Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
petre ai rezolvat problema ta? daca da..cum ?
Skip ads

  • petre botez

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi - Ro
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pichu, am rezolvat definitiv problema - am vandut masina acum o luna. Insa inainte de-a o vinde, am schimbat bujiile incandescente si filtrul de motorina si iti spun sincer, ca nu mai scotea decat foarte putin fum la pornire, iar in sarcina doar cand o calcam la blana si a devenit si mai nervoasa...
Dupa parerea mea, treaba cu fumul in sarcina, este de la functionarea incorecta a turbinei, cu toat supapele, senzorii si reglajele pe care le are. Adaca motorul este in parametrii, nu are segmentii uzati, injectoare obosite sau pompa de injectie cu avans gresit. Acum un an aveam un fiat Tempra care imi functionase o vreme foarte bine, apoi a inceput sa porneasca greu, sa scoata fum si sa porneasca greu Am fost la pompagiu si i-a dat avans la pompa (aprox.1mm, rotita in sens al acelor de ceasornic) si motorul a inceput sa functioneze bine. Singur inconvenient Sper sa-ti fiu de folos cu cele spuse... Petre
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da m au ajutat mesajele tale,multumesc f mult;filtrele sunt schimbate de curand, urmeaza sa ma uit la bujii , una singura a fost schimbata, restul sunt..de cand e masina.. Smile si are si ea 120 000 km si vreo..5 ani Smile
nu am avut niciodata probleme la pornire sau orice pb care sa imi indice ceva in neregula la bujii, dar..o sa le verific si o sa verific si ce ai mai scris aici;mersi mult inca o data pt raspuns
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
salut,am cautat destul de mult prin mesaje informatii despre acest subiect si nu am gasit insa ceva foarte relevant..
masinuta mea scoate in ultima vreme fum negru mai tare , mai evident;am filtrele schimbate , debitmetru schimbat , nu am curatat niciodata esapamentul(120 000 km ,adusa de mine din germania,30 000 parcursi in ro),tobele intermediare,sau sa schimb catalizatorul sau altele de genul(am vazut ca cineva vorbea despre asta pe aici si ca l a ajutat),am toba finala sport cu 4 iesiri si chip tuning !!!-astea ca modificari;
e posibil ca chip tuning ul sa fie o cauza,poate,pt ca nu se arde complet motorina ..si mai trebuie "ajutata" cumva..cu o admisie de aer mai mare..nu am idee ; bujiile ..a fost schimbata una singura,in vara anului trecut s au verificat si restul erau f bune;masina nu da cu fum la relanti,scoate sa zicem doar cand masina e pe la 1800 -2300 de turatii si o accelerez,usor,fara sa o fortez,am mai multe tevi :d asa ca fumul este evident chiar si la nivelul lunetei....e normal ca daca dau blana la peste 2300 sa scoata mai tare,dar si fuge mai tare Very Happy
in 70% din timpul in care e folosita masina,nu schimb la turatii mai mari de...2300 sa zic;
deci? ceva sfaturi?
masina merge impecabil,nu e nici o diferenta la ea ,la modul cum se comporta,cum trage,nu consuma ulei,nu scoate fum albastru....este negru negru.... motorina am pus doar de la omv cea mai scumpa,care cred eu ca este si cea mai buna si simt dupa cum se comporta masina,consumul de motorina este cam acelasi;ceva sfaturi?eventual unde m as putea duce sa ma ajute cineva?
nu am chef sa ma duc la vreo reprezentanta sa isi bata aia joc de banii mei munciti cu greu;pt astfel de probleme ei de obicei gasesc rezolvari la modul: "pun testerul,vad ceva....te pun sa schimbi piesa respectiva,te duci la ei , aceeasi problema, zic ca poate fi si X lucru,mai schimba si aia...etc.... " si nu am chef...sigur sunt persoane care s au mai confruntat pe aici cu aceasta problema si as dori o parere de a lor...nu imi spuneti sa pun masina pe tester ,am fost,nu am nici o eroare,masina merge bine;mi se mai aprinde check engine ul de obicei cand ma grabesc f tare si "ii dau blana" si trag de ea,dar se stinge imediat,apoi pe tester nu arata nimic--nu e nici o problema,asa face de vreo..3 4 ani ? Smile si am renuntat sa mai bag in seama check engine ul IN ACEASTA SITUATIE!!!,stiu ca nu este nici o problema la masina;
si daca solutia este sa ma duc undeva sa imi curat esapamentul vechi intermediar plus ce intra in motor etc..spuneti mi ..ca prefer sa ma duc la baieti la borla si imi schimb toate"tzevile" ca si asa..alea mi au mai ramas Smile asa macar "imi spun" ca..investitia o fac pt binele masinii,nu pt o placere proprie si personala Very Happy
ok mersi pt raspunsurisi rabdarea de a citi topicul mai lung
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
fa o incursiune pe autostrada si dai ceva talpa (de la ~2000rpm talpa pana la ~3500, a tii ceva la turatie mare si apoi reiei procesul, pot sa urci si la 4000 depinde de motor) ... cu motorul cald

in general schimba la 2500rpm, cand e rece, apoi la 3000rpm
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
incearca sa schimbi vitezele mai sus. si din cand in cand mai trebuie si ea forjata pt a se curata evacuarea.
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ma..tocmai asta e treaba..ca in afara acestui regim de mers,de obicei masina e "supusa" unui stil mai ...agresiv mult spus...schimb mai sus,ma "strecor",ma joc Very Happy etc.....deci oricum sa zic intr o zi merg si la turatii joase si si la turatii mai inalte;nu ajung niciodata mai sus de ...3500-4000 si accelerarile nu sunt brutale,adica pe romaneste nu trag de ea ca mi e mila Sad

sa inteleg ca problema poate fi si faptul ca evacuarea este"plina de jeg"...? adica ar cam fi bine sa curat sist de evacuare?
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cum se curata un sistem de evacuare??
Skip ads

  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
le multumesc foarte mult tuturor persoanelor care si au exprimat aici parerea,buna ,rea ,cum o fi ea;"le multumesc" si tuturor celor care ar fi putut sa ma ajute , sa imi mai dea un sfat,dar nu au facut o;chiar cred ca este o problema de care s au lovit f multe persoane inainte,am cautat si prin mesajele de pe forum mai vechi,am gasit cate ceva,mai cautam si alte informatii in plus;nu cred ca era un lucru prea greu;oricum urma sa fac o vizita la service sa imi verific mai multe lucruri,lichid de frana,freon etc....asa..ca de primavara;imi pare rau ca sunt atat de putini cei care chiar imi pot da un sfat ,le multumesc inca o data,si imi pare rau de cei ce nu se "sinchisesc" sa isi "toceasca" degetele ;
multumesc inca o data pentru raspunsuri;am crezut ca cei de pe aici de pe forum imi pot fi ,daca e nevoie,de ajutor,macar cu o parere.... atunci de ce sa imi bat eu capul pentru altii...imi pare rau sa gandesc asa in aceste momente;stiu ca multi pot avea macar o idee despre aceste"simptome";nu e nici o problema..asa cum m am descurcat 2 ani de cand am nasina asta,pana sa intru pe forum,ma voi descurca si de acum incolo;poate si mie i s au parut stupide unele mesaje sau intrebari la un moment dat,dar am raspuns,pentru cei ce nu stiu ,nu se pricep,nu reusesc sa gaseasca informatiile dorite;multumesc inca o data si la revedere tuturor,topicul poate fi inchis din pacate din punctul meu de vedere;
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
googling for you :
"Black smoke is generally be caused when the fuel does not burn completely and the partially burned particles are expelled in the exhaust. When this occurs it means the engine cannot reach the RPM that is being called for by the governor in one or more of the cylinder. There are two reasons for this:

1. The load exceed the power capability of the engine
2. A Load within the power capability of the engine cannot be handled because of something wrong in the basic engine system (IE compression or air/fuel mixture)

The first thing to check for is an air inlet restriction such as from a plugged air cleaner. Take off the air filter and make sure the intake port is clear. If the engine still smokes with the port clear and the filter off, the problem is elsewhere.

Injector malfunction is also a potential common cause for black smoke as is incorrect engine timing. For example in a two cylinder engine, if you have one bad injector, the system cannot develop the RPM to burn the fuel called for since the properly fueled injector is working against an essentially dead or less than efficient cylinder. A poor cylinder will put out black smoke if it is getting fuel because compression problems prevent complete combustion. The good cylinder will put out smoke because it is being supplied more fuel than it can effectively use. you may be advised to remove the injectors and have them checked at a competent shop.

To check compression, you will need a compression gauge that can measure pressures over 500 PSI. Additionally, since diesels have no spark plug holes through which you can test compression, you must accomplish this be removing the injectors and using those ports. You will need a special fitting to use the injector port from testing. If you have a compression problem, it could be caused by bad rings/cylinders, valves or valve guides (or unusually, a hole in a piston).

Typically, if you have a problem with valve guides, you will have a lot of "blow by". IE the crank case will be pressurized and you will see pulsing puffs of exhaust coming out of the engine crankcase breather.

You can determine if you have bad rings/cylinders only by inspection, However if you pull the head and find the valves in good condition, you'll know they are bad. By the way, before you pull the head, check for valve clearance and make sure all of the valves operate."
  • swiss

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
io zic asa: tu spui ca pui cea mai scumpa motorina, presupunand ca este si cea mai buna. eu nu sunt convins ca ca ai dreptate. (nu sustin ca ceea ce spun aici e perfect adevarat, dar cred ca e un punct de vedere care poate fi luat in calcul). motorina aia cea mai scumpa e probabil euro 5, iar motorul tau este macxim euro 3...presupun. la motorinele astea mai putin poluante difera cantitatea de sulf...in special. eu am citit tot felul de articole am rascolit netul dar nu m-am lamurit pe deplin...dar din ce am gasit pana acum motorinele cu mai putin sulf (euro3->) sunt numite motorine "uscate" ...desi daca te uiti la caracteristicile lor vezi ca indicele de lubrifiere e acelasi...e posibil sa si arderea sa difere putin...presupuneri dar:
eu zic ca nu are sens sa pui motorina euro 5 sau 4 intr-un motor care se multumeste cu euro3. eu cred ca face mai mult rau decat bine. mai bine pui un aditiv intr-o motorina euro 3 decat sa bagi motorina euro 4 sau mai mult. si poate nici prea mult fum n-o sa mai scoata. (liqui moly-folosesc eu<<am pus si alti aditivi care erau recomandati pentru motorinele cu mai putin sulf...si n-au avut nici un efect sesizabil>>)
pentru curatarea esapamentului...daca nu e foarte infundat fa si tu o cursa pana la dragalina pe autostrada si inapoi cu turatii de 3000 3500, poate uneori si 4000 rpm pe intervale mai scurte. dup aasta si motorul trebuie sa functioneze perfect, esapament curat...e ca o conditionare.daca nu ai nici o defectiune la masina o cursa de-asta pe autostrada e ca un tratament. la dieselul meu mai vechi (1,9 d aspirat) asta functioneaza 100%. daca e o cursa asa lunga de peste 300 de km intr-o zi, nici de aditivi n-are nevoie, daca pun aditiv ajung si vreo 60 de km(asta e testata la motorul meu cel vechi...pe opel abia acum o sa testez ca il am de putin timp) .
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
am pus de a lungul timpului motorina de peste tot,si de la petrom si rompetrol si luk oil si omw,normala si cea"super" ;motorina "asa zisa" euro 4 de la noi este defapt aproape de calitatea motorinei din austria,cu care masina mergea incredibil de bine,ca putere si cum se simtea masina...
din asta am pus pt ca cu acest tip de motorina mi s a parut ca masina merge cel mai bine,mai frumos,etc...
multumesc inca o data pt sfaturi;se pare ca nah..."sunt nevoit" sa alerg putin pe autostrada Very Happy si mai vedem pe urma ce s o intampla...
Skip ads

  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
apropo de fum dar si de consum asta se intampla si la mine la Vectra 1.7 td dar dupa ce am citit pe forum discutia despre cum si la cate ture tre sa schimbam vitezele mi-am modificat stilul adica inainte mergeam ca tine schimbam in max 2500 si masina scotea si ceva fum si consuma mai mult decat dupa ce am inceput sa schimb la 3000-3200.
la tine cum ziceai si tu s-ar pute sa ii trebuiasca si un pic mai mult aer la ardere.
incearca sa mergi o zi in regimul de 3000-3200 sa vezi daca se mai intampla
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi,si eu tind sa cred ca problema e aceeasi,deja sunt cateva persoane care ma sfatuiesc acelasi lucru iar acest ultim mesaj m a cam lamurit Smile salutare tuturor
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
a-m o astra din 92 1,7 tds mot isuzu si nu stiu ce are ca nu trage si scoate fum cand o turez tare ,a-m fost la un atelier de turbine si a-u zis ca turbina nu are nimic si nici pompa de injectie masina porneste super bine si iarna. Rolling Eyes
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
caut pe cineva care se pricepe la astra cu motor de isuzu,a-m caut peste tot si nu se baga nimeni la motoru de isuzu de 82 cp. Rolling Eyes
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ai verificat filtrul de aer...?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
ca idee, la un Seat mai vechyi, am patit exact acelasi lucru: fum negru si scadere de putere.
Motivul: sarise cureaua de distributie cu doi dinti la pompa de injectie. De pornit pornea fara probleme, dar nu mai avea putere nici cat o caruta...Smile
Vezi la un mecanic priceput, poate cine stie...
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pojar a scris:a-m o astra din 92 1,7 tds mot isuzu si nu stiu ce are ca nu trage si scoate fum cand o turez tare ,a-m fost la un atelier de turbine si a-u zis ca turbina nu are nimic si nici pompa de injectie masina porneste super bine si iarna. Rolling Eyes


vezi sa nu fie crapat vreun furtun de la intercooler.unele au doua filtre de aer-unul deasupra motorului,altul in stinga motorului cum deschizi capota,unde ar trebui sa fie doar o camera de rezonanta.unele au filtru.
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
a-m anlocuit fitru de aer si nu se simte nimic ,iar cureaua de distributie e ok la semne dar nu se simte nici o diferenta. are ideie cineva daca la opel GTT se poate face test si sa zica de la ce scoate fum negru an turatie mare,si cam ce pret ar fi. Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR