinariile Dar nu sint convins ca e bine pt motor si nu am mai folosit la alte masini
Nu este de recomnadat, am incercat mai demult la dacie. Concluzie: nici nu ajuta, nici nu strica
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. cred ca m-am prins de ce temperatura nu creste peste 80 grade. am facut un drum la tara , am mers si cu turatie mare si viteza mica si 4x4 , tot degeaba. crd ca mi-a ramas termostatul blocat pe deschis si apa circula incontinu prin radiator . deci nu se inchide , creste temperatura si apoi sa se deschida sta deschis tot timpul. stie cineva unde este montat, daca se poate umbla la el fara sa pierzi mult antigel, cum se schimba, cam cit costa si daca cineva l-a schimbat ?
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
mihai1950 a scris:sal. cred ca m-am prins de ce temperatura nu creste peste 80 grade. am facut un drum la tara , am mers si cu turatie mare si viteza mica si 4x4 , tot degeaba. crd ca mi-a ramas termostatul blocat pe deschis si apa circula incontinu prin radiator . deci nu se inchide , creste temperatura si apoi sa se deschida sta deschis tot timpul. stie cineva unde este montat, daca se poate umbla la el fara sa pierzi mult antigel, cum se schimba, cam cit costa si daca cineva l-a schimbat ?
Daca urmaresti furtunul gros de la partea superioara a radiatorului -cel pe care ai termocontactul- la partea de imbinare cu motorul acolo e situat.Nu pierzi f mult antigel si e o operatie ce poate fi facuta cu usurinta acasa.Desfaci si voila...nu-i complicat dar pe vremea asta e cam nasol
Un termostat nou nu poate fi o avere ca e de turism in cele din urma .Probabil 30,-40lei
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat