Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Scuze, am inteles galeria de aer.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
o sa verific azi furtunele de la intercooler si o sa revin cu raspunsul......
intre timp am mai incercat si alte variante(am schimbat mtorina, am inlocuit filtrele, am curatat si un furtun...)si degeaba.mentionez k folosesc motorina euro diesel 4 si super euro diesel 4 de la PETROM.l
APROPO poate sa scoata fumul asta si din bujii?asa am vazut pe forum....
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca ai probleme cu bujiile iti scoate fum alb cand e motorul rece.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Poate i se pare motorului ca e prea rece si da mai multa motorina decat ar trebui. Ar trebui verificat si senzorul repectiv.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
E posibil si galeria de aer sa fie imbacsita cu mazga. Eu am curatat la un Sprinter, citind inainte valorile de injectie, erau total aiurea. Am curatat galeria care era plina de mizerie, apoi am refacut testul si ca prin minune toate injectoarele erau echilibrate. Deci, conteaza.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cum cureti galeria de aer?
Pot incerca cu aspiratorul? Embarassed
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Very Happy In nici un caz. Galeria se demonteaza de pe motor si se curata cu ceva gen carbusol. E un fel de mazga de ulei, praf, noroi si alte tampenii ce se ia foarte greu.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am curatat un furtun care pleaca din debitmetru si intra in turbo....aveati dreptate...in interior era depus un strat de mazga.l-am montat la loc,am pornit masina si am incercat,spre uimirea mea la inceput nu a mai scos chiar asa de mult dar dupa cateva zile fumul a reaparut.acum vreau sa stiu cate furtune trebuie sa curat, presupun k sunt mult mai multe.....
Skip ads

  • ovidiusorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: campina
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
sunt nou venit pe forum, am un caravan 2001 si ma confrunt cu aceeasi problema : scoate prea mult fum negru atunci cand intra turbina, cand merg subturat sau prea turat. Am curatat esapamentul, era plin de funingine. Am debitmetru nou, nu stiu cat timp a mers vechiul proprietar fara el, pt. ca era defect cand am cumparat-o.Ce sfat imi dati, ce sa verific? Vreau sa scap de norul de fum negru....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pt liviu2004....nu te supara - asta trebuie sa curat de mazga?

am editat eu a.i. sa se vada bine imaginea
maiandrei

  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am de 3 luni o Vectra GTS 2004 cu motorul Z19DTH (1,9 CDTI) cumparata la SH. La modul general sunt f. multumit de masina (in special de stabilitate, confortul interior, dotari si de exterior) dar demarajul este putin sub asteptarile mele si tare ma bate gandul la promitatoarea remapare de la EDS.
Inainte, insa, as vrea sa rezolv 2 probleme pe care le are masina:
1. Scoate destul de mult fum negru la demaraje puternice, la "blana" in ture putine si ceva mai mult ca altele si in mers normal (de asta mi s-a parut potrivita postarea aici)
2. La mers constant (nici frana de motor, nici acceleratie) apar cateodata in jurul a 2000 rpm (+/- 300) trepidatii sau mici zgaltaieli ca si cum tractiunea n-ar fi constanta.

Trebuie sa mentionez ca evacuarea este schimbata din catalizator pana in spate fara tobe intermediare sau finale dublata in ultima parte (INOX, Borla - din cate spunea fostul proprietar) si exista suspiciuni serioase daca mai este catalizatorul (sau DPF-ul - nu stiu ce avea masina) in cilindrul lui sau nu (cordon de sudura longitudinal de la un capat la celalalt).
Inainte de a o cumpara am testat-o la laboratorul de la Autovit si acestia m-au asigurat ca motorul, turbina si intercoolerul sunt Ok judecand dupa curbele de cuplu si putere obtinute.

Multumesc anticipat tuturor celor ce-mi pot fi de ajutor. As aprecia mult sugestia unui service sau atelier bun care mi-ar putea rezolva problema. Mentionez ca am fost deja la Opel.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Obisnuiesti sa mergi subturat cu masina?
Pe la ce turatie obisnuiesti sa schimbi?
La ce viteza in kmh ajungi intr-a 5 sau a 6-a?
Skip ads

  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
In mod normal schimb pe la 2500. Dar deseori sunt eu "setat" mai sport si schimb pe la 3000 sau 3500. A 6 a ii dau de obicei dupa 120.
Banuiam si eu, am citit si pe acest forum si dealtfel mi-a zis si mecanicul de la Opel ca nu-i bine sa mergi subturat.
Dar la mine nu-i mare riscul sa se intample una ca asta pentru ca pur si simplu nu am rabdare sa merg cu ea subturata ... si asa mi se pare destul de lenta.
  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ionut_m a scris:
2. La mers constant (nici frana de motor, nici acceleratie) apar cateodata in jurul a 2000 rpm (+/- 300) trepidatii sau mici zgaltaieli ca si cum tractiunea n-ar fi constanta.

revin la aceasta parte a postului meu cu alte informatii :
- am constatat ca fenomenul se accentueaza cu scaderea temperaturii exterioare
- pentru a ma face mai bine inteles, este aceeasi senzatie ca pe vremea cand la batrana Dacie se infunda partial celebrul "jiclor" dar cu zgaltaieli mai finutze decat atunci atat in durata cat si in amplitudine

Cine stie un service/atelier/mecanic bun in Pitesti sau in zona care m-ar poate ajuta, ii multumesc anticipat pentru o recomandare.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca golurile in acceleratie se accentueaza la acceleratii puternice, e probabil din cauza mizeriei din rezervor si din pompa de motorina. Se curata amandoua, costa 3 milioane la G&P. Vorbesc din experienta, evident.

Daca apar numai pe la 2000RPM, e probabil sa fie turbolag-ul, dar si acesta ar trebui sa apara doar o data, nu de mai multe ori.


Eu as purcede la o curatare totala: rezervor, pompa de motorina, EGR, clapeta acceleratie si verificare rigiditate furtunase aer.
  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu se accentueaza cand accelerez puternic ci din contra dispare orice ezitare si masina raspunde bine.
Ezitarile apar numai in regimuri de acceleratie cat pentru pastrarea unei viteze constante.

Poti sa-mi dai mai multe detalii despre G&P ?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca o sa te ajute detaliile despre Gold&Platin in Arges, am dat doar un pret de referinta.
  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la un service particular cu referinte bune si am fost si la reprezentanta Opel. Vestea buna este ca filtrul de particule este la locul lui.
Problemele (fumul si zgaltaielile despre care vorbeam mai devreme) se pare ca sunt cauzate de faptul ca intercoolerul este spart (radiatorul). Diagnostic asupra caruia au cazut de acord ambele service-uri mentionate mai sus Very Happy.
Il schimb saptamana viitoare si sper sa se rezolve cele doua probleme.
Va tin la curent.
  • ionut_m

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Vin de la service dupa ce am schimbat intercoolerul.
Cred ca am rezolvat problema Very Happy Very Happy
A mai scos fum numai la primele talpi dupa ce am plecat de la service, probabil s-or fi curatat tevile.
Nu mai scoate fum si trageeee mai cu nadejde decat inainte si nu am mai gasit zgaltaielile alea de la regim constant.

Cum ma refac cu bugetul as mai cauta niste caluti in + pe la EDS Cool
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare ,
Am o problema , un Opel Astra G 1,7DTI , da fum negru in accelerari bruste dar fara sa aibe probleme la felul cum trage , debitmetrul este ok (verificat) filtru de aer ok dar pe Tech2 nu da erori dar am facut comparatie cu un alt Opel Astra si in turatie mare debitul de aer la mine este 320kg/aer iar la cealalta 340 kg/aer. Pare sa fie ca o retinere a presiunii de aer impinsa in motor ! Toata tubulatura am verificat-o , am curatat si valva EGR dar nimic , masina da fum negru la accelerari bruste , daca o accelerez treptat nu da fum ! TRage bine masina !
Si inca ceva , nu stiu exact daca asa trebuie sa actioneze valva wastgate ( daca am zis corect ) de pe turbina nu lucrewaza deloc din momentul punerii contactului si chiar la turatie maxima nu se misca ! Cum ar trebuii sa lucreze aceasta valva ?

Va multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR