Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am reusit sa fac masina praf.pe carosabil uscat fara viteza[60 max.] fara sa franez aiurea sau sa bruschez comenzile. am spalat masina,am plecat usurel din spalatorie mergand incet ca sa nu o stropesc si dupa 300 de metri in o curba usoara la stanga am simtit cum derapeaza usor in dreapta.foarte relaxat am incercat sa o corectez fara sa bruschez volanul sau sa franez aiurea urmatoarea reactie a masinii a fost de derapaj lateral stanga oprinduse in bordura,sarind doua garduri de pe marginea drumului si lovind cu stalpul usii din stanga un pom cit toate zilele de gros.sa dus mai bine si mai rapid decit pe polei,ghiata sau zapada nu am avut ce sa ii fac.pagube mari pentru buzunarul meu de bugetar:usa stanga,aripa,bara,radiatoare cu suporti cu tot,filtru freon,faruri,stalpul din stanga de la usa indoit,parbrizul sa spart deoarece stalpul usii a impins intaritura din bord si a deplasat si celalat stalp din dreapta si sa strambat scotand parbrizul.multe si mai multe nimicuri daste scumpe tamponele,prinderi,clipsuri.sa vad si pragul stanga cu o sa il mai pun la loc ca am inteles ca nu se gasesc prinderile de vanzare,bandourile si multe altele.ce sa intamplat nici dupa 4 zile nu imi dau seama.cred ca a fost ceva pe cauciucuri o mazga ceva sau spuma activa de la spalatorie ataca cauciucul lasind o mizga ceva alunecoasa pentru ca altfel nu imi explic.ce parere aveti sa bag 1500 de euro in ea sau sa o las asa?sa o vand sa iau ce pot pe ea si sa devin pieton?cine ma poate ajuta cu un sfat sau cu o recomandare de piese mai ieftine de undeva este bine venit pentru ca sint distrus nu stiu ce sa fac ma urmaresc ghinioanele la orce pas.0766764011 mircea.o sa pun si poze sa vedeti si voi cum arata.noapte buna conducatori auto
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poate reusesti sa pui niste poze sa ne dam si noi seama mai bine daca se mai poate salva masina. Imi pare rau pentru ce ai patit
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur a fost o reactie chimica intre uleiul siliconic (sau cu ce dracu au dat), detergentii folositi si cauciuc.
Cred ca ar trebui facuta o sesizare la O.P.C. Nu cred ca au folosit substante tocmai legale.
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ciudat accident ai mai avut. nu-mi dau seama cum su de ce s-a intamplat din ce zici tu acolo
du-te inapoi la spalatorie si vezi ce folosesc aia acolo. ciudat, in orice caz
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da-mi un mail sau un pm cu toate reperele de caroserie care-ti trebuie si incerc sa vb cu un prieten din Germania sa vedem ce anume gasim din ele si la ce bani
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
bara fata,aripa stanga,radiator apa,condenser aer conditionat
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ciudat este putin zis.prietenii care au venit sa ma ajute sa ies de acolo sau inchinat si nici unul nu a crezut si inteles ce sa intamplat.asa ca aveti grija.tin sa multumesc celor de pe acest forum care au sarit in ajutorul meu cu sfaturi si relatii despre piese.va multumesc mult
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine te duci la spalatorie cu masina altcuiva, repati toate operatiunile facute de tine si vezi cum se comporta masina. Eventual iti aduni si niste probe de pe anvelope masini. Dar sa ai grija sa nu pateasca si masina asta acelasi lucru. Dar eu cred ca daca ai totate probele necesare din care sa reiasa ca cei de la spalatorie sunt de vina, tot nu se rezolva nimic
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@ paull , Cei de la spalatorii dau cu solutii pe suprafata exterioara a anvelopei si nu pe suprafata de rulare, e deja SF sa incerci sa demonstrezi ca sunt de vina cei de la spalatorie pentru accident, le iau partea celor de la spalatorie ca nu au nici o vina ca posesorul de astra avea probabil anvelope de vara tocite si ude si se stie ca in conditii de ploaie si distantele de franare cresc datoria aderentei mai scazute a anvelopei, asta inseamna acelasi lucru daca anvelopa e uda ... Fiecare ne asumam niste riscuri cand mergem la spalatorie, anvelopele si discurile de frana ude nu fac casa buna cu o franare de urgenta, eventual derapaj in cazul de fata
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am de unde sa stiu ce uzura au anvelopele lui, dar poate ne spune el!
Dar mai exista posibilitatea sa solutia respectiva sa se prelinga si pe suprafata de rulare ca nu statea ala de la spalatorie sa dea numai pe exterior.
Daca el are jante mai exista posibilitatea ca atunci cand a pulverizat solutia sa fi ajuns si pe discurile de frana, facandu-le ineficiente. Toti stim ca daca dai cu vaselina pe ele franam degeaba.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ca pana acum numai cu anvelope de iarna am mers. Cum da o bruma nu se mai poate circula decat cu anvelope de iarna. Se stie de ele abia de cativa ani, dar nu se mai poate circula fara ele. Ca pana in revolutie numai cu anvelope de iarna am mers cu totii. Mergeam cu Victoria si iarna si vara si pe noroi, etc. si parca nici nu ne inzapezeam ca acum.
Sa inteleg ca @BAZGANM a mers pentru prima data in viata lui cu masina la spalatorie si a fost surprins de reactia masini pe carosabil uscat.
Sa fim seriosi.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Esti OFF TOPIC
@stelea
Ai perfecta dreptate cand vorbesti de ce a fost inainte. Inainte de imblanzirea animalelor, omul a mers pe jos si nu era nici macar incaltat. In consecinta, poti renunta linistit la masina pentru a reveni la practicile consacrate. Numai ca schimbarile se numesc progres. De aceea acum avem nu numai picioarele invelite ci sandale, pantofi, ghete si cisme.
Si acum mai sunt anvelope all season dar s-a constatat ca ele nu mai fac fata cerintelor ridicate de puterea tot mai mare a motoarelor actuale si de aceea s-au dezvoltat anvelope specifice.

Fata de ceea ce i s-a intamplat lui @BAZGANM, cred ca de vina a fost reactia dintre detergenti si anvelope sau urmele de detergent ramase pe anvelopa. Toti stim ca detergentul aluneca foarte tare. Adaugat la asta putin ghinion si o doza de netentie, iaca necazul. Cat priveste atragerea raspunderii celor de la spalatorie, nici o sansa. Adaptarea vitezei la conditiile de drum este inca prevazuta in codul rutier.
Skip ads

  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Ai verificat sa nu ti se fi rup ceva la directie si de aceea sa fi pierdut controlul masinii?
Totusi mi se pare cam ciudat sa inceapa sa derapeze pe carosabil uscat si dupa ce ai rulat ~300m ( cred ca s-a dus si mama ei de solutie)

Cat despre masina asteptam pozele. Poate scapi cu mai putin de 1500 euro.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@BAZGANM: sigur, sigur aveai max. 60km/h?

Lecþia de fizicã nr. 245: în momentul derapãrii incontrolabile a corpului A, se iau în calcul urmãtoarele forþe:
- G, Ff, Fcf ºi alte forþe, ale cãror valori vor fi totuºi ignorate, neîncadrându-se în graficul xOy.
Greutatea maºinii e de peste o tonã.
Forþa de frecare este mare între cauciuc ºi asfalt (depinde de tipul carosabilului), cã dacã nu, aveam roþi de lemn sau de plexi.
Forþa centrifugã la vit. 60 km/h este relativ slabã pentru un corp de asemenea dimensiuni.

Tind sã cred cã trebuie sã ai o discuþie cu Doamne Doamne, sã vezi pe unde umbla îngerul pãzitor în momentul impactului sau dacã a fãcut-o intenþionat, înseamnã cã te-a cruþat de la altceva mai rãu, atunci zi mersi.
Sau sã-þi recalibrezi vitezometrul.
Sau sã verifici cu aceastã ocazie tot sistemul de direcþie, frânare, rulare ºi suspensie, pentru cã poate fi vorba de o defecþiune tehnicã gravã. Vezi problema merþanelor clasa A...

În nici un caz sã nu te gândeºti cã te critic!

Paulll a scris:...Toti stim ca daca dai cu vaselina pe ele franam degeaba.

Nu, eu nu ºtiam, dar cobor la garaj sã le ung bine ºi sã dau o turã de probã. Cine naiba face probe din astea sau chiar greºeli atât de crase îm timp ce lucreazã în zona discului?

@stelea: Gumele de iarnã sunt eficiente doar în exploatarea ºoferilor experimentaþi. La fel ºi lanþurile. Pentru restul sunt un moft. Dacã nu stãpâneºti douã pedale, maximum trei, cu ce te pot ajuta niºte gume? La fel cu telefonul mobil, nu cã l-aº huli, dar parcã nimeni (nici eu) nu mai e om de cuvânt. Altãdatã, când te înþelegeai faþã în faþã cu persoana X cã la primãvarã te întâlneºti cu el la BardeZi, înþelegere rãmânea. Azi, la 18 începe filmul, la 17.55 te sunã cã de-abea s-o trezit ºi cã nu mai ajunge.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Byke a scris:
Paulll a scris:...Toti stim ca daca dai cu vaselina pe ele franam degeaba.

Nu, eu nu ºtiam, dar cobor la garaj sã le ung bine ºi sã dau o turã de probã. Cine naiba face probe din astea sau chiar greºeli atât de crase îm timp ce lucreazã în zona discului?

Eu nu am spus sa faci tu asta sau altcineva. Eu am spus:
Paulll a scris:Daca el are jante mai exista posibilitatea ca atunci cand a pulverizat solutia sa fi ajuns si pe discurile de frana, facandu-le ineficiente

Apoi am dat un exemplu:
Paulll a scris:Toti stim ca daca dai cu vaselina pe ele franam degeaba

  • d3c3n3u

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:am reusit sa fac masina praf.pe [/b]carosabil uscat fara viteza[60 max.] fara sa franez aiurea sau sa bruschez comenzile. am spalat masina,am plecat usurel din spalatorie mergand incet ca sa nu o stropesc si dupa 300 de metri in o curba usoara la stanga am simtit cum derapeaza usor in dreapta.foarte relaxat am incercat sa o corectez fara sa bruschez volanul sau sa franez aiurea urmatoarea reactie a masinii a fost de derapaj lateral stanga oprinduse in bordura,sarind doua garduri de pe marginea drumului si lovind cu stalpul usii din stanga un pom cit toate zilele de gros.sa dus mai bine si mai rapid decit pe polei,ghiata sau zapada nu am avut ce sa ii fac.pagube mari pentru buzunarul meu de bugetar:usa stanga,aripa,bara,radiatoare cu suporti cu tot,filtru freon,faruri,stalpul din stanga de la usa indoit,parbrizul sa spart deoarece stalpul usii a impins intaritura din bord si a deplasat si celalat stalp din dreapta si sa strambat scotand parbrizul.multe si mai multe nimicuri daste scumpe tamponele,prinderi,clipsuri.sa vad si pragul stanga cu o sa il mai pun la loc ca am inteles ca nu se gasesc prinderile de vanzare,bandourile si multe altele.ce sa intamplat nici dupa 4 zile nu imi dau seama.cred ca a fost ceva pe cauciucuri o mazga ceva sau spuma activa de la spalatorie ataca cauciucul lasind o mizga ceva alunecoasa pentru ca altfel nu imi explic.ce parere aveti sa bag 1500 de euro in ea sau sa o las asa?sa o vand sa iau ce pot pe ea si sa devin pieton?cine ma poate ajuta cu un sfat sau cu o recomandare de piese mai ieftine de undeva este bine venit pentru ca sint distrus nu stiu ce sa fac ma urmaresc ghinioanele la orce pas.0766764011 mircea.o sa pun si poze sa vedeti si voi cum arata.noapte buna conducatori auto
[b]

Cred ca ti-a scapat ceva...e greu de crezut ca puteai sa patesti asta daca mergeai cum ne-ai descris mai sus...
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am niste semne de intrebare...
1. Ce intelegi prin redresare? daca dupa derapaj la dreapta virezi catre dreapta pentru redresare e OK, daca ai redresat tragand de volan in directie inversa cu intentia de a corecta, naspa tare. Rezultatul e un 180 de toata frumusetea.
2. In ambele cazuri de reactie, cu masina din dotarea ta imi vine greeeeeu tare sa cred ca masina s-a dus in bordura din stanga, e... weird tare, nu stiu ce legi ale fizicii s-au aplicat acolo, oricum nu alea newtoniene. Nu cumva ai tras tare de volan stanga, masina s-a sucit la 180 de grade si ai lovit cu partea stanga, dar bordura din dreapta initial, pana sa te rasucesti? Aici miroase a viteza neadaptata. Multumeste lui Dumnezeu ca nu ai implicat si alta masina care se putea afla acolo in momentul accidentului.
3. Presupunand ca a fost ceva pe portiunea aia de carosabil, daca tot ai ramas uimit de reactia masinii, nu ai verificat carosabilul in zona ciudata de reactie? Si daca ar fi fost gheata pe jos, inclin sa cred ca masina isi vedea de traiectoria rectilinie initiala si lovea bordura din dreapta cu partea dreapta.
4. Poate ceva pe dedesupt la trenul de rulare a cedat si masina a avut comportamentul descris de tine, iar tu ai crezut ca a cedat respectivul reper in urma impactului, asta ai verificat?
Prea multe semne de intrebare la orizont, incearca sa-ti raspunzi singur la macar jumatate din ele si fii onest, la 60 pe carosabil uscat abia daca scartaiau cauciucurile oleaca la o manevra mai brusca , nu rupeai aderenta in halul ala.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
masina a derapat spre dreapta am corectat cu volan dreapta iar singura reactie a fost rasucirea si lovirea cu partea dreapta a pomului iar sub bara gardurile.daunele sint asa de mari din cauza ghinioanelor sa zic pentru ca radiatoarele nu au fost lovite ci smulse din suporti care sau indoit iar parbrizul sa spart deoarece masina sa lovit de pom exact in dreptul barei de rezistenta care a impins si in celalat stalp deplasind cadrul parbrizului..da posibil sa imi fi scapat ceva,dar ce nu stiu exact.eu nu incerc sa arunc vina pe cei de la spalatorie ci caut doar o explicatie.experienta am in sofat si cauciucurile masini erau bunicele,Dunlop sport cu 50 % uzura spate si cele de pe fata un pic mai bune.pe cauciucuri ei nu au dat cu nimic intentionat pentru a le curata sau a le face mai lucioase eu ma refer doar la spuma activa cu care se spala in spalatorii si care la dacia supernova pe care am o aveam inainte curata chederele parca le topea.nu incerc sa scap de vina probabil vina o port in totalitate dar nu imi explic cum o masina poate derapa in asa hal pe uscat cu cauciucuri in norme.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bazgane, ce ai patit tu e o chestie de aia, ireproductibila. Pun pariu ca daca iei o masina identica cu a ta, si faci virajul ala de 100 de ori, nu o sa iti mai iasa.
Eu iti recomand sa o listezi la chestii voodoo, pentru linistea ta sufleteasca. Altfel, chestia asta te va macina la infinit. Las-o asa cum e....
Presupun ca CASCO nu ai. Asta ar trebui sa te ingrijoreze in momentul de fata....
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Or fi inebunit steroizii aia din semnatura ta! Laughing - glumesc! cu toate ca nu cred ca iti arde de vreo gluma in momentul de fata.
Totusi mie imi vine greu sa cred ca poti pierde asa usor controlul masinii si treaba cu spuma activa nu prea imi vine sa cred.
Eu banui in continuare o problema la directia masinii, sau poate ai trecut peste o pata de ulei(pe asta cred ca poate derapa foarte usor o masina fiindca am vazut cu ochii mei).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR