Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ma gandeam ca pe forumul asta nu se arunca cu injurii , baietii sant linistiti si fac schimb de idei fara sa lezeze pe careva dar " animalul pe care de disparitie : mecanic " denota ......exact parerea omului despre acest mecanic bun sau prost care vrea sa ajute !

nimeni nu e perfect si sigur vor exista probleme nerezolvate !

pe vwforum a existat expresia " mecanicul romanesc este un animal salbatic aflat in stare de libertate.... tunsoare de tractorist...."

OARE TOTI FORUMUSTII SANT FOTOMODELE CU IQ MAXIM ? nu cred, dar in fata tastaturii toti santem DUMNEZU , cu drepturi depline!
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
valiauto a scris:ma gandeam ca pe forumul asta nu se arunca cu injurii , baietii sant linistiti si fac schimb de idei fara sa lezeze pe careva dar " animalul pe care de disparitie : mecanic " denota ......exact parerea omului despre acest mecanic bun sau prost care vrea sa ajute !

nimeni nu e perfect si sigur vor exista probleme nerezolvate !

pe vwforum a existat expresia " mecanicul romanesc este un animal salbatic aflat in stare de libertate.... tunsoare de tractorist...."

OARE TOTI FORUMUSTII SANT FOTOMODELE CU IQ MAXIM ? nu cred, dar in fata tastaturii toti santem DUMNEZU , cu drepturi depline!


95 la suta au conflicte severe cu documentatia tehnica a masinilor pe care
le repara.in schimb,au teorii supte din deget si arogantza aluia de nu gin-
deste ,ci munceste!si nu e singurul domeniu...

acum 10 zile,am auzit una tare de la unu de se tzine mare scula de
mecanic:d-aia nu are motorul presiune de ulei,ca s-a infasurat aditivu din ulei pe sorbul pompei...si alte 2 personaje la fel de murdare il aprobau.

am lucrat ca mecanic,sef de coloana,sef birou tehnic de autobaza si pot
sa-tzi zic,relativ la mecanici-cei 95 la suta:CONTRA PROSTIEI DUMNEZEU
DUMNEZEU NU POATE MULT!

dar chiar ca plingem la mormint strain...
  • milea marius

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
am un opel astra caravan 1.7 tds izuzu scoate fum la pornire dimineata cand e rece si se aude un zgomot parca merge in trei pistoane ce poate fii defect astept raspuns multumesc

Salut si bine ai venit pe forum!
Inainte de a deschide discutii noi, foloseste butonul CAUTARE.
Citeste aceasta discutie de la inceput, daca ai nelamuriri intreaba tot aici.
Citeste si aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1173
Numai bine

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am un astra 1.7xdtl si am o problema grava cu el, scoate mult fum negru in sracina(atat la turatii mici, dar si la cele mai ridicate). mai recent am avut o problema cu pompa de injectie careia i s-a ars cipul electronic. l-am schimbat cu unul nou, partea mecanica a pompei a fost verificata, dar intre timp am facut un tester dealer opel, unde avansul pompei trebuia sa fie de 2,2 parca. in schimb pompa am montat-o la un service din Ploiesti BOSCH foarte modern, dar avansul l-au reglat la 4,6. oare asta sa fie cauza? fum negru scotea si inainte de a se arde pompa.
am schimbat absolut toate filtrele posibile si la fel,am schimbat si 2 bujii, tot scoate fum.ma gandeam sa curat si injectoarele dar......nu am mai fost(masina are 173.000 km, iar injectorele nu au fost curatate pana acum).sa precizez k de pornit o ia foarte repede,nu da semne de oboseala.
am mai cautat in mesajele de pe forum dar nu prea au fost relevante.......va rog sa ma ajutati!
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Masina a fost totdeauna a ta? Daca nu, poate proprietarul i-a facut tuning si a uitat sau nu a avut cum sa-ti spuna. Ar trebui verificat pe tester cata motorina iti injecteaza pompa si daca valoarea e in parametri.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da a fost numai a mea, luata direct din germania si avea doar 2 ani.a fost verificata pe tester si are debitul de la pompa de inzectie mai mare.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Imi dau si eu cu parerea: sa fie busit senzorul de la debitmetru si sa iti dea presiune de supraalimentare in pompa permanent, e clar ca ai consumul marit, si fumul negru e de la prea multa motorina, sau varianta a 2, direct din pompa are debitul mare, sau avansul e dereglat, una din astea 3 e sigur, gaseste pe cineva priceput sa verifice
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
masina a fost numai a mea,luata din germania knd avea 2 ani.am pus-o pe teser iar respectivii mi-au aratat k are debitul 4,6, iar standard trebuia sa fie 2,2.m-am gandit k asta ar putea fi cauza cu toate k ei nu au dat un raspuns concret.au verificat-o si la gaze si se incadreaza chiar f bine in parametrii normali cu toate k scoate un fum "de mai mare frumusetea"
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am incercat si cu un alt debitmetru.aceeasi simptoma,dar pe deasupra nu mai are demarajul asta de acum
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa te duci la cineva care remapeaza motoare si sa incerci cu o mapa normala pentru motorul tau. S-ar putea ca asta sa fie problema. Daca nici asa nu se rezova, atunci probabil e computerul injectiei. Nu cred sa fie debitmetru, dupa cate stiu eu, injectia pe motorina e fixa la pedala, nu e functie de fluxul de aer din debitmetru.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
A verificat cineva returul pompei de injectie catre rezervor? Daca e infundat, pompa lucreaza ca si cum ar fi supraalimentata.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
calculatorul pompei de injectie e nou ....... iar facand referire la verificarea returului pompei catre rezervor, ma gandesc k a fost verificat la service.oricum nu imi ramane si nu am ce pierde deca il mai verific odata.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Avansul de 4,6 este chiar unul foaaaarte normal. Depinde foarte mult de temperatura motorului dar sa stii ca e bine. Da vad ca nimeni nu te intreaba de turbina? Baga presiune? Ai vreun furtun de aer spart? Daca debitmetru era defect nu se manifesta in felul asta. Becul cu cheita galben e aprins, stins?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cand am fost cu ea la un dealer opel si a pus-o pe tester s-a incadrat perfect in parametrii normali(standard) mai putin cel de la pompa de injecti (adik debitu sau avansul) care normal ar fi fost de 2,4 parca si in prezent e de 4,6.asa arata pe tester.am vazut chiar eu, si asa mi s-a zis k e avansul sau debitul mare. la inceput a fost de 6,8 si abia pornea....aveai impresia k e bateria moarta..........acum nu stiu ce sa mai zic si cum sa o mai dau cu fumul ala k e jenant sa mergi prin oras si sa lasi "poteca" in spatele tau....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am uitat sa precize k becul cu cheita galbena este stins, iar turbo functioneaza perfect.....
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
curata galeria de admisie....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
De necrezut...6 raspunsuri intr-o singura zi.
On topic: Ai prea multa motorina in cilindri sau prea putin aer. Ia-o pe rand si verifici posibile cauze in ambele situatii. Cert e ca motorina ta arde incomplet pt ca e dat peste cap amestecul...e prea bogat:). Zic io.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Faza cu galeria de aer murdara se verifica relativ simplu: scoti colierul de dupa debitmetru si tragi tubul intr-o parte. Apoi faci cateva ture si vezi daca e vreo diferenta la fum. Totusi o galerie murdara nu explica debitul prea mare de motorina.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cum verifc dak e multa motorina in cilindri sau prea putin aer.......?
azi am dat o tura prin oras si am observa k atunci can am plecat se infigea de rupea, iar la intoarcere dintr-o data nu a mai vrut sa traga......(sa fie o cauza a presiunii de aer?)
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@dodo_13: Luciani67 a spus galeria de admisie. Ce are a face cu debitmetrul de aer? Daca faci ce spui tu, lasi intrarea in turbina fara filtru si trage praf (eventual si ceva nisip din aer). Galeria de admisie este cea cu EGR-ul plantat pe ea. Dar nu cred ca este de acolo. Verifica furtunele de la intercooler. Eu am avut unul crapat si fara sa aprinda nici un martor la bord scotea fum ca la balamuc. Vezi ca de obicei crapatura este pe partea ascunsa vederii (Murfy).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR