Ai uitat parola?


  • druje

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara.Vreau sa achizitionez o Meriva din 2004,55Kw, Y1.7 DT,cu seria caroseriei:W0L0XCE7544019169,import Austria!Pe cartea de identitate nu scrie daca e Euro 3 sau 4! La emisii scrie:e1*2001/116*0215*02!
Am rugamintea daca poate cineva sa-mi spuna daca este euro 3 sau 4.
Va multumesc anticipat!
  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cate-odata am impresia ca masina asta isi bate joc de mine..
Pana acum am schimbat asa :
- Regulator pompa - iunie 2015 ( 147.000 km)
- Radiator clima - iunie 2015 (148.000km)
Revizie (ulei + filtre) mai 2015
A urmat accident -
Aprilie 2016 - schimbat distributia 160.000 km) + revizia generala - ulei filtre alea alea
Noiembrie 2016 - a venit randul volantei cu masa dubla sa faca zgomot, asa ca am schimbat-o - o caruta de bani - 163.000 km
Octombrie 2016 - sudat toba finala - s-a rupt teava aia care leaga finala de restul esapamentului.
Ieri am fost la o iesire prin ungaria si rulmmentul de presiune a decis ca trebe sa cedeze cand mi-era lumea mai draga, - ramas la 200 k de casa, trailer, alea alea, voi schimba kitul complet.. alta caruta de bani

Pe langa astea mai trebe schimbate bieletele anti ruliu ca alea se duca repede (costa 30 -40 ron bucata), si mai trebe schimbat un arc pe dreapta fata pt ca am constatat ca ultima spira e rupta (aia clar s-a intamplat in ultimele 3 luni pt ca am mai controlat masina si nu era nimic rupt) .. si nu am nici macar 20.000 km parcursi de cand am luat masina!

E pe departe cea mai putin fiabila din toate masinile pe care le-am avut, nici macar cu Oltcitul nu am ramas in drum in peste 300.000 de k parcursi in 8 ani, o singura data am dormit pe Valea Oltului ca a fost un fir de la bobina de inductie desprins. Ba isi face regenerarea, ba pica nu stiu ce, ba se rupe ailalta, ba scartaie plasticaraiele ieftine din care e facut interiorul.. panorama de masina
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
y17dt este euro 3. Domnu ciombelete nu ii iau apararea pentru ca detin si eu meriva Smile , da poate ai avut putin ghinion, iar la partea de bucasarie si bielete daca nu cumperi ceva mai de calitate le manca pe paine, eu sunt la a doua bieleta pe dreapta si la al doilea pivot pe stanga si se cam cer inlocuite, eu voi inceva ceva mai de calitate, masina este foarte grea iar articulatiile ei nu prea sunt pentru drumurile din romania. Cu toba n-am avut probleme,dar am schimbat amortizoarele pe fata, plasticaraia da este cam varza si eu am tot felul de greierasi pe care ii mai descopera, altii sunt mai ascunsi asta este. Si eu am fost lovit in spate de un baietas, iar dupa reparatie am ramas cu un zgomot enervat la haion care se aude la cea mai mica denivelare si ma scoate din minti ca nu ii gasesc solutie, radiator de clima l-am schimbat si eu, Volanta are momente cand bate, dar mai trag de ea ,cunosc masini care le bate volanta si au mers fara probleme 100000 de km si inca merg, regulatorul de presiune DA trebuie sa il schimb si eu plus cred ca vreo 2 injectoare. Cand ai schimbat volanta se schimba obligatoriu tot chitul de la ambreiaj, inclusiv rulmentul de presiune. Acum vad ca tu ai varianta du dpf or fi mai putin fiabile Rolling Eyes desi ma indoiesc, motorul de isuzu este foarte rezistent si fiabil, in schimb restul componentelor cam lasa de dorit. Sad
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Avizul celor care vor Meriva z17dth, scriu aici pentru ca tocmai am bagat in masina o suma consistenta. Daca nu stiti istoricul masinii nu cumparati z17dth, pe Meriva acest tip de motor vine cu injectie DENSO, iar acest tip de injectoare nu se repara, producatorul nu ofera kit original de schimb, sunt unii care le repara dar iti ofera o garantie fabuloasa de 6 luni( oare de ce asa putin?) cu niste kituri facute cine stie unde. Iar un injector original costa( cel mai ieftin gasit de mine) 1600 de ron. Inainte de a cumpara mai bine te lipsesti de 600 de ron demontat plus testare injectoare, daca stiam si eu treaba asta o faceam cu siguranta. Si ocoloesti astfel destule probleme. Exclamation Exclamation Exclamation
  • GGrigore

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua...încerc sa fac un rezumat al problemelor ce le-am întâmpinat la mașina mea Opel meriva 1.7 de 74kw.acum 2 luni după o perioada de inactivitate de 4 ani a mașinii am constatat ca se aprinde senzorul eps(servodirecția nu Răspunde),după câteva porniri și- a revenit după care a trecut in punctul mort...revenind după 2 luni (inactivitate deplasare cu mașina)in țara la prima deplasare cu mașina după vreo 10 km a cedat și pedala de acceleratie...adică masina a intrat in regim de protecție rămâne turația la 1300 ,pedala nu Răspunde la comanda,după repetate încercări Menționez ca și-a mai revenit o singura data...Am constatat cu aceasta ocazie ca AC nu funcționează când pedala de acceleratie nu Răspunde...AȘTEPT SFATURI....
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Este posibil sa se fi blocat clapeta de accelerație, desfa furtunul si vezi care e treaba pe acolo, pune un tester pe ea vezi daca ai vreo eroare.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna. Sunt nou aici. Vreau sa achizitionez un opel meriva a 2006 1.3cdti 75cai are 200mii km. Arata bine. Neamtul cere pe ea 1750 cu tot cu numere de zoll o luna. Ce sa verific. Kilometrajul sal iau din cartea service daca exista. Ulei.antigel sa fie curat. Pompa de i alta sa fie curata. Fumul esapament. Rugina dedesubt. Accident. ? Mersi
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu ai prea mari pretenții de sportivitate e ok, motorul este de origine fiat și nu prea multa lume îl agreează. Consum mic, nu mai știu care e intervalului de schimb pentru lanțul de distribuție dar cred că trebuia schimbat până acum. Eu în locul tău asi alege 1,6 benzina mai ales daca nu faci kilometri multi anual. Motorul e mai fiabil și mai puține bătăi de cap, turbina,egr ,injectoarele etc....nu te uita că mașina e mica cântărește 1300 de kilograme cu motorulul diesel de 1,3.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Despre lant am citit ca undeva la 250 mii km. Masina o iau dintrun parc auto la koln. E turc. Sa nu fi dat km inapoi. Poate are carte service. Nustiu modelul acesta daca are dpf ca am inteles ca s-ar fi bagat din 10.2006 si masina asta e din martie. Mersi
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pai ,o pornești la rece și când e lanțul dus se aude un zgomot că un fel de zornăit asi zice, asta înseamnă că e dus lanțul. Eu asi ocoli turcii sunt la fel de șmecheri că și ai noștri. O mașină diesel in Germania eu zic că face o medie de 40000 pe an fa și tu un calcul cat e din 2006 până acum.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am luat anul trecut tot din koln de la un turc un megane 2006 1.9dci si a fost corect. Privat. Pretul bun.full option. Am sa verific mai multe la ea ma uit si dedesubt.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cum sa verific turbo si volanta?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Paaai și dacă dai o căutare pe Google vei găsi o groaza de informații. Volanta când e pe duca zdrăngăne că o tigaie, zdrăngănit care se oprește când calci ambreiajul. Turbina zgomot anormal "fluierat" fum ( pierderi de ulei pe la lagăre), lipsă de putere. La masina mea de exemplu volanta da semne de oboseală încă nu zdrăngăne dar uneori ma cam zgâlțâie când schimb vitezele ,la relanti motorul tinde să meargă ușor neregulat, după ce calc ambreiajul își revine. La meriva mai apare rugina pe la praguri, jugul de la motor, ușile fata partea inferioara, grija la zgomote viraj stânga dreapta.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Caseta directie electrica?scumpa nu?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Caseta e clasica, motorul de pe coloana e scump.
  • kata_tel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 1.3cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
K.mersi . E valabil daca verific in interior la teava esapament evacuare bag degetul si daca imi ramane ulei negru pe deget e dus motorul. Trebuie sa fie uscat normal funingine..
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 971
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva z14xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Zilele astea intentionez sa vad o meriva din 2006,motor 1.4l.Motorul il cunosc bine,avand o corsa de 1l si o astra de 1.4l.
La ce ar trebuii sa ma uit,cel putin referitor la partea de rugina sau alte chichite?
Multumesc anticipat!
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Rugina, praguri ,cadrul de la motor mai rugineste. Motorul e mic pentru gabaritul masinii, 1,6 e mai decent . De diesel uita injectoarele denso sunt "fragile" si un set costa pe putin 1000 de euro.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 971
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva z14xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu sunt genul sportiv,desi corsa de sub nick a fost obisnuita cu turatii pana la 6200rot/min,unde este limitata de Maiandrei.
La diesel nici nu ma gandesc,mai ales in ''lumina'' noilor directive/miscari pe plan european...
Am o astra h cu motorul de 1.4/90 gloabe si sunt multumit,atat de consum cat si de putere.
Stiu ca meriva este pe platforma de corsa,insa am vazut un video pe youtube,unde rugina era la ea acasa si rar se mai vedea ceva vopsea.
Pt ca nu am mers cu nici una si nu stiu exact daca podeaua este[dubla],intreb,daca sunt portiuni cu probleme,observate mai ales de cei care au avut asa ceva...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata