Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica distributia. S-ar putea sa fi sarit un dinte.
Daca spui ca tacanea la rece, verifica si presiunea de ulei.
Skip ads

  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit problema.
una dintre axe sa rupt la jumate
Am gasit suruburile slabite 4buc
  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da nu inteleg cum se slabesc?
Motorul are 90000km reali
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sconcsule, nu mai posta consecutiv. La fiecare mesaj ai in dreapta sus un buton magic pe care scrie Modifica, foloseste-l cu incredere.
Suruburile alea se slabesc in 2 cazuri:
- de mana omului (direct)
- de mana omului (indirect)
Presupun ca te referi la axele cu came. Daca s-a rupt, iti recomand sa verifici toata chiulasa (tacheti, culbutori, supape) si, bineinteles, dand jos chiulasa, poti sa verifici vizual si pistonul. Sa fii sigur ca nu sunt si alte elemente afectate.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sconckss citeste acum discutia.
LE La Z14XEP pe Corsa sau Astra e aceeasi poveste
  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu telefonul lui Dan Cuciureanu?
Nu reusesc sa-l gasesc pe mess si as vrea niste informatii foarte urgent
  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc lui Dan Cuciureanu pt sfaturi si granth pt telefon .
Am desfacut axa rupta, curatat(nu este asa greu cu conditia sa stii ceva mecanica) si amu astept axa nou +suruburi
Cam scumpa dar am reusit s-o scot la 1300ron fata de erebus, dibas, gtt si alte magazine de specialitate unde oscileaza intre 1650 si1850 ron. Maine vine axa o montez si revin.
  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Gata am pornit gargarita(masina). Am avut noroc ca nu sa indoit vre-o supapa si am scapat cu doar cu o axa rupta. Inca odata mii de multumiri celor care mai au ajutat cu sfaturi si mai ales lui Dan Cuciureanu.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Care s-a rupt ? Admisie sau evacuare ? Admisie e spre parbriz si evacuare spre fata masinii.
  • sconckss

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Evacuarea Dane
Problema e alta.Exista o mica problema la relantiu.
Masina merge foarte bine in turatii, trage totul e ok, dar relantiul valseaza usor sesizabil, dar se simte. Cam ce ar trebuii sa fac?
Banuiesc ca axa cu came de la evacuare s-ar putea sa fie un pic deviata de la punct, nu mult doar atat cat sa tremure un pic motorul.
Mentionez ca nu intodeuna dupa revenirea la relantiu se intampla asta. Se poate regla din test?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca de obicei evacuarea se rupe...
Reglarea se face numai cu setul de cale, mergi la maiandrei ca are asa ceva.
  • iulian31

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
dezgrop si eu acest topic deoarece urmeaza sa devin Corsar Laughing Laughing

modelul ales Corsa C 1.2 an 2004-2005

ce ma intereseaza : dupa ce iau masina trebuie neaparat sa merg la un service Opel /sau mecanic sa verifice daca sunt stranse respectivele suruburi ? sau doar in cazul in care aud ceva batai suspecte la motor ?

am gasit referitor la aceasta masina ca ar fi defect din fabrica cu ruperea axului cu came

"1.2 16v seems to suffer a lot of camshaft failures. Cause of camshaft fracture, loose Camshaft Bearing Bolts. These bolts need checking by an independent Mechanic, all bolts (There are 20) should be tightened to a minimum of 8Nm, if not they will slowly vibrate loose over the passage of time and miles and put undue stress on the rotating camshaft causing it to fracture. These bolts can be checked in about 30 mins - cost approx £40.

12-2-2011: Readers report receiving letters from Vauxhall offering to check camshaft retaining bolts.

1.4 16v Twinport engines suffering same problem of camshaft bolts coming adrift as 1.2 16v Twinport engines in Corsas. Seem to have been traced to a batch from the engine plant in Spain and the engine numbers all begin with 19F***** "


sursa : http://www.honestjohn.co.uk...2000/?section=bad

stie careva daca e valabil la toate modelele de Corsa C sau numai la cele care incep cu acest cod 19F***** ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai citit ce este scris, am gasit si la Corsa C din 2001 ...
  • ric

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dane, de ce se slabesc aceste bolturi? Ce anume este gresit in constructia acestor motoare? Prin verificarea si strangerea bolturilor nu se face altceva decat se actioneaza asupra efectului si nu a cauzei. Practic, atat timp cat nu este indepartata cauza, nefericitii proprietari ai acestor masini (eu fiind unul dintre ei) sunt cu "securea deasupra capului" atat din punct de vedere al securitatii fizice (nici nu vreau sa-mi imaginez ce inseamna aparitia unui astfel de defect intr-o depasire, de exemplu), cat si al implicatiilor financiare. Fixarea bolturilor este o problema elementara in industria motoarelor si mi se pare uimitor ca in zilele noastre sa se mai intample asa ceva. Lucrul acesta probabil ca a fost o problema la inceputurile fabricarii masinilor, dar in ziua de astazi mi se pare de neconceput, mai ales la un asemenea producator.
In alta ordine de idei, masina mea (1.4 Twinport) are aproximativ 72000 km si nu sesizez vreun zgomot ciudat la motor, desi uneori parca ar fi ceva diferit atunci cand este rece, dar nu foarte evident si nu sunt convins ca nu a fost asa de cand am cumparat-o. Crezi ca ar trebui facut ceva? De obicei defectul apare brusc sau mai sunt inainte ceva semnale foarte evidente?
Din experienta ta, crezi ca se poate evita aceasta problema prin adaptarea unei anumite conduite de condus? De ex prin evitarea depasirii frecvente a unei anumite valori a turatiei?
De asemenea, poti te rog sa-mi spui cam in cat timp se poate face toata aceasta verificare?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ric, vad ca Dan nu ti-a raspuns. Iti spun eu, ca le-am verificat zilele astea pentru un somn linistit. Intr-o jumatate de ora, hai o ora, termini fara probleme.
Sa ai grija la garnitura, sau folosesti silicon dupa cum scria cineva aici.

Opel s-au facut de kkt in situatia asta. Am incercat sa-i contactez cu privire la problema asta si nici macar n-au catadicsit sa raspunda. Macar puteau sa ma trimita in origini si stiam o treaba. Nu mai spun de rechemare in service pentru verificare. Marlani ordinari.

Asa, sa revin la suruburile alea. La mine nu au fost probleme. Unul singur era f.f.f.f.f. putin slabit fata de norma, insa le-am strans pe toate un pic mai mult ca sa fiu sigur, fara sa le desfac. Axele sunt in regula, totul e brici. N-am avut chei, asa ca am mers intr-un service (50RON).
Unii mecanici or sa se uite ciudat la tine si or sa te faca nebun, sa fii pregatit. Smile

Uite cum arata Z12XEP la 80k km, cu 0w40-ul US schimbat la 10k. Smile Calitatea foto e slabuta, dar iti poti face o idee.
Masinuta e brici acum, cu EGR si clapeta curatate, si axele verificate.


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Treaba cu suruburile care se desfac e defect de fabricatie. Treaba e ca nu au degresat filetul in chiulasa, surubul si cuplul de strangere a fost dupa ureche sau cine stie ce scule decalibrate or fi fost. La modelul vechi XE mai putine cazuri fata de XEP unde abunda. Informatia asta e pe forum inainte de a fi publicata de Opel pentru toti muritorii, posibil sa fi fost informari dar la care posesorii/interesatii sa nu fi avut acces.
Mai exista si alte cauze dar fiind top secret inca nu sunt info la liber, un mecanic cu experienta isi da seama Wink
  • ric

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dar dupa restrangere si aplicarea altor masuri corective "secrete" mai exista pericolul desurubarii acestor suruburi? Daca DA, care ar fi peridiocitatea aplicarii acestor masuri?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Le verifici cam la 50,000km sau cand nu ai de lucru...
  • alinutza1979

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am ramas si eu cu masina in service, din cauza aceleiasi probleme: s-a rupt o axa cu came. Masina este la un service Opel din Budapesta, acolo s-a intamplat necazul. Costurile reparatiilor se pare ca vor fi de vreo 700 de euro, la primul calcul.
La service mi s-a spus ca modelul de Opel Corsa din 2005, 1.2 16v a fost rechemat in service, lucru de care nu auzisem pana atunci, masina fiind luata in 2008, second hand tot de la un dealer Opel. Masina are 70.000 de km parcursi.

Intrebarea mea este daca exista vreo sansa de despagubire din partea Opel pentru defectiunea respectiva. Cumva ma indoiesc...
Ghinion... Rolling Eyes


  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Informatie de la Erebus:
- a exitat o rechemare in service acum un an pentru Corsele cu anul de fabricatie 2005
- pentru Corsele cu anul de fabricatie 2006 nu exista nici o rechemare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR