Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ma crezi, e bine, daca nu, iara e bine... Rolling Eyes nu am timp de polemici si discutii sterile... Pana una-alta fac parte din extrem de putinii pe aici care au invata motoare si altundeva decat pe forumuri...
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
[quote="zafira 2.0 automatic"]Ceva e in neregula, pentru ca nu toate masinile scot fum negru la accelerare brusca. La una din intalniri, am pus 2 vectre 2.0 dth una langa cealalta si era diferenta de fum intre.
Problema e ca nu vad unde gasesti animalul in curs de disparitie care se numeste
: mecanic auto.[/quot

am zis ca nu ma mai turez,dar azi am o zi proasta:unde p** ma-sii e
mecanicul preocupat de a citi si de a avea un stand de proba?ca chestii
gen"eu nu citesc,ca ma timpesc de cap" am auzit...

am auzit si alta:decit sa dau 40.000 euro pe stand,mai bine maninc un rahat la client,va crede...
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dac a scris:ma bag si eu...
sa fie de la ardere/combustie?
poate stie cineva mai multe de comanda amestecului la diesel, la benzinare stiu cum e.

e complicat.vreo 500 de pagini de curs de motoare.

cred ca asa e by default motorul diesel, "cu fum" la accelerare.

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
problema e simpla:scoate fum doar in"forje",la inceput,sau cand e subturata pana ajunge la turatia optima;fumul negru repr. de fapt surplusul de motorina care nu apuca sa fie ars;toti soferii si mecanicii cu experienta stiu un lucru la mot. diesel:fum negru-motorina nearsa;f. albastru-consum de ulei;f. alb(exceptand sezonul rece pana se incalzeste motorul)-cel putin avans dereglat,daca nu injectie pe duca,si, credeti-ma,batranii au dreptate.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
In mod normal, indiferent de fabricantul de motor si de tipul de masina, nu trebuie sa existe fum negru la esapament.
In cazul in care exista asa ceva, denota o ardere proasta a combustibilui si deci respectivul motor are probleme.
Cred ca cel mai in cunostinta de cauza dintre noi ar trebui sa dea o explicatie, referitore la cauze si fiecare dintre noi sa traga o concluzie, asupra functionarii corecte a masini personale.
As vrea sa cred ca se pot rezolva si la noi astfel de probleme si nu prin balbe.
In acest moment se fabrica, masini care au filtru de particule, ideea e, ca sunt masini cu cel mai mic nivel de impozitare in tarile din CE.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:
sorin666 a scris:nu am timp de polemici si discutii sterile...

Cum, tocmai tu? Razz

Acum serios, daca stii mai multe despre efectele negative ale tuningului, spune-ne si noua. Macar niste link-uri...


domnilor,o fabrica gen opel are in spate un centru de cercetare-dezvoltare
cu sute de specialisti de high-class,feciori cu scoli grele,care asta fac:pe dotari de zeci de milioane de euro,cauta solutia de compromis pt un motor,adica putere rezonabila din cilindree mica-ca se taxeaza afara la
cilindree-,consum mic,poluare in limite,vibratii si uzuri minime,durata de viata mare,reparabilitate,usurinta in exploatare...cerinte cu tona!

si dupa aia vine unu care zice ca mareste puterea cu 25 la suta,ca el e
printzul,fara alte repercursiuni.creierosul lu creierosi!!

iaca p*,mariaoara,cel mai prost tango din tzara!

creste presiunea medie pe ciclu,presiunile pe lagarele arborelui cotit.consumul....caterinca cu budinca!dar efectele se vad in timp,asa ca
omul e fericit...dar apoi?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asa zicea si mosu Grunwald, dar cine a auzit aicea de el Wink Nu de alta, dar nu se ocupa cu chiptuning... Twisted Evil
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mikhai, esti de acord ca doua motoare - chiar din acelasi lot - nu sunt identice, ci doar se inscriu in anumite tolerante?
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:mikhai, esti de acord ca doua motoare - chiar din acelasi lot - nu sunt identice, ci doar se inscriu in anumite tolerante?


evident ca nu pusca la fix,insa tolerantele sint ff mici-altfel nu ar fi productie industriala,ci un fel de hai sa facem ceva,vedem daca iese...

aici vorbim de reproductibilitatea fabricatiei,care se incorporeaza in produs din faza de proiectare.apoi este despre conditiile de admisibilitate
a motoarelor-ele nu trebuie sa difere de un etalon cu mai mult de ceva
subunitar la suta.

motoarele se verifica 100% pe bancuri de proba ,urmarind putere,cuplu,
temperaturi la gaze,apa,ulei,consum,cifra de fum etc,etc.

exista o diagrama de incercare,cit se tine motorul ,in ce sarcini si turatii.
notiunea de "forja" ma face sa rid:sa vedeti un v8 de camion,tinut 10 min
la turatia de putere maxima,in zona de taiere a regulatorului pompei de
injectie,pina se fac esapamentele albe...acolo e adevarul!

in 1986-87 am prins la roman sa -camioane brasov-o actiune de export,
in care s-au livrat mii de motoare armatei maghiare,motoare de 135
cp,saviem 797-05 normal aspirat si 154 cp 798-05 turbo destinate sa
inlocuiasca motoarele pe benzina zil de pe niste camioane rusesti de 5 tone.se livrau ca si grup de forta-motor plus cutie de viteze.

fiind export,se incercau si rodau foarte atent.si erau in respectiva sectie,
cit si in inmt-inst de motoare termice-tipi dotati care faceau ce era
necesar ca motoarele alea sa fie in parametrii ceruti.atunci lucram la
renel si luam motoare din fabrica,iar toti recomandau sa luam aceste
motoare-numite DIZIL-DISEL PT ZIL,pen ca erau bine verificate.

daca nu ai trait in zgomotul de motoare turate,in miros de ulei ars si
antigel fierbinte,de vopsea de bloc motor si cu grijile oamenilor de linga
tine,multi colegi ,cu motoarele desfacute iar si iar ,cu piese venite de la
260 de furnizori facute in 1260 de feluri-pompe de apa si ulei de la
scornicesti-vai mama lor!-,cu injectoare de breaza de te ascundeai,cu
pompele de la mefin sinaia care tot lucra omul lor pe ele inca si acolo,
cu ulei de duzina-ds30 rominesc-daca lucrai si 14 pe ore pe zi asa,
dar pina la urma treaba iesea-cum am putea judeca o firma din gm,ca opel?unde sint atitea lucruri ok,bine facute,meseriasi adevarati...


maiandrei,nu te supara pe mine,am fost in fabrica la bmw si mann-nu sufera comparatie cu alde roman sa-insa am si colgi care lucra la bosch
si la MAN-CAMIOANE-si toti spun ca e o sansa pt ei,nivelul tehnic la
nemti e sus,deci e ok.oamenii isi dau interesul.

si atunci putem judeca pe opel ca nu a facut pt romanica tancuri,sa nu
vibreaze,sa nu se f* electronica,sa reziste in tancodromu asta besit?nu opel are o problema,noi o avem.

altii au facut drumuri-romanii s-au ilustrat prin ciordeala,coruptie si
nationalism de doi bani.opel incearca sa dea clientilor medii carora li
se adreseaza ceva bine facut-vezi motoare.sau creezi ca nu stie opel
de chip tuning?

apoi nu vad pe nimeni sa discute de CC -cifra cetanica.care are influentza pe cifra de fum,care e masurabila pe fummmetru.una e motorina usoara
gen schela cartojani,de pornesti si la -40 cu ea si alta motorina venita
de pe kazahstan,mai bogata in aromatice etc,etc.

deci,pt cei ce vor sa stie:o carte de exploatare auto face minuni.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Interesanta povestea. Nu imi amintesc, insa, sa fi acuzat pe Opel ca nu stie ce face.
Nu m-am suparat, esti printre putinii de la care chiar am ceva de invatat.
Am observat ca ai acelasi tip de motor, as mai avea o intrebare:
Esti de acord ca motoarele astea primesc cele mai conservative harti si reglaje astfel incat sa lucreze in cele mai variate conditii?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si nu e bine, cu motorina si mecanicii pe care ai aveti ? Twisted Evil
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
666, parca n-aveai timp de polemici si discutii sterile. Timpul tau a expirat, cand am asteptat raspunsuri de la tine te-ai dat lovit.

Am o mica mare rugaminte, nu strica si topicul acesta. Daca ai ceva coerent de spus, esti binevenit. Daca nu, posteaza la discutii generale. Multumesc
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa te enervezi Smile) el este mai acid din fire asa ca trebuie sa fii macar tu baza Wink

Am lipsit o vreme dar vad ca tot la fel ati ramas Smile)
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Hello, bine ai revenit printre noi!
NU se enerveaza nimeni, incercam doar sa eliminam polemicile si discutiile sterile din topicele tehnice Smile
Si acizii sunt buni, cand sunt aplicati cu folos

LATER: b82bog are dreptate. Rog pe admin sa faca un pic de curatenie aici, astfel incat sa putem continua discutia.


Ultima modificare facuta de maiandrei la Vin 07 Jul, 2006 11:58 am
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Hai va rog eu incheiati!Chiar sunt fara rost toate certurile astea> Bafta!
  • Jeff

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timisoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ontopic, pe langa ce s-a discutat aici, fumul negru poate sa apara din exces de motorina sau, reversul medaliei, deficit de aer - admisie obturata, furtune sau intercooler fisurate, etc.
Offtopic, chiptuningul nu noi l-am inventat, l-am importat din aceleasi tari care fac eforturi sa scoata acele motoare bune si optimizate. Din fericire, mai este loc de optimizari, tolerantele motoarelor si marketingul constructorilor auto permit acest lucru.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:666, parca n-aveai timp de polemici si discutii sterile. Timpul tau a expirat, cand am asteptat raspunsuri de la tine te-ai dat lovit.
Am o mica mare rugaminte, nu strica si topicul acesta. Daca ai ceva coerent de spus, esti binevenit. Daca nu, posteaza la discutii generale. Multumesc

*
Bine ca excursiile MELE prin balarii te deranjeaza, pe cand ale celorlalti si chiar ale tale sunt "normale" si "tolerabile"... Wink
Hai, faceti curatenie, dar de preferinta numai in topicurile care nu reflecta "doctrina oficiala"... Wink
Imi pare rau, daca incerc sa fiu la obiect nu e bine (probabil ca nu sunt inteles, nici crezut, spunind si ALTCEVA decat balegarul tehnic de pe siturile de tuning si Hi-Fi audio...) daca iau in bascalie habarnistii cu pretentii, iar nu e bine, cred ca cel mai bine e sa zic "SICTIR" Evil or Very Mad
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Interesanta povestea. Nu imi amintesc, insa, sa fi acuzat pe Opel ca nu stie ce face.
Nu m-am suparat, esti printre putinii de la care chiar am ceva de invatat.
Am observat ca ai acelasi tip de motor, as mai avea o intrebare:
Esti de acord ca motoarele astea primesc cele mai conservative harti si reglaje astfel incat sa lucreze in cele mai variate conditii?


daca te referi la livrarile de masini noi pt romanica,se poate,nu am verificat-deci inca nu stiu.

dar cum majoritatea vin din europa de vest...

te referi ,cred,la programarea ecu?al meu motor e un y20dth standard
climat temperat.

cindva am comdus un chevy suburban,5.8 litri-americanii ii zic "small cam".asa ca mica astra...
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Jeff a scris:Ontopic, pe langa ce s-a discutat aici, fumul negru poate sa apara din exces de motorina sau, reversul medaliei, deficit de aer - admisie obturata, furtune sau intercooler fisurate, etc.
Offtopic, chiptuningul nu noi l-am inventat, l-am importat din aceleasi tari care fac eforturi sa scoata acele motoare bune si optimizate. Din fericire, mai este loc de optimizari, tolerantele motoarelor si marketingul constructorilor auto permit acest lucru.


corect.la asta se adauga situatii de uzuri la motor care nu permit realizarea presiunii in cilindru-supape arse,tacheti uzati,fara etanseitate,
axe cu came rotunjite,segmenti dusi-astfel ca,chiar daca s-a injectat corect si la timp motorina,iar admisia e ok,apar arderi partiale si deci
fum.daca e si consum de ulei,avem si o tenta albastrie.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o parere si sper sa nu supere pe nimeni , pe forum sunt cateva persoane de la care avem ce invata noi astia mai putin documentati , Sorin 666 este unul din ei si nu cred ca trebuie ca cineva sa se supere de ceea ce spune sau cum spune din rautate cred ca nu o face .Eu am apelat in privat la experienta lui si mi-a raspuns fara aroganta si bascalie asa ca nu cred ca trebuie sa fie suparare de nici o parte .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR