Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ytza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare

Sunt posesorul unui Opel astra G model 2001 (Y20DTH) si de ceva timp imi face probleme demarajul(nu mai trage ca inainte). In plus am constatat urmatoarele simptome:
Daca o accelerez si schimb viteza (cam la 2000 ture) timp in care las pedala de acceleratie apasata la podea se tureaza foate repede si face galagie(3.500-4000 ture) fara a se simti acceleratia creste in viteza dar foate greu. Dupa ce eliberez ambreiajul, find acum in viteza superioara, scade brusc turatia(2.000-2.500) desi pedala de acceleratie este inca apasata.
Am remarcat aceste simptome doar la drum lung si nu imediat ce pornesc. Daca nu am mers cu masina o perioada mai mare am observat ca merge bine timp de cateva minute(10 20) dupa care se comporta cum am descris mai sus.
Ma gandesc ca e posibil sa fie ambreiajul dar nu sunt sigur. Masina are un rulaj de aproximativ 175.000 km.
Astept sugesti, si eventual un pret estimativ al unui chit de ambreiaj, poate au mai intalnit si alti acesta problema. Oricum o sa merg la service cu masina si voi posta ce voi afla
Multumesc anticipat

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca ambreiajul patineaza ai alte simptome
chestia cu turatia si bla e normala. Cand lasi ambreiajul, in prima faza motorul e adus la turatia normala, corespunzatoare vitezei masinii si treptei de viteza in care te afli.
Cand calci ambreiajul, si esti cu acceleratia calcata, motorul e liber (nu e cuplat la roti) si clar ca se tureaza repede, ca nu e in sarcina. oricum, nu fa de astea, ca polizezi discul de ambreiaj....
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nuc red ca e ambreiajul....nu ne-ai spus cum se comporta masina in timp ce e in relanti. Eu cred ca e ceva cu debitmetrul de aer...dar mai un test ar fi mai exact. Prin bord nu se aprinde nici un bec de avarie...micul motoras portocaliu cu ECU pe el?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
corect, Claudiu, "nu mai trage ca inainte"= pierdere de putere. Cel mai des motivul e debitmetrul murdar sau obosit. Se cauta pe aici tutorialul de verificat/curatat debitmetrul
  • ytza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
jE a scris:daca ambreiajul patineaza ai alte simptome
chestia cu turatia si bla e normala. Cand lasi ambreiajul, in prima faza motorul e adus la turatia normala, corespunzatoare vitezei masinii si treptei de viteza in care te afli.
Cand calci ambreiajul, si esti cu acceleratia calcata, motorul e liber (nu e cuplat la roti) si clar ca se tureaza repede, ca nu e in sarcina. oricum, nu fa de astea, ca polizezi discul de ambreiaj....


Problema cu turatia nu se intampla cand am ambreiajul calcat ci cand trec in treapta superioara si continui sa accelerez atunci creste brusc in turatie pana la 3000 3500 dar fara a se simti demarajul lucru care inainte nu se intampla, dupa ce ajunge la 3000 3500 R/M turatia scade sa zic cam cu 400 500 R/M desi accelerez in continuare, nu cred ca m am exprimat prea clar prima oara, scuze
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR