Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni!Sa va povestesc ce mi s-a intamplat.Sambata de dimineata am plecat cu sotia la munte.Toate bune si frumoase(padurea are niste culori extarordinare toamna),pe drumul de intoarcere,cand scoteam din viteza,in loc ca acul turometrului sa coboare la 700 rot/min,ramanea la 1500-2000 rot/min sau chiar se tura si mai mult motorul.In momentul in care vedeam ca e turat mototul daca acceleram(pe liber,scos din viteza), isi revenea relantiul.Mai pe scurt....eram in a 4-a sa zicem 1500 rot/min,scoteam din viteza...urca la 2000 rot/min.Ca sa isi revina trebuia sa o turez mai mult.Ce ar puteam fi?Nu stiu daca am fost destul de clar,daca m-ati inteles.Duminica nu a mai facut asa!Am mers numai in oras.Azi dimineata a facut iarasi.Nu mi s-a aprins nici un martor in bord!Ce ar putea fi?
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tind sa cred ca e motorasul de relanti. Daca ai asa ceva.
Daca nu poate sa fie ECU. Sau sa traga aer fals pe undeva , dar in mod normal daca ar fi asta, ar fi mereu turata.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eu pateam exact acelasi lucru ca si tine dar si in oras cand ajungeam la semafor ramanea turata la 1500-2000 si cand calcam putin pe acceleratie pica pe la 500 aproape sa se opreasca motorul si am constatat ca acest lucru mi se intampla doar cand alimentam benzina de la OMV. si iti spun sigur ca la mine asta a fost cauza pentru ca am alimentat de la shell nu a mai facut si dupa ceva timp am alimentat iar de la OMV si iar a facut.am alimentat de la mol si nu a mai facut. sfatul meu este ca inainte de a face altceva alimenteaza de la alta statie decat de la care ai alimentat ultima data
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Intamplator sau nu,tot de la OMV am pus benzina sambata dimineata!!Dar de regula pun de la Mol sau OMV si nu a facut niciodata asa ceva.BY Pass este motorasul ala?E posibil sa fie de acolo,daca nu din benzina.M-am uitat..nu am vazut nici un furtunas crapat.Mai precis unde ar trebui sa ma uit?
Skip ads

  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
nici mie nu-mi facea chestia asta de fiecare data cand alimentam de la OMV dar de cele mai multe ori asa se intampla si am renuntat cu toate ca era cea mai apropiata benzinarie de mine.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat cu relantiul.Erau slabite suruburile de la galerie.Tragea aer fals pe acolo si sonda lambda citea alte valori.S-a rezolvat super rapid.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat !!
Ne bucuram pt.tine ...
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Care galerie: admisie sau evacuare???
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca admisie .. Asa mi se pare corect. Cea de evacuare nu prea cred ca ar trage aer, cel mult ar scapa gaze. Oricum amandoua afecteaza sonda lambda.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, de admisie.Acum nu mai face asa,dar relantiul tot are mici oscilatii cand stationez la semafor de exemplu.Nu merge rotund.Eu nu am delcou,habar nu am cum sa dau relantiul un pic mai mare.Acum e setat pe la 650 rot/min.
  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Motor C20NE idle speed: 820 - 980 rpm not ajustable Exclamation
Verifica Idle Air Control (IAC) valve, eventual o demontezi si o cureti.
As fi curios sa stiu cum de s-au slabit suruburile de la galerie (admisie sau evacuare) Rolling Eyes Question Exclamation
  • demi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sal all
Am si eu o problema cu relantiul.
La pornirea la rece variaza in jur de 1500 si pe masura ce se incalzeste ii creste turatia pana pe la 2000, in loc sa scada. Cateodata se tureaza singura pana pe la 2500-3000 apoi revine la 1900-2000
i-am schimbat IAC-ul cu unul nou. Nici o schimbare.
Ce sa fac?
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu traga aer fals pe undeva : clapeta acceleratie - galerie admisie; intre cele doua parti ale galeriei de admisie sau stiu si eu in functie de modelul motorului tau, furtunasele de vacum, tubul de la servo-frana. Tot ce inseamna admisie trebuie sa fie etansat perfect, altfel trage aer fals si sonda lambda transmite oxigen mult si da peste cap procesul normal de funtionare. Daca nu se rezolva poate gasim alta solutie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR